Jaquote:Op zondag 15 maart 2026 11:15 schreef Questular het volgende:
Gaat Mercedes dit keer beide laten racen in het seizoen of wordt het een Hamilton Bottas verhaal waar ze overduidelijk voor 1 coureur kiezen?
Dit is eigenlijk al jaren aan de gang bij RBR. De laatste echt goede auto was 2023, toen Perez er 2e mee kon worden in het kampioenschap. In 2024 werd Perez maar 8e en in 2025 wisten Tsunoda en Lawson samen maar 30 punten te scoren. Natuurlijk zijn al die gasten geen Verstappen, maar met een echt goede auto hadden ze er wel meer van weten te maken dan dit.quote:Op zondag 15 maart 2026 10:32 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zelfs met 2 gewoon goede coureurs is RBR dus gewoon een auto in de staart van de grid. Verstappen levert eigenlijk ongezien een absolute topprestatie.
mwah, de 2023 auto van Barcelona en later had al problemen. Dat werd verbloemd door de zeges van Max, behalve Singapore waar de problemen wel aan het licht kwamenquote:Op zondag 15 maart 2026 11:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk al jaren aan de gang bij RBR. De laatste echt goede auto was 2023, toen Perez er 2e mee kon worden in het kampioenschap. In 2024 werd Perez maar 8e en in 2025 wisten Tsunoda en Lawson samen maar 30 punten te scoren. Natuurlijk zijn al die gasten geen Verstappen, maar met een echt goede auto hadden ze er wel meer van weten te maken dan dit.
Ik heb hem voor 95 maar wil het ook opzeggenquote:Op zondag 15 maart 2026 10:46 schreef AnneX het volgende:
OK.
Even gecheckt. Het F1 abbo loopt tot 20 mei as.
En opgezegd voordat ik eraan vastzit. Dat is ¤ 142,99 voor een biertje aan het strand dus. 🍻![]()
Jammer Max, het ligt niet aan jou.
Ze hebben vooral de spijker misgeslagen met de invloed van die batterij. Als je gewoon 60km/h verliest op een recht stuk want je batterij is leeg ben je niet meer aan het racen. De mate van effefct is gewoon echt veel te groot.quote:Op zondag 15 maart 2026 11:27 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik heb hem voor 95 maar wil het ook opzeggen
Heb de races nog wel half gekeken maar de rest in het weekend en de maanden pre season is compleet langs me heen gegaan
Kan me echt niet meer boeien zo.
Wel of geen Max maakt me niet uit, maar dit racen is raar. En jammer wel, want er zaten ook wel echt verbeteringen aan de nieuwe reglementen
Tja, erg is wel dat ondanks de vele coureurs die zich uitspreken kritiek word weggewuifd en gecensureerd op sociale media.quote:
Ja, in 2023 is het misgegaan. Ze hadden toen nog wel genoeg voorsprong om er verder een succes van te maken, maar het is sindsdien alleen maar verder weggezakt.quote:Op zondag 15 maart 2026 11:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, de 2023 auto van Barcelona en later had al problemen. Dat werd verbloemd door de zeges van Max, behalve Singapore waar de problemen wel aan het licht kwamen
Dat maakt de prestatie van Verstappen in 2025 alleen maar nog beter, op maar een paar punten van Norris in de superieur geachte McLaren.quote:Op zondag 15 maart 2026 11:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, in 2023 is het misgegaan. Ze hadden toen nog wel genoeg voorsprong om er verder een succes van te maken, maar het is sindsdien alleen maar verder weggezakt.
Hij heeft grotendeels wel gelijk, maar hoe gekunsteld ook het gevecht tussen Leclerc/Hamilton/Russell had ook wel wat.quote:
Maar natuurlijk wel vertekend door de fout in Qatar en de diskwalificatie in Vegas. Daardoor kon het nog tot de laatste race spannend zijn. En ook de domme fout van Piastri niet te vergeten die hem in Baku in de muur zet tijdens de race.quote:Op zondag 15 maart 2026 11:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat maakt de prestatie van Verstappen in 2025 alleen maar nog beter, op maar een paar punten van Norris in de superieur geachte McLaren.
Zelfde als in de sprint.quote:Op zondag 15 maart 2026 11:45 schreef franklop het volgende:
Verstappen nog gezegd waarom zijn start weer niet goed ging ? Anderen met de RB Ford motor leken er minder problemen mee te hebben
De aero-regels zijn top en de motorrotzooi verpest het.quote:Op zondag 15 maart 2026 11:44 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Hij heeft grotendeels wel gelijk, maar hoe gekunsteld ook het gevecht tussen Leclerc/Hamilton/Russell had ook wel wat.
Interessanter iig dan een DRS inhaalactie.
Probleem is natuurlijk ook dat er enorme gaten tussen de teams zitten waardoor je niet veel vaker dit soort gevechten hebt.
Ja dat heb ik niet gelezen ook. Dus als je linkje hebtquote:
De batterij was blijkbaar helemaal leeg.quote:Op zondag 15 maart 2026 11:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja dat heb ik niet gelezen ook. Dus als je linkje hebt
Ja meer weet ik ook niet.quote:Op zondag 15 maart 2026 11:48 schreef franklop het volgende:
[..]
https://nl.motorsport.com(...)rint-china/10804961/quote:Op zondag 15 maart 2026 11:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Ah dat was ook in Australië zo toch?quote:Op zondag 15 maart 2026 11:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De batterij was blijkbaar helemaal leeg.
Zoiets. De link in de post van @-XOR- legt het beter uit.quote:Op zondag 15 maart 2026 11:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Ah dat was ook in Australië zo toch?
Ik had deze auto's wel graag zien rijden in Jeddah, dat is de slechts mogelijke baan met deze nieuwe regels.quote:Op zondag 15 maart 2026 12:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik zal echt geen traan laten om het schrappen van Bahrein en SA. Sfeerloze accommodaties en de kalender zit toch al ramvol.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |