quote:
Er is iets kapot en dat moet gemaakt worden omdat het kapot is zodat het weer werktquote:Op zondag 15 maart 2026 09:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
“Have they identified it enough to know what to fix?” Lando: “I don't know yet. They know it's just an issue that they can't fix for now. They need to look further into knowing exactly what it is, why it's happened, and then the next step will be trying to figure out how to fix it."
McLaren weet het nog niet precies.
Ik heb error.quote:Op zondag 15 maart 2026 09:57 schreef gbm het volgende:
Eerst het Italiaanse en daarna het Duitse volkslied, was die volgorde nog niet gewend...
Dat waren heel andere tijdenquote:Op zondag 15 maart 2026 09:57 schreef gbm het volgende:
Eerst het Italiaanse en daarna het Duitse volkslied, was die volgorde nog niet gewend...
quote:Op zondag 15 maart 2026 09:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is leuk omdat je hem niet snapt.
Corrupte data van Mercedes gekregen?quote:Op zondag 15 maart 2026 09:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er is iets kapot en dat moet gemaakt worden omdat het kapot is zodat het weer werkt
"Break magic"quote:Op zondag 15 maart 2026 09:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Corrupte data van Mercedes gekregen?
Gemeen dit.quote:Op zondag 15 maart 2026 09:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is leuk omdat je hem niet snapt.
Niemand mag Russell.quote:Op zondag 15 maart 2026 10:00 schreef LTVDK het volgende:
Kimi is meer feest aan het vieren met Lewis dan George
RaaaaRrrrrrquote:Op zondag 15 maart 2026 09:57 schreef gbm het volgende:
Terechtquote:Op zondag 15 maart 2026 10:00 schreef LTVDK het volgende:
Lewis lijkt me ook een fijnere person dan Sjors in het echte leef.quote:Op zondag 15 maart 2026 10:00 schreef LTVDK het volgende:
Dat is ongeveer net zo lastig als met een Mercedes winnenquote:Op zondag 15 maart 2026 10:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lewis lijkt me ook een fijnere person dan Sjors in het echte leef.
quote:Op zondag 15 maart 2026 10:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is ongeveer net zo lastig als met een Mercedes winnen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |