Waarschijnlijk omdat ze moet wachten tot de bel afspraak waarbij alles besproken word.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 05:54 schreef opwegnaar het volgende:
En over die zweettest voor CF hoor je DBM ook niet meer. Meestal is die uitslag er nog diezelfde dag...je zou zeggen dat ze dan écht een keer een blije mama zou zijn, dat dat gewoon goed is...
Ze wil gewoon van de volgmoekes horen dat ze het zoooo leuk vinden, die dagelijkse post van de sleutel in het slot, sleutel op het seksvloggershaakje, rondje om de gedekte eettafel, het gerecyclede badkamerschrobfilmpje, filmend fietsen naar de school. Etcetera etcetera etcetera.quote:Op maandag 23 februari 2026 23:02 schreef Jees2008 het volgende:
[..]
Ze mag niet teveel posten want dan krijgt ze extra straf, zegt AM. Of zou ze iets gelezen over een cliffhanger?
Heeft iemand haar al verteld dat er een nieuw hulpje is van een nieuwe minister?
Ze had al stoelen gevonden die ze leuk vond. Groen, met dezelfde naam als haar broer. En niet duur. Dan snap ik niet dat ze die niet heeft gekocht.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 07:28 schreef Maanstteen55 het volgende:
Sanneke kijkt op MP maar 9km rondom haar postcode, logisch dat je dan niks vind
Maak het dan 20km, ze laat sowieso Dion rijden, want zelfs die 9km gaat ze niet op de fiets doen
quote:Op maandag 23 februari 2026 20:46 schreef Henrike het volgende:
[..]
En toch blijven ze er in dienst, nichtje van mijn vriendin werkt er.
Nooit een negatief woord
quote:Op maandag 23 februari 2026 22:23 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ken dat nichtje verder niet hoor, dus zo vandaar is het niet😉
😂quote:Op maandag 23 februari 2026 23:19 schreef Henrike het volgende:
[..]
Nee echt niet mijn vriendin woont in Brabant die zie en spreek ik niet vaak
Dit hoorde ik de laatste keer toevallig, weet verder niet of het waar is..
Omdat ze nieuwe gratis wil.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 07:33 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze had al stoelen gevonden die ze leuk vond. Groen, met dezelfde naam als haar broer. En niet duur. Dan snap ik niet dat ze die niet heeft gekocht.
Wat Annemarie vergat;quote:Op maandag 23 februari 2026 22:37 schreef Overrozen14 het volgende:
[..]
Wat erg. Mag je zeggen😲
Hoe kan je je partner vergeten
Ze doet toch niks anders dan recht lullen wat krom is? Haar kinderen kennen hem al hun hele leven. Wat is kennen? Ze weten welke naam bij een gezicht hoort?quote:Op maandag 23 februari 2026 23:29 schreef Henrike het volgende:
Michelle geeft nu een stukje uitleg.
Zullen wel veel mensen commentaar op hebben maar ik vind dat ze dat netjes doet
Dat de kinderen een lieve vader hebben en dat ze het fijn vind dat aan de andere kant ook iemand staat die vertrouwd is.
En zo hoort het, niet de vader van je kinderen naar beneden halen.
Even weer haar open tikkie noemen, dan is er vast wel iemand die ze wil betalen.quote:
En dan reageren mensen eronder met 'ik mis Arte' en 'waar is Arte', en missen dan volkomen dat ze Maarten ook niet noemt 😆quote:Op maandag 23 februari 2026 23:50 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Als je zelfs je schoonkinderen voorstelt en begint met jezelf, maar je man niet.
'En bij tegenspraak, blokkeer ik hem een paar dagen'quote:Op dinsdag 24 februari 2026 07:39 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Wat Annemarie vergat;
Dit is Maarten, mijn lieve trouwe man.
De man die slaaft, graaft en draaft voor mij. Eten kookt wat ik klaar zet, het huishouden doet op vrijdag terwijl ik dat film, op pad gaat met de kinderen zonder camera en zich volledig schikt naar mij want ik heb een geweldige carrière. Oh en als hij zich niet schikt, doe ik het lekker toch zonder dat hij het weet.
Mijn kinderen zouden wel graag met hem op reis willen, maar dat mag niet want ik heb content nodig dus moeten ze met mij. ( oh en ik verdien ook gewoon veel meer) Oh wacht dit ging om hem en niet om mij
Een kus krijgt hij sowieso pas ‘s avonds in bed. Ik hou er niet van en van knuffelen al helemaal niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 07:44 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
'En bij tegenspraak, blokkeer ik hem een paar dagen'
Ik vind het niet normaal en gezond dat haar nieuwe vriend ineens zoveel in haar leven en het leven van haar kinderen is. Los of ze hem wel of niet al kenden.quote:Op maandag 23 februari 2026 23:29 schreef Henrike het volgende:
Michelle geeft nu een stukje uitleg.
Zullen wel veel mensen commentaar op hebben maar ik vind dat ze dat netjes doet
Dat de kinderen een lieve vader hebben en dat ze het fijn vind dat aan de andere kant ook iemand staat die vertrouwd is.
En zo hoort het, niet de vader van je kinderen naar beneden halen.
Maar hoe sneu is t ook dat mensen Arte missen?quote:Op dinsdag 24 februari 2026 07:43 schreef Shuri het volgende:
[..]
En dan reageren mensen eronder met 'ik mis Arte' en 'waar is Arte', en missen dan volkomen dat ze Maarten ook niet noemt 😆
👏👏👏👏👏quote:Op dinsdag 24 februari 2026 07:57 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Ik vind het niet normaal en gezond dat haar nieuwe vriend ineens zoveel in haar leven en het leven van haar kinderen is. Los of ze hem wel of niet al kenden.
Als je een nieuwe relatie krijgt dan doe je dat rustig aan, niet perse voor jezelf maar wel voor je kinderen. En dan kan ze 100 filmjes posten dat ze zo blij dat hij aankomt, zij is verantwoordelijk voor haar kinderen en moet ze ook beschermen.
Het is niet normaal om van niks maar alles te gaan. Kinderen hebben geen tijd gehad om rustig te wennen, om hem te leren kennen, het was gelijk volle bak aan: altijd erbij, overal mee naar toe en volle bak kleffen met hun moeder.
Dat vind ik echt heel slecht gedaan en echt helemaal niks netjes aan. Zo geeft je ook een slecht signaal af naar je kinderen vind ik.
Maar ze zegt inderdaad niks negatiefs over hun vader, chaupeau.
Ze schooit echt alles wat los en vast zit bij elkaar, nu weer een kinderboekenkastje. Maar vaak genoeg benoemen en iemand zal het allemaal wel voor haar hebben inclusief bezorging.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 07:42 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Even weer haar open tikkie noemen, dan is er vast wel iemand die ze wil betalen.
Ze hebben nu bij Leen Bakker de 2e stoel voor de halve prijs.
Die waren vast te duur, of ze kon geen sponsor vindenquote:Op dinsdag 24 februari 2026 07:33 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze had al stoelen gevonden die ze leuk vond. Groen, met dezelfde naam als haar broer. En niet duur. Dan snap ik niet dat ze die niet heeft gekocht.
Mensen met een nieuwe relatie willen graag dat het goed gaat met hun kinderen. Maar ze zijn zelf ook weer opnieuw gelukkig dus nemen ze maar al te graag aan dat de kinderen het ook oke vinden. Kinderen willen heel graag dat hun verdrietige ouder weer gelukkig is, dus zijn geneigd hun eigen gevoel maar aan de kant te zetten. Dit is wat ik zie in mijn omgeving. Zeker de oudste van MCW voelt zich verantwoordelijk voor het geluk van moeder, dus die zal absoluut meewerken. En natuurlijk vinden de kinderen het leuk als Tim met ze speelt etc, maar ik kan me voorstellen dst het niet goed voelt om te zien dat ze ineens volle bak letterlijk en figuurlijk op Tim springt en kort geleden nog op zijn vader (en 'Sjaak').quote:Op dinsdag 24 februari 2026 07:41 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze doet toch niks anders dan recht lullen wat krom is? Haar kinderen kennen hem al hun hele leven. Wat is kennen? Ze weten welke naam bij een gezicht hoort?
Mijn kinderen kenden mijn latere man ook. In die zin dat ze zijn naam wisten. Dat is niet kennen. Voordat ze te horen kregen dat er meer was waren we maanden verder. Voordat er over en weer geknuffeld werd gingen er nog veel meer maanden, misschien wel jaren, overheen. Als er iets is waar ik met argusogen naar kijk is het een samengesteld gezin wat helemaal heppiedepeppie lijkt.
Ook basic essentials als je binnen 2,5 week moet verhuizen, de huidige hut opgeruimd/schoongemaakt moet worden, er nog vele muren meerdere keren moeten worden geschilderd en door het hele huis dit weekend (..) laminaat moet worden gelegd.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 08:10 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Ze schooit echt alles wat los en vast zit bij elkaar, nu weer een kinderboekenkastje. Maar vaak genoeg benoemen en iemand zal het allemaal wel voor haar hebben inclusief bezorging.
Alles willen, maar nergens de middelen ervoor hebben.
Ja inderdaad zeg.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 08:33 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ook basic essentials als je binnen 2,5 week moet verhuizen, de huidige hut opgeruimd/schoongemaakt moet worden, er nog vele muren meerdere keren moeten worden geschilderd en door het hele huis dit weekend (..) laminaat moet worden gelegd.
Nou is recht-toe-recht aan planken leggen (en dan is het handig als iemand ze op de juiste manier aangeeft) iets wat best wel op kan schieten. Maar het versmallen, inmeten van deurposten, leidingen etc en die dan op de juiste manier zagen (met de groef aan de juiste kant..): dat vreet tijd.
160,- voor 4 stoelen. Ik vraag me daar vooral bij af hoelang dat meegaat. Maar als je al geen 160,- hebt, is het allemaal wel heel zielig. Maar het wel hebben over een blender van 70-80 bijvoorbeeld. Ach ja, mensen die niet met geld om kunnen gaan.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 08:12 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Die waren vast te duur, of ze kon geen sponsor vinden
Ze heeft geen CF, daarom gaan ze verder onderzoeken wat het onderliggend lijden is.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 05:54 schreef opwegnaar het volgende:
En over die zweettest voor CF hoor je DBM ook niet meer. Meestal is die uitslag er nog diezelfde dag...je zou zeggen dat ze dan écht een keer een blije mama zou zijn, dat dat gewoon goed is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |