Het is een Italiaanquote:Op zondag 15 maart 2026 09:46 schreef PzKpfw het volgende: Ik had verwacht dat ie een nuchterder persoon zou zijn.
quote:
Gelukkig niet in dit geval, iemand die zijn eerste zege pakt en dan vlak reageert is ook zo suf.quote:Op zondag 15 maart 2026 09:46 schreef PzKpfw het volgende:
Ik had verwacht dat ie een nuchterder persoon zou zijn.
quote:Op zondag 15 maart 2026 09:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Russell noemt Hamilton 'This guy'
Oh net te snel uitgezetquote:Op zondag 15 maart 2026 09:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Russell noemt Hamilton 'This guy'
"Yeah it was okay."quote:Op zondag 15 maart 2026 09:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gelukkig niet in dit geval, iemand die zijn eerste zege pakt en dan vlak reageert is ook zo suf.
Dat zijn de koele kikkers.quote:Op zondag 15 maart 2026 09:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gelukkig niet in dit geval, iemand die zijn eerste zege pakt en dan vlak reageert is ook zo suf.
Hij ging zelf wegquote:Op zondag 15 maart 2026 09:48 schreef heywoodu het volgende:
Tweede keer dit weekeinde dat Hamilton komt met zijn "obviously he took my seat".
Hij wilde zelf weg toch.quote:Op zondag 15 maart 2026 09:48 schreef heywoodu het volgende:
Tweede keer dit weekeinde dat Hamilton komt met zijn "obviously he took my seat".
Degenen waar je als sportliefhebber minder graag naar kijkt inderdaad. Emotie is toch een groot deel van wat sport mooi maaktquote:
Japan genot.quote:Op zondag 15 maart 2026 09:49 schreef spectrumanalyser het volgende:
nouja, over 2 weken weer. Dan is de starttijd 07:00 uur
Zeer terecht. Prachtige fight.quote:Op zondag 15 maart 2026 09:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hamilton geniet van deze gevechten.
Beetje de kluts kwijtquote:Op zondag 15 maart 2026 09:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat zei Hamilton nou? Real, real racing ofzo?!![]()
Die is blij dat die eindelijk weer een podium heeftquote:Op zondag 15 maart 2026 09:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat zei Hamilton nou? Real, real racing ofzo?!![]()
Antonelli nam inderdaad zijn stoeltje over.quote:Op zondag 15 maart 2026 09:48 schreef heywoodu het volgende:
Dat overdreven gejank heb ik niet zoveel mee, meer iets voor vrouwen.quote:Op zondag 15 maart 2026 09:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Degenen waar je als sportliefhebber minder graag naar kijkt inderdaad. Emotie is toch een groot deel van wat sport mooi maakt
Zo overdreven was het niet.quote:Op zondag 15 maart 2026 09:51 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat overdreven gejank heb ik niet zoveel mee, meer iets voor vrouwen.
Nogmaals: het is een Italiaan, wat verwacht je nou?!quote:Op zondag 15 maart 2026 09:51 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
We got a badass over here!quote:Op zondag 15 maart 2026 09:51 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Geen rode?quote:
Een Ferrari in vermommingquote:
We got a troll over here!quote:
Even omhoog scrollen.quote:Op zondag 15 maart 2026 09:52 schreef vosss het volgende:
@:mano_ gefeliciteerd met Ferrari op het podium. Toch altijd net wat mooier als je zelf een motor van een op het podium in je auto hebt liggen.
En waar blijven de pics van je Q?
Klopt, is wel een gave kleur maar de keuze was wat beperkt en ik ben zelf ook wel wat meer understated zeg maarquote:
Niet dan?quote:
Ja zal niet echt een uitputtende race zijn geweestquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |