abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220422252
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 15:47 schreef vlindertje89 het volgende:
Wat rot dat er toch nog iets hersteld moet @:Vanyel, en eens met de veto van DP!!

Ik ben ook een tandsteen-persoon. Mijn controles komen neer op liggen, mond open, wordt twee minuten in gekeken en met een 'alles prima, spalkje zit nog goed vast, wel tandsteen. Heb je al afspraak staan bij mondhygiënist? Ja? Top, nou tot over een jaar maar weer dan' mag ik binnen vijf minuten de kamer weer verlaten. Dit jaar zal bij de voor mij gunstigste verzekering ook tandarts erin, dus ik ga dit jaar maar eens twee keer naar de mondhygiënist ipv één keer.


Solliciteren kan altijd! En misschien kun je daar ook doen wat je nu doet? Of zit dat niet in het takenpakket?

[ Bericht 29% gewijzigd door Clubsoda op 24-03-2026 16:49:05 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220422260
Wat ik steeds vergeet te vragen @vlindertje89
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We have far more in common than that which devides us..
pi_220422263
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 15:12 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ja je weet het nooit he. Ik heb ook smerig veel gerookt, toch leek er met mijn longen niet zo veel mis (toen nog, maar dat hou ik graag zo).
Gelukkig heb ik ook nogal veel gedronken, daarvan schijnt de relatie met borstkanker oncomfortabel sterk te zijn :')
Ja, nou, dit was echt decennia kettingzagen, je kon het ook heel duidelijk zien. Dat is bij jou niet :N

Je andere bericht is inderdaad een veto waard.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Moderator dinsdag 24 maart 2026 @ 15:57:42 #104
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220422273
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 15:34 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
:( 4 dagen niet gekakt :(
Net gepoept op het werk _O_
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220422291
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 14:39 schreef Blues het volgende:

[..]
Komt voor.
Metastasen poppen helaas op na jaren, ook na de term: u bent 'schoon'. Vonden mijn oncologen altijd een levensgevaarlijke uitspraak en deden dat dan ook nooit.
PTO heb je ook nog: Primaire tumor onbekend. Terwijl je dan dus wel metastasen hebt.
Dank je voor antwoord. “Schoon” weet ik is een schijn uitspraak.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 24 maart 2026 @ 16:01:19 #106
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220422302
quote:
4s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Daar moet je mee stoppen. Ik had ook parodontitis en mijn mondhyg zei gewoon "mijn werk heeft geen zin zo. Veel te veel bloedingen." Die heeft me doorverwezen naar een parodontoloog (soort turbo-mondhyg *) ) en daar ben ik 3-4 jaar onder behandeling geweest om alles GOED schoongemaakt te krijgen. Ook met flapoperaties waarbij ze dus je tandvlees los snijden om eronder schoon te kunnen maken. En nu is het weer okee en ben ik weer welkom bij mijn eigen mondhyg ^O^

Les van Fles: Laat je doorverwijzen naar een parodontoloog.
oh ja nog even @Lucky_Strike taggen :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220422315
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 15:55 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ja, nou, dit was echt decennia kettingzagen, je kon het ook heel duidelijk zien. Dat is bij jou niet :N

Je andere bericht is inderdaad een veto waard.
Je blijft bezig :D

En tnx, je begrijpt dat ik hier lees dat ik er goed/jong/niet doorrookt uitzie ^O^
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220422342
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 15:53 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Solliciteren kan altijd! En misschien kun je daar ook doen wat je nu doet? Of zit dat niet in het takenpakket?
Wil je quote nog leeghalen in je quote? :)
En ja ze doen dat er in principe wel, ik weet alleen niet of de manier waarop ze begeleiden hetzelfde is, en vooral of je er daardoor meer klinisch inhoudelijke kennis voor moet hebben dan ik heb of niet. En het is andere afdeling, jongere doelgroep, dus ook wel ander soort stage inhoudelijk (mijn oude afdeling daar is het, wat ook extra maakt dat ik het gevoel heb dat ik wel zeker moet weten dat ik wil als ze mij zouden willen ofzo?).

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 15:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat ik steeds vergeet te vragen @:vlindertje89
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220422438
Duidelijk (voorzover ik de organisaties en hun werkwijze begrijp 😉 ik vind het maar veel gedoe)
We have far more in common than that which devides us..
pi_220422443
Onrustig zeg vlindertje. Dat 1-2-3 uni gedoe.

En Vanyel’s bericht is mij niet helemaal duidelijk. U spreekt in raadselen mevrouw. Voor mij dan.

DP als je verstopt bent…je bent op ATL en je eet gezond dan denk ik.
Vezels? Water Drinken? Zegt zij van 2 x dag.
  dinsdag 24 maart 2026 @ 16:27:29 #111
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220422502
ik geef het op met al die werkgevers :P

ik ging net mn echtscheidings akte opvragen.. dan klik je dus op ECHTSCHEIDINGS akte, en dan moet je een overlijdens datum invullen.. ehh.. systeem ?!?!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_220422527
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 16:17 schreef AnneX het volgende:
En Vanyel’s bericht is mij niet helemaal duidelijk. U spreekt in raadselen mevrouw. Voor mij dan.

Als mijn kanker terugkomt is de kans groot dat het een vrij rap aflopende zaak is.

De kans dat ie terugkomt is gelukkig een stuk kleiner.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220422539
Edit: ik was zelf scheel :+
pi_220422540
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 16:32 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Als mijn kanker terugkomt is de kans groot dat het een vrij rap aflopende zaak is.

De kans dat ie terugkomt is gelukkig een stuk kleiner.
Duidelijk-er.
pi_220422550
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 16:35 schreef vlindertje89 het volgende:
Edit: ik was zelf scheel :+
}:|
Lege meldingen }:|
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220422568
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 16:35 schreef vlindertje89 het volgende:
Edit: ik was zelf scheel :+
Ja zeg…toen ging ík weer twijfelen. *)
pi_220422575
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 16:37 schreef Vanyel het volgende:

[..]
}:|
Lege meldingen }:|
Haha ik verbeterde je omdat ik groter las ipv kleiner. En toen zag ik dat er kleiner stond :+
pi_220422628
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 16:03 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Je blijft bezig :D

En tnx, je begrijpt dat ik hier lees dat ik er goed/jong/niet doorrookt uitzie ^O^
Ik ga ook maar gewoon stoppen met me excuseren :')

En dat was precies de boodschap ^O^
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220422669
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 16:06 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Wil je quote nog leeghalen in je quote? :)
En ja ze doen dat er in principe wel, ik weet alleen niet of de manier waarop ze begeleiden hetzelfde is, en vooral of je er daardoor meer klinisch inhoudelijke kennis voor moet hebben dan ik heb of niet. En het is andere afdeling, jongere doelgroep, dus ook wel ander soort stage inhoudelijk (mijn oude afdeling daar is het, wat ook extra maakt dat ik het gevoel heb dat ik wel zeker moet weten dat ik wil als ze mij zouden willen ofzo?).
[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja, niet quoten zei je :') sorry.

Ik vind dat je op een bepaald moment best oriënterend kunt solliciteren. Maar ik snap ook wel dat het niet zo voelt.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  dinsdag 24 maart 2026 @ 17:35:26 #120
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220422950
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
oh ja nog even @:lucky_strike taggen :P
Ja, had het wel gelezen. Hier ben ik.

J is wel eens bij een parodontoloog geweest en kwam thuis met een offerte van 2500 euro. De route via de mondhygiënist leek hem beter. Zij is hier ook gespecialiseerd in geloof ik. Ze gaat ook lekker onder het tandvlees enzo. Inmiddels is de grote ellende weg en is het alleen nog 4 keer per jaar onderhoud. Ik probeer wel om hem te laten vragen om dat naar 3 keer te doen maar hij is zo dol op M de mondhygiënist dat ik volgens mij nog een keer ingeruild word voor haar :D
Spoilers!
  Moderator dinsdag 24 maart 2026 @ 17:36:07 #121
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220422954
Kun je met je opleiding wil iets buiten de academische wereld @vlindertje89 waar geen bezuinigingen plaats vinden?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 24 maart 2026 @ 17:39:31 #122
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220422964
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2026 17:35 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ja, had het wel gelezen. Hier ben ik.

J is wel eens bij een parodontoloog geweest en kwam thuis met een offerte van 2500 euro. De route via de mondhygiënist leek hem beter. Zij is hier ook gespecialiseerd in geloof ik. Ze gaat ook lekker onder het tandvlees enzo. Inmiddels is de grote ellende weg en is het alleen nog 4 keer per jaar onderhoud. Ik probeer wel om hem te laten vragen om dat naar 3 keer te doen maar hij is zo dol op M de mondhygiënist dat ik volgens mij nog een keer ingeruild word voor haar :D
:W Halloooooo :P

Nee omdat ik las 1000 euro per maand :X Dat is gewoon uitmelkerij :o
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 24 maart 2026 @ 17:40:25 #123
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220422970
Oh. Per jaar dus _O-
Spoilers!
  dinsdag 24 maart 2026 @ 17:48:20 #124
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220423005
Een vriend van me heeft net zijn gezinshereniging toegewezen gekregen O+ Maar goed ook want zijn vrouw is zwanger.
Spoilers!
  dinsdag 24 maart 2026 @ 17:54:22 #125
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220423050
@sigme, ik denk steeds aan je de laatste tijd. Laatst in Disneyland wegens de hele sauzencollectie aan Amora die op tafel stond, toen ik zuurkool maakte en ik vond ook nog Amora in de aanbieding en met kortingssticker.

Maar deze week extra omdat ik aan Families Like Ours ben begonnen en jij dat hebt aangeraden. Wat een indringende en mooie serie. Ik vind het een naar onderwerp maar ben blij om het te zien :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 24-03-2026 21:15:59 ]
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')