Het is een Italiaanquote:Op zondag 15 maart 2026 09:46 schreef PzKpfw het volgende: Ik had verwacht dat ie een nuchterder persoon zou zijn.
quote:
Gelukkig niet in dit geval, iemand die zijn eerste zege pakt en dan vlak reageert is ook zo suf.quote:Op zondag 15 maart 2026 09:46 schreef PzKpfw het volgende:
Ik had verwacht dat ie een nuchterder persoon zou zijn.
quote:Op zondag 15 maart 2026 09:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Russell noemt Hamilton 'This guy'
Oh net te snel uitgezetquote:Op zondag 15 maart 2026 09:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Russell noemt Hamilton 'This guy'
"Yeah it was okay."quote:Op zondag 15 maart 2026 09:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gelukkig niet in dit geval, iemand die zijn eerste zege pakt en dan vlak reageert is ook zo suf.
Dat zijn de koele kikkers.quote:Op zondag 15 maart 2026 09:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gelukkig niet in dit geval, iemand die zijn eerste zege pakt en dan vlak reageert is ook zo suf.
Hij ging zelf wegquote:Op zondag 15 maart 2026 09:48 schreef heywoodu het volgende:
Tweede keer dit weekeinde dat Hamilton komt met zijn "obviously he took my seat".
Hij wilde zelf weg toch.quote:Op zondag 15 maart 2026 09:48 schreef heywoodu het volgende:
Tweede keer dit weekeinde dat Hamilton komt met zijn "obviously he took my seat".
Degenen waar je als sportliefhebber minder graag naar kijkt inderdaad. Emotie is toch een groot deel van wat sport mooi maaktquote:
Japan genot.quote:Op zondag 15 maart 2026 09:49 schreef spectrumanalyser het volgende:
nouja, over 2 weken weer. Dan is de starttijd 07:00 uur
Zeer terecht. Prachtige fight.quote:Op zondag 15 maart 2026 09:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hamilton geniet van deze gevechten.
Beetje de kluts kwijtquote:Op zondag 15 maart 2026 09:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat zei Hamilton nou? Real, real racing ofzo?!![]()
Die is blij dat die eindelijk weer een podium heeftquote:Op zondag 15 maart 2026 09:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat zei Hamilton nou? Real, real racing ofzo?!![]()
Antonelli nam inderdaad zijn stoeltje over.quote:Op zondag 15 maart 2026 09:48 schreef heywoodu het volgende:
Dat overdreven gejank heb ik niet zoveel mee, meer iets voor vrouwen.quote:Op zondag 15 maart 2026 09:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Degenen waar je als sportliefhebber minder graag naar kijkt inderdaad. Emotie is toch een groot deel van wat sport mooi maakt
Zo overdreven was het niet.quote:Op zondag 15 maart 2026 09:51 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat overdreven gejank heb ik niet zoveel mee, meer iets voor vrouwen.
Nogmaals: het is een Italiaan, wat verwacht je nou?!quote:Op zondag 15 maart 2026 09:51 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
We got a badass over here!quote:Op zondag 15 maart 2026 09:51 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Geen rode?quote:
Een Ferrari in vermommingquote:
We got a troll over here!quote:
Even omhoog scrollen.quote:Op zondag 15 maart 2026 09:52 schreef vosss het volgende:
@:mano_ gefeliciteerd met Ferrari op het podium. Toch altijd net wat mooier als je zelf een motor van een op het podium in je auto hebt liggen.
En waar blijven de pics van je Q?
Klopt, is wel een gave kleur maar de keuze was wat beperkt en ik ben zelf ook wel wat meer understated zeg maarquote:
Niet dan?quote:
Ja zal niet echt een uitputtende race zijn geweestquote:
quote:
Er is iets kapot en dat moet gemaakt worden omdat het kapot is zodat het weer werktquote:Op zondag 15 maart 2026 09:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
“Have they identified it enough to know what to fix?” Lando: “I don't know yet. They know it's just an issue that they can't fix for now. They need to look further into knowing exactly what it is, why it's happened, and then the next step will be trying to figure out how to fix it."
McLaren weet het nog niet precies.
Ik heb error.quote:Op zondag 15 maart 2026 09:57 schreef gbm het volgende:
Eerst het Italiaanse en daarna het Duitse volkslied, was die volgorde nog niet gewend...
Dat waren heel andere tijdenquote:Op zondag 15 maart 2026 09:57 schreef gbm het volgende:
Eerst het Italiaanse en daarna het Duitse volkslied, was die volgorde nog niet gewend...
quote:Op zondag 15 maart 2026 09:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is leuk omdat je hem niet snapt.
Corrupte data van Mercedes gekregen?quote:Op zondag 15 maart 2026 09:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er is iets kapot en dat moet gemaakt worden omdat het kapot is zodat het weer werkt
"Break magic"quote:Op zondag 15 maart 2026 09:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Corrupte data van Mercedes gekregen?
Gemeen dit.quote:Op zondag 15 maart 2026 09:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is leuk omdat je hem niet snapt.
Niemand mag Russell.quote:Op zondag 15 maart 2026 10:00 schreef LTVDK het volgende:
Kimi is meer feest aan het vieren met Lewis dan George
RaaaaRrrrrrquote:Op zondag 15 maart 2026 09:57 schreef gbm het volgende:
Terechtquote:Op zondag 15 maart 2026 10:00 schreef LTVDK het volgende:
Lewis lijkt me ook een fijnere person dan Sjors in het echte leef.quote:Op zondag 15 maart 2026 10:00 schreef LTVDK het volgende:
Dat is ongeveer net zo lastig als met een Mercedes winnenquote:Op zondag 15 maart 2026 10:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lewis lijkt me ook een fijnere person dan Sjors in het echte leef.
quote:Op zondag 15 maart 2026 10:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is ongeveer net zo lastig als met een Mercedes winnen
Blijkbaar nu welquote:Op zondag 15 maart 2026 09:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
“Have they identified it enough to know what to fix?” Lando: “I don't know yet. They know it's just an issue that they can't fix for now. They need to look further into knowing exactly what it is, why it's happened, and then the next step will be trying to figure out how to fix it."
McLaren weet het nog niet precies.
Ah twee verschillende batterijen klopt wel.quote:
Nooit gedacht dat ik het met zon uitspraak eens zou zijn.quote:Op zondag 15 maart 2026 10:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lewis lijkt me ook een fijnere person dan Sjors in het echte leef.
Bearman is juist een enorm ondergewaardeerde coureur die helaas in een Haas rijdt, alhoewel volgens mij zouden Max en Isack momenteel graag ruilen.quote:Op zondag 15 maart 2026 10:19 schreef -XOR- het volgende:
Zet pakweg Bearman naast Hadjar in die RB en je hebt een absolute backmarker wagen.
George ziet zijn kansen op het kampioenschap kleiner wordenquote:Op zondag 15 maart 2026 10:00 schreef LTVDK het volgende:
Dat is mijn punt. Hadjar is geen slechte coureur, ik gok dat hij en Bearman ongeveer gelijkwaardig zijn, maar ik heb het nagekeken en Hadjar is dus maar 1 coureur voorbijgegaan op de baan in de hele race: Sainz in zijn kutauto, en dat kostte hem al alle moeite van de wereld.quote:Op zondag 15 maart 2026 10:22 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Bearman is juist een enorm ondergewaardeerde coureur die helaas in een Haas rijdt, alhoewel volgens mij zouden Max en Isack momenteel graag ruilen.
Maar Bearman heeft al veel moois laten zien en verdient wat mij betreft ook een zitje bij een topteam.
Dat chassis is slecht ja maar het moet gezegd, het ging beter dan in de sprint.quote:Op zondag 15 maart 2026 10:32 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat is mijn punt. Hadjar is geen slechte coureur, ik gok dat hij en Bearman ongeveer gelijkwaardig zijn, maar ik heb het nagekeken en Hadjar is dus maar 1 coureur voorbijgegaan op de baan in de hele race: Sainz in zijn kutauto, en dat kostte hem al alle moeite van de wereld.
Zelfs met 2 gewoon goede coureurs is RBR dus gewoon een auto in de staart van de grid. Verstappen levert eigenlijk ongezien een absolute topprestatie.
Samen met Max de 24 van Le Mans rijden.quote:Op zondag 15 maart 2026 10:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wanneer stopt Alonso er eens mee, dit is toch zijn tijd niet meer waard.
Dit is de derde keer dat die Wache een gedocht aflevert, wanneer zien ze dat nou eens in bij RBR.quote:Op zondag 15 maart 2026 10:36 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dat chassis is slecht ja maar het moet gezegd, het ging beter dan in de sprint.
#BringBackNeweyquote:Op zondag 15 maart 2026 10:55 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dit is de derde keer dat die Wache een gedocht aflevert, wanneer zien ze dat nou eens in bij RBR.
Eerder de eerste keer. 24 en 25 hadden prima performance. 25 ook alleen duurde het een tijdje voordat ze de performance ook daadwerkelijk konden unlocken. Denk dat het eerder de motor is die performance tekort komt.quote:Op zondag 15 maart 2026 10:55 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dit is de derde keer dat die Wache een gedocht aflevert, wanneer zien ze dat nou eens in bij RBR.
quote:
Die hadden ze geen teambaas moeten maken.quote:Op zondag 15 maart 2026 11:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, want die heeft een goede auto gebouwd dit jaar
Wellicht word het misschien wat beter als ze afscheid kunnen nemen van de antieke windtunnel.quote:Op zondag 15 maart 2026 10:55 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Die 20 miljoen zal wel lekker zijn.quote:Op zondag 15 maart 2026 10:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wanneer stopt Alonso er eens mee, dit is toch zijn tijd niet meer waard.
Balans is ook ver te zoeken.quote:Op zondag 15 maart 2026 11:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eerder de eerste keer. 24 en 25 hadden prima performance. 25 ook alleen duurde het een tijdje voordat ze de performance ook daadwerkelijk konden unlocken. Denk dat het eerder de motor is die performance tekort komt.
En kinderen, dus....quote:Op zondag 15 maart 2026 09:51 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Liam Lawson laat zien dat de RBPT best wel levert. Het feit dat RBR het niet beter doet dan Racing Bulls toont aan dat het chassis van de RB22 niet best is.quote:Op zondag 15 maart 2026 11:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eerder de eerste keer. 24 en 25 hadden prima performance. 25 ook alleen duurde het een tijdje voordat ze de performance ook daadwerkelijk konden unlocken. Denk dat het eerder de motor is die performance tekort komt.
De update die ze in 2023 in Barcelona meegenomen hebben breekt ze tot op de dag van vandaag opquote:Op zondag 15 maart 2026 11:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jaquote:Op zondag 15 maart 2026 11:15 schreef Questular het volgende:
Gaat Mercedes dit keer beide laten racen in het seizoen of wordt het een Hamilton Bottas verhaal waar ze overduidelijk voor 1 coureur kiezen?
Dit is eigenlijk al jaren aan de gang bij RBR. De laatste echt goede auto was 2023, toen Perez er 2e mee kon worden in het kampioenschap. In 2024 werd Perez maar 8e en in 2025 wisten Tsunoda en Lawson samen maar 30 punten te scoren. Natuurlijk zijn al die gasten geen Verstappen, maar met een echt goede auto hadden ze er wel meer van weten te maken dan dit.quote:Op zondag 15 maart 2026 10:32 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zelfs met 2 gewoon goede coureurs is RBR dus gewoon een auto in de staart van de grid. Verstappen levert eigenlijk ongezien een absolute topprestatie.
mwah, de 2023 auto van Barcelona en later had al problemen. Dat werd verbloemd door de zeges van Max, behalve Singapore waar de problemen wel aan het licht kwamenquote:Op zondag 15 maart 2026 11:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk al jaren aan de gang bij RBR. De laatste echt goede auto was 2023, toen Perez er 2e mee kon worden in het kampioenschap. In 2024 werd Perez maar 8e en in 2025 wisten Tsunoda en Lawson samen maar 30 punten te scoren. Natuurlijk zijn al die gasten geen Verstappen, maar met een echt goede auto hadden ze er wel meer van weten te maken dan dit.
Ik heb hem voor 95 maar wil het ook opzeggenquote:Op zondag 15 maart 2026 10:46 schreef AnneX het volgende:
OK.
Even gecheckt. Het F1 abbo loopt tot 20 mei as.
En opgezegd voordat ik eraan vastzit. Dat is ¤ 142,99 voor een biertje aan het strand dus. 🍻![]()
Jammer Max, het ligt niet aan jou.
Ze hebben vooral de spijker misgeslagen met de invloed van die batterij. Als je gewoon 60km/h verliest op een recht stuk want je batterij is leeg ben je niet meer aan het racen. De mate van effefct is gewoon echt veel te groot.quote:Op zondag 15 maart 2026 11:27 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik heb hem voor 95 maar wil het ook opzeggen
Heb de races nog wel half gekeken maar de rest in het weekend en de maanden pre season is compleet langs me heen gegaan
Kan me echt niet meer boeien zo.
Wel of geen Max maakt me niet uit, maar dit racen is raar. En jammer wel, want er zaten ook wel echt verbeteringen aan de nieuwe reglementen
Tja, erg is wel dat ondanks de vele coureurs die zich uitspreken kritiek word weggewuifd en gecensureerd op sociale media.quote:
Ja, in 2023 is het misgegaan. Ze hadden toen nog wel genoeg voorsprong om er verder een succes van te maken, maar het is sindsdien alleen maar verder weggezakt.quote:Op zondag 15 maart 2026 11:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, de 2023 auto van Barcelona en later had al problemen. Dat werd verbloemd door de zeges van Max, behalve Singapore waar de problemen wel aan het licht kwamen
Dat maakt de prestatie van Verstappen in 2025 alleen maar nog beter, op maar een paar punten van Norris in de superieur geachte McLaren.quote:Op zondag 15 maart 2026 11:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, in 2023 is het misgegaan. Ze hadden toen nog wel genoeg voorsprong om er verder een succes van te maken, maar het is sindsdien alleen maar verder weggezakt.
Hij heeft grotendeels wel gelijk, maar hoe gekunsteld ook het gevecht tussen Leclerc/Hamilton/Russell had ook wel wat.quote:
Maar natuurlijk wel vertekend door de fout in Qatar en de diskwalificatie in Vegas. Daardoor kon het nog tot de laatste race spannend zijn. En ook de domme fout van Piastri niet te vergeten die hem in Baku in de muur zet tijdens de race.quote:Op zondag 15 maart 2026 11:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat maakt de prestatie van Verstappen in 2025 alleen maar nog beter, op maar een paar punten van Norris in de superieur geachte McLaren.
Zelfde als in de sprint.quote:Op zondag 15 maart 2026 11:45 schreef franklop het volgende:
Verstappen nog gezegd waarom zijn start weer niet goed ging ? Anderen met de RB Ford motor leken er minder problemen mee te hebben
De aero-regels zijn top en de motorrotzooi verpest het.quote:Op zondag 15 maart 2026 11:44 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Hij heeft grotendeels wel gelijk, maar hoe gekunsteld ook het gevecht tussen Leclerc/Hamilton/Russell had ook wel wat.
Interessanter iig dan een DRS inhaalactie.
Probleem is natuurlijk ook dat er enorme gaten tussen de teams zitten waardoor je niet veel vaker dit soort gevechten hebt.
Ja dat heb ik niet gelezen ook. Dus als je linkje hebtquote:
De batterij was blijkbaar helemaal leeg.quote:Op zondag 15 maart 2026 11:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja dat heb ik niet gelezen ook. Dus als je linkje hebt
Ja meer weet ik ook niet.quote:Op zondag 15 maart 2026 11:48 schreef franklop het volgende:
[..]
https://nl.motorsport.com(...)rint-china/10804961/quote:Op zondag 15 maart 2026 11:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Ah dat was ook in Australië zo toch?quote:Op zondag 15 maart 2026 11:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De batterij was blijkbaar helemaal leeg.
Zoiets. De link in de post van @-XOR- legt het beter uit.quote:Op zondag 15 maart 2026 11:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Ah dat was ook in Australië zo toch?
Ik had deze auto's wel graag zien rijden in Jeddah, dat is de slechts mogelijke baan met deze nieuwe regels.quote:Op zondag 15 maart 2026 12:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik zal echt geen traan laten om het schrappen van Bahrein en SA. Sfeerloze accommodaties en de kalender zit toch al ramvol.
Niet eens een top 3quote:Op zondag 15 maart 2026 12:03 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ik had deze auto's wel graag zien rijden in Jeddah, dat is de slechts mogelijke baan met deze nieuwe regels.
Zou een dreiging met een rijders staking kunnen helpen? Als 80% van je rijders b.v. geen zin heeft in deze manier van racen.quote:Op zondag 15 maart 2026 11:33 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Tja, erg is wel dat ondanks de vele coureurs die zich uitspreken kritiek word weggewuifd en gecensureerd op sociale media.
Ze kunnen niet meer een snelle ronde rijden zoals ze dat altijd gedaan hebben omdat hetgeen ze aan tijd winnen in bochten op de rechte stukken meer dan ingeleverd wordt en uiteindelijk zijn ze dan gewoon langzamer.
In de race is dat niet anders, dan hebben we wel het passeren op rechte stukken wat weinig spannend is.
Het duel tussen Charles en Lewis was wel even mooi maar ging wel ten koste van de aansluiting en George Russel kon er voorbij.
Verder was het in feite weinig spannend.
Ze zullen wel moeten.quote:Op zondag 15 maart 2026 12:05 schreef Questular het volgende:
[..]
Zou een dreiging met een rijders staking kunnen helpen? Als 80% van je rijders b.v. geen zin heeft in deze manier van racen.
Maar wat wil je er aan doen dan? Het is niet zo dat die teams in 2 weken een compleet andere auto kunnen bouwen.quote:Op zondag 15 maart 2026 12:05 schreef Questular het volgende:
[..]
Zou een dreiging met een rijders staking kunnen helpen? Als 80% van je rijders b.v. geen zin heeft in deze manier van racen.
Zoveel coureurs zijn er niet echt negatief, allen McLaren en RBR balen.quote:Op zondag 15 maart 2026 12:05 schreef Questular het volgende:
[..]
Nou...quote:Op zondag 15 maart 2026 12:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zoveel coureurs zijn er niet echt negatief, allen McLaren en RBR balen.
Nou ja, je hebt ook nog straks Baku, Monza en Spa. Montreal, heeft ook een lang recht stuk waar het ook bij de laatste rechterknik klaar is. Miami vermoed ik ook met die 2 lange stukken. 1 grote fucking shitshow.quote:Op zondag 15 maart 2026 12:03 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ik had deze auto's wel graag zien rijden in Jeddah, dat is de slechts mogelijke baan met deze nieuwe regels.
Bij Max was het ook wel stil hoor. Wat communicatie over de banden en Gasly die moved under breaking (niet het incident in bocht 1-2-3 overigens!).quote:Op zondag 15 maart 2026 12:11 schreef DrMarten het volgende:
Net de race teruggekeken..
Leuk voor Antonelli, Gevecht tussen Ferrari en Mercedes is even leuk om te zien, maar je weet al precies hoe het afloopt. Mercedes gaat er op enig moment voorbij en loopt een eind weg.
De verschillen tussen de teams zijn te groot momenteel om het ook maar enigszins interessant te maken.
Wat me verder opvalt is hoe weinig boordradio's we te horen krijgen in vergelijking met eerdere jaren. Lijkt me dat ze vooral niet willen dat er negatieve geluiden te horen zijn, want zodra er iets positiefs over de radio komt (Leclerc die zegt dat het racen met Hamilton wel leuk is) weten ze niet hoe snel ze moeten uitzenden
Er vroeg voor opstaan doe ik al jaren niet meer, maar er voor thuisblijven zal ik dit jaar ook niet meer doen als ik zie hoe het nu gaat. Kijk het later wel terug als ik tijd en zin heb.
Euhm...quote:Op zondag 15 maart 2026 12:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zoveel coureurs zijn er niet echt negatief, allen McLaren en RBR balen.
Melbourne is meer een powercircuit dan China, dus wellicht zegt het iets over de prestaties van de motor vs het chassis in de RB22.quote:Op zondag 15 maart 2026 11:53 schreef -XOR- het volgende:
Ook wel apart dat het hier slechter was dan in Melbourne.
Die paar pk's extra maken in dit reglement heel veel uit omdat je hiermee ook het inzetten van de energie anders kunt regelen en daarmee veel rondetijd kunt winnenquote:Op zondag 15 maart 2026 12:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Melbourne is meer een powercircuit dan China, dus wellicht zegt het iets over de prestaties van de motor vs het chassis in de RB22.
Alonso en Williams ook inderdaad . De Ferrariboys hoor ik beiden al uit een ander vaatje tappen en de jonkies hebben nog niet zoveel noten op hun zang en zien dat ze nu verder vooraan zitten dan vorig jaar dus die houden zich ook wel koest.quote:Op zondag 15 maart 2026 12:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Euhm...
Uit mijn hoofd is alleen russel (gemaakt) positief buiten die teams. Sainz, Leclerc, Perez, Alonso, Albon, zijn allen vrij recent nog negatief geweest in duidelijke en minder duidelijke termen. Er is niemand, behalve russel, die positief is over die batterijen en dit mario-karten.
Ik heb echt geen idee wat je volgt.. .
Een update van drie jaar geleden in een totaal ander reglementen pakket is de oorzaak van de problemen van vandaag? Dit lijkt me wel vergezochtquote:Op zondag 15 maart 2026 11:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De update die ze in 2023 in Barcelona meegenomen hebben breekt ze tot op de dag van vandaag op
Max moet minder zeuren, dit was nl al jaren bekend, iedereen heeft er last van, fix your start.quote:
Oh ja dus Hamilton die diktevreden over het racen was snapt niks van racenquote:
dat zeg ik niet. Het is wel zo dat ze flink wat middelen hebben in moeten zetten om de problemen van de oudere auto's op te lossen. Dat is weer ten koste gegaan van de huidige auto.quote:Op zondag 15 maart 2026 13:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een update van drie jaar geleden in een totaal ander reglementen pakket is de oorzaak van de problemen van vandaag? Dit lijkt me wel vergezocht
Hij klaagt er dan ook al jaren overquote:Op zondag 15 maart 2026 13:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Max moet minder zeuren, dit was nl al jaren bekend, iedereen heeft er last van, fix your start.
Aero is prima, motor daarentegenquote:Op zondag 15 maart 2026 13:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh ja dus Hamilton die diktevreden over het racen was snapt niks van racen![]()
Fix your fucking car!
Goed kunnen volgen en inhalen is ook wel een redelijk belangrijk onderdeel van het racen. Daarvoor leveren ze een stukje beleving in tijdens de kwalificatie/het aanremmen na een lang recht stuk omdat ze een beetje energie moeten oogsten.quote:Op zondag 15 maart 2026 13:15 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Aero is prima, motor daarentegen
Hamilton heeft het er ook alleen maar over dat je goed kunt volgen en inhalen.
Tjee zeg, de rijvaardigheid de nek omgedraaid en dat dan afdoen als een stukje beleving inleveren tijdens de kwalificatie.quote:Op zondag 15 maart 2026 13:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Goed kunnen volgen en inhalen is ook wel een redelijk belangrijk onderdeel van het racen. Daarvoor leveren ze een stukje beleving in tijdens de kwalificatie/het aanremmen na een lang recht stuk omdat ze een beetje energie moeten oogsten.
Denk dat het moeilijk is om én én te creëren.
Dat klopt en seizoen 2025 is wat hij in feite nodig om dé wereldwijde erkenning te krijgen zodat hij nu in een lijstje met Senna en Schumacher staat. Misschien is dit dan het seizoen dat Hamilton nodig heeft.quote:Op zondag 15 maart 2026 11:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat maakt de prestatie van Verstappen in 2025 alleen maar nog beter, op maar een paar punten van Norris in de superieur geachte McLaren.
Dit was van tijdens het pre-season testen.quote:Bernie Ecclestone has warned the 2026 Formula 1 regulations could confuse fans and push some away, while tipping Mercedes, and potentially Ferrari, as early title contenders
https://www.motorsport.co(...)e-the-fans/10800450/
Ja ik vrees ook dat deze nieuwe reglementen vooral bedoeld zijn om de TikTok generatie te cateren. Die hebben de aandachtspanne van een bij en willen gewoon constant inhaalacties zien. Dat het artificiël is boeit ze vast niet.quote:Op zondag 15 maart 2026 14:02 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb het door.
Formule 1 is tegenwoordig gewoon TikTok brainrot geworden. Een snelle dopaminehit die verder niets waard is.
Dank je. Ik zocht al een paar dagen naar een goede vergelijking met een andere sport. Deze is wel bruikbaar.quote:Op zondag 15 maart 2026 13:57 schreef bedachtzaam het volgende:
Vind je ook misschien dat we de kiepers moeten afschaffen en het doel vergroten zodat we veel doelpunten kunnen zien tijdens een voetbalwedstrijd?
En dat moet je ook vooral in het licht zien van het feit dat hij met de vorige generatie auto's totaal niet om kon gaan. Dan is alles natuurlijk een verbetering.quote:Op zondag 15 maart 2026 13:15 schreef Starflyer het volgende:
Hamilton heeft het er ook alleen maar over dat je goed kunt volgen en inhalen.
Ik vind het al minder artificieel dan de makkelijke drs inhaal rijden , nu moet je wat tactischer zijn , liever dit dan na de eerste bocht al weten wat de top 8 zal wordenquote:Op zondag 15 maart 2026 14:04 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Ja ik vrees ook dat deze nieuwe reglementen vooral bedoeld zijn om de TikTok generatie te cateren. Die hebben de aandachtspanne van een bij en willen gewoon constant inhaalacties zien. Dat het artificiël is boeit ze vast niet.
Net zoals dat Netflix tegenwoordig films aanpast om de aandacht van het moderne publiek erbij te houden.
Leclerc vond het racen ook al fantastischquote:Op zondag 15 maart 2026 14:15 schreef Jane het volgende:
[..]
En dat moet je ook vooral in het licht zien van het feit dat hij met de vorige generatie auto's totaal niet om kon gaan. Dan is alles natuurlijk een verbetering.
Vanaf eigen helft de bal het doel in schoppen in plaats van door de verdediging heen zien te breken. ze leveren dan wel een beetje beleving in maar kunnen veel beter en meer scoren.quote:Op zondag 15 maart 2026 14:13 schreef Jane het volgende:
[..]
Dank je. Ik zocht al een paar dagen naar een goede vergelijking met een andere sport. Deze is wel bruikbaar.
Het gaat nog steeds om wie de meeste doelpunten maakt, maar het is niet meer dezelfde sport. Ineens kan iedereen topscorer worden, omdat je er geen speciale skill meer voor nodig hebt. De hele dynamiek van het spel is veranderd en er is in feite geen echt spanning meer.
Nee, absoluut nietquote:Op zondag 15 maart 2026 14:30 schreef TjjWester het volgende:
Zou er bij Ferrari niemand rondlopen die de heren verteld dat ze niet met elkaar moeten vechten maar de zilveren wagen voor en achter hun?
Ze hebben een dubbel podium verkloot.
Misschien had je wat eerder moeten opstaan en de race gekeken hebben........quote:
Sorry hoor, maar in welk universum was Russell er uiteindelijk niet met twee vingers in de neus voorbij gereden?quote:Op zondag 15 maart 2026 14:33 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Misschien had je wat eerder moeten opstaan en de race gekeken hebben........
In zijn positie snap ik dat wel, zeker als je weet dat Merc nog minimaal 0,8 seconde per ronde in de tas had zittenquote:Op zondag 15 maart 2026 14:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar in welk universum was Russell er uiteindelijk niet met twee vingers in de neus voorbij gereden?
Hij zat gewoon rustig z'n kans af te wachten.
Rijvaardigheid de nek omgedraaid? De rijder heeft nog altijd de kans om de snelste te zijn in kwali, ongeacht de kleine beperkingen die de krachtbron oplegt.quote:Op zondag 15 maart 2026 13:57 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Tjee zeg, de rijvaardigheid de nek omgedraaid en dat dan afdoen als een stukje beleving inleveren tijdens de kwalificatie.
Show is natuurlijk een zeer belangrijk onderdeel van F1. De formule 1 is een tv sport. Heel groot gemaakt door commercie. Het is echt een show-product.quote:Ben je zelf dan meer voor een show dan voor de sport?
Vind deze voetbal vergelijking wat mank gaan. De doelpalen en keepers zijn al ik weet niet hoe lang bepaald, daar wordt zeer weinig meer aan gemorreld. Die sport is veel meer uitontwikkeld.quote:Vind je ook misschien dat we de kiepers moeten afschaffen en het doel vergroten zodat we veel doelpunten kunnen zien tijdens een voetbalwedstrijd?
Nou ja, Charles en Lewis hadden natuurlijk prima samen kunnen werken. Maar dat gaat niet met twee haantjes.quote:Op zondag 15 maart 2026 14:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar in welk universum was Russell er uiteindelijk niet met twee vingers in de neus voorbij gereden?
Hij zat gewoon rustig z'n kans af te wachten.
Ja, ze hadden het misschien een ronde of twee kunnen rekken. Poehpoeh.quote:Op zondag 15 maart 2026 14:45 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Nou ja, Charles en Lewis hadden natuurlijk prima samen kunnen werken. Maar dat gaat niet met twee haantjes.
Zoals Bearman gisteren nog opmerkte, een snelle ronde willen neerzetten word afgestraft want alle tijdwinst door een bocht word dubbel verloren op het rechte stuk.quote:
Mwa, binnen een seconde van elkaar blijven rijden, elke ronde de achterliggende auto laten passeren met extra vermogen en zo naar het eind van de race jojoën. FOM ook blij want veel inhaal acties en George Russel heeft minder kans om er voorbij te komen.quote:Op zondag 15 maart 2026 14:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, ze hadden het misschien een ronde of twee kunnen rekken. Poehpoeh.
Maar goed, het was wel de betere uikomst geweest omdat gen z het natuurlijk fantastisch vindt allemaal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |