abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220187913
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220187920
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 20:22 schreef Lostit het volgende:
Door die podcast samen met Iris op te nemen heeft MCW haar reisje wel weer zakelijk in de boeken kunnen laten opnemen.
Die boeken van dat bedrijf waar de werknemers bijna niet meer betaald konden worden toch? Leuk voor die werknemers ..
pi_220187998
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 20:28 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Die boeken van dat bedrijf waar de werknemers bijna niet meer betaald konden worden toch? Leuk voor die werknemers ..
Bijna niet meer, dus wel betaald gekregen
pi_220188059
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 20:28 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Ja dat bedrijf met die cashflow problemen. Waar de medewerkers naast werkzaamheden voor Jolie Noe ook andere werkzaamheden voor Michelle verrichten en blijkbaar nu ook haar kleding op Vinted mogen zetten.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_220188201
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 20:37 schreef Cyan het volgende:

[..]
Ja dat bedrijf met die cashflow problemen. Waar de medewerkers naast werkzaamheden voor Jolie Noe ook andere werkzaamheden voor Michelle verrichten en blijkbaar nu ook haar kleding op Vinted mogen zetten.
En toch blijven ze er in dienst, nichtje van mijn vriendin werkt er.
Nooit een negatief woord
pi_220188284
Ik vind het zo zielig voor die meiden va AM.. zijn ze met mama een nachtje weg, hebben ze alleen maar een camera op hun toetjes. AM typt er nog tekst bij ook, dus ze zien haar niet anders dan met de telefoon. Triest als je kinderen je werk zijn…. En wat boeit het al die volgers nou wat jim of sam deed toen ze vijf waren, of ze kotsen konden als de beste od weet ik veel wat, dat is toch alleen voor je man leuk om op terug te blikken maar toch geen 90.000 vreemden?
pi_220188343
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 20:56 schreef Flipflop12 het volgende:
Ik vind het zo zielig voor die meiden va AM.. zijn ze met mama een nachtje weg, hebben ze alleen maar een camera op hun toetjes. AM typt er nog tekst bij ook, dus ze zien haar niet anders dan met de telefoon. Triest als je kinderen je werk zijn…. En wat boeit het al die volgers nou wat jim of sam deed toen ze vijf waren, of ze kotsen konden als de beste od weet ik veel wat, dat is toch alleen voor je man leuk om op terug te blikken maar toch geen 90.000 vreemden?
Zal ze later geen spijt krijgen denk ik dan? O nee wacht het is Am
Maar vind het echt sneu voor haar kinderen
pi_220188353
quote:
Maar ze zet de kinderen echt niet meer in voor reclame. Te dom om te poepen dat mens. Gelukkig kijk ik niet zo vaak meer bij haar sinds kerst, mis er ook niks aan. Dwangmatig gedoe dag in, dag uit.
pi_220188370
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 20:46 schreef Henrike het volgende:

[..]
Nooit een negatief woord
Good for her
pi_220188386
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 21:07 schreef Cyan het volgende:

[..]
Good for her
Dus waarschijnlijk valt het allemaal nog wel mee met de ellende van de werknemers
pi_220188402
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 21:10 schreef Henrike het volgende:

[..]
Dus waarschijnlijk valt het allemaal nog wel mee met de ellende van de werknemers
Toch vind ik het raar dat ze zo "rijk" doet en dat haar bedrijf op het randje lijkt te bungelen
pi_220188444
In de podcast zei Iris dat ze vindt dat MCW haar medewerkers veel betaalt. Ik weet natuurlijk niet wat de salarissen daar zijn maar als je van je medewerkers verlangd dat ze om 23.30 uur de webshop nog aanvullen mogen ze ook wel meer dan goed betaald worden.
pi_220188463
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 21:17 schreef JaNeeDan het volgende:
In de podcast zei Iris dat ze vindt dat MCW haar medewerkers veel betaalt. Ik weet natuurlijk niet wat de salarissen daar zijn maar als je van je medewerkers verlangd dat ze om 23.30 uur de webshop nog aanvullen mogen ze ook wel meer dan goed betaald worden.
Inderdaad. En als je je overuren ook niet hoeft in te dienen (want geven en nemen 😌), mag je wel op een andere manier gecompenseerd worden.
pi_220188490
quote:
Daar heb je gelijk in maar misschien denkt Am dat de volgers daar wel op zitten te wachten
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220188502
MCW; Papa en mama (en opa die ze praktisch nooit heeft gekend kwamen ook nog aan bod en vooral hoe fantastisch ze zijn...
pi_220188511
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 21:17 schreef JaNeeDan het volgende:
Bijzonder toch dat een buitenstaander die niets met JN te maken heeft weet wat jij daar als personeelslid verdient, en daar dan ook nog een mening over heeft. Sta je dan 's avonds laat nog pakketjes in te pakken, en moet je een soort van dankbaar zijn want het wordt zelfs in de podcast besproken.
pi_220188517
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 21:23 schreef Iris2.0 het volgende:
MCW; Papa en mama (en opa die ze praktisch nooit heeft gekend kwamen ook nog aan bod en vooral hoe fantastisch ze zijn...
Ik vind papa en mama zo kinderlijk klinken.

Michelle gaf ook aan dat ze regelmatig Oempa Loempa of wortel werd genoemd maar dat ze nauwelijks meer make up gebruikt. Volgens mij ziet ze zelf niet meer dat ze t.o.v. andere mensen op foto's er echt oranje uitziet.
pi_220188519
En ze betaald blijkbaar meer dan gemiddeld uurloon.. ze zal vast wel goed zijn voor de meiden anders zouden ze ooo wel al weg zijn

[ Bericht 44% gewijzigd door Loveischocolala op 23-02-2026 21:27:11 (Al genoemd hahahah) ]
pi_220188527
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 21:19 schreef Cyan het volgende:

[..]
Inderdaad. En als je je overuren ook niet hoeft in te dienen (want geven en nemen 😌), mag je wel op een andere manier gecompenseerd worden.
Geen idee waarom maar bij MCW heb ik altijd het gevoel dat het vooral nemen is. Uiteindelijk draait het allemaal om haar. Vermoeiend.
pi_220188529
DBM: dochter weer opgehaald van t logeren, want ziek. Op de terugweg meteen even langs de hap, want je zal eens niet gaan.
pi_220188539
AM vindt het lastig om met haar twee meiden alleen te zijn tijdens het eten? Wat een grap.
pi_220188542
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 21:25 schreef Loveischocolala het volgende:
En ze betaald blijkbaar meer dan gemiddeld uurloon
Haar medewerkers draaien ook een soort ploegendiensten. Dus niet zo gek dat ze daar ruim voor betaald worden.
pi_220188548
quote:
En auntie
pi_220188552
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 21:26 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Geen idee waarom maar bij MCW heb ik altijd het gevoel dat het vooral nemen is. Uiteindelijk draait het allemaal om haar. Vermoeiend.
Maximaal (over) werken.
Het zal vast niet allemaal kommer en kwel zijn, volgens mij is t best een vaste ploeg die er werkt. Maar heb toch t zelfde gevoel als jij.
pi_220188559
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 21:24 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Bijzonder toch dat een buitenstaander die niets met JN te maken heeft weet wat jij daar als personeelslid verdient, en daar dan ook nog een mening over heeft. Sta je dan 's avonds laat nog pakketjes in te pakken, en moet je een soort van dankbaar zijn want het wordt zelfs in de podcast besproken.
Typisch Iris. Zelf gaat ze er prat op dat ze haar medewerkers zo goed behandeld. Hou dan je snavel over een ander bedrijf.
pi_220188565
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 21:27 schreef Miepje77 het volgende:
AM vindt het lastig om met haar twee meiden alleen te zijn tijdens het eten? Wat een grap.
Bijzonder als moeder van een groot (!) gezin.
pi_220188568
AM: de 100 stories vandaag weer gehaald, en uiteraard weer een schoenen op tafel shot... brrr. 100 stories in zo'n 12,5 uur. Dat is gewoon gemiddeld elke 10 minuten iets op je insta zetten. En dat allemaal om te laten zien zodat een kijker er iets van kan leren? Geen inkomen zoals een fluflu, maar dan is mijn werk toch een stuk leuker dan de hele dag met zo'n rechthoekig ding voor mijn ogen.
pi_220188586
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 21:25 schreef Cyan het volgende:

[..]

Michelle gaf ook aan dat ze regelmatig Oempa Loempa of wortel werd genoemd maar dat ze nauwelijks meer make up gebruikt. Volgens mij ziet ze zelf niet meer dat ze t.o.v. andere mensen op foto's er echt oranje uitziet.
Nog erger dan je eigen ouders papa en mama noemen alsof ze de papa en mama van iedereen zijn, is dat zeggen over andere ouders. In dit geval vertelde Iris iets over haar eigen moeder waarop MCW haar mama noemde. Doe normaal.

Nauwelijks make up? 😂

[ Bericht 1% gewijzigd door JaNeeDan op 23-02-2026 21:52:49 ]
pi_220188595
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2026 21:26 schreef Dievanhiernaast het volgende:
DBM: dochter weer opgehaald van t logeren, want ziek. Op de terugweg meteen even langs de hap, want je zal eens niet gaan.
En 4 setjes kleding in 1 middag
In het eerste zat stift, dat kun je toch in de avond bij de was gooien?
Dan een ongelukje( denk spugen want ziek) die snap ik .
Maar dan... een beker milkshake, bij een ziek kind?
En als ze dan ziek is dan breng je haar überhaupt toch niet naar oma? Vooral omdat ze zelf zo overbezorgd is om flap met haar benauwdheid.
pi_220188607
AM post live. Dat vindt zij heel waardevol, zo kunnen totale vreemden een echt kijkje in het gezin krijgen.
Dat is niet waardevol, dat is ziek.
pi_220188617
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 21:25 schreef Cyan het volgende:

[..]

Denk zelfbruiner, tannings druppels
pi_220188622
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 21:34 schreef Henrike het volgende:

[..]
En 4 setjes kleding in 1 middag
In het eerste zat stift, dat kun je toch in de avond bij de was gooien?
Dan een ongelukje( denk spugen want ziek) die snap ik .
Maar dan... een beker milkshake, bij een ziek kind?
En als ze dan ziek is dan breng je haar überhaupt toch niet naar oma? Vooral omdat ze zelf zo overbezorgd is om flap met haar benauwdheid.
Dat de trui met stift in de was moet begreep ik ook niet. Zo kan ik ook aan 6wassen per dag komen 🤷‍♀️
pi_220188627
Huis Merlin 1.2 miljoen! Wat een geld voor een huis wat gebouwd is tussen andere woningen.

Maar goed het huis wat ze gekocht hebben is ook ruim 8 ton en moet nog alles aan gedaan worden. Het geld moet ergens vandaan komen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Kaatjepuk op 23-02-2026 21:45:04 ]
pi_220188642
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 21:35 schreef Weerikier het volgende:
AM post live. Dat vindt zij heel waardevol, zo kunnen totale vreemden een echt kijkje in het gezin krijgen.
Dat is niet waardevol, dat is ziek.
Zodat ze geen tijd heeft om kritisch te kijken of er misschien dingen in beeld komen die er beter niet kunnen komen.

Ze kan dus geen toestemming vragen of overleggen wat ze wel beweert te doen.

Ze leeft dus nooit in het moment.

Ze heeft dus nooit 100% aandacht voor haar kinderen.

Heeeeeeel waardevol ja, Am. Prachtig!
pi_220188708
quote:
Ze was zelfs in tranen toen ze het over opa Walk had.

Maar ik ben vooral geschokt door het geouwehoer van Iris. Zij haalt uitdrukkingen door elkaar, ze kan geen fatsoenlijke Nederlandse zin maken. En dat ophemelen van haarzelf en haar grote inspiraties haar moeder en zusje. Echt wat een overdreven gedoe.
pi_220188735
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 21:28 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
En auntie
Ja 'auntie' en papa zijn ook harde werrrkers.
pi_220188742
quote:

[..]
Nooit een negatief woord
Ah vandaar
pi_220188743
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 21:51 schreef Snaky het volgende:

[..]
Ze was zelfs in tranen toen ze het over opa Walk had.

Maar ik ben vooral geschokt door het geouwehoer van Iris. Zij haalt uitdrukkingen door elkaar, ze kan geen fatsoenlijke Nederlandse zin maken. En dat ophemelen van haarzelf en haar grote inspiraties haar moeder en zusje. Echt wat een overdreven gedoe.
Zij voelt zich echt verheven boven alles en iedereen.
  maandag 23 februari 2026 @ 22:01:45 #39
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_220188790
MW zit weer aan de cocktails..
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_220188838
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2026 21:37 schreef Kaatjepuk het volgende:
Huis Merlin 1.2 miljoen! Wat een geld voor een huis wat gebouwd is tussen andere woningen.

Maar goed het huis wat ze gekocht hebben is ook ruim 8 ton en moet nog alles aan gedaan worden. Het geld moet ergens vandaan komen.
Zo lang wonen ze er toch niet toch? Op Funda zie je pas echt hoe vreselijk die inrichting is. Lijkt wel een psychiatrische instelling.
pi_220188885
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 22:09 schreef QuintyQ het volgende:

[..]
Zo lang wonen ze er toch niet toch? Op Funda zie je pas echt hoe vreselijk die inrichting is. Lijkt wel een psychiatrische instelling.
Nee volgens Instagram bijna 4 jaar. Toch nog langer dan ik dacht, ik had gegokt op 2 jaar.
pi_220188963
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 22:01 schreef popje het volgende:
MW zit weer aan de cocktails..
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2026 22:13 schreef Kaatjepuk het volgende:

[..]
Nee volgens Instagram bijna 4 jaar. Toch nog langer dan ik dacht, ik had gegokt op 2 jaar.
Een miljoen , om tussen anders huizen gepropt te staan. Vind de buitenkant ook foeilelijk ,
pi_220188972
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 21:54 schreef Snaky het volgende:

[..]
Ah vandaar
Ken dat nichtje verder niet hoor, dus zo vandaar is het niet😉
pi_220188979
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 22:22 schreef Henrike het volgende:

[..]
[..]
Een miljoen , om tussen anders huizen gepropt te staan. Vind de buitenkant ook foeilelijk ,
De voorkant is echt lelijk vergeleken bij de achterkant. Ik vermoed dat ze niks mochten doen i.v.m. het aangezicht.
pi_220188994
La vie Sanne: haar laatste post, waarom denk ik nu aan de combi Debbie en Dbm
pi_220188998
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 22:24 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
De voorkant is echt lelijk vergeleken bij de achterkant. Ik vermoed dat ze niks mochten doen i.v.m. het aangezicht.
Ik vind het echt niks, net een koud slachthuis😂maar goed ik hoef er ook niet te wonen.
Voor dat geld heb je hier wel iets mooiers
pi_220189005
quote:

[..]
Ik vindt het ook foeilelijk, geen enkele kleur en nog duur ook,ik kijk verder nooit maar hebben ze ook nog creme kleding aan ? Of toch meer kleur?
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220189014
AM heeft in de vakantie een nieuw voorstelrondje gemaakt. Denk omdat Arte niet meer de vriendin van Jim is.

Wat opvalt is dat Maarten helemaal niet wordt genoemd. Het is duidelijk dat het haar kinderen zijn en haar gezin. Maarten telt niet mee, hij is haar loopjongen en moet klusjes doen en het eten afmaken.
pi_220189028
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 22:28 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik vind het echt niks, net een koud slachthuis😂maar goed ik hoef er ook niet te wonen.
Voor dat geld heb je hier wel iets mooiers
Ik vind het ook niet mooi. Ik keek n.a.v. wat hier werd geschreven. Ik dacht dat het niet zo erg kon zijn. Het bleek nog erger te zijn. Maar zij zullen mijn huis vast verschrikkelijk vinden.
pi_220189043
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 20:26 schreef Applepony het volgende:
Op insra kreeg ik als voorgesteld persoon Mees Walk. Ik dacht, even neuzen. Zie op de laatste foto's wel likes en reacties van Sjaak en Koen, maar niet van Michelle. Is daar wat gebeurd?
Opvallend inderdaad dat Jacqueline vaker bij de schoonzus van Michelle lijkt te reageren en te liken dan Michelle zelf. 👀

Bizar dat Michelle Jacqueline en Koen een soort van half dood zwijgt maar dat je schoonzus nog gewoon normaal contact lijkt te hebben...
pi_220189051
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 22:30 schreef Latteanais het volgende:
AM heeft in de vakantie een nieuw voorstelrondje gemaakt. Denk omdat Arte niet meer de vriendin van Jim is.

Wat opvalt is dat Maarten helemaal niet wordt genoemd. Het is duidelijk dat het haar kinderen zijn en haar gezin. Maarten telt niet mee, hij is haar loopjongen en moet klusjes doen en het eten afmaken.
Wat erg. Mag je zeggen😲
Hoe kan je je partner vergeten

[ Bericht 2% gewijzigd door Overrozen14 op 23-02-2026 22:37:45 (Nog niet klaar ) ]
pi_220189082
MCW in haar stories: de horloges van de kinderen zijn de hele vakantie gebruikt.

Ik weet niet door wie maar er is geen foto waar haar kinderen ze dragen.
pi_220189111
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 20:33 schreef Henrike het volgende:

[..]
Bijna niet meer, dus wel betaald gekregen
Kan me voorstellen dat het wel stress heeft gegeven bij de werkneemsters. Want het gaf wel aan dat het niet denderend gaat.
pi_220189147
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 21:36 schreef Henrike het volgende:

[..]
Denk zelfbruiner, tannings druppels
Ik denk ook spraytan, want haar lichaam is altijd helemaal egaal bruin. Gezicht nog wat extra bruiningscrème. Je ziet het vooral als ze met andere mensen is, dan steekt zij er altijd oranje bij af.
pi_220189156
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 22:23 schreef Henrike het volgende:

[..]
Je bent altijd zo gedreven in het verdedigen van Michelle. Ik begrijp dat nu beter. Ook al ken je het nichtje niet, je hoort waarschijnlijk veel positieve verhalen, dus vandaar mijn vandaar :)
Overigens ben ik ook niet anti Michelle zoals sommigen hier, maar ik heb wel wat kritiekpunten af en toe.
pi_220189161
quote:

[..]
Nou idd zeg. Valt me nog mee dat ze gras hebben ipv zand.
pi_220189184
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2026 22:36 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Opvallend inderdaad dat Jacqueline vaker bij de schoonzus van Michelle lijkt te reageren en te liken dan Michelle zelf. 👀

Bizar dat Michelle Jacqueline en Koen een soort van half dood zwijgt maar dat je schoonzus nog gewoon normaal contact lijkt te hebben...
Zag het toevallig gisteren ook. Wat hebben die mensen hard gewerkt om (voor een groot deel) hun eigen huis te bouwen! Begreep dat Jacq ook tijdens de poly goed met ze was. Kan me voorstellen dat Robin en Mees genoeg aan hun hoofd hadden met eigen bedrijf, kinderen, huis bouwen en Mies opvangen. Misschien hebben ze wat grenzen aangegeven, want alles draaide om Mies, ook bij pa en ma Walk. En dan zie je Mies ineens in de lampen hangen met Timmie, daar knap je denk ik wel op af.
pi_220189187
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 21:30 schreef Lynnyl het volgende:
AM: de 100 stories vandaag weer gehaald, en uiteraard weer een schoenen op tafel shot... brrr. 100 stories in zo'n 12,5 uur. Dat is gewoon gemiddeld elke 10 minuten iets op je insta zetten. En dat allemaal om te laten zien zodat een kijker er iets van kan leren? Geen inkomen zoals een fluflu, maar dan is mijn werk toch een stuk leuker dan de hele dag met zo'n rechthoekig ding voor mijn ogen.
Ze mag niet teveel posten want dan krijgt ze extra straf, zegt AM. Of zou ze iets gelezen over een cliffhanger?
Heeft iemand haar al verteld dat er een nieuw hulpje is van een nieuwe minister?
pi_220189237
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 22:46 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Kan me voorstellen dat het wel stress heeft gegeven bij de werkneemsters. Want het gaf wel aan dat het niet denderend gaat.
Uitkopen Koen en Jvp
pi_220189246
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 23:01 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Zag het toevallig gisteren ook. Wat hebben die mensen hard gewerkt om (voor een groot deel) hun eigen huis te bouwen! Begreep dat Jacq ook tijdens de poly goed met ze was. Kan me voorstellen dat Robin en Mees genoeg aan hun hoofd hadden met eigen bedrijf, kinderen, huis bouwen en Mies opvangen. Misschien hebben ze wat grenzen aangegeven, want alles draaide om Mies, ook bij pa en ma Walk. En dan zie je Mies ineens in de lampen hangen met Timmie, daar knap je denk ik wel op af.
Ja ze hebben een prachtig huis gemaakt. En ja... ik snap het ook wel. Daarbij zullen zij wel de ins en outs weten die wij niet weten. Ik vind dat MW sowieso ineens minder over de vloer bij haar eigen ouders en familie komt? Het is helemaal Tim en Iris.
pi_220189252
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 22:54 schreef Snaky het volgende:

[..]
Je bent altijd zo gedreven in het verdedigen van Michelle. Ik begrijp dat nu beter. Ook al ken je het nichtje niet, je hoort waarschijnlijk veel positieve verhalen, dus vandaar mijn vandaar :)
Overigens ben ik ook niet anti Michelle zoals sommigen hier, maar ik heb wel wat kritiekpunten af en toe.
Nee echt niet mijn vriendin woont in Brabant die zie en spreek ik niet vaak
Dit hoorde ik de laatste keer toevallig, weet verder niet of het waar is..
En ik heb ook zeker wel kritiekpunten.
Maar zo is het met alle fluflus.
Het 1 past je meer dan het ander, het zijn allemaaal mensen en we zien ook niet alles.
pi_220189256
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2026 22:54 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Nou idd zeg. Valt me nog mee dat ze gras hebben ipv zand.
😂😂
pi_220189258
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 23:01 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Dat huis vind k dus echt prachtig, ook wel veel beige maar toch anders.
pi_220189266
Ik weet niet waar ik het moet posten. Maar Harry is natuurlijk ook wel een influencer.

Dat commentaar van die dochter over haar vader.. die man is echt veel te oud.. _O-
(Maar wel leuk dat ie zijn dochters meeneemt naar Parijs)

twitter
pi_220189288
Michelle geeft nu een stukje uitleg.
Zullen wel veel mensen commentaar op hebben maar ik vind dat ze dat netjes doet
Dat de kinderen een lieve vader hebben en dat ze het fijn vind dat aan de andere kant ook iemand staat die vertrouwd is.
En zo hoort het, niet de vader van je kinderen naar beneden halen.
pi_220189290
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 22:30 schreef Latteanais het volgende:

Ja, dat viel mij ook op. Een “niet leuke reden” voor een nieuwe reel zonder Maarten. Misschien is hij er wel vandoor gegaan in de vakantie!
pi_220189335
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 23:30 schreef Tahini het volgende:

[..]
Ja, dat viel mij ook op. Een “niet leuke reden” voor een nieuwe reel zonder Maarten. Misschien is hij er wel vandoor gegaan in de vakantie!
Als je zelfs je schoonkinderen voorstelt en begint met jezelf, maar je man niet.
pi_220189345
quote:

[..]
Rennen Maarten rennen!
pi_220189361
Die foto waar MW op het strand zit met de kinderen, ik schrik wel echt van hoe bottig ze op die foto is
pi_220189362
Judith is wel still op de gram zeg
pi_220189378
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 00:07 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die foto waar MW op het strand zit met de kinderen, ik schrik wel echt van hoe bottig ze op die foto is
Ik had juist idee dat ze weer wat voller was, maar kan ook zo lijken
pi_220189379
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 00:09 schreef Muisjeruisje het volgende:
Teveel medicijnen in 1 keer innemen kan niet goed zijn
pi_220189700
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 00:09 schreef Muisjeruisje het volgende:
Op haar andere account stond wel wat maar kan ook ingepland zijn
Owh daar reageert ze wel gewoon ook op

[ Bericht 4% gewijzigd door Loveischocolala op 24-02-2026 05:45:22 (Aanvulling ) ]
pi_220189705
'op de terugweg even langs de HAP', DBM zegt het met het gemak alsof ze nog even langs de maccie gaat. Waarom moet dat kind naar zwemles als ze ziek is, waarom moet dat kind naar een logeerpartijtje als ze ziek is?
pi_220189709
quote:

[..]
Ze heeft hem gisteren nog gefilmd dat ze samen koffie drinken en toen hij naar zijn brommert liep en weg reed naar zijn werk.

Wel opletten hè, het zijn maar een paar stories die ze plaatst per dag 😂
pi_220189712
En over die zweettest voor CF hoor je DBM ook niet meer. Meestal is die uitslag er nog diezelfde dag...je zou zeggen dat ze dan écht een keer een blije mama zou zijn, dat dat gewoon goed is...
pi_220189729
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 05:54 schreef opwegnaar het volgende:
En over die zweettest voor CF hoor je DBM ook niet meer. Meestal is die uitslag er nog diezelfde dag...je zou zeggen dat ze dan écht een keer een blije mama zou zijn, dat dat gewoon goed is...
Waarschijnlijk omdat ze moet wachten tot de bel afspraak waarbij alles besproken word.
pi_220189745
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 23:02 schreef Jees2008 het volgende:

[..]
Ze mag niet teveel posten want dan krijgt ze extra straf, zegt AM. Of zou ze iets gelezen over een cliffhanger?
Heeft iemand haar al verteld dat er een nieuw hulpje is van een nieuwe minister?
Ze wil gewoon van de volgmoekes horen dat ze het zoooo leuk vinden, die dagelijkse post van de sleutel in het slot, sleutel op het seksvloggershaakje, rondje om de gedekte eettafel, het gerecyclede badkamerschrobfilmpje, filmend fietsen naar de school. Etcetera etcetera etcetera.
Ze zou heel makkelijk die dingen kunnen skippen, maar wil ze niet.

En ook bedelen om haar filmpjes te liken, door te sturen (…) en op te slaan (…)
pi_220189830
Sanneke kijkt op MP maar 9km rondom haar postcode, logisch dat je dan niks vind
Maak het dan 20km, ze laat sowieso Dion rijden, want zelfs die 9km gaat ze niet op de fiets doen
pi_220189839
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 07:28 schreef Maanstteen55 het volgende:
Sanneke kijkt op MP maar 9km rondom haar postcode, logisch dat je dan niks vind
Maak het dan 20km, ze laat sowieso Dion rijden, want zelfs die 9km gaat ze niet op de fiets doen
Ze had al stoelen gevonden die ze leuk vond. Groen, met dezelfde naam als haar broer. En niet duur. Dan snap ik niet dat ze die niet heeft gekocht.
pi_220189841
quote:

[..]
Nooit een negatief woord
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 22:23 schreef Henrike het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 23:19 schreef Henrike het volgende:

[..]
Nee echt niet mijn vriendin woont in Brabant die zie en spreek ik niet vaak
Dit hoorde ik de laatste keer toevallig, weet verder niet of het waar is..
😂
pi_220189850
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 07:33 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze had al stoelen gevonden die ze leuk vond. Groen, met dezelfde naam als haar broer. En niet duur. Dan snap ik niet dat ze die niet heeft gekocht.
Omdat ze nieuwe gratis wil.
pi_220189851
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2026 22:37 schreef Overrozen14 het volgende:

[..]
Wat erg. Mag je zeggen😲
Hoe kan je je partner vergeten
Wat Annemarie vergat;

Dit is Maarten, mijn lieve trouwe man.
De man die slaaft, graaft en draaft voor mij. Eten kookt wat ik klaar zet, het huishouden doet op vrijdag terwijl ik dat film, op pad gaat met de kinderen zonder camera en zich volledig schikt naar mij want ik heb een geweldige carrière. Oh en als hij zich niet schikt, doe ik het lekker toch zonder dat hij het weet.

Mijn kinderen zouden wel graag met hem op reis willen, maar dat mag niet want ik heb content nodig dus moeten ze met mij. ( oh en ik verdien ook gewoon veel meer) Oh wacht dit ging om hem en niet om mij
pi_220189853
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 23:29 schreef Henrike het volgende:
Dat de kinderen een lieve vader hebben en dat ze het fijn vind dat aan de andere kant ook iemand staat die vertrouwd is.
Ze doet toch niks anders dan recht lullen wat krom is? Haar kinderen kennen hem al hun hele leven. Wat is kennen? Ze weten welke naam bij een gezicht hoort?
Mijn kinderen kenden mijn latere man ook. In die zin dat ze zijn naam wisten. Dat is niet kennen. Voordat ze te horen kregen dat er meer was waren we maanden verder. Voordat er over en weer geknuffeld werd gingen er nog veel meer maanden, misschien wel jaren, overheen. Als er iets is waar ik met argusogen naar kijk is het een samengesteld gezin wat helemaal heppiedepeppie lijkt.
pi_220189856
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 07:38 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Omdat ze nieuwe gratis wil.
Even weer haar open tikkie noemen, dan is er vast wel iemand die ze wil betalen.
Ze hebben nu bij Leen Bakker de 2e stoel voor de halve prijs.

[ Bericht 5% gewijzigd door JaNeeDan op 24-02-2026 07:50:21 ]
pi_220189861
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 23:50 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Als je zelfs je schoonkinderen voorstelt en begint met jezelf, maar je man niet.
En dan reageren mensen eronder met 'ik mis Arte' en 'waar is Arte', en missen dan volkomen dat ze Maarten ook niet noemt 😆
pi_220189863
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 07:39 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:

[..]
Wat Annemarie vergat;

Dit is Maarten, mijn lieve trouwe man.
De man die slaaft, graaft en draaft voor mij. Eten kookt wat ik klaar zet, het huishouden doet op vrijdag terwijl ik dat film, op pad gaat met de kinderen zonder camera en zich volledig schikt naar mij want ik heb een geweldige carrière. Oh en als hij zich niet schikt, doe ik het lekker toch zonder dat hij het weet.

Mijn kinderen zouden wel graag met hem op reis willen, maar dat mag niet want ik heb content nodig dus moeten ze met mij. ( oh en ik verdien ook gewoon veel meer) Oh wacht dit ging om hem en niet om mij
'En bij tegenspraak, blokkeer ik hem een paar dagen'
pi_220189910
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 07:44 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
'En bij tegenspraak, blokkeer ik hem een paar dagen'
Een kus krijgt hij sowieso pas ‘s avonds in bed. Ik hou er niet van en van knuffelen al helemaal niet.
pi_220189912
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 23:29 schreef Henrike het volgende:
Ik vind het niet normaal en gezond dat haar nieuwe vriend ineens zoveel in haar leven en het leven van haar kinderen is. Los of ze hem wel of niet al kenden.

Als je een nieuwe relatie krijgt dan doe je dat rustig aan, niet perse voor jezelf maar wel voor je kinderen. En dan kan ze 100 filmjes posten dat ze zo blij dat hij aankomt, zij is verantwoordelijk voor haar kinderen en moet ze ook beschermen.
Het is niet normaal om van niks maar alles te gaan. Kinderen hebben geen tijd gehad om rustig te wennen, om hem te leren kennen, het was gelijk volle bak aan: altijd erbij, overal mee naar toe en volle bak kleffen met hun moeder.

Dat vind ik echt heel slecht gedaan en echt helemaal niks netjes aan. Zo geeft je ook een slecht signaal af naar je kinderen vind ik.

Maar ze zegt inderdaad niks negatiefs over hun vader, chaupeau.
pi_220189921
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 07:43 schreef Shuri het volgende:

[..]
En dan reageren mensen eronder met 'ik mis Arte' en 'waar is Arte', en missen dan volkomen dat ze Maarten ook niet noemt 😆
Maar hoe sneu is t ook dat mensen Arte missen?
pi_220189928
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 07:57 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Ik vind het niet normaal en gezond dat haar nieuwe vriend ineens zoveel in haar leven en het leven van haar kinderen is. Los of ze hem wel of niet al kenden.

Als je een nieuwe relatie krijgt dan doe je dat rustig aan, niet perse voor jezelf maar wel voor je kinderen. En dan kan ze 100 filmjes posten dat ze zo blij dat hij aankomt, zij is verantwoordelijk voor haar kinderen en moet ze ook beschermen.
Het is niet normaal om van niks maar alles te gaan. Kinderen hebben geen tijd gehad om rustig te wennen, om hem te leren kennen, het was gelijk volle bak aan: altijd erbij, overal mee naar toe en volle bak kleffen met hun moeder.

Dat vind ik echt heel slecht gedaan en echt helemaal niks netjes aan. Zo geeft je ook een slecht signaal af naar je kinderen vind ik.

👏👏👏👏👏 _O_
pi_220189967
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 07:42 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Even weer haar open tikkie noemen, dan is er vast wel iemand die ze wil betalen.
Ze hebben nu bij Leen Bakker de 2e stoel voor de halve prijs.
Ze schooit echt alles wat los en vast zit bij elkaar, nu weer een kinderboekenkastje. Maar vaak genoeg benoemen en iemand zal het allemaal wel voor haar hebben inclusief bezorging.

Alles willen, maar nergens de middelen ervoor hebben.
pi_220189969
quote:

[..]
Die waren vast te duur, of ze kon geen sponsor vinden
pi_220190000
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 07:41 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze doet toch niks anders dan recht lullen wat krom is? Haar kinderen kennen hem al hun hele leven. Wat is kennen? Ze weten welke naam bij een gezicht hoort?
Mijn kinderen kenden mijn latere man ook. In die zin dat ze zijn naam wisten. Dat is niet kennen. Voordat ze te horen kregen dat er meer was waren we maanden verder. Voordat er over en weer geknuffeld werd gingen er nog veel meer maanden, misschien wel jaren, overheen. Als er iets is waar ik met argusogen naar kijk is het een samengesteld gezin wat helemaal heppiedepeppie lijkt.
Mensen met een nieuwe relatie willen graag dat het goed gaat met hun kinderen. Maar ze zijn zelf ook weer opnieuw gelukkig dus nemen ze maar al te graag aan dat de kinderen het ook oke vinden. Kinderen willen heel graag dat hun verdrietige ouder weer gelukkig is, dus zijn geneigd hun eigen gevoel maar aan de kant te zetten. Dit is wat ik zie in mijn omgeving. Zeker de oudste van MCW voelt zich verantwoordelijk voor het geluk van moeder, dus die zal absoluut meewerken. En natuurlijk vinden de kinderen het leuk als Tim met ze speelt etc, maar ik kan me voorstellen dst het niet goed voelt om te zien dat ze ineens volle bak letterlijk en figuurlijk op Tim springt en kort geleden nog op zijn vader (en 'Sjaak').
pi_220190076
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 08:10 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Ze schooit echt alles wat los en vast zit bij elkaar, nu weer een kinderboekenkastje. Maar vaak genoeg benoemen en iemand zal het allemaal wel voor haar hebben inclusief bezorging.

Alles willen, maar nergens de middelen ervoor hebben.
Ook basic essentials als je binnen 2,5 week moet verhuizen, de huidige hut opgeruimd/schoongemaakt moet worden, er nog vele muren meerdere keren moeten worden geschilderd en door het hele huis dit weekend (..) laminaat moet worden gelegd.

Nou is recht-toe-recht aan planken leggen (en dan is het handig als iemand ze op de juiste manier aangeeft) iets wat best wel op kan schieten. Maar het versmallen, inmeten van deurposten, leidingen etc en die dan op de juiste manier zagen (met de groef aan de juiste kant..): dat vreet tijd.
pi_220190139
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 08:33 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ook basic essentials als je binnen 2,5 week moet verhuizen, de huidige hut opgeruimd/schoongemaakt moet worden, er nog vele muren meerdere keren moeten worden geschilderd en door het hele huis dit weekend (..) laminaat moet worden gelegd.

Nou is recht-toe-recht aan planken leggen (en dan is het handig als iemand ze op de juiste manier aangeeft) iets wat best wel op kan schieten. Maar het versmallen, inmeten van deurposten, leidingen etc en die dan op de juiste manier zagen (met de groef aan de juiste kant..): dat vreet tijd.
Ja inderdaad zeg.
Ik ben (net als vele hier denk ik) meerdere keren verhuisd met heel weinig middelen, en dan blijkt dat je eigenlijk ook maar weinig dingen echt nodig hebt.
Zo heb ik een winter zonder koelkast geleefd (geen probleem) en ook maanden op een matras op de grond geslapen (was jong dus geen rugpijn, ook geen probleem)

Een boekenkastje, waar gaat dit over
pi_220190167
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 08:12 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Die waren vast te duur, of ze kon geen sponsor vinden
160,- voor 4 stoelen. Ik vraag me daar vooral bij af hoelang dat meegaat. Maar als je al geen 160,- hebt, is het allemaal wel heel zielig. Maar het wel hebben over een blender van 70-80 bijvoorbeeld. Ach ja, mensen die niet met geld om kunnen gaan.
pi_220190180
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 05:54 schreef opwegnaar het volgende:
Ze heeft geen CF, daarom gaan ze verder onderzoeken wat het onderliggend lijden is.
pi_220190186
Ja je kan ook prima zonder eetkamer stoelen. Of tijdelijk op krukjes (5 euro per stuk bij de IKEA). Of niet van die mooie gekleurde stoelen, maar gewoon stoelen die je gratis kunt afhalen ergens. Totdat je wel de middelen hebt om stoelen naar je wens te kopen.
pi_220190195
Ze kan ook 4 stoelen bij de kringloop halen en dan sparen voor betere/andere steoelen.
pi_220190200
wat een updates van de fluflu's!
Janneke Jelies breekt haar enkel met padellen. Deelt een reel voor het nieuwe programma en krijgt meteen heel nederland weer over zich heen want Harrie roept dat vrouwen niks kunnen en ze gaan naar het stierenvechten kijken . Hahahaha volledig terecht dat de kritiek weer oplaait.

Wat doen Sophie en Jan in Uganda? Cocktails kan ze thuis ook drinken. Verder lijken het me niet echt types voor wilde natuur.....

en uiteraard AM, weer een betaalde samenwerking met een hotel en de jongste kinderen mee want stel je voor dat je eens een dag thuis met ze bent en ze gewoon mogen rondhangen.
pi_220190201
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 08:50 schreef Lostit het volgende:
Ja je kan ook prima zonder eetkamer stoelen. Of tijdelijk op krukjes (5 euro per stuk bij de IKEA). Of niet van die mooie gekleurde stoelen, maar gewoon stoelen die je gratis kunt afhalen ergens. Totdat je wel de middelen hebt om stoelen naar je wens te kopen.
Of je eet gewoon lekker op de bank :!
pi_220190211
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 08:52 schreef Snaky het volgende:

[..]
Of je eet gewoon lekker op de bank :!
Ik denk dat ze dat nu ook doen, gezien de constante troep op de eettafel.

Maar inderdaad, op een gratis af te halen pagina, de kringloop oid kun je makkelijk een eettafel en stoelen scoren. Ook al heb je dan 3 verschillende stoelen: dan heb je voorlopig wat om kleding op te hangen en een tafel om dingen op te zetten.
pi_220190229
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 08:52 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ze kan ook 4 stoelen bij de kringloop halen en dan sparen voor betere/andere steoelen.
Vriendin van me heeft 10 verschillende stoelen gehaald bij de kringloop en ze allemaal gerestyled en krijgt nu steeds de vraag waar ze die gave stoelen vandaan heeft .... ook zijn mensen regelmatig overtuigd dat het dure design stoelen zijn terwijl ze max 20 per stuk kosten 😅 maar goed dat is nog steeds duurder dan gratis natuurlijk
pi_220190294
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 08:52 schreef poohenzo het volgende:
wat een updates van de fluflu's!
Janneke Jelies breekt haar enkel met padellen. Deelt een reel voor het nieuwe programma en krijgt meteen heel nederland weer over zich heen want Harrie roept dat vrouwen niks kunnen en ze gaan naar het stierenvechten kijken . Hahahaha volledig terecht dat de kritiek weer oplaait.

Wat doen Sophie en Jan in Uganda? Cocktails kan ze thuis ook drinken. Verder lijken het me niet echt types voor wilde natuur.....

en uiteraard AM, weer een betaalde samenwerking met een hotel en de jongste kinderen mee want stel je voor dat je eens een dag thuis met ze bent en ze gewoon mogen rondhangen.
De familie Jelies is echt in de jaren 50 blijven hangen. Vader vind ik een engnek en moeder toppertje gaat overal lekker in mee.
pi_220190306
Wat een goeie tips voor eetstoelen, maar daar had Sanneke niet om gevraagd he.
pi_220190319
quote:

[..]
Maar dat waren ook niet echt stoeltjes voor mensen met een iets groter postuur, zitten ook niet lekker ken ze

Denk dat ze beter voor nu gewoon even simpel wat kan doen ergens gratis op te halen en dan stoelen gaan testen ofzo.. ik zit heel veel aan me eettafel dus wil ook lekker zitten, maar ja 🤣
pi_220190352
Jan Nagelkerke wilde altijd al graag op safari. Ze gaan de gorillatrack doen, vraag me af of Sofie dat wel aan kan. Het is een suikerpopje en niets gewend. Haar wang waar ze een pigmentvlekken heeft laten laseren ziet er niet fris uit. Vlekkerig en een donkere plek. Is dat laseren wel goed gegaan en nu zon erop lijkt me ook niet bevorderlijk. En ze gaan naar een vanieljeplantage. Gerund door een zwager van hun lieve voormalige kapster/vriendin. Wordt vast weer één van hun investeringsprojecten waar je later niks meer over terughoort. Ze hebben een pop up klamboe mee waar de kleuters errug blij mee zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door FluVo67 op 24-02-2026 09:33:08 ]
pi_220190396
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 08:52 schreef poohenzo het volgende:

Op zich wel leuk dat ze wat onderneemt met de jongsten, maar het komt op mij over als een moetje, alsof niemand anders mee wou. Alles wordt in een korte periode afgewerkt, eerst op de heenweg nog snel langs bij dat speelparadijs, dan hotel, kamers met roomtour en gele reclamekoffer in het zicht, zwembad, even frisse neus halen, bowling, eten, langs de speelautomaten, nog snel twee boeken "die ze op dit moment leest"...en dan zijn ze daar al eerder geweest en gaat ze filmpjes en foto's van vroeger tussendoor plaatsen...
Ook de foto's voor de nieuwe (brood)doos...ze had ook oude kunnen pakken, ze heeft vast nog foto's in tuinbroek, witte trui en met knotje op haar hoofd, maar misschien wil ze zich als merk herkenbaar neerzetten. Wie zorgt eigenlijk voor haar starter of is het zelf broodbakken al weer afgelopen...maar ze moet vast nog tot aan de lancering van de doos volhouden.

Oh, en er komt vast wel een samenwerking met zalando aan. Bij het naar buiten lopen met haar koffer gisteren ochtend heeft Lot zwarte laarzen aan, in de auto opeens nieuwe roze schoenen met oortjes (zalando doos op de bijrijderstoel naast Am) en bij het naar binnengaan bij het speelparadijs weer zwarte regenlaarzen....het leven van een influencer

[ Bericht 10% gewijzigd door Zana op 24-02-2026 09:38:50 ]
pi_220190468
Schoenen op de tafel in de hotelkamer, zand in bed. Lekkere gast is AM.
Had ze werkelijk niet eerst naar het strand kunnen gaan en daarna naar het zwembad? Of even douchen voor bedtijd?
pi_220190484
Misschien kan DBM ook zo een knuffel nemen😉
pi_220190490
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 09:27 schreef Zana het volgende:

[..]
Op zich wel leuk dat ze wat onderneemt met de jongsten, maar het komt op mij over als een moetje, alsof niemand anders mee wou. Alles wordt in een korte periode afgewerkt, eerst op de heenweg nog snel langs bij dat speelparadijs, dan hotel, kamers met roomtour en gele reclamekoffer in het zicht, zwembad, even frisse neus halen, bowling, eten, langs de speelautomaten, nog snel twee boeken "die ze op dit moment leest"...en dan zijn ze daar al eerder geweest en gaat ze filmpjes en foto's van vroeger tussendoor plaatsen...
Ook de foto's voor de nieuwe (brood)doos...ze had ook oude kunnen pakken, ze heeft vast nog foto's in tuinbroek, witte trui en met knotje op haar hoofd, maar misschien wil ze zich als merk herkenbaar neerzetten. Wie zorgt eigenlijk voor haar starter of is het zelf broodbakken al weer afgelopen...maar ze moet vast nog tot aan de lancering van de doos volhouden.
Maar wat verwacht je verder dan?
Als ze alles van hun nachtje weg uitgebreider zou filmen en tonen krijgt ze daar weer commentaar op!

Hoezo snel langs bij een speelparadijs? Was een hartstikke leuk uitje, dan lekker zwemmen, uit eten, nog bowlen. Ik zie alleen maar een leuk uitje met hoe ik het zelf ook zou indelen!
Maarja de kunst hier is om alles naar beneden te halen.
pi_220190526
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 06:36 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ze wil gewoon van de volgmoekes horen dat ze het zoooo leuk vinden, die dagelijkse post van de sleutel in het slot, sleutel op het seksvloggershaakje, rondje om de gedekte eettafel, het gerecyclede badkamerschrobfilmpje, filmend fietsen naar de school. Etcetera etcetera etcetera.
Ze zou heel makkelijk die dingen kunnen skippen, maar wil ze niet.

En ook bedelen om haar filmpjes te liken, door te sturen (…) en op te slaan (…)
Ja want die moekes hebben het een hele week moeten missen. Maar het live vloggen doen maar weinig fluflu’s, en is echt heel intensief daarom moest ze een week bijkomen. Denk eerder dat ze niet weet hoe ze 100 posts per dag kan doen zonder wat jij benoemt.
pi_220190692
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 09:36 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Als ze alles van hun nachtje weg uitgebreider zou filmen en tonen krijgt ze daar weer commentaar op!

Hoezo snel langs bij een speelparadijs? Was een hartstikke leuk uitje, dan lekker zwemmen, uit eten, nog bowlen. Ik zie alleen maar een leuk uitje met hoe ik het zelf ook zou indelen!
De kinderen zullen het vast leuk vinden, die hebben niet door dat het een samenwerkingsmoetje is voor moeders en er zoveel mogelijk in de stories gezet moet worden.
pi_220190735
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 10:03 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
De kinderen zullen het vast leuk vinden, die hebben niet door dat het een samenwerkingsmoetje is voor moeders en er zoveel mogelijk in de stories gezet moet worden.
Ja want jij bent er bij en weet dat dit een moetje is voor am? Ok, knap hoor!
pi_220190744
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 09:18 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Maar dat waren ook niet echt stoeltjes voor mensen met een iets groter postuur, zitten ook niet lekker ken ze

Denk dat ze beter voor nu gewoon even simpel wat kan doen ergens gratis op te halen en dan stoelen gaan testen ofzo.. ik zit heel veel aan me eettafel dus wil ook lekker zitten, maar ja 🤣
Ze zit toch altijd op de bank.
pi_220190755
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 10:09 schreef Noor_ het volgende:

[..]
@Noor schrijf gewoon mee met wat je ziet en in jouw geval dus positiviteit, in plaats van steeds een ander de les te lezen
pi_220190786
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 07:34 schreef Cyan het volgende:

[..]
[..]
[..]
😂
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 07:57 schreef Lodelie het volgende:

[..]

Volgens mij zeg ik ook alleen maar dat ik het netjes vind dat ze met respect over Koen praat.
Niet of het te snel is gegaan dat Tim zoveel bij haar is,
pi_220190800
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 07:41 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Maar daar zeg ik ook niks over alleen dat ik vind dat ze netjes en respectvol over Koen en Jvp praat.
pi_220190876
quote:

[..]
Dit zijn samenwerkingen. Het indoor speelparadijs staat al op haar feed, omdat er een win-actie is.
Het hotel is ook een samenwerking.

Of het een moetje is, is aan Annemarie, want zij bepaalt wanneer iets een samenwerking is.
pi_220190907
De nagelkerkjes in Oeganda, en dan tig supermarktfoto’s posten 🫣
pi_220190918
quote:

[..]
De samenwerkingen staan ook op haar linktree.
pi_220190925
quote:

[..]

Nu ja, eigenlijk verwacht ik dat ze transparant is en duidelijk aangeeft wanneer het een samenwerking is en wanneer niet. Alleen bij de musli reclame 's ochtends stond #ad. Bij het speelparadijs mocht ze kaartjes verloten....dus heeft ze zeker zelfs ook minimaal gratis entree gehad. En bij het hotel in Egmond aan Zee loopt Lot met een koffer van het partnerhotel Het Hoge Duin binnen en staat een gele reclamekoffer gereed op de kamer, dus vast een zeker ook niet zelfs betaald...mij lijkt het voor heel veel gezinnen niet realistisch, dat moeder en twee kinderen uit de familie even op een studiedag zo een uitstapje maken. Tel eens alles bij elkaar op, niet alleen wat het zou kosten, maar ook de tijd...ze zijn pas rond 11.00 uur vertrokken vanuit huis. Het is echt werk voor haar, maar ook voor de kinderen.
pi_220191089
Sanneke wil een reel kunnen maken van een perfect nieuw huis als ze straks over zijn.
Net als alle andere 'belangrijke' flu's. Ze vergeet even dat ze niet in de positie zijn om dat te kunnen doen door eigen keuzes. Dan maar je handje ophouden, die reel moet er komen! Dus ook dat boekenkastje!
Zie weer een stampvoetende kleuter voor me..
pi_220191111
Am riskeert zo een nog langere straf, ik rapporteer ook alle stories op allerlei manieren. Ze speelt het gewoon niet oke, blijft haar kinderen inzetten en is niet transparant.
pi_220191169
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 10:18 schreef Henrike het volgende:

[..]
Maar daar zeg ik ook niks over alleen dat ik vind dat ze netjes en respectvol over Koen en Jvp praat.
Jij mag het respectvol vinden. Ik vind ‘de andere kant’ van weinig respect getuigen. Sterker nog, het respect naar de kinderen is m.i. nergens zichtbaar.
pi_220191173
Dat stomme pronken van AM ook altijd met ; ik wou nooit kinderen en heb er nu 8!
Wat is "nooit" in haar geval? Ze kreeg haar 1e kind toen ze 23 was of zo, zwanger op 22? Ik wou ook geen kinderen toen ik 12/16/20 was, zo speciaal is dat niet.
En ze wou helemaal niet "nooit" kinderen , ze wou wel kinderen anders had ze er geen freaking 8 gemaakt.
Altijd dat interessanter maken van dingen dan dat ze zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Weerikier op 24-02-2026 11:24:57 ]
pi_220191189
quote:

[..]
Dat is toch niet meer dan normaal? Of wil ze een sticker?
pi_220191190
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 09:27 schreef Zana het volgende:

[..]

Oh, en er komt vast wel een samenwerking met zalando aan. Bij het naar buiten lopen met haar koffer gisteren ochtend heeft Lot zwarte laarzen aan, in de auto opeens nieuwe roze schoenen met oortjes (zalando doos op de bijrijderstoel naast Am) en bij het naar binnengaan bij het speelparadijs weer zwarte regenlaarzen....het leven van een influencer
Het moet ind altijd snel , snel , ze heeft voor de tijd al vaak een tijd dat ze weer weg gaan .
En grappig dat iedereen wat anders ziet dat vind ik ook zo leum aan dit forum ik zal eens op zalando letten 😁
pi_220191200
quote:

[..]

Het moet altijd snel snel bij Am , en dubbelop weer , normaal ga je dat toch niet allemaal op een dag doen ? Maar jij dus wel
pi_220191226
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 10:50 schreef Ouder1980-3de het volgende:
Am riskeert zo een nog langere straf, ik rapporteer ook alle stories op allerlei manieren. Ze speelt het gewoon niet oke, blijft haar kinderen inzetten en is niet transparant.
Prima , ik kan niet raporteren want ik kijk anoniem bij AM , maar van mij mag iedereen dit doen .
Ik heb een hekel aan het feit dat ze zgn doet of ze niets fout doet , en ze andere gaat vertellen hoe het moet , en zelf wel alles doen wat niet mag .
pi_220191504
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 11:02 schreef Weerikier het volgende:
Dat stomme pronken van AM ook altijd met ; ik wou nooit kinderen en heb er nu 8!
Wat is "nooit" in haar geval? Ze kreeg haar 1e kind toen ze 23 was of zo, zwanger op 22? Ik wou ook geen kinderen toen ik 12/16/20 was, zo speciaal is dat niet.
En ze wou helemaal niet "nooit" kinderen , ze wou wel kinderen anders had ze er geen freaking 8 gemaakt.
Ze gebruikt het keer op keer als aandachtstrekker. Shockeren?
Natuurlijk krijg je geen 1 of 8 kinderen als je nooit kinderen wilde.
pi_220191579
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 11:32 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ze gebruikt het keer op keer als aandachtstrekker. Shockeren?
Natuurlijk krijg je geen 1 of 8 kinderen als je nooit kinderen wilde.
Ik denk dat dat idd haar bedoeling is. En interessant doen. Er is alleen niets shockerends of interessants aan. Het is alleen maar heel suf. Net als al die taboes die ze doorbreekt met haar geweldige insta account. Dat dat die taboes al 25 jaar geleden doorbroken zijn had zij alleen even gemist.
pi_220191713
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 11:39 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Ik denk dat dat idd haar bedoeling is. En interessant doen. Er is alleen niets shockerends of interessants aan. Het is alleen maar heel suf. Net als al die taboes die ze doorbreekt met haar geweldige insta account. Dat dat die taboes al 25 jaar geleden doorbroken zijn had zij alleen even gemist.
In haar jaren 50 brein zijn het nog taboes denk ik 🙈
pi_220191794
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 11:01 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Jij mag het respectvol vinden. Ik vind ‘de andere kant’ van weinig respect getuigen. Sterker nog, het respect naar de kinderen is m.i. nergens zichtbaar.
Precies het punt bij mevrouw Walk. Duidelijke dissonant tussen beeld (en zichtbare keuzes) en woorden. Beelden en de zichtbare keuzes zijn niet respectvol....dat probeert ze vervolgens recht te breien met die maximaal perfectie verhaaltjes/woorden
pi_220191823
Met betrekking tot de verhoudingen bij AM thuis, heb ik het idee dat Maarten helemaal niet zo'n Jan Doedel is. Hij lijkt zich best senang te voelen als man des huizes. Vooral op onbewaakte momenten vind ik AM best afhankelijk overkomen. Ze lijkt anderen (ook Sam) nodig te hebben en lijkt redelijk bang alleen en op onbekende plekken. Ze dóet vooral stoer.
pi_220191824
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 10:31 schreef Muisjeruisje het volgende:
De nagelkerkjes in Oeganda, en dan tig supermarktfoto’s posten 🫣
Alsof ze nog nooit buiten de landsgrenzen zijn geweest. Wat een
kinderachtig stel is het toch. En dan met je gepinde geld op de foto. En dat vreselijke gezicht van Jan erbij. Die mensen vinden zichzelf heel wat.
pi_220191885
Hoe leuk zou garnalenvissen als activiteit zijn voor J? Zien hoe haar lievelingsdieren massaal gevangen worden om opgegeten te worden?
pi_220191937
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 12:12 schreef FluVo67 het volgende:

[..]
kinderachtig stel is het toch. En dan met je gepinde geld op de foto. En dat vreselijke gezicht van Jan erbij. Die mensen vinden zichzelf heel wat.
Ook echt niet heel slim om met dat geld te staan wapperen. Je valt al op en je riskeert echt een beroving op die manier...Ben er ook geweest & regel 1 is serieus dat je dit niet doet.
pi_220192011
Ik vind beide partijen erg kinderachtig zowel
MW als Koen en Sjaak,

MW die maar blijft gooien met maximale liefde voor haar nieuwe vriend,

Koen en Sjaak die naja Sjaak die van alles post over Koen, vind beide gevallen verwarrend voor alle kinderen
Je kan zeggen maar Sjaak en Koen waren altijd samen, maar ze zijn wel samen overgebleven en hun moeder is weg in het trio, zou het in alle gevallen veel meer rust hebben gegeven
pi_220192038
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 12:30 schreef Mamavan1meisje het volgende:

[..]
Ook echt niet heel slim om met dat geld te staan wapperen. Je valt al op en je riskeert echt een beroving op die manier...Ben er ook geweest & regel 1 is serieus dat je dit niet doet.
Jij zegt het ik dacht het ook
pi_220192133
quote:

[..]
Pubergedrag. Impulsief domme dingen doen.
pi_220192169
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 12:38 schreef Moppie1982 het volgende:
Ik vind beide partijen erg kinderachtig zowel
MW als Koen en Sjaak,

MW die maar blijft gooien met maximale liefde voor haar nieuwe vriend,

Koen en Sjaak die naja Sjaak die van alles post over Koen, vind beide gevallen verwarrend voor alle kinderen
Je kan zeggen maar Sjaak en Koen waren altijd samen, maar ze zijn wel samen overgebleven en hun moeder is weg in het trio, zou het in alle gevallen veel meer rust hebben gegeven
100% mee eens.
pi_220192185
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 10:12 schreef Earring het volgende:

[..]
@:noor schrijf gewoon mee met wat je ziet en in jouw geval dus positiviteit, in plaats van steeds een ander de les te lezen
Dat bepaal ik toch lekker zelf! Dan lees je maar over mijn reactie heen.
pi_220192275
De Nagelkerkjes showen graag hun rijkdom. Volgens mij kicken ze op anderen hiermee de ogen uit te steken. Ze gaan ook in een bakkerij helpen. De Messias uit Nederland die laat zien hoe het moet. Zijn eigen baksels zijn veelal misbaksels maar dat terzijde. Ze leven hun eigen gecreëerde sprookjesleven. Helaas voor hen klappen steeds meer mensen uit de school en komt er een meer waarheidsgetrouw beeld naar boven. En dat is ver van sprookjesachtig of het door Sofie zo gepredikt positief zijn.
pi_220192290
quote:

[..]
Nou inderdaad..
pi_220192409
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 12:12 schreef AnnArt het volgende:
Met betrekking tot de verhoudingen bij AM thuis, heb ik het idee dat Maarten helemaal niet zo'n Jan Doedel is. Hij lijkt zich best senang te voelen als man des huizes. Vooral op onbewaakte momenten vind ik AM best afhankelijk overkomen. Ze lijkt anderen (ook Sam) nodig te hebben en lijkt redelijk bang alleen en op onbekende plekken. Ze dóet vooral stoer.
Ja, dat zou ook kunnen. Wat dat betreft vind ik Maarten moeilijk te peilen, inderdaad zie ik wel hoe afhankelijk AM van hem is. Tegelijk denk ik, hoe kan je je zo voor lul laten zetten door je vrouw. En dan dat blokkeren verhaal erbij, alhoewel dat ook wel weer een sterk verhaal van AM kan zijn. Maar dan nog sta je ontzettend voor lul.
pi_220192468
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 12:12 schreef FluVo67 het volgende:

[..]
Echt he? En een foto van een KFC, die dachten zeker dat ze dat in Afrika niet kennen? Dom volk
pi_220192476
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 07:34 schreef Cyan het volgende:

[..]
[..]
[..]
😂
Wat bedoel je hiermee?
Beetje vreemd deze smiley zonder verdere uitleg.
Mag ook in een pb
pi_220192478
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 11:05 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Dat is toch niet meer dan normaal? Of wil ze een sticker?
Ja ik vind dat normaal maar dat is lang niet altijd toch?
pi_220192482
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 11:01 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Prima
pi_220192513
quote:

[..]

Precies, het is voor sommigen nooit maar dan ook nooit goed, nooit iets positiefs maar zoeken naar 1 negatief punt en dat breed uitmeten.
Maar ondertussen Sanneke beschuldigen van alles negatief zien.
Vind het er niet leuker op worden hier, maar laat me ook niet weerhouden van wel proberen positieve dingen te zien van de fluflus
En ja Am onderneemt wel dingen deze vakantie, en dat iemand anders het anders zou doen prima, maar niet iedereen is hetzelfde
pi_220192527
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 14:06 schreef Henrike het volgende:

[..]
Precies, het is voor sommigen nooit maar dan ook nooit goed, nooit iets positiefs maar zoeken naar 1 negatief punt en dat breed uitmeten.
Maar ondertussen Sanneke beschuldigen van alles negatief zien.
Vind het er niet leuker op worden hier, maar laat me ook niet weerhouden van wel proberen positieve dingen te zien van de fluflus
En ja Am onderneemt wel dingen deze vakantie, en dat iemand anders het anders zou doen prima, maar niet iedereen is hetzelfde
Als Sanneke geld zou krijgen om naar een krijspaleis en hotel te gaan dan zou ze het ook doen. Idem voor al die andere moeders die geld verdienen met hun kinderen.
Am doet niet "een leuk uitje". Ze gaat met haar knd ergens heen voor haar werk. Denk je dat die knd de keus kregen of ze mee wilden?
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_220192530
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 13:00 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Nou, als je hier ook maar iets positiefs schrijft word je net zo goed gelijk de les gelezen, alsof het verboden is en er alleen maar slecht mag worden gepraat over fluflus.
Scroll gewoon door als je iets te positief vind maar laat een ander.
pi_220192559
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 14:09 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Als Sanneke geld zou krijgen om naar een krijspaleis en hotel te gaan dan zou ze het ook doen. Idem voor al die andere moeders die geld verdienen met hun kinderen.
Am doet niet "een leuk uitje". Ze gaat met haar knd ergens heen voor haar werk. Denk je dat die knd de keus kregen of ze mee wilden?
Maar daarom zijn het ook fluflus
Om er geld mee te verdienen, en zo vreselijk lijkt me dit uitje niet voor haar kinderen.
Als ik er een slecht gevoel bij heb dan ontvolg ik ze
  Moderator / Colorchick dinsdag 24 februari 2026 @ 14:17:25 #156
382129 crew  Donna
pi_220192570
Graag weer even bezig houden met de fluflu's ipv met elkaar.. Danku.
pi_220192584
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 14:15 schreef Henrike het volgende:

[..]
Om er geld mee te verdienen, en zo vreselijk lijkt me dit uitje niet voor haar kinderen.
Dus jij vindt het normaal dat ouders geld verdienen aan hun knd?
Ik vind het nogal onethisch..
pi_220192598
Die Nagelkerkjes zijn iig heel slechte influencers. Mijn hemel wat een slechte foto's.
Bewogen, half, maar ook gewoon: waarom??
Wat is er bijzonder aan een mozaïek van doppen? Waarom fotografeer je de KFC?
pi_220192607
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 14:09 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Even los van dat AM haar geld verdient met de privacy van haar kinderen verkwanselen, als ik zelf een weekend weg boek hebben mijn kinderen ook geen keuze hoor, die moeten gewoon mee.

Edit: tot een zekere leeftijd, maar je laat een 5 jarige niet bepalen of ze mee gaat naar een hotel of niet.
pi_220192626
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 14:15 schreef Henrike het volgende:

[..]
Het uitje zelf is het probleem ook helemaal niet. Dat lijkt me wel helder toch.
Het gaat erom dat AM de privacy van haar kinderen niet beschermt en niet 1x maar duizenden keren. En het is extreem irritant dat ze altijd verbloemt dat het een samenwerking is.
pi_220192644
Volgens mij heb ik het al eens verteld, maar ik heb echt 1 ding gemeen met Annemarie en dat is de liefde voor servies 🤭.
pi_220192649
Esmee en Inez krijgen een kindje.
Mooi dat het weer gelukt is.
pi_220192650
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 14:24 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Het uitje zelf is het probleem ook helemaal niet. Dat lijkt me wel helder toch.
Het gaat erom dat AM de privacy van haar kinderen niet beschermt en niet 1x maar duizenden keren. En het is extreem irritant dat ze altijd verbloemt dat het een samenwerking is.
O dat ben ik met je eens dat ze haar kinderen teveel inzet. Het zou haar sieren dat ze alleen samenwerkingen post waarin de kinderen niet voorkomen en idd dat ze dat ook noemt.
Maar in dit geval gaat het me om het uitje, volgens mij best leuk voor de kinderen.
pi_220192663
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 14:28 schreef JaNeeDan het volgende:
Esmee en Inez krijgen een kindje.
Mooi dat het weer gelukt is.
Wie zijn dat?
pi_220192700
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 14:31 schreef Henrike het volgende:

[..]
Wie zijn dat?
Worden hier af en toe besproken. Esmeevanleijden, het account van haar vrouw weet ik niet.
pi_220192718
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 14:27 schreef Shuri het volgende:
Volgens mij heb ik het al eens verteld, maar ik heb echt 1 ding gemeen met Annemarie en dat is de liefde voor servies 🤭.
Ik ben ook gek op servies en vooral op kopjes 🤣 je wilt niet weten hoeveel kopjes ik heb 😱
pi_220192790
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 14:41 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ik ben ook gek op servies en vooral op kopjes 🤣 je wilt niet weten hoeveel kopjes ik heb 😱
Kopjes en mokken vind ik ook leuk! Ik heb er alleen soms nog te weinig. 😅 ( Mijn katten hebben standaart ook 2 kopjes waar ze uit drinken )
pi_220192914
Waarom stijgen de volgeraantallen van AM zo snel? Toen ze weg was 97.000 en nu 98.100 na twee dagen? Heeft ze weer ergens wat geroepen in een artikeltje oid?
pi_220192926
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 15:17 schreef Johanna38 het volgende:
Waarom stijgen de volgeraantallen van AM zo snel? Toen ze weg was 97.000 en nu 98.100 na twee dagen? Heeft ze weer ergens wat geroepen in een artikeltje oid?
of gewoon weer gekocht
pi_220193044
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 14:22 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Even los van dat AM haar geld verdient met de privacy van haar kinderen verkwanselen, als ik zelf een weekend weg boek hebben mijn kinderen ook geen keuze hoor, die moeten gewoon mee.

Edit: tot een zekere leeftijd, maar je laat een 5 jarige niet bepalen of ze mee gaat naar een hotel of niet.
Ja ok, een weekendje weg dan moeten ze mee. Maar al die andere uitjes? Weer naar de belevenisboerderij, ik kan me voorstellen dat ze liever met een vriendje spelen. Of gewoon thuis een beetje rommelen.
pi_220193082
In de podcast benoemde mcw ook dat ze samenwonen. Maximale snelheid.
pi_220193250
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 15:33 schreef Raradefayee het volgende:
Dat was natuurlijk ook al wel duidelijk. Misschien was ik wel extreem voorzichtig met mijn kinderen.
pi_220193260
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 15:47 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat was natuurlijk ook al wel duidelijk. Misschien was ik wel extreem voorzichtig met mijn kinderen.
Nou, dat lijkt me niet meer dan terecht.
pi_220193270
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 13:00 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Ik denk dat je veel mensen een plezier doet als je hier mee stopt. En jezelf ook of het moet zijn dat je hiervan geniet.
pi_220193305
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 15:30 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Ja ok, een weekendje weg dan moeten ze mee. Maar al die andere uitjes? Weer naar de belevenisboerderij, ik kan me voorstellen dat ze liever met een vriendje spelen. Of gewoon thuis een beetje rommelen.
Dat wil AM dan ook weer niet. Ze mogen pas spelen met andere kinderen als ze hun zwemdiploma's hebben. En als ze afspreken, dan liever niet bij AM thuis. Het onopgevoede gebroed vervuilt dan haar nestje en ze krijgt een grote mond toe. Daar past ze voor.
pi_220193349
Ik vind het alleen maar fijn voor de kinderen dat Sjaak en Koen samen zijn.
Dat is dan in elk geval niet veranderd... en ze blijven hun bonusbroertjes zien, net als eerst.

MW en Tim vind ik een heel ander verhaal. Weer een nieuw iemand erbij, al blijft MW zeggen dat ze hem al jaren kennen.
pi_220193359
Ik vind het wel heftig dat Sanneke met stoelen rekening moet houden met haar postuur en gewicht... De meeste stoelen houden toch wel een gewicht van +/- 120 kilo?
  dinsdag 24 februari 2026 @ 16:05:55 #178
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_220193367
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 16:03 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ik vind het wel heftig dat Sanneke met stoelen rekening moet houden met haar postuur en gewicht... De meeste stoelen houden toch wel een gewicht van +/- 120 kilo?
Afhankelijk van het soort stoel, kan deze het gewicht misschien wel houden maar wordt 'ie er niet comfortabeler op. Een dunne gestoffeerde zitting zal sneller "doorprikken" bij een hoger gewicht bijvoorbeeld. En armleuningen/kuipzittingen zijn ook niet zo vergevend voor een vol postuur.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_220193412
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 15:49 schreef Snaky het volgende:

[..]
Ik denk dat je veel mensen een plezier doet als je hier mee stopt. En jezelf ook of het moet zijn dat je hiervan geniet.
Ooh kijk daar hebben we Snaky weer. Ik wil je 1 ding zeggen bemoei je niet met mij.
Als jij en een aantal anderen dit soort dingen tegen mij blijven zeggen heb ik net zoveel recht om wat te zeggen .
En überhaupt dit is een vrij toegankelijk forum.
pi_220193446
Je mag ook zoals Henrike zegt hier blijkbaar alleen mee schrijven als je de fluflu's met de grond gelijk maakt en alles negatief benaderd. Iets positiefs hier benoemen en je krijgt de wind van voren.
pi_220193464
quote:
Ik heb daar nooit naar gekeken maar uit nieuwsgierigheid heb ik het max. gewicht van onze stoelen net even opgezocht. Dat zijn hele stevige stoelen maar die kunnen een max. gewicht van 100 kg. aan.
pi_220193471
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 14:21 schreef Geertje_G het volgende:
Die Nagelkerkjes zijn iig heel slechte influencers. Mijn hemel wat een slechte foto's.
Bewogen, half, maar ook gewoon: waarom??
Wat is er bijzonder aan een mozaïek van doppen? Waarom fotografeer je de KFC?
En toch harken ze zo heel veel geld binnen. Hun zaken schijnen niet al te best te lopen. Van eentje hebben ze zelf wel iets laten doorschemeren. Van een andere zaak weet ik dat van iemand bij hen uit de buurt. Heel veel op TikTok, YouTube en Insta en een paar van hun dochters ook al. Zitten bij agencys. Tussen de regels door lees je ook wel iets en dat overmatig drankgebruik heeft ook vast een reden.

[ Bericht 0% gewijzigd door FluVo67 op 24-02-2026 16:50:01 ]
pi_220193490
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 15:33 schreef Raradefayee het volgende:
Nee joh?!

Heel ongezond.
pi_220193593
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 16:11 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Ooh kijk daar hebben we Snaky weer. Ik wil je 1 ding zeggen bemoei je niet met mij.
Als jij en een aantal anderen dit soort dingen tegen mij blijven zeggen heb ik net zoveel recht om wat te zeggen .
En überhaupt dit is een vrij toegankelijk forum.
Ik vind dit opnieuw weer heel vervelend. Hoe vaak moet er nog gezegd worden dat we hier NIET zijn om elkaar te bekritiseren! Ik maak er een TR van.
pi_220193630
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 15:56 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Dat wil AM dan ook weer niet. Ze mogen pas spelen met andere kinderen als ze hun zwemdiploma's hebben. En als ze afspreken, dan liever niet bij AM thuis. Het onopgevoede gebroed vervuilt dan haar nestje en ze krijgt een grote mond toe. Daar past ze voor.
Ja en dan gebruiken andere ouders haar als een kinderopvang als er een keer een studiedag is en dat is al helemaal uit den boze.
pi_220193635
quote:
Dat valt wel tegen, bij veel stoelen is het maar 90 kilo. Dat tik je al gauw aan als je een man hebt van 1.90m haha.

Bij de IKEA is het geteste gewicht 110 kilo.

[ Bericht 3% gewijzigd door Lostit op 24-02-2026 16:51:37 ]
  Moderator dinsdag 24 februari 2026 @ 16:53:01 #187
184769 crew  Deisyy
pi_220193683
Misschien moeten we dit topic gewoon weer een paar dagen dicht gooien, zodat daarna iedereen weer normaal doet tegen elkaar, weet wanneer ze moeten scrollen en er ook af en toe weer eens een positief bericht gepost wordt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_220193718
zie SHO
pi_220193749
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 16:05 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Afhankelijk van het soort stoel, kan deze het gewicht misschien wel houden maar wordt 'ie er niet comfortabeler op. Een dunne gestoffeerde zitting zal sneller "doorprikken" bij een hoger gewicht bijvoorbeeld. En armleuningen/kuipzittingen zijn ook niet zo vergevend voor een vol postuur.
Ik heb dit soort dingen dus nooit geweten, of mezelf überhaupt mee bezig gehouden, laat ik dat eerlijk zeggen, maar ik snap waarom Sanneke dan goed moet zoeken. Ik dacht dat het standaard een beetje tot +/- 120 kilo was.
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 16:17 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik heb daar nooit naar gekeken maar uit nieuwsgierigheid heb ik het max. gewicht van onze stoelen net even opgezocht. Dat zijn hele stevige stoelen maar die kunnen een max. gewicht van 100 kg. aan.
Ik weet echt niet wat die van mij aan kunnen... geen idee. 😂 Ik kan eerlijk bekennen dat onze stoelen ook voor ons gemaakt zijn in dezelfde stof als onze bank bij een kleine woonwinkel. Gelukkig nooit rekening mee hoeven te houden. En eigenlijk ook nooit gevraagd. Nooit bij stil gestaan?

Hoop dat Sanneke dan ook goed blijft kijken naar het gewicht wat de stoel kan houden, anders is het alsnog straks krak.
  Moderator dinsdag 24 februari 2026 @ 17:05:20 #190
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_220193759
Ik zat ruim boven de genoemde gewichten, en heb toch altijd op allerlei stoelen gewoon kunnen zitten. Denk dat het meer gaat om een getest gewicht, wat ze kunnen garanderen?

Een soort houdbaar tot, en dat je anders misschien wat vaker de schroeven aan moet draaien ofzo?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  Moderator dinsdag 24 februari 2026 @ 17:07:59 #191
184769 crew  Deisyy
pi_220193775
In plaats van te reageren op berichten die je niet wil lezen, kan je beter een Topic Report zetten, voordat het topic verzand in gevit op elkaar.
pi_220193793
haha Janneke heeft een poll geplaatst voor de kleur van een deur. Volgens mij is bijna iedereen het met Evert eens en niet met haar. Ben dan toch benieuwd wat het dan gaat worden uiteindelijk.
pi_220193807
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 16:18 schreef FluVo67 het volgende:

[..]
En toch harken ze zo heel veel geld binnen. Hun zaken schijnen niet al te best te lopen. Van eentje hebben ze zelf wel iets laten doorschemeren. Van een andere zaak weet ik dat van iemand bij hen uit de buurt. Heel veel op TikTok, YouTube en Insta en een paar van hun dochters ook al. Zitten bij agencys. Tussen de regels door lees je ook wel iets en dat overmatig drankgebruik heeft ook vast een reden.
In de zaken nemen ze het ook niet zo nauw met de hygiene
pi_220193810
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 17:05 schreef Meke het volgende:
Ik zat ruim boven de genoemde gewichten, en heb toch altijd op allerlei stoelen gewoon kunnen zitten. Denk dat het meer gaat om een getest gewicht, wat ze kunnen garanderen?

Een soort houdbaar tot, en dat je anders misschien wat vaker de schroeven aan moet draaien ofzo?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja je zal echt niet ineens door een stoel zakken omdat je 20 kilo zwaarder bent dan het geteste gewicht. Maar uiteindelijk zijn de verbindingen natuurlijk de zwakke schakel, en als die consequent overbelast worden dan gaat het een keer mis.
Zo ben ik hoogzwanger door het tuinstel gezakt haha, net even iets te vaak mij er op laten ploffen (dat maakt natuurlijk ook verschil, of je gewoon gaat zitten of dat je je laat vallen).
pi_220193821
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 11:02 schreef Weerikier het volgende:
AM leeft nog met 1 been in 1980.
pi_220193828
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 17:13 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
In de zaken nemen ze het ook niet zo nauw met de hygiene
Het overmatige drankgebruik laat echt sporen na. Wat zijn ze opeens oud geworden! Zelfs met filters.
Ik had gezien dat Eline bij een agency zit. Maar wat ze ervoor doet ziet er niet uit alsof ze er veel geld mee verdient. Het wordt iig wel met bakken tegelijk uitgegeven.
pi_220193835
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 16:42 schreef Lostit het volgende:

[..]
Ja en dan gebruiken andere ouders haar als een kinderopvang als er een keer een studiedag is en dat is al helemaal uit den boze.
Het is toch bizar dat ze jiet gewoon een middagje in een speeltuin doorbrengt ofzo. Zonder meegebracht promotiemateriaal, kinderen in promotiekleding.
pi_220193861
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 17:18 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Het overmatige drankgebruik laat echt sporen na. Wat zijn ze opeens oud geworden! Zelfs met filters.
Ik had gezien dat Eline bij een agency zit. Maar wat ze ervoor doet ziet er niet uit alsof ze er veel geld mee verdient. Het wordt iig wel met bakken tegelijk uitgegeven.
Ik vind vooral Jan er oud uit zien tegenwoordig. Kleine oogjes en een opgeblazen en rood gezicht.
pi_220193896
De hygiëne laat bij de zaken van de Nagelkerkjes zeker te wensen over. Eline is geregeld voor en met haar agency op pad. Fotoshoots etc. Floor zat ook al bij een agency en nu ook nog bij die waar Eline zit. Het zal dus vast lucratief zijn.
pi_220193919
Ik kwam al scrollend susanne blomsteel of zo tegen, heten zij niet de blomsteeltjes of zo op insta. Maar jeetje zij doen net alsof hun dochter met down super bijzonder is terwijl ze willen laten blijken dat ze heel gewoon is of hoe zeg ik dat. Nu zag ik dat ze een foto geplaatst had omdat ze een ander kindje met down tegen gekomen was, alsof het uniek is dat een kindje met down op vakantie gaat. Dan zie ik toch liever Jeanine (bijzzzonder of zoiets) die er niks speciaal van maken, het jochie heeft down en hij draait gewoon mee in het gezin en niet op een voetstuk geplaatst.
pi_220193922
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 17:05 schreef Meke het volgende:

SPOILER
Oma's mening: voor mijn gevoel zijn de stoelen nu wel minder stevig dan vroeger 🙈👵
pi_220193929
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 17:11 schreef poohenzo het volgende:
haha Janneke heeft een poll geplaatst voor de kleur van een deur. Volgens mij is bijna iedereen het met Evert eens en niet met haar. Ben dan toch benieuwd wat het dan gaat worden uiteindelijk.
Ik ook, ik vind haar idee een slecht idee. Het groen is nooit dezelfde kleur, want het zijn tegels t.o.v. verf. En de muur eromheen is niet groen, dus ik zou doen wat Evert voorstelt, oogt rustiger denk ik.
pi_220193931
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 17:25 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik vind vooral Jan er oud uit zien tegenwoordig. Kleine oogjes en een opgeblazen en rood gezicht.
Valt mij ook op.
pi_220193932
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 17:20 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Het is toch bizar dat ze jiet gewoon een middagje in een speeltuin doorbrengt ofzo. Zonder meegebracht promotiemateriaal, kinderen in promotiekleding.
Ja idd! Ik zit hier met mooi weer halve dagen in de speeltuin, de kinderen komen helemaal ranzig terug en ik kan gezellig kletsen met andere ouders.
pi_220193934
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 17:25 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik vind dat je bij hem echt kan zien dat hij alcohol drinkt.
pi_220193937
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 17:37 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Oma's mening: voor mijn gevoel zijn de stoelen nu wel minder stevig dan vroeger 🙈👵
Haha eens! En de mensen zijn juist steviger geworden 😅
pi_220193990
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 16:53 schreef Deisyy het volgende:
[modbreak] Misschien moeten we dit topic gewoon weer een paar dagen dicht gooien, zodat daarna iedereen weer normaal doet tegen elkaar, weet wanneer ze moeten scrollen en er ook af en toe weer eens een positief bericht gepost wordt. [/modbreak]
Het is lang niet ‘iedereen’. Het zou dan ook lullig zijn als je het topic dicht gooit.
pi_220194022
quote:

[..]
En toch... in de podcast werd er toch duidelijk eerst totaal anders gehint, en alles zou nog wel naar buiten komen. Iris bleef maar balletjes op gooien. Maar het lijkt erop dat ze nu in ziet dat ze daarmee geen zieltjes wint. En gaat ze nu op de respectvolle tour. Laten we vooral voor de kinderen hopen dat dat oprecht is!
pi_220194054
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 14:41 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Idem 🤣
pi_220194081
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 16:18 schreef FluVo67 het volgende:

[..]
Het lijkt erop dat ze in het verleden goede investeringen hebben gedaan. En dat de socials veel geld opbrengen. En... dat ze een geweldig team in de bakkerij hebben die zorgt dat de winkels vol liggen. Want ze doen net of Eline die hele hut draait, maar ik denk eerder dat er een hele goede bedrijfsleider rondloopt, waardoor Jan een beetje kan freeweelen, en Soof druk is met 'administratie'.
pi_220194085
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 16:21 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Nee joh?!

Heel ongezond.
Maar hij is er deels toch ook niet, als hij bij zijn eigen kinderen is. Zou hij dan toch ook nog ergens een eigen huis hebben?
pi_220194102
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 17:18 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
In ieder geval extra centjes om te investeren in een eigen appartement in Dubai. Dat zal ze toch niet alleen met werken bij pa en ma verdienen.
pi_220194105
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 16:02 schreef lila01 het volgende:
Ik vind het alleen maar fijn voor de kinderen dat Sjaak en Koen samen zijn.
Dat is dan in elk geval niet veranderd... en ze blijven hun bonusbroertjes zien, net als eerst.

MW en Tim vind ik een heel ander verhaal. Weer een nieuw iemand erbij, al blijft MW zeggen dat ze hem al jaren kennen.
Niet veranderd? Hun moeder werd ingeruild voor Sjaak.
Verwarrender kan bijna niet.

De kinderen zijn nog vrij jong. Ik ben van mening dat het beter was geweest als ieder zijn eigen gang was gegaan.
(maar eerlijk is eerlijk, ik trek dat ge-schatje van Jacq over Koen helemaal niet)
pi_220194114
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 17:39 schreef Lostit het volgende:

[..]
Ik vind dat je bij hem echt kan zien dat hij alcohol drinkt.
Dat vind ik dus ook, en bij haar is het ook zichtbaar . Mijn vader was een functionerende alcoholist en die had ook altijd zo’n opgeblazen hoofd en voor de schone schijn maar net doen alsof alles leuk is . Als het zo is dan hoop ik dat ze een keer hulp zoeken.
pi_220194233
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 18:04 schreef poohenzo het volgende:

[..]
Dat vind ik dus ook, en bij haar is het ook zichtbaar . Mijn vader was een functionerende alcoholist en die had ook altijd zo’n opgeblazen hoofd en voor de schone schijn maar net doen alsof alles leuk is . Als het zo is dan hoop ik dat ze een keer hulp zoeken.
Zolang ze datenights hebben, lunches tussendoor omdat de auto moet laden, etentjes met lieve vrienden en vooral zoveel mogelijk vakanties en dan bij voorkeur zonder kinderen, hebben ze het leuk. Maar dat je dan foto's in een supermarkt gaat maken, of een aap met blauwe ballen, dat geeft toch het gevoel dat je wat leeghoofdig bent.
pi_220194234
quote:
Janneke doet meestal wat ze zelf wil dus de poll snap ik niet zo. Maar Evert heeft wel gelijk
pi_220194302
Vooral Sofie moet er in bet echt heel slecht uitzien.En Jan krijgt onderlaag een opgezet gezicht maar ook een buikje van het drinken. Foto's van supermarkten en een aap met blauwe ballen laten zien wat veel van hen vinden: kinderlijk en leeghoofdig. En alleen aan zichzelf denken. De kinderen zijn er om beter van te worden, opvoeding en oppassen laten ze graag aan opa en oma over.
pi_220194391
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 17:37 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Vroeger was alles beter enzo 🫣😂
pi_220194429
Omdat er behoefte is aan positiviteit: hulde aan Dion! Dat hij elke avond na zijn werk gaat klussen had ik gehoopt maar niet verwacht. Hij doet het toch maar.
pi_220194524
Ja bedankt voor de tip Sanneke, ik zal altijd aan anderen denken bij aankoop van mijn nieuwe meubels.
Net zo vaak als dat jij ook aan anderen denkt 😉
pi_220194532
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 19:12 schreef JaNeeDan het volgende:
Omdat er behoefte is aan positiviteit: hulde aan Dion! Dat hij elke avond na zijn werk gaat klussen had ik gehoopt maar niet verwacht. Hij doet het toch maar.
Eerlijk gezegd van hem wel verwacht. Zeker ook omdat hij hovenier is, weet wel van handjes wapperen.
pi_220194563
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 19:25 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Eerlijk gezegd van hem wel verwacht. Zeker ook omdat hij hovenier is, weet wel van handjes wapperen.
Ik van hem ook wel hoor. Maar ik had verwacht dat hij hierin geremd zou worden door Sanneke omdat zij zo op hem leunt en dan de avonden ook alleen zou zijn.
pi_220194689
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 19:24 schreef Jippiejappie het volgende:
Ja bedankt voor de tip Sanneke, ik zal altijd aan anderen denken bij aankoop van mijn nieuwe meubels.
Net zo vaak als dat jij ook aan anderen denkt 😉
Geen seconde bij stil gestaan toen wij verhuisden en alles nieuw kochten (geen #ad, zelf betaald). Ik zal de volgende keer ook informeren welke kleuren mijn omgeving graag in mijn huis ziet. En de opstelling van de keuken? Ook vragen wat anderen willen?
Blijk ik gewoon in een huis te wonen waarin alles is zoals wij het willen.
pi_220194705
quote:
Netjes!
pi_220194706
Wel eens met het feit dat er niks mis is met het huren van een huis. Een huis is een huis en niet iedereen kan een huis kopen. Ik heb na mijn scheiding ook een tijdje gehuurd. Was een heerlijk thuis.
pi_220194776
quote:
quote:
Ha ja, dit viel mij ook op. Eigenlijk had ik gehoopt meer verbouwfilmpjes. Het is sowieso redelijk rustig op haar account. Druk met werk en school denk ik.
pi_220195046
Jeetje, DBM laat toch elke week ook behoorlijk wat geld achter bij de Action...🙈
pi_220195105
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 18:03 schreef Harper het volgende:

[..]

De kinderen zijn nog vrij jong. Ik ben van mening dat het beter was geweest als ieder zijn eigen gang was gegaan.
(maar eerlijk is eerlijk, ik trek dat ge-schatje van Jacq over Koen helemaal niet)
Zo met jouuuuuwwww eens
pi_220195133
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 19:36 schreef JaNeeDan het volgende:
Wel eens met het feit dat er niks mis is met het huren van een huis. Een huis is een huis en niet iedereen kan een huis kopen. Ik heb na mijn scheiding ook een tijdje gehuurd. Was een heerlijk thuis.
Ik zie de negativiteit van huren ook niet. Ze hebben nu een huis waar ze in principe niet zomaar het risico lopen om eruit gezet te worden.
Ik hoop dat ze er samen echt een fijn thuis van kunnen maken ook
pi_220195165
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 19:36 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik huur al mijn hele werkzame leven (al een jaar of 30). Heb veel gereisd en geen geld (er voor) over om in mijn eentje krom te liggen voor een eigen huis + onderhoud. Niks mis mee.
Heb geen kinderen die ik wat ‘moet’ nalaten, dus mijn situatie blijft zo.
pi_220195228
quote:

[..]

Ik vind het in die zin positief dat Jacqueline niet volledig nieuw is en de kinderen haar al goed kennen.

Die hele poly is denk ik al verwarrend (genoeg) geweest voor de kinderen.
Beter was geweest dat Koen&Michelle 'gewoon' uit elkaar waren gegaan i.p.v. proberen een relatie te redden met een 3e persoon en een baby (als ik t goed heb begrepen is de jongste geboren in de tijd dat het al niet lekker liep tussen Koen&Michelle?)
pi_220195241
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 20:11 schreef opwegnaar het volgende:
Jeetje, DBM laat toch elke week ook behoorlijk wat geld achter bij de Action...🙈
Alles voor de Flapjes!
pi_220195262
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 20:11 schreef opwegnaar het volgende:
Dat is wel haar safe space he
pi_220195274
quote:
Inderdaad! Goed van hem!
pi_220195278
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 20:23 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik huur al mijn hele werkzame leven (al een jaar of 30). Heb veel gereisd en geen geld (er voor) over om in mijn eentje krom te liggen voor een eigen huis + onderhoud. Niks mis mee.
Ik snap dat heel goed❤
pi_220195297
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 20:33 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dat is wel haar safe space he
Ja zeg, en al de hele dag haar vriendin alleen moeten laten. Ik snap dat je moet opsplitsen, maar als je liever bij je zieke kind bent, dan kan je man toch prima mee met kind 2 lijkt me.
pi_220195301
AM: ik ben echt polkadot. Haar klompen ja, maar verder vind ik haar toch vooral type uniseks tuinbroek.
pi_220195323
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 20:39 schreef Lynnyl het volgende:
AM: ik ben echt polkadot. Haar klompen ja, maar verder vind ik haar toch vooral type uniseks tuinbroek.
Ja die snapte ik ook niet helemaal. Volgens mij staan er polkadot klompen op haar boekcover? Maar zie het haar verder niet dragen.
Ben zeer benieuwd naar de vintage polkadot jurk die ze heeft gekocht!
pi_220195332
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 20:35 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Inderdaad! Goed van hem!
Ja, hij zal wel moeten, want het moet toch gedaan worden. Vind het ergens ook sneu voor hem dat dit is hoe het is. Hoop voor hem dat het allemaal gewoon meezit qua verven en vloer leggen, zodat ze ook snel over kunnen. Ik gun hem wel wat vrije dagen, nu en ook na deze hele verhuizing.
pi_220195344
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 20:29 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik vind het in die zin positief dat Jacqueline niet volledig nieuw is en de kinderen haar al goed kennen.

Die hele poly is denk ik al verwarrend (genoeg) geweest voor de kinderen.
Beter was geweest dat Koen&Michelle 'gewoon' uit elkaar waren gegaan i.p.v. proberen een relatie te redden met een 3e persoon en een baby (als ik t goed heb begrepen is de jongste geboren in de tijd dat het al niet lekker liep tussen Koen&Michelle?)
Als je Michelle en Jacqueline moest geloven was het voor die kinderen allemaal heel normaal. Niets aan de hand. Maar ondertussen was er heel wat aan de hand. Je maakt mij niet wijs dat die kinderen niets mee hebben gekregen van alle commotie en spanningen. Zeker de oudste die volgens Michelle heel gevoelig is.

Ik gun die kinderen dat ze kunnen opgroeien zonder mee te doen in deze 'kijk mij eens maximaal gelukkig en the mom of the year zijn' show van Michelle.
pi_220195360
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 20:46 schreef Cyan het volgende:

[..]
Ik gun die kinderen dat ze kunnen opgroeien zonder mee te doen in deze 'kijk mij eens maximaal gelukkig en the mom of the year zijn' show van Michelle.
En Jacqueline.
Want zij doet namelijk precies hetzelfde.
pi_220195377
AM: ik mag niet meer zoveel posten van Insta, anders krijg ik straf.
Ook AM: ik heb tot nu toe 95 (jaja, heb ze even voor jullie geteld) post geplaatst.

En haar nieuwe voorstelpost heeft maar 4891 hartjes, ondanks haar verzoek om dat te doen. Op 97.000 volgers vind ik dat best wel weinig?
pi_220195383
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 20:43 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ja, hij zal wel moeten, want het moet toch gedaan worden. Vind het ergens ook sneu voor hem dat dit is hoe het is. Hoop voor hem dat het allemaal gewoon meezit qua verven en vloer leggen, zodat ze ook snel over kunnen. Ik gun hem wel wat vrije dagen, nu en ook na deze hele verhuizing.
Ik denk dat hij dat allemaal wel wist en hij lijkt me het type dat het wel best vindt om bezig te zijn.
pi_220195386
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 20:49 schreef Harper het volgende:

[..]
En Jacqueline.
Want zij doet namelijk precies hetzelfde.
Maar daar doen de kinderen toch niet echt mee? Niet volledig in beeld, maar van de achterkant enzo?
pi_220195395
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 20:51 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM: ik mag niet meer zoveel posten van Insta, anders krijg ik straf.
Ook AM: ik heb tot nu toe 95 (jaja, heb ze even voor jullie geteld) post geplaatst.

En haar nieuwe voorstelpost heeft maar 4891 hartjes, ondanks haar verzoek om dat te doen. Op 97.000 volgers vind ik dat best wel weinig?
Mwah vind het nog wel redelijk als je bedenkt dat velen die voorstelronde al kennen. Ik weet niet echt wat de normale like/volger ratio is 😅 maar bijvoorbeeld Milou krijgt er naar rato veel en veel minder.
AM heeft volgens mij best een groep volgers die met haar weglopen.
pi_220195407
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 20:52 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Maar daar doen de kinderen toch niet echt mee? Niet volledig in beeld, maar van de achterkant enzo?
Sinds kort ja.
pi_220195420
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 20:52 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Mwah. Ook al zie je hun gezichten niet, ze laat wel de hele tijd activiteiten met hen zien.
En ze laat maar al te graag blijken dat de kinderen nu haar prioriteit zijn, ze zooooo gelukkig is met Koen etc.
Er wordt net zo hard over nagedacht.

Ik vraag me trouwens af wat voor werk ze nu doet, want dat noemt ze wel soms. Niet meer bij Jolie toch? Bedoelt ze het influencen?
pi_220195434
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 20:54 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Mwah vind het nog wel redelijk als je bedenkt dat velen die voorstelronde al kennen. Ik weet niet echt wat de normale like/volger ratio is 😅 maar bijvoorbeeld Milou krijgt er naar rato veel en veel minder.
AM heeft volgens mij best een groep volgers die met haar weglopen.
Ja dat zie je al bij de reacties van velen die zó blij zijn dat ze er weer is na 1 week
pi_220195453
Die polkajurk. Ik snap m niet.
Ik hoop dat AM wel iets kiest waarin ze zich fijn voelt. Want daar twijfel ik een beetje over bij deze jurk.
  dinsdag 24 februari 2026 @ 21:02:40 #250
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_220195476
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 20:23 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Dus eigenlijk ben je Huurhuisopdehoek?
pi_220195477
quote:

[..]

Ik zie dat anders.
Jacq was er al. Het polygezin bestond uit vader Koen, Moeder Michelle en bonusmoeder Sjakie.
Michelle is degene die verliefd werd op iemand anders.
Waarom zouden Koen en Jacqueline dan ook uit elkaar moeten?
  Moderator dinsdag 24 februari 2026 @ 21:04:18 #252
184769 crew  Deisyy
pi_220195490
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 21:03 schreef lila01 het volgende:

[..]
Ik zie dat anders.
Jacq was er al. Het polygezin bestond uit vader Koen, Moeder Michelle en bonusmoeder Sjakie.
Dit zijn speculaties, we weten niet precies wat er gebeurd is.
pi_220195492
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 16:17 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik verwacht dan dat stoelen veel meer zouden kunnen dragen, maar dat bedrijven zich indekken voor stel dat het misgaat.
Misschien kunnen ze ook echt niet meer hebben, maar ik zou dat als stoelfabrikant denk ik zo doen :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_220195515
Oké Sanne haar opmerking net vond ik grappig, daar hou ik wel van. ‘Vertellen jullie mij als jullie winacties zien voor een bank, want jullie weten hoe graag ik op de bank zit’. Ik hou van die zelfspot.
pi_220195519
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 21:02 schreef LALAA het volgende:

[..]
🤪🤣🤪🤣🤪🤣🤪
pi_220195524
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 19:25 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Ik denk ook dat hij voor de camera wat onhandig overkomt (heb soms ook het idee dat hij liever niet gefilmd wil worden), maar dat hij op zich wel een harde werker zou kunnen zijn.
Lijkt me ook lastig als je partner vrij passief is om dan zelf heel actief te blijven.
Ben benieuwd hoeveel hij per avond gedaan krijgt, misschien komt het dan toch verder af dan we hier denken.
pi_220195530
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 21:03 schreef lila01 het volgende:

[..]
Ik zie dat anders.
Hahaha. Jacq was er al?
Nee die had haar eigen gezin. En verliet de vader van haar kinderen om zich bij een ander gezin te voegen, om dat andere huwelijk te redden. En waar een stuk of 5 verhuizingen voor nodig waren. Maar wel meteen samen, want zooooooveel liefde.
Dat er daarna zeker een jaar ellende is geweest waarin al die kinderen ook nog eens samen in een paar containers moesten wonen. En er ongetwijfeld veel spanning was. Weer een paar keer verhuizen. En nu beide vrouwen doorgaan met het "we zijn zo happy" plaatje neerzetten op social media.

Sorry, ik deel je mening niet. Ik heb het enorm met de kinderen te doen.
pi_220195533
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 21:04 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Dit zijn speculaties, we weten niet precies wat er gebeurd is.
En ook dit natuurlijk.
pi_220195535
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 21:04 schreef LeSage het volgende:

[..]
Ik verwacht dan dat stoelen veel meer zouden kunnen dragen, maar dat bedrijven zich indekken voor stel dat het misgaat.
Misschien kunnen ze ook echt niet meer hebben, maar ik zou dat als stoelfabrikant denk ik zo doen :')
Als ik naar onze stoelen kijk denk ik dat eerlijk gezegd ook. Volgens mij kan daar een paard op zitten.
pi_220195553
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 21:09 schreef Mirp het volgende:
Oké Sanne haar opmerking net vond ik grappig, daar hou ik wel van. ‘Vertellen jullie mij als jullie winacties zien voor een bank, want jullie weten hoe graag ik op de bank zit’. Ik hou van die zelfspot.
Je was me voor! Ik moest ook lachen om deze opmerking.
pi_220195562
quote:

[..]
En ben ik nu gezakt in je aanzien omdat ik geen koophuisopdehoek ben? 😢
  Moderator dinsdag 24 februari 2026 @ 21:22:46 #262
184769 crew  Deisyy
pi_220195610
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 21:09 schreef Mirp het volgende:
Zelfspot, ik hou ervan O+
pi_220195611
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 21:15 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En ben ik nu gezakt in je aanzien omdat ik geen koophuisopdehoek ben? 😢
Een huis is een huis toch? Als je jezelf er maar thuisvoelt. ❤️
pi_220195612
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 21:12 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Als ik naar onze stoelen kijk denk ik dat eerlijk gezegd ook. Volgens mij kan daar een paard op zitten.
Ik ben nu wel echt heel benieuwd of een paard überhaupt kan zitten op een stoel _O-

Mijn stoelen zijn niet zo duur, toen we ze kochten hadden we nog twee kleine sloopkogels, dus dan maar voor een minder zure optie als ze kapot zouden gaan.
Later als we groot zijn nemen we wel dure.

Zou ik als ik Sanneke was ook voor kiezen. Bank zoeken bij Leen Bakker/Kwantum of marktplaats. Die gaan echt wel een paar jaar prima mee. Dan is je kind niet meer zo onbesuisd en heb je hopelijk meer budget voor een echte droombank.
pi_220195632
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 21:22 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Zelfspot, ik hou ervan O+
Same! Ook de beste manier om ermee om te gaan imo.
Ik vind dat veel mensen tegenwoordig hun zelfspot een beetje kwijt zijn geraakt, iedereen is snel op de teentjes getrapt. Humor mag best wel weer wat meer op het randje vind ik :D
pi_220195663
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 21:22 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Een huis is een huis toch? Als je jezelf er maar thuisvoelt. ❤️
Absoluut! Ik heb ook absoluut niks tegen huren, laat staan dat ik ‘neer zou kijken’ op mensen die huren, ook al zou ik zelf een koophuis hebben. 😊
pi_220195676
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 21:23 schreef LeSage het volgende:

[..]
Zou ik als ik Sanneke was ook voor kiezen. Bank zoeken bij Leen Bakker/Kwantum of marktplaats. Die gaan echt wel een paar jaar prima mee. Dan is je kind niet meer zo onbesuisd en heb je hopelijk meer budget voor een echte droombank.
De bank is van Dion schrijft ze. Zou het chalet dan zonder bank verhuurd zijn? Staat die ergens opgeslagen?
pi_220195703
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 21:32 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
De bank is van Dion schrijft ze. Zou het chalet dan zonder bank verhuurd zijn? Staat die ergens opgeslagen?
Ja, maar ze wil hem het liefst wel meteen vervangen.
Dat snapte ik ook niet helemaal, want gemeubileerd huren lijkt me dan toch inclusief bank.
pi_220195719
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 21:12 schreef Harper het volgende:

[..]
Hahaha. Jacq was er al?
Nee die had haar eigen gezin. En verliet de vader van haar kinderen om zich bij een ander gezin te voegen, om dat andere huwelijk te redden. En waar een stuk of 5 verhuizingen voor nodig waren. Maar wel meteen samen, want zooooooveel liefde.
Dat er daarna zeker een jaar ellende is geweest waarin al die kinderen ook nog eens samen in een paar containers moesten wonen. En er ongetwijfeld veel spanning was. Weer een paar keer verhuizen. En nu beide vrouwen doorgaan met het "we zijn zo happy" plaatje neerzetten op social media.

Sorry, ik deel je mening niet. Ik heb het enorm met de kinderen te doen.
Dat laatste ben ik met je eens. De kinderen zijn de dupe.
Ik bedoelde dat ze met zijn drieën het polygezin vormden.
pi_220195744
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 21:36 schreef LeSage het volgende:

[..]
Dat snapte ik ook niet helemaal, want gemeubileerd huren lijkt me dan toch inclusief bank.
Ik snap dat niet. Ze hebben een bank die blijkbaar goed zit. Ze hebben heel veel (onvoorziene, want ondervloer en niet dekkende verf en de gemeentelijke belastingen zullen ook wel op de mat vallen) kosten en dan overweeg je om de bank te vervangen?

Of wil ze hem alleen vervangen als ze hem wint of krijgt (en is het dan wél wat je wil? Qua kleur, stof, afmeting, zitcomfort?)
pi_220195745
quote:

[..]
Ik ben nu wel echt heel benieuwd of een paard überhaupt kan zitten op een stoel _O-

Mijn stoelen zijn niet zo duur, toen we ze kochten hadden we nog twee kleine sloopkogels, dus dan maar voor een minder zure optie als ze kapot zouden gaan.

Ik ga morgen een paard uit de wei halen😉

Wij hebben wel altijd voor dure meubels gekozen, behalve voor de kinderkamers😬

En toen we naar onze tussenwoning gingen hebben we ook budgetvriendelijker geshopt.
pi_220195760
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 21:36 schreef LeSage het volgende:

[..]
Gezien de ruimte kan het goed zijn dat er een bank stond die (te) klein was.
pi_220195790
Ik weet dat Sanneke hier niet meeleest maar wie weet bereikt dit bericht haar toch (en wie weet is ze op de hoogte): ook al verhuizen jullie pas de 14e, zorg dat jullie de 1e van de maand ingeschreven staan op het nieuwe adres om voor maart recht te hebben op huurtoeslag.
pi_220195791
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 21:42 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik snap dat niet. Ze hebben een bank die blijkbaar goed zit. Ze hebben heel veel (onvoorziene, want ondervloer en niet dekkende verf en de gemeentelijke belastingen zullen ook wel op de mat vallen) kosten en dan overweeg je om de bank te vervangen?

Of wil ze hem alleen vervangen als ze hem wint of krijgt (en is het dan wél wat je wil? Qua kleur, stof, afmeting, zitcomfort?)
Ik denk dat laatste eigenlijk ja… en dan is het inderdaad maar afwachten of het is wat je liefst zou willen.
pi_220195806
De prio’s bij Sanneke blijven wel bijzonder: video deurbel en een elektrische dweil.
pi_220195810
quote:

[..]

Wij kochten na 15 jaar Leenbakker stoelen dure leren stoelen, kinderen waren groter en stoelen versleten. Een jaar later kregen we 3 kittens, een terrortrio 🫨 Ze gingen er nuet aan krabben maar wel spelen, ik heb nu dus leren stoelen met krasjes 🤣
pi_220195833
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 21:49 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik weet dat Sanneke hier niet meeleest maar wie weet bereikt dit bericht haar toch (en wie weet is ze op de hoogte): ook al verhuizen jullie pas de 14e, zorg dat jullie de 1e van de maand ingeschreven staan op het nieuwe adres om voor maart recht te hebben op huurtoeslag.
Kan vanaf het moment dat je de sleutels krijgt, neem aan dat ze dat gedaan hebben dan heb je gewoon vanaf dan recht op huurtoeslag
pi_220195860
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 21:51 schreef JaNeeDan het volgende:
De prio’s bij Sanneke blijven wel bijzonder: video deurbel en een elektrische dweil.
Volgens mij is zij hele dagen bezig op Vinted en allerlei webshops
Ik hoop dat ze wat in kan pakken tussendoor
pi_220195862
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 21:56 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Kan vanaf het moment dat je de sleutels krijgt, neem aan dat ze dat gedaan hebben dan heb je gewoon vanaf dan recht op huurtoeslag
Recht op huurtoeslag gaat in per de 1e van de maand, mits je er ingeschreven staat. Inschrijven kan wel op een andere datum maar dan gaat de huurtoeslag nog niet in.
pi_220195911
quote:

[..]
Ik lach hardop 😅
pi_220195916
Over zelfspot gesproken. Iemand PuurLeonie gezien met haar buik?
pi_220195920
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 22:02 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Recht op huurtoeslag gaat in per de 1e van de maand, mits je er ingeschreven staat. Inschrijven kan wel op een andere datum maar dan gaat de huurtoeslag nog niet in.
Ik heb in januari van december en januari gehad en stond er ingeschreven op 5 december dus dat is geen volle maand en heb hem toch gehad met terugwerkende kracht
pi_220195948
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 22:13 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ik heb in januari van december en januari gehad en stond er ingeschreven op 5 december dus dat is geen volle maand en heb hem toch gehad met terugwerkende kracht
In januari is de toeslag voor februari uitbetaald en dan met terugwerkende kracht voor januari (die anders in december uitbetaald zou zijn).
pi_220195949
Nooit dweilen?! 🤢

Mijn robot stofzuiger dweilt elke dag... en 1x per week stoomt mijn man onze vloer. Gad-ver-damme.

Zal wel lekker plakken in die keet. 🤢
pi_220195959
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 22:17 schreef Beertjeteddy het volgende:
Nooit dweilen?! 🤢

Mijn robot stofzuiger dweilt elke dag... en 1x per week stoomt mijn man onze vloer. Gad-ver-damme.
Ja lekker hygienisch ook met een klein kind
pi_220195964
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 22:02 schreef Earring het volgende:

[..]
Volgens mij is zij hele dagen bezig op Vinted en allerlei webshops
Ik hoop dat ze wat in kan pakken tussendoor
En het chalet schoonmaken.
pi_220195974
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 22:18 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Ja lekker hygienisch ook met een klein kind
Sorry maar dan ben je toch wel echt een ranzig persoon 1e klas hoor. Echt gadverdamme. En zij lopen ook nog eens met hun buitenschoenen naar binnen... dat is hier echt ten strengste verboden. Bah.🤢
pi_220195977
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 22:19 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En het chalet schoonmaken.
In ieder geval niet dweilen. 🤢
pi_220195983
OMG, nooit dweilen?! Met klein op de grond spelend kind en logeerhond? :r
pi_220195992
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 22:17 schreef Beertjeteddy het volgende:
Nooit dweilen?! 🤢

Zal wel lekker plakken in die keet. 🤢
Met een kruipende dreumes in huis?!
En afgelopen tijd ook een hond.
Wauw….

Ik ben helemaal geen schoonmaker, maar dit vind ik wel next level vies. Hoe doe je dat dan als je knoeit in de keuken?

Of zou ze bedoelen dat Dion dweilt daar…

Ze wil geen tips, dus dan gratis voor jullie: ik kocht laatst een steelstofzuiger mét roterende dweil (totaal geinfluenced door Jolein Zhou, die hem zelf kocht) en nu kan ik nooit meer terug _O_
pi_220195998
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 22:22 schreef LeSage het volgende:

[..]
Met een kruipende dreumes in huis?!
En afgelopen tijd ook een hond.
Wauw….

Ik ben helemaal geen schoonmaker, maar dit vind ik wel next level vies. Hoe doe je dat dan als je knoeit in de keuken?

Of zou ze bedoelen dat Dion dweilt daar…

Ze wil geen tips, dus dan gratis voor jullie: ik kocht laatst een steelstofzuiger mét roterende dweil (totaal geinfluenced door Jolein Zhou, die hem zelf kocht) en nu kan ik nooit meer terug _O_
Die wil ik ook maar ik durf niet ivm onze vloer. Ik haat dweilen. Doe het wel hoor, geen zorgen.
pi_220196009
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 22:17 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
In januari is de toeslag voor februari uitbetaald en dan met terugwerkende kracht voor januari (die anders in december uitbetaald zou zijn).
Ooooh haha geen idee dat het zo werkte! Dank je wel!
pi_220196013
Je wc en badkamer moet je toch dweilen! En je keuken en je huis bahhhh hoe zou de rest eruit zien 😱😱
pi_220196024
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 22:23 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Die wil ik ook maar ik durf niet ivm onze vloer. Ik haat dweilen. Doe het wel hoor, geen zorgen.
Ik heb een houten vloer en daarop gaat het gewoon hartstikke goed. Hij zuigt ook meteen het vieze water op, dus dan is het minder nat dan bij traditioneel dweilen heb ik het idee.
pi_220196053
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 20:46 schreef Cyan het volgende:

[..]
Als je Michelle en Jacqueline moest geloven was het voor die kinderen allemaal heel normaal. Niets aan de hand. Maar ondertussen was er heel wat aan de hand. Je maakt mij niet wijs dat die kinderen niets mee hebben gekregen van alle commotie en spanningen. Zeker de oudste die volgens Michelle heel gevoelig is.

Misschien ben ik daarin te ouderwets haha, maar ik kan me niet voorstellen dat het voor alle kinderen allemaal zo normaal was dat er ineens een vrouw (met drie kinderen) bij kwam.

In ieder geval 1 van mijn kinderen zou dat heel lastig vinden, misschien dat ik daarom een minder rooskleurig beeld heb 😅
pi_220196064
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 22:24 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ooooh haha geen idee dat het zo werkte! Dank je wel!
Het wordt altijd een maand van tevoren uitbetaald. Geldt voor alle toeslagen. Dus mocht er ooit iets veranderen waardoor je recht wijzigt of vervalt, geef het dan op tijd door.
pi_220196067
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 22:25 schreef Moppie1982 het volgende:
Je wc en badkamer moet je toch dweilen! En je keuken en je huis bahhhh hoe zou de rest eruit zien 😱😱
Ik denk dan direct verder. Beddengoed etc. Ik wil het niet weten.
pi_220196071
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 22:29 schreef LeSage het volgende:

[..]
Ik heb een houten vloer en daarop gaat het gewoon hartstikke goed. Hij zuigt ook meteen het vieze water op, dus dan is het minder nat dan bij traditioneel dweilen heb ik het idee.
Misschien dan toch maar eens proberen. Volgens mij gaat het bij onze vloer vooral om de temp. van het water. Een stoomreiniger mag bijv. niet.
pi_220196077
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 22:37 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik denk dan direct verder. Beddengoed etc. Ik wil het niet weten.
Heb 1 x haar beddengoed gezien bij daglicht. Echt het was zoooo verschrikkelijk goor. Ik schrok er echt van. En dat je dat dan gewoon op insta zet.
pi_220196082
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 22:40 schreef Latteanais het volgende:

[..]
Heb 1 x haar beddengoed gezien bij daglicht. Echt het was zoooo verschrikkelijk goor. Ik schrok er echt van. En dat je dat dan gewoon op insta zet.
😫 (beelddenker hier)
pi_220196099
Als je dat soort basic huishoudelijke taken al niet doet, niet buiten komt en 9 vd 10 x niet kookt dan zit je dus daadwerkelijk de hele dag op die zuignap. ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')