abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220430221
quote:
80s.gif Op woensdag 25 maart 2026 19:02 schreef flipsen het volgende:

[..]
Wat is dat toch met imgur, ik wil klikken op de afbeelding om hem groter te zien, maar dan kom ik toch gewoon op imgur.com uit en niet op de jpg :?
werk het van deze foto wel?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220430255
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 18:22 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik denk dat dat ap heel lang bestaat. Mijn beide kinderen hebben bijbelse namen maar niet de schrijfwijze zoals gangbaar in Europa, omdat verschillende landen de namen uit het Hebreeuws op een andere manier in h3t Latijnse schrift hebben omgezet.
Of elke paus een handige Nederlandse naam krijgt.

Hier doen ze het ook met internationale koningshuizen. Zoals pedoprins Andrès.
La derecha oprime, la izquierda libera
  woensdag 25 maart 2026 @ 19:11:32 #213
63722 z80
I fink you freaky
pi_220430257
quote:
7s.gif Op woensdag 25 maart 2026 19:07 schreef sigme het volgende:

[..]
werk het van deze foto wel?
[ link | afbeelding ]
Deze wel. Maar het is ook bekend waarom het niet werkt.
In jou link zit een l teveel. Hier gaat een browser niet lekker mee om.
En alleen http://i.imgur.com/8NWhRYm.jpg tussen de blokhaken is voldoende.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 25 maart 2026 @ 19:25:12 #214
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220430357
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 18:30 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dan vergeet je nog Muhammad Mu/Mo hanad/hannad/hanne/haned
In de namenlijst zag je ook altijd alle variaties terugkomen.
Avond :W
Hele week gewerkt met een snotterkop. Het begon zondag op de tribune... Lijkt nu wel over zn hoogtepunt heen, maar wel vervelend. Had meer nadenkwerk willen doen. Kwam alleen maar toe aan simpel doewerk.

Morgen dag III van de studie.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 25 maart 2026 @ 19:27:10 #215
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220430367
quote:
7s.gif Op woensdag 25 maart 2026 19:07 schreef sigme het volgende:

[..]
werk het van deze foto wel?
[ link | afbeelding ]
Jup ^O^
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220430378
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 18:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is Loon al vertrokken trouwens?
Van Fok?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220430463
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 19:11 schreef z80 het volgende:

[..]
Deze wel. Maar het is ook bekend waarom het niet werkt.
In jou link zit een l teveel. Hier gaat een browser niet lekker mee om.
En alleen http://i.imgur.com/8NWhRYm.jpg tussen de blokhaken is voldoende.
Ik zet die l er met opzet achter, dan schaalt de browser beter. En ik weet dat de foto dan niet eenvoudig vergrootbaar is, maar dat vind ik wel een een voordeel ;). Wie een beetje handig is omzeilt het natuurlijk, door die l weg te halen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220430667
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 19:28 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Van Fok?
Ze is al even niet hier toch?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_220430704
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 19:52 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ze is al even niet hier toch?
Vandaag besefte ik dat al.
@Loona Lees je mee? Leef je mee? Werk je veel? Leuk?

Vanmiddag klapte de laptop eruit van de bieb. Collega deed niks anders dan anders.
De boomers hebben het zelfstandig -zonder paniek - opgelost.
En wij konden weer door w/ met innemen en uitlenen.
pi_220430708
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 19:52 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ze is al even niet hier toch?
Ja wel vaker toch?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220431015
quote:
7s.gif Op woensdag 25 maart 2026 19:07 schreef sigme het volgende:

[..]
werk het van deze foto wel?
[ link | afbeelding ]
Vriendinnetje weet mss iemand.......... wordt vervolgd.
pi_220431176
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 20:23 schreef Blues het volgende:

[..]
Vriendinnetje weet mss iemand.......... wordt vervolgd.
Er gaat er al eentje min of meer jouw kant op: naar Scheveningen. Wij noemen die pup de Zeehond.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220431193
Avond :W

Konijn Jura gaat niet lekker deze week :{ , maagdarmstase. Oorzaak onbekend. Dus ze zitten nu samen boven op de slaapkamer, want ze kan haar temp niet goed op peil houden. Pijnstilling en onderhuids vocht net gegeven. Als het morgen nog niet beter gaat moeten ze weer mee naar werk. (Echo of röntgenfoto om de situatie in te schatten). Ik vrees er in dit soort gevallen altijd erg voor, want de resultaten uit het verleden zijn niet heel rooskleurig. Op dat van (inmiddels overleden) Cas na. Dat konijn kraakte aan alle kanten, maar tartte alle wetten.
pi_220431212
quote:
14s.gif Op woensdag 25 maart 2026 20:44 schreef sigme het volgende:

[..]
Er gaat er al eentje min of meer jouw kant op: naar Scheveningen. Wij noemen die pup de Zeehond.
Dat is wel een fijne plek voor menig hond, lekker rennen op het strand O+
pi_220431215
quote:
14s.gif Op woensdag 25 maart 2026 20:44 schreef sigme het volgende:


Er gaat er al eentje min of meer jouw kant op: naar Scheveningen. Wij noemen die pup de Zeehond.
:D

Vriendinnetje heeft het over de schzus in Frankrijk :+
Die runnen daar een camping.
pi_220431244
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 20:49 schreef Blues het volgende:

[..]
:D

Vriendinnetje heeft het over de schzus in Frankrijk :+
Die runnen daar een camping.
Oh, pups naar buitenland lopen vertraging op. Mijn contactpersoon in Denemarken attendeerde mij daar op :')

Honden moeten drie weken voordat ze een landsgrens over mogen, ingeënt zijn tegen rabiës. Dat wist ik wel.
Maar pups kan je pas als ze 12 weken oud zijn, inenten tegen rabiës. Dus kunnen ze pas als ze 15 weken oud zijn mee naar Spanje. Of naar Denemarken. Of naar Frankrijk.

Onze plannen om dit voorjaar nog naar Spanje te gaan zijn dan ook in het water gevallen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 25 maart 2026 @ 21:25:56 #227
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220431398
quote:
7s.gif Op woensdag 25 maart 2026 20:47 schreef Candaasje het volgende:
Avond :W

Konijn Jura gaat niet lekker deze week :{ , maagdarmstase. Oorzaak onbekend. Dus ze zitten nu samen boven op de slaapkamer, want ze kan haar temp niet goed op peil houden. Pijnstilling en onderhuids vocht net gegeven. Als het morgen nog niet beter gaat moeten ze weer mee naar werk. (Echo of röntgenfoto om de situatie in te schatten). Ik vrees er in dit soort gevallen altijd erg voor, want de resultaten uit het verleden zijn niet heel rooskleurig. Op dat van (inmiddels overleden) Cas na. Dat konijn kraakte aan alle kanten, maar tartte alle wetten.
Sterkte ;(

Cas was wel een baas ja. Die is volgens mij 15 keer end of life geweest maar deed dan toch een reboot.
Spoilers!
pi_220431556
Ach wat sneu @Candaasje

Da’s wel jammer @sigme Hadden jullie met Mooitje en een minimooitje willen gaan?

Net naar “het verhaal van Nederland-de tweede wereldoorlog” gekeken. Heel beklemmend
We have far more in common than that which devides us..
pi_220432154
Bedenk mij opeens of Lonaa ( en W) aan een nieuwe hond toe is…

Trustuh @ allen Eens kijken of 2 uur niet slapen vanwege stormwind op de gevel van de slaapkamer te compenseren valt.
Einde van de middag was zwaar. :Z
  donderdag 26 maart 2026 @ 00:27:53 #230
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220432290
quote:
14s.gif Op woensdag 25 maart 2026 20:44 schreef sigme het volgende:

[..]
Er gaat er al eentje min of meer jouw kant op: naar Scheveningen. Wij noemen die pup de Zeehond.
Dat is meer mijn kant op :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 26 maart 2026 @ 01:21:20 #231
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220432379
Sterkte met Jura @Candaasje (ik mis de fingers crossed smiley)
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220432947
Keihard geslapen vannacht O+

Efteling *O*
Spoilers!
  donderdag 26 maart 2026 @ 08:56:05 #233
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_220433367
Hier ook een goede nacht *O* , fijn die dingen!

Wij vinden de extra 7 extra weken ook heel niet leuk -O- maar we komen iig op bezoek ( hopelijk 2 keer) :+

En hier waait het ook. kantoor ligt pal aan de zee, dus het was even worstelen vanochtend om het gebouw in te komen :B
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_220433661
Mogge!

Hier valt iets uit de lucht wat eerder sneeuw is dan regen -O- Hopelijk is dat niet zo in de Efteling voor @Lucky_Strike en @JFlip
In ieder geval geen “met boek op het balkon” dag

Wel lekker geslapen, lijf is weer terug bij normaal slecht ipv extra *O*
We have far more in common than that which devides us..
pi_220434220
Goedemorgen :W

Op de Appie aan het wachten.

Veel plezier in de Efteling Lucky *O* er zijn weer veel nieuwe snacks te vinden.
pi_220434644
Hallo.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_220434783
He hoi @Lonaa :W
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 26 maart 2026 @ 11:30:05 #238
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220434810
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 10:34 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :W

Op de Appie aan het wachten.

Veel plezier in de Efteling Lucky *O* er zijn weer veel nieuwe snacks te vinden.
Haal je nou Lucky en Fles door elkaar? :P

Hier ook wel ok geslapen, maar dat doe ik altijd wel. Gisteravond ingevallen bij een partij padel, precies mijn niveau, dat is wel erg lekker spelen. Wel kei kapot. En zometeen de deur uit voor padel-les, damn...
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_220434921
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2026 11:17 schreef Lonaa het volgende:
Hallo.
Zij doet het nog w/ ben je lurker geworden?
Of het is weer aanpoten voor jullie?

@Candaasje Hoe is het met Nijn?

Wèl zon tussen de buien door. En de balkondeur dicht.
Aan de overkant worden de perenbomen bespoten. -O-

Er gingen gister Twee venkels in de risotto.
En van een deel in ….venkelsalade. Simpel met 2 tl suiker en 1 el witte balsamico.
Damn wat is dat een lekkere groente :Y)
pi_220435060
Ik ben al een tijdje voornamelijk lurker. En we waren 2 en halve week op vakantie. :+

Zit maar weinig achter laptop en daar FOK! ik op. Mobiel vind ik echt ruk.
Eigenlijk wil ik ook veel minder schermtijd/sociale media
Sterkheidsbaas van alles.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')