Zinderend spektakelquote:Op maandag 16 maart 2026 07:47 schreef Zorro het volgende:
Krantenartikelen met woorden als "zinderend spektakel", "Publiek als grote winnaar" stemmen mij niet hoopvol.
Dit is iets geworden voor mensen die voor een goede kop koffie naar Starbucks gaan, die een lekkere hamburger bij McDonalds gaan halen, die de 10km schaatsen weg willen omdat het te lang duurt, die liever shoot-out snooker zien dan een WK wedstrijd...
Kortom, die TikTok verkiezen boven een forum.
Dit komt niet meer goed.
Hoe staat het er nu 20 jaar later voor met dat kunstoog?quote:Op zondag 15 maart 2026 21:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik werkte 20 jaar geleden ofzo bij een blindenstichting, toen er een keer iets in het nieuws was over dat ze bezig waren met een nieuw soort kunstoog dat daadwerkelijk op de oogzenuw wordt aangesloten, om blinden mensen weer te laten zien.
Dus ik begon daarover tijdens de lunch. "Zou het niet mooi zijn als in de toekomst niemand meer blind was?" vroeg ik. Zelden zulke glazige blikken bij de collega's gezien
Ik hoor niet bij het publiek klaarblijkelijk.quote:Op maandag 16 maart 2026 07:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zinderend spektakel
Publiek als grote winnaar
Je verwacht het niet.
Volgens mij zijn ze er best ver mee en zijn er ook wel mensen die zo'n ding hebben. Maar het is alleen voor vormen van blindheid waarbij het probleem zich in het oog zelf afspeelt, terwijl in de praktijk veel blinden juist problemen hebben in de oogzenuw of de hersenen. En die kun je dus niet helpen met een kunstoog.quote:Op maandag 16 maart 2026 08:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoe staat het er nu 20 jaar later voor met dat kunstoog?
Ik vraag dit voor een vriend mijzelf.
Tja, Britse media die helemaal hysterisch worden dat Lewis eindelijk weer eens op het podium staat (tezamen met nog een Brit) en de Italiaanse die eindelijk weer eens een racewinnaar hebben. Tel daarbij op dat je dubbele censuur hebt (FIA + China) en elk negatief woord gelijk wordt weggewuifd en overschreeuwd.quote:Op maandag 16 maart 2026 07:47 schreef Zorro het volgende:
Krantenartikelen met woorden als "zinderend spektakel", "Publiek als grote winnaar" stemmen mij niet hoopvol.
Dit is iets geworden voor mensen die voor een goede kop koffie naar Starbucks gaan, die een lekkere hamburger bij McDonalds gaan halen, die de 10km schaatsen weg willen omdat het te lang duurt, die liever shoot-out snooker zien dan een WK wedstrijd...
Dit komt niet meer goed.
Dit blijft zoals het is inderdaad, er zijn teveel en te grote machten die belang hebben bij de status quo.quote:Op maandag 16 maart 2026 07:47 schreef Zorro het volgende:
Dit komt niet meer goed.
Rip Formule 1quote:Op maandag 16 maart 2026 09:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit blijft zoals het is inderdaad, er zijn teveel en te grote machten die belang hebben bij de status quo.
Thanks man.quote:Op maandag 16 maart 2026 07:15 schreef pmponer het volgende:
[..]
Wel mooie onboards van de start. Zou het starten nu zo kritiek zijn dat het een driver error kan zijn geweest?
Mooi, dat het tijdens de 75-jarige jubileum is gestopt.quote:
Simpel; maar niemand wil het horen, Max kan deze auto's gewoon niet rijden. Het zijn kut auto's daar heeft die helemaal gelijk in maar het zijn management auto's geworden.quote:Op maandag 16 maart 2026 11:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Thanks man.
Ik heb echt geen idee waarom het zo misging bij Max terwijl het er bij Hadjar relatief eenvoudig uitzag.
quote:Andrea Stella, team principal of world champions McLaren, said: "In qualifying, there's some aspects of driving that could be counterintuitive.
"Like, occasionally there are comments from our drivers that once they make a mistake, actually save some energy, you go faster overall in a sector, because the energy you saved with the delay on the throttle because you had a problem is going to reward you at the end of the straight."
Dus een fout maken wordt beloond ipv afgestraft.quote:Op maandag 16 maart 2026 12:36 schreef Zorro het volgende:
Deze opmerking van Stella zegt toch alles over de onzinnigheid van wat er nu gebeurt:
[..]
Dit kan echt nietquote:Op maandag 16 maart 2026 12:36 schreef Zorro het volgende:
Deze opmerking van Stella zegt toch alles over de onzinnigheid van wat er nu gebeurt:
[..]
Geen uitloopstroken meer. Overal grindbakken.quote:Op maandag 16 maart 2026 13:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus een fout maken wordt beloond ipv afgestraft.![]()
Zoveel coureurs die nu hadden kunnen shinen, maar ontslagen zijn toen fouten maken nog nadelig was.quote:Op maandag 16 maart 2026 13:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus een fout maken wordt beloond ipv afgestraft.![]()
Straks geen 10 seconde straf meer bij een aanrijding, maar 10 seconde beloning.quote:Op maandag 16 maart 2026 13:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Als fouten beloond worden zijn ze echt gek geworden.
En een Snickers.quote:Op maandag 16 maart 2026 13:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Straks geen 10 seconde straf meer bij een aanrijding, maar 10 seconde beloning.
Bij een valse start extra veel boost op je knopjesquote:Op maandag 16 maart 2026 13:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Straks geen 10 seconde straf meer bij een aanrijding, maar 10 seconde beloning.
Ja, maar er wordt heel veel ingehaald hoor. Meer dan vroeger!quote:Op maandag 16 maart 2026 14:11 schreef yvonne het volgende:
Ik ben nu voor de 2e race op rij in slaap gevallen. Het is slapstick geworden.
Behalve als het publiek 'boe!' roept, dat kost per 30 decibel 10% batterijcapaciteit.quote:Op maandag 16 maart 2026 14:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij een valse start extra veel boost op je knopjes
Er gaat in een wijde circel rondom de F1 zoveel geld rond dat al die kranten en youtube kanalen geen andere keus hebben dan mee te gaan in dat wat het nu is. Uiteindelijk bepalen de clicks de inkomsten.quote:Op maandag 16 maart 2026 07:47 schreef Zorro het volgende:
Dit komt niet meer goed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |