Jammer dat rpm geen video's meer maakt.quote:Op maandag 16 maart 2026 14:49 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Er gaat in een wijde circel rondom de F1 zoveel geld rond dat al die kranten en youtube kanalen geen andere keus hebben dan mee te gaan in dat wat het nu is. Uiteindelijk bepalen de clicks de inkomsten.
Week in week uit blijven zeuren dat het allemaal waardeloos is heeft ook weinig zin als content creator.
Had je de tv wel aan staan? HAHAHAquote:Op maandag 16 maart 2026 14:11 schreef yvonne het volgende:
Ik ben nu voor de 2e race op rij in slaap gevallen. Het is slapstick geworden.
Vergeet mijn video analyse van Max zijn start nietquote:Op maandag 16 maart 2026 15:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ach, gelukkig hebben we Chevy 'racershart' Caprice voor de broodnodige balans in deze moeilijke tijden.
Dit zegt meer over Stella's onbegrip.quote:Op maandag 16 maart 2026 12:36 schreef Zorro het volgende:
Deze opmerking van Stella zegt toch alles over de onzinnigheid van wat er nu gebeurt:
[..]
'Zo hard als je kan met de beschikbare auto'quote:Op maandag 16 maart 2026 12:36 schreef Zorro het volgende:
Deze opmerking van Stella zegt toch alles over de onzinnigheid van wat er nu gebeurt:
[..]
My precious!quote:Op maandag 16 maart 2026 18:46 schreef greysbones het volgende:
[ x ]
je hebt het verkeerde moment
en je hebt het totaal verkeerde moment
precies wat ik dachtquote:
Snotverquote:Op maandag 16 maart 2026 18:46 schreef greysbones het volgende:
[ x ]
Best veel.quote:Op maandag 16 maart 2026 19:06 schreef greysbones het volgende:
ook interessant
[ x ]
dat is wel echt veel gebaseerd op X
net een Frankenstein zoquote:Op maandag 16 maart 2026 18:46 schreef greysbones het volgende:
[ x ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |