Ja en ik ben bang dat, alleen al om dat mooi weer gepraat er heel weinig gaat veranderen.quote:Op zondag 15 maart 2026 20:55 schreef Jane het volgende:
[..]
Of hij wil geen luisteraars verliezen. Zelfde reden dat ze bij F1TV, Sky, enz. ook zo enthousiast zijn.
Ja die zitten in Iran.quote:Op zondag 15 maart 2026 21:10 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja en ik ben bang dat, alleen al om dat mooi weer gepraat er heel weinig gaat veranderen.
De berichten zijn goed, there are no americans in Irak
Max zal niet stoppen met zijn terechte kritiek.quote:Op zondag 15 maart 2026 21:13 schreef pmponer het volgende:
Verstappen gaat ook stoppen met zeiken, want hij heeft alles er al over gezegd. De kritiek zal verstommen en alles is geweldig.
Max is ook gewoon in gesprek met de FIA en komt met verbetervoorstellen, dus dan gaan we precies zien wat voor invloed hij kan uitoefenen op de sport. Ik ben gewoon optimistisch: het gaat helemaal goedkomen met deze raceklasse.quote:Op zondag 15 maart 2026 21:10 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja en ik ben bang dat, alleen al om dat mooi weer gepraat er heel weinig gaat veranderen.
De berichten zijn goed, there are no americans in Irak
Het bloed dood, het gaat daarna over de aanpassingen die niet opgeleverd hebben wat er was gehoopt ofzo.quote:Op zondag 15 maart 2026 21:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Max zal niet stoppen met zijn terechte kritiek.
Prima dat die kritiek geeft, wat veel belangrijker is is dat hij dan ook B zegt, en serieus met mensen om de tafel gaat. Dat lijkt mij veel constructiever.quote:Op zondag 15 maart 2026 21:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik verwacht daar niet te veel van, de teams met voordeel zullen hun hakken in het zand zetten. Wordt allemaal marginaal naar mijn mening.quote:Op zondag 15 maart 2026 21:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Prima dat die kritiek geeft, wat veel belangrijker is is dat hij dan ook B zegt, en serieus met mensen om de tafel gaat. Dat lijkt mij veel constructiever.
Op dit moment is dat 1 team. Kunnen er meer worden.quote:Op zondag 15 maart 2026 21:22 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik verwacht daar niet te veel van, de teams met voordeel zullen hun hakken in het zand zetten. Wordt allemaal marginaal naar mijn mening.
RBR is niet de enige met een onbestuurbaar apparaat. Of iets wat rijdtquote:Op zondag 15 maart 2026 21:28 schreef pmponer het volgende:
Nou laat ik het dan zo zeggen, de gaten zijn op dit moment zo groot dat het volgens mij niet veel uitmaakt wat je aanpakt. En RBR moet vooral naar zichzelf kijken met dat niet startende onbestuurbare projectiel van ze.
Ja heb je helemaal gelijk in, maar als je kijkt naar de top van de afglopen jaren zit maar 75% misquote:Op zondag 15 maart 2026 21:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
RBR is niet de enige met een onbestuurbaar apparaat. Of iets wat rijdt
Het heeft ook geen zin om jezelf elke week te herhalen. Laten we hopen dat de break vanwege het wegvallen van de races in het midden-oosten iets oplevert. Maar ik heb er een hard hoofd in dat ze echt iets fundamenteels kunnen veranderen, dus het blijft gerommel in de marge.quote:Op zondag 15 maart 2026 21:20 schreef pmponer het volgende:
[..]
Het bloed dood, het gaat daarna over de aanpassingen die niet opgeleverd hebben wat er was gehoopt ofzo.
Voor dit jaar kunnen ze kleine dingen veranderen, kijk je naar volgend jaar is er al meer mogelijkquote:Op zondag 15 maart 2026 21:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het heeft ook geen zin om jezelf elke week te herhalen. Laten we hopen dat de break vanwege het wegvallen van de races in het midden-oosten iets oplevert. Maar ik heb er een hard hoofd in dat ze echt iets fundamenteels kunnen veranderen, dus het blijft gerommel in de marge.
Die krijgen gelijk MBS aan de deur als ze ook maar iets fout zeggen, net als sommige users denk ikquote:Op zondag 15 maart 2026 20:55 schreef Jane het volgende:
[..]
Of hij wil geen luisteraars verliezen. Zelfde reden dat ze bij F1TV, Sky, enz. ook zo enthousiast zijn.
Als er niks veranderd (zowel bij RBR als de regels) zal die wel stoppen, dan boeit het hem waarschijnlijk niks meer en gaat die er ook geen woorden meer aan vuil maken.quote:Op zondag 15 maart 2026 21:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Serieus, kijk ditquote:Op zondag 15 maart 2026 20:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doet me denken aan 'Zakje'![]()
https://www.google.com/ur(...)DvQilrlVdW_ZRZOPbJ2v
quote:Op zondag 15 maart 2026 21:13 schreef pmponer het volgende:
Verstappen gaat ook stoppen met zeiken, want hij heeft alles er al over gezegd. De kritiek zal verstommen en alles is geweldig.
Heb het voor de leukigheid even bekeken op beide onboards en ze bij elkaar gezet en ze lijken tijdens die startprocedure toch wel iets anders te doen met de motortoeren.quote:Op zondag 15 maart 2026 23:00 schreef Gremen het volgende:
Waarom start Max eigenlijk zo slecht?
Volgens mij heeft Hadjar er niet of minder last van. Doet Max dan iets raars?
Goed gezegd.quote:Op zondag 15 maart 2026 19:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waar ik het over heb is dat als ze nu aanzetten en zo hard door de bochten gaan als ze kunnen (wat voorheen de norm was tijdens de kwalificatie) ze nu met een lege accu komen te zitten op het rechte stuk. En dat kost meer tijd dan ze kunnen winnen in de bochten.
Dus in plaats van op de limiet te rijden, houden ze nu expres in. Want dat is sneller. Zelfs tijdens een kwalificatierondje.
De kritiek zal verstommen ja. Zodra de helft van de fans weg zijn.quote:Op zondag 15 maart 2026 21:13 schreef pmponer het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |