Jammer dat rpm geen video's meer maakt.quote:Op maandag 16 maart 2026 14:49 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Er gaat in een wijde circel rondom de F1 zoveel geld rond dat al die kranten en youtube kanalen geen andere keus hebben dan mee te gaan in dat wat het nu is. Uiteindelijk bepalen de clicks de inkomsten.
Week in week uit blijven zeuren dat het allemaal waardeloos is heeft ook weinig zin als content creator.
Had je de tv wel aan staan? HAHAHAquote:Op maandag 16 maart 2026 14:11 schreef yvonne het volgende:
Ik ben nu voor de 2e race op rij in slaap gevallen. Het is slapstick geworden.
Vergeet mijn video analyse van Max zijn start nietquote:Op maandag 16 maart 2026 15:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ach, gelukkig hebben we Chevy 'racershart' Caprice voor de broodnodige balans in deze moeilijke tijden.
Dit zegt meer over Stella's onbegrip.quote:Op maandag 16 maart 2026 12:36 schreef Zorro het volgende:
Deze opmerking van Stella zegt toch alles over de onzinnigheid van wat er nu gebeurt:
[..]
'Zo hard als je kan met de beschikbare auto'quote:Op maandag 16 maart 2026 12:36 schreef Zorro het volgende:
Deze opmerking van Stella zegt toch alles over de onzinnigheid van wat er nu gebeurt:
[..]
My precious!quote:Op maandag 16 maart 2026 18:46 schreef greysbones het volgende:
[ x ]
je hebt het verkeerde moment
en je hebt het totaal verkeerde moment
precies wat ik dachtquote:
Snotverquote:Op maandag 16 maart 2026 18:46 schreef greysbones het volgende:
[ x ]
Best veel.quote:Op maandag 16 maart 2026 19:06 schreef greysbones het volgende:
ook interessant
[ x ]
dat is wel echt veel gebaseerd op X
net een Frankenstein zoquote:Op maandag 16 maart 2026 18:46 schreef greysbones het volgende:
[ x ]
speciaal voor jouquote:
Ach Olav, die praat met 2 tongen op het moment want die is bang voor de sponsordeals met zijn radio dingetje.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 08:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
speciaal voor jou
omdat jij dacht dat Olav helemaal hossana was over de F1 nu
[ x ]
nee dank jequote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:09 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ach Olav, die praat met 2 tongen op het moment want die is bang voor de sponsordeals met zijn radio dingetje.
Je zou voor de grap die hele uitzending terug moeten kijken, buitengewoon vermoeiend.
Bekijk deze YouTube-video
Normaal keek ik dat wel, nu heb ik hem op de helft uitgezetquote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee dank je
ik sla het niet voor niks over
Dat is nog wel het hatelijkste aan de F1 tegenwoordig, dat alles en iedereen die er zijn centjes mee verdient op z'n teentjes loopt om de FIA en de sponsors maar niet tegen het verkeerde been te stotenquote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:09 schreef pmponer het volgende:
Ach Olav, die praat met 2 tongen op het moment want die is bang voor de sponsordeals met zijn radio dingetje.
Je zou voor de grap die hele uitzending terug moeten kijken, buitengewoon vermoeiend.
stoot je er wel tegen aanquote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is nog wel het hatelijkste aan de F1 tegenwoordig, dat alles en iedereen die er zijn centjes mee verdient op z'n teentjes loopt om de FIA en de sponsors maar niet tegen het verkeerde been te stoten
Censuurgenot.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
stoot je er wel tegen aan
verbant de FIA je gewoon
of wordt gemute
35.000 op hoeveel totaal? Hoeveel waren het er de afgelopen jaren? Hoeveel nieuwe abo's levert deze nieuwe manier van racen op? Ik zie ook 11.000 uitschrijvingen op basis van technische problemen van Apple TV en 6.000 vanwege het aankomende gat van vijf weken.quote:Op maandag 16 maart 2026 19:06 schreef greysbones het volgende:
ook interessant
[ x ]
dat is wel echt veel gebaseerd op X
Volgens mij las ik voor het weekend begon ook al dat de Red Bull te zwaar was.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 11:10 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Don't know if AI or true, maar als het waar is heeft RBR flink wat werk te doen.
Chinese fans konden de autos fotograferen tijdens het wegen na de race, en die van RBR zou 20kg zwaarder zijn geweest dan die van Alpine.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |