Blijkbaar nu welquote:Op zondag 15 maart 2026 09:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
“Have they identified it enough to know what to fix?” Lando: “I don't know yet. They know it's just an issue that they can't fix for now. They need to look further into knowing exactly what it is, why it's happened, and then the next step will be trying to figure out how to fix it."
McLaren weet het nog niet precies.
Ah twee verschillende batterijen klopt wel.quote:
Nooit gedacht dat ik het met zon uitspraak eens zou zijn.quote:Op zondag 15 maart 2026 10:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lewis lijkt me ook een fijnere person dan Sjors in het echte leef.
Bearman is juist een enorm ondergewaardeerde coureur die helaas in een Haas rijdt, alhoewel volgens mij zouden Max en Isack momenteel graag ruilen.quote:Op zondag 15 maart 2026 10:19 schreef -XOR- het volgende:
Zet pakweg Bearman naast Hadjar in die RB en je hebt een absolute backmarker wagen.
George ziet zijn kansen op het kampioenschap kleiner wordenquote:Op zondag 15 maart 2026 10:00 schreef LTVDK het volgende:
Kimi is meer feest aan het vieren met Lewis dan George
Dat is mijn punt. Hadjar is geen slechte coureur, ik gok dat hij en Bearman ongeveer gelijkwaardig zijn, maar ik heb het nagekeken en Hadjar is dus maar 1 coureur voorbijgegaan op de baan in de hele race: Sainz in zijn kutauto, en dat kostte hem al alle moeite van de wereld.quote:Op zondag 15 maart 2026 10:22 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Bearman is juist een enorm ondergewaardeerde coureur die helaas in een Haas rijdt, alhoewel volgens mij zouden Max en Isack momenteel graag ruilen.
Maar Bearman heeft al veel moois laten zien en verdient wat mij betreft ook een zitje bij een topteam.
Dat chassis is slecht ja maar het moet gezegd, het ging beter dan in de sprint.quote:Op zondag 15 maart 2026 10:32 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat is mijn punt. Hadjar is geen slechte coureur, ik gok dat hij en Bearman ongeveer gelijkwaardig zijn, maar ik heb het nagekeken en Hadjar is dus maar 1 coureur voorbijgegaan op de baan in de hele race: Sainz in zijn kutauto, en dat kostte hem al alle moeite van de wereld.
Zelfs met 2 gewoon goede coureurs is RBR dus gewoon een auto in de staart van de grid. Verstappen levert eigenlijk ongezien een absolute topprestatie.
Samen met Max de 24 van Le Mans rijden.quote:Op zondag 15 maart 2026 10:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wanneer stopt Alonso er eens mee, dit is toch zijn tijd niet meer waard.
Dit is de derde keer dat die Wache een gedocht aflevert, wanneer zien ze dat nou eens in bij RBR.quote:Op zondag 15 maart 2026 10:36 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dat chassis is slecht ja maar het moet gezegd, het ging beter dan in de sprint.
#BringBackNeweyquote:Op zondag 15 maart 2026 10:55 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dit is de derde keer dat die Wache een gedocht aflevert, wanneer zien ze dat nou eens in bij RBR.
Eerder de eerste keer. 24 en 25 hadden prima performance. 25 ook alleen duurde het een tijdje voordat ze de performance ook daadwerkelijk konden unlocken. Denk dat het eerder de motor is die performance tekort komt.quote:Op zondag 15 maart 2026 10:55 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dit is de derde keer dat die Wache een gedocht aflevert, wanneer zien ze dat nou eens in bij RBR.
quote:
Die hadden ze geen teambaas moeten maken.quote:Op zondag 15 maart 2026 11:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, want die heeft een goede auto gebouwd dit jaar
Wellicht word het misschien wat beter als ze afscheid kunnen nemen van de antieke windtunnel.quote:Op zondag 15 maart 2026 10:55 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Die 20 miljoen zal wel lekker zijn.quote:Op zondag 15 maart 2026 10:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wanneer stopt Alonso er eens mee, dit is toch zijn tijd niet meer waard.
Balans is ook ver te zoeken.quote:Op zondag 15 maart 2026 11:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eerder de eerste keer. 24 en 25 hadden prima performance. 25 ook alleen duurde het een tijdje voordat ze de performance ook daadwerkelijk konden unlocken. Denk dat het eerder de motor is die performance tekort komt.
En kinderen, dus....quote:Op zondag 15 maart 2026 09:51 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat overdreven gejank heb ik niet zoveel mee, meer iets voor vrouwen.
Liam Lawson laat zien dat de RBPT best wel levert. Het feit dat RBR het niet beter doet dan Racing Bulls toont aan dat het chassis van de RB22 niet best is.quote:Op zondag 15 maart 2026 11:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eerder de eerste keer. 24 en 25 hadden prima performance. 25 ook alleen duurde het een tijdje voordat ze de performance ook daadwerkelijk konden unlocken. Denk dat het eerder de motor is die performance tekort komt.
De update die ze in 2023 in Barcelona meegenomen hebben breekt ze tot op de dag van vandaag opquote:Op zondag 15 maart 2026 11:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |