abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220190200
wat een updates van de fluflu's!
Janneke Jelies breekt haar enkel met padellen. Deelt een reel voor het nieuwe programma en krijgt meteen heel nederland weer over zich heen want Harrie roept dat vrouwen niks kunnen en ze gaan naar het stierenvechten kijken . Hahahaha volledig terecht dat de kritiek weer oplaait.

Wat doen Sophie en Jan in Uganda? Cocktails kan ze thuis ook drinken. Verder lijken het me niet echt types voor wilde natuur.....

en uiteraard AM, weer een betaalde samenwerking met een hotel en de jongste kinderen mee want stel je voor dat je eens een dag thuis met ze bent en ze gewoon mogen rondhangen.
pi_220190201
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 08:50 schreef Lostit het volgende:
Ja je kan ook prima zonder eetkamer stoelen. Of tijdelijk op krukjes (5 euro per stuk bij de IKEA). Of niet van die mooie gekleurde stoelen, maar gewoon stoelen die je gratis kunt afhalen ergens. Totdat je wel de middelen hebt om stoelen naar je wens te kopen.
Of je eet gewoon lekker op de bank :!
pi_220190211
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 08:52 schreef Snaky het volgende:

[..]
Of je eet gewoon lekker op de bank :!
Ik denk dat ze dat nu ook doen, gezien de constante troep op de eettafel.

Maar inderdaad, op een gratis af te halen pagina, de kringloop oid kun je makkelijk een eettafel en stoelen scoren. Ook al heb je dan 3 verschillende stoelen: dan heb je voorlopig wat om kleding op te hangen en een tafel om dingen op te zetten.
pi_220190229
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 08:52 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ze kan ook 4 stoelen bij de kringloop halen en dan sparen voor betere/andere steoelen.
Vriendin van me heeft 10 verschillende stoelen gehaald bij de kringloop en ze allemaal gerestyled en krijgt nu steeds de vraag waar ze die gave stoelen vandaan heeft .... ook zijn mensen regelmatig overtuigd dat het dure design stoelen zijn terwijl ze max 20 per stuk kosten 😅 maar goed dat is nog steeds duurder dan gratis natuurlijk
pi_220190294
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 08:52 schreef poohenzo het volgende:
wat een updates van de fluflu's!
Janneke Jelies breekt haar enkel met padellen. Deelt een reel voor het nieuwe programma en krijgt meteen heel nederland weer over zich heen want Harrie roept dat vrouwen niks kunnen en ze gaan naar het stierenvechten kijken . Hahahaha volledig terecht dat de kritiek weer oplaait.

Wat doen Sophie en Jan in Uganda? Cocktails kan ze thuis ook drinken. Verder lijken het me niet echt types voor wilde natuur.....

en uiteraard AM, weer een betaalde samenwerking met een hotel en de jongste kinderen mee want stel je voor dat je eens een dag thuis met ze bent en ze gewoon mogen rondhangen.
De familie Jelies is echt in de jaren 50 blijven hangen. Vader vind ik een engnek en moeder toppertje gaat overal lekker in mee.
pi_220190306
Wat een goeie tips voor eetstoelen, maar daar had Sanneke niet om gevraagd he.
pi_220190319
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 07:33 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze had al stoelen gevonden die ze leuk vond. Groen, met dezelfde naam als haar broer. En niet duur. Dan snap ik niet dat ze die niet heeft gekocht.
Maar dat waren ook niet echt stoeltjes voor mensen met een iets groter postuur, zitten ook niet lekker ken ze

Denk dat ze beter voor nu gewoon even simpel wat kan doen ergens gratis op te halen en dan stoelen gaan testen ofzo.. ik zit heel veel aan me eettafel dus wil ook lekker zitten, maar ja 🤣
pi_220190352
Jan Nagelkerke wilde altijd al graag op safari. Ze gaan de gorillatrack doen, vraag me af of Sofie dat wel aan kan. Het is een suikerpopje en niets gewend. Haar wang waar ze een pigmentvlekken heeft laten laseren ziet er niet fris uit. Vlekkerig en een donkere plek. Is dat laseren wel goed gegaan en nu zon erop lijkt me ook niet bevorderlijk. En ze gaan naar een vanieljeplantage. Gerund door een zwager van hun lieve voormalige kapster/vriendin. Wordt vast weer één van hun investeringsprojecten waar je later niks meer over terughoort. Ze hebben een pop up klamboe mee waar de kleuters errug blij mee zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door FluVo67 op 24-02-2026 09:33:08 ]
pi_220190396
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 08:52 schreef poohenzo het volgende:

Op zich wel leuk dat ze wat onderneemt met de jongsten, maar het komt op mij over als een moetje, alsof niemand anders mee wou. Alles wordt in een korte periode afgewerkt, eerst op de heenweg nog snel langs bij dat speelparadijs, dan hotel, kamers met roomtour en gele reclamekoffer in het zicht, zwembad, even frisse neus halen, bowling, eten, langs de speelautomaten, nog snel twee boeken "die ze op dit moment leest"...en dan zijn ze daar al eerder geweest en gaat ze filmpjes en foto's van vroeger tussendoor plaatsen...
Ook de foto's voor de nieuwe (brood)doos...ze had ook oude kunnen pakken, ze heeft vast nog foto's in tuinbroek, witte trui en met knotje op haar hoofd, maar misschien wil ze zich als merk herkenbaar neerzetten. Wie zorgt eigenlijk voor haar starter of is het zelf broodbakken al weer afgelopen...maar ze moet vast nog tot aan de lancering van de doos volhouden.

Oh, en er komt vast wel een samenwerking met zalando aan. Bij het naar buiten lopen met haar koffer gisteren ochtend heeft Lot zwarte laarzen aan, in de auto opeens nieuwe roze schoenen met oortjes (zalando doos op de bijrijderstoel naast Am) en bij het naar binnengaan bij het speelparadijs weer zwarte regenlaarzen....het leven van een influencer

[ Bericht 10% gewijzigd door Zana op 24-02-2026 09:38:50 ]
pi_220190468
Schoenen op de tafel in de hotelkamer, zand in bed. Lekkere gast is AM.
Had ze werkelijk niet eerst naar het strand kunnen gaan en daarna naar het zwembad? Of even douchen voor bedtijd?
pi_220190484
Misschien kan DBM ook zo een knuffel nemen😉
pi_220190490
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 09:27 schreef Zana het volgende:

[..]
Op zich wel leuk dat ze wat onderneemt met de jongsten, maar het komt op mij over als een moetje, alsof niemand anders mee wou. Alles wordt in een korte periode afgewerkt, eerst op de heenweg nog snel langs bij dat speelparadijs, dan hotel, kamers met roomtour en gele reclamekoffer in het zicht, zwembad, even frisse neus halen, bowling, eten, langs de speelautomaten, nog snel twee boeken "die ze op dit moment leest"...en dan zijn ze daar al eerder geweest en gaat ze filmpjes en foto's van vroeger tussendoor plaatsen...
Ook de foto's voor de nieuwe (brood)doos...ze had ook oude kunnen pakken, ze heeft vast nog foto's in tuinbroek, witte trui en met knotje op haar hoofd, maar misschien wil ze zich als merk herkenbaar neerzetten. Wie zorgt eigenlijk voor haar starter of is het zelf broodbakken al weer afgelopen...maar ze moet vast nog tot aan de lancering van de doos volhouden.
Maar wat verwacht je verder dan?
Als ze alles van hun nachtje weg uitgebreider zou filmen en tonen krijgt ze daar weer commentaar op!

Hoezo snel langs bij een speelparadijs? Was een hartstikke leuk uitje, dan lekker zwemmen, uit eten, nog bowlen. Ik zie alleen maar een leuk uitje met hoe ik het zelf ook zou indelen!
Maarja de kunst hier is om alles naar beneden te halen.
pi_220190526
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 06:36 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ze wil gewoon van de volgmoekes horen dat ze het zoooo leuk vinden, die dagelijkse post van de sleutel in het slot, sleutel op het seksvloggershaakje, rondje om de gedekte eettafel, het gerecyclede badkamerschrobfilmpje, filmend fietsen naar de school. Etcetera etcetera etcetera.
Ze zou heel makkelijk die dingen kunnen skippen, maar wil ze niet.

En ook bedelen om haar filmpjes te liken, door te sturen (…) en op te slaan (…)
Ja want die moekes hebben het een hele week moeten missen. Maar het live vloggen doen maar weinig fluflu’s, en is echt heel intensief daarom moest ze een week bijkomen. Denk eerder dat ze niet weet hoe ze 100 posts per dag kan doen zonder wat jij benoemt.
pi_220190692
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 09:36 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Als ze alles van hun nachtje weg uitgebreider zou filmen en tonen krijgt ze daar weer commentaar op!

Hoezo snel langs bij een speelparadijs? Was een hartstikke leuk uitje, dan lekker zwemmen, uit eten, nog bowlen. Ik zie alleen maar een leuk uitje met hoe ik het zelf ook zou indelen!
De kinderen zullen het vast leuk vinden, die hebben niet door dat het een samenwerkingsmoetje is voor moeders en er zoveel mogelijk in de stories gezet moet worden.
pi_220190735
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 10:03 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
De kinderen zullen het vast leuk vinden, die hebben niet door dat het een samenwerkingsmoetje is voor moeders en er zoveel mogelijk in de stories gezet moet worden.
Ja want jij bent er bij en weet dat dit een moetje is voor am? Ok, knap hoor!
pi_220190744
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 09:18 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Maar dat waren ook niet echt stoeltjes voor mensen met een iets groter postuur, zitten ook niet lekker ken ze

Denk dat ze beter voor nu gewoon even simpel wat kan doen ergens gratis op te halen en dan stoelen gaan testen ofzo.. ik zit heel veel aan me eettafel dus wil ook lekker zitten, maar ja 🤣
Ze zit toch altijd op de bank.
pi_220190755
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 10:09 schreef Noor_ het volgende:

[..]
@Noor schrijf gewoon mee met wat je ziet en in jouw geval dus positiviteit, in plaats van steeds een ander de les te lezen
pi_220190786
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 07:34 schreef Cyan het volgende:

[..]
[..]
[..]
😂
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 07:57 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Ik vind het niet normaal en gezond dat haar nieuwe vriend ineens zoveel in haar leven en het leven van haar kinderen is. Los of ze hem wel of niet al kenden.

Als je een nieuwe relatie krijgt dan doe je dat rustig aan, niet perse voor jezelf maar wel voor je kinderen. En dan kan ze 100 filmjes posten dat ze zo blij dat hij aankomt, zij is verantwoordelijk voor haar kinderen en moet ze ook beschermen.
Het is niet normaal om van niks maar alles te gaan. Kinderen hebben geen tijd gehad om rustig te wennen, om hem te leren kennen, het was gelijk volle bak aan: altijd erbij, overal mee naar toe en volle bak kleffen met hun moeder.

Dat vind ik echt heel slecht gedaan en echt helemaal niks netjes aan. Zo geeft je ook een slecht signaal af naar je kinderen vind ik.

Maar ze zegt inderdaad niks negatiefs over hun vader, chaupeau.
Volgens mij zeg ik ook alleen maar dat ik het netjes vind dat ze met respect over Koen praat.
Niet of het te snel is gegaan dat Tim zoveel bij haar is,
pi_220190800
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 07:41 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze doet toch niks anders dan recht lullen wat krom is? Haar kinderen kennen hem al hun hele leven. Wat is kennen? Ze weten welke naam bij een gezicht hoort?
Mijn kinderen kenden mijn latere man ook. In die zin dat ze zijn naam wisten. Dat is niet kennen. Voordat ze te horen kregen dat er meer was waren we maanden verder. Voordat er over en weer geknuffeld werd gingen er nog veel meer maanden, misschien wel jaren, overheen. Als er iets is waar ik met argusogen naar kijk is het een samengesteld gezin wat helemaal heppiedepeppie lijkt.
Maar daar zeg ik ook niks over alleen dat ik vind dat ze netjes en respectvol over Koen en Jvp praat.
pi_220190876
quote:

[..]
Dit zijn samenwerkingen. Het indoor speelparadijs staat al op haar feed, omdat er een win-actie is.
Het hotel is ook een samenwerking.

Of het een moetje is, is aan Annemarie, want zij bepaalt wanneer iets een samenwerking is.
pi_220190907
De nagelkerkjes in Oeganda, en dan tig supermarktfoto’s posten 🫣
pi_220190918
quote:

[..]
De samenwerkingen staan ook op haar linktree.
pi_220190925
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 09:36 schreef Noor_ het volgende:

[..]

Nu ja, eigenlijk verwacht ik dat ze transparant is en duidelijk aangeeft wanneer het een samenwerking is en wanneer niet. Alleen bij de musli reclame 's ochtends stond #ad. Bij het speelparadijs mocht ze kaartjes verloten....dus heeft ze zeker zelfs ook minimaal gratis entree gehad. En bij het hotel in Egmond aan Zee loopt Lot met een koffer van het partnerhotel Het Hoge Duin binnen en staat een gele reclamekoffer gereed op de kamer, dus vast een zeker ook niet zelfs betaald...mij lijkt het voor heel veel gezinnen niet realistisch, dat moeder en twee kinderen uit de familie even op een studiedag zo een uitstapje maken. Tel eens alles bij elkaar op, niet alleen wat het zou kosten, maar ook de tijd...ze zijn pas rond 11.00 uur vertrokken vanuit huis. Het is echt werk voor haar, maar ook voor de kinderen.
pi_220191089
Sanneke wil een reel kunnen maken van een perfect nieuw huis als ze straks over zijn.
Net als alle andere 'belangrijke' flu's. Ze vergeet even dat ze niet in de positie zijn om dat te kunnen doen door eigen keuzes. Dan maar je handje ophouden, die reel moet er komen! Dus ook dat boekenkastje!
Zie weer een stampvoetende kleuter voor me..
pi_220191111
Am riskeert zo een nog langere straf, ik rapporteer ook alle stories op allerlei manieren. Ze speelt het gewoon niet oke, blijft haar kinderen inzetten en is niet transparant.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')