Die boeken van dat bedrijf waar de werknemers bijna niet meer betaald konden worden toch? Leuk voor die werknemers ..quote:Op maandag 23 februari 2026 20:22 schreef Lostit het volgende:
Door die podcast samen met Iris op te nemen heeft MCW haar reisje wel weer zakelijk in de boeken kunnen laten opnemen.
Bijna niet meer, dus wel betaald gekregenquote:Op maandag 23 februari 2026 20:28 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Die boeken van dat bedrijf waar de werknemers bijna niet meer betaald konden worden toch? Leuk voor die werknemers ..
Ja dat bedrijf met die cashflow problemen. Waar de medewerkers naast werkzaamheden voor Jolie Noe ook andere werkzaamheden voor Michelle verrichten en blijkbaar nu ook haar kleding op Vinted mogen zetten.quote:Op maandag 23 februari 2026 20:28 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Die boeken van dat bedrijf waar de werknemers bijna niet meer betaald konden worden toch? Leuk voor die werknemers ..
En toch blijven ze er in dienst, nichtje van mijn vriendin werkt er.quote:Op maandag 23 februari 2026 20:37 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ja dat bedrijf met die cashflow problemen. Waar de medewerkers naast werkzaamheden voor Jolie Noe ook andere werkzaamheden voor Michelle verrichten en blijkbaar nu ook haar kleding op Vinted mogen zetten.
Zal ze later geen spijt krijgen denk ik dan? O nee wacht het is Amquote:Op maandag 23 februari 2026 20:56 schreef Flipflop12 het volgende:
Ik vind het zo zielig voor die meiden va AM.. zijn ze met mama een nachtje weg, hebben ze alleen maar een camera op hun toetjes. AM typt er nog tekst bij ook, dus ze zien haar niet anders dan met de telefoon. Triest als je kinderen je werk zijn…. En wat boeit het al die volgers nou wat jim of sam deed toen ze vijf waren, of ze kotsen konden als de beste od weet ik veel wat, dat is toch alleen voor je man leuk om op terug te blikken maar toch geen 90.000 vreemden?
Maar ze zet de kinderen echt niet meer in voor reclame. Te dom om te poepen dat mens. Gelukkig kijk ik niet zo vaak meer bij haar sinds kerst, mis er ook niks aan. Dwangmatig gedoe dag in, dag uit.quote:Op maandag 23 februari 2026 20:56 schreef Flipflop12 het volgende:
Ik vind het zo zielig voor die meiden va AM.. zijn ze met mama een nachtje weg, hebben ze alleen maar een camera op hun toetjes. AM typt er nog tekst bij ook, dus ze zien haar niet anders dan met de telefoon. Triest als je kinderen je werk zijn…. En wat boeit het al die volgers nou wat jim of sam deed toen ze vijf waren, of ze kotsen konden als de beste od weet ik veel wat, dat is toch alleen voor je man leuk om op terug te blikken maar toch geen 90.000 vreemden?
Good for herquote:Op maandag 23 februari 2026 20:46 schreef Henrike het volgende:
[..]
En toch blijven ze er in dienst, nichtje van mijn vriendin werkt er.
Nooit een negatief woord
Toch vind ik het raar dat ze zo "rijk" doet en dat haar bedrijf op het randje lijkt te bungelenquote:Op maandag 23 februari 2026 21:10 schreef Henrike het volgende:
[..]
Dus waarschijnlijk valt het allemaal nog wel mee met de ellende van de werknemers
Inderdaad. En als je je overuren ook niet hoeft in te dienen (want geven en nemen 😌), mag je wel op een andere manier gecompenseerd worden.quote:Op maandag 23 februari 2026 21:17 schreef JaNeeDan het volgende:
In de podcast zei Iris dat ze vindt dat MCW haar medewerkers veel betaalt. Ik weet natuurlijk niet wat de salarissen daar zijn maar als je van je medewerkers verlangd dat ze om 23.30 uur de webshop nog aanvullen mogen ze ook wel meer dan goed betaald worden.
Daar heb je gelijk in maar misschien denkt Am dat de volgers daar wel op zitten te wachtenquote:Op maandag 23 februari 2026 20:56 schreef Flipflop12 het volgende:
Bijzonder toch dat een buitenstaander die niets met JN te maken heeft weet wat jij daar als personeelslid verdient, en daar dan ook nog een mening over heeft. Sta je dan 's avonds laat nog pakketjes in te pakken, en moet je een soort van dankbaar zijn want het wordt zelfs in de podcast besproken.quote:Op maandag 23 februari 2026 21:17 schreef JaNeeDan het volgende:
In de podcast zei Iris dat ze vindt dat MCW haar medewerkers veel betaalt. Ik weet natuurlijk niet wat de salarissen daar zijn maar als je van je medewerkers verlangd dat ze om 23.30 uur de webshop nog aanvullen mogen ze ook wel meer dan goed betaald worden.
Ik vind papa en mama zo kinderlijk klinken.quote:Op maandag 23 februari 2026 21:23 schreef Iris2.0 het volgende:
MCW; Papa en mama (en opa die ze praktisch nooit heeft gekend kwamen ook nog aan bod en vooral hoe fantastisch ze zijn...
Geen idee waarom maar bij MCW heb ik altijd het gevoel dat het vooral nemen is. Uiteindelijk draait het allemaal om haar. Vermoeiend.quote:Op maandag 23 februari 2026 21:19 schreef Cyan het volgende:
[..]
Inderdaad. En als je je overuren ook niet hoeft in te dienen (want geven en nemen 😌), mag je wel op een andere manier gecompenseerd worden.
Haar medewerkers draaien ook een soort ploegendiensten. Dus niet zo gek dat ze daar ruim voor betaald worden.quote:Op maandag 23 februari 2026 21:25 schreef Loveischocolala het volgende:
En ze betaald blijkbaar meer dan gemiddeld uurloon
En auntiequote:Op maandag 23 februari 2026 21:23 schreef Iris2.0 het volgende:
MCW; Papa en mama (en opa die ze praktisch nooit heeft gekend kwamen ook nog aan bod en vooral hoe fantastisch ze zijn...
Maximaal (over) werken.quote:Op maandag 23 februari 2026 21:26 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Geen idee waarom maar bij MCW heb ik altijd het gevoel dat het vooral nemen is. Uiteindelijk draait het allemaal om haar. Vermoeiend.
Typisch Iris. Zelf gaat ze er prat op dat ze haar medewerkers zo goed behandeld. Hou dan je snavel over een ander bedrijf.quote:Op maandag 23 februari 2026 21:24 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Bijzonder toch dat een buitenstaander die niets met JN te maken heeft weet wat jij daar als personeelslid verdient, en daar dan ook nog een mening over heeft. Sta je dan 's avonds laat nog pakketjes in te pakken, en moet je een soort van dankbaar zijn want het wordt zelfs in de podcast besproken.
Bijzonder als moeder van een groot (!) gezin.quote:Op maandag 23 februari 2026 21:27 schreef Miepje77 het volgende:
AM vindt het lastig om met haar twee meiden alleen te zijn tijdens het eten? Wat een grap.
Nog erger dan je eigen ouders papa en mama noemen alsof ze de papa en mama van iedereen zijn, is dat zeggen over andere ouders. In dit geval vertelde Iris iets over haar eigen moeder waarop MCW haar mama noemde. Doe normaal.quote:Op maandag 23 februari 2026 21:25 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik vind papa en mama zo kinderlijk klinken.
Michelle gaf ook aan dat ze regelmatig Oempa Loempa of wortel werd genoemd maar dat ze nauwelijks meer make up gebruikt. Volgens mij ziet ze zelf niet meer dat ze t.o.v. andere mensen op foto's er echt oranje uitziet.
En 4 setjes kleding in 1 middagquote:Op maandag 23 februari 2026 21:26 schreef Dievanhiernaast het volgende:
DBM: dochter weer opgehaald van t logeren, want ziek. Op de terugweg meteen even langs de hap, want je zal eens niet gaan.
Denk zelfbruiner, tannings druppelsquote:Op maandag 23 februari 2026 21:25 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik vind papa en mama zo kinderlijk klinken.
Michelle gaf ook aan dat ze regelmatig Oempa Loempa of wortel werd genoemd maar dat ze nauwelijks meer make up gebruikt. Volgens mij ziet ze zelf niet meer dat ze t.o.v. andere mensen op foto's er echt oranje uitziet.
Dat de trui met stift in de was moet begreep ik ook niet. Zo kan ik ook aan 6wassen per dag komen 🤷♀️quote:Op maandag 23 februari 2026 21:34 schreef Henrike het volgende:
[..]
En 4 setjes kleding in 1 middag
In het eerste zat stift, dat kun je toch in de avond bij de was gooien?
Dan een ongelukje( denk spugen want ziek) die snap ik .
Maar dan... een beker milkshake, bij een ziek kind?
En als ze dan ziek is dan breng je haar überhaupt toch niet naar oma? Vooral omdat ze zelf zo overbezorgd is om flap met haar benauwdheid.
Zodat ze geen tijd heeft om kritisch te kijken of er misschien dingen in beeld komen die er beter niet kunnen komen.quote:Op maandag 23 februari 2026 21:35 schreef Weerikier het volgende:
AM post live. Dat vindt zij heel waardevol, zo kunnen totale vreemden een echt kijkje in het gezin krijgen.
Dat is niet waardevol, dat is ziek.
Ze was zelfs in tranen toen ze het over opa Walk had.quote:Op maandag 23 februari 2026 21:23 schreef Iris2.0 het volgende:
Ah vandaarquote:Op maandag 23 februari 2026 20:46 schreef Henrike het volgende:
[..]
En toch blijven ze er in dienst, nichtje van mijn vriendin werkt er.
Nooit een negatief woord
Zij voelt zich echt verheven boven alles en iedereen.quote:Op maandag 23 februari 2026 21:51 schreef Snaky het volgende:
[..]
Ze was zelfs in tranen toen ze het over opa Walk had.
Maar ik ben vooral geschokt door het geouwehoer van Iris. Zij haalt uitdrukkingen door elkaar, ze kan geen fatsoenlijke Nederlandse zin maken. En dat ophemelen van haarzelf en haar grote inspiraties haar moeder en zusje. Echt wat een overdreven gedoe.
Zo lang wonen ze er toch niet toch? Op Funda zie je pas echt hoe vreselijk die inrichting is. Lijkt wel een psychiatrische instelling.quote:Op maandag 23 februari 2026 21:37 schreef Kaatjepuk het volgende:
Huis Merlin 1.2 miljoen! Wat een geld voor een huis wat gebouwd is tussen andere woningen.
Maar goed het huis wat ze gekocht hebben is ook ruim 8 ton en moet nog alles aan gedaan worden. Het geld moet ergens vandaan komen.
Nee volgens Instagram bijna 4 jaar. Toch nog langer dan ik dacht, ik had gegokt op 2 jaar.quote:Op maandag 23 februari 2026 22:09 schreef QuintyQ het volgende:
[..]
Zo lang wonen ze er toch niet toch? Op Funda zie je pas echt hoe vreselijk die inrichting is. Lijkt wel een psychiatrische instelling.
quote:
Een miljoen , om tussen anders huizen gepropt te staan. Vind de buitenkant ook foeilelijk ,quote:Op maandag 23 februari 2026 22:13 schreef Kaatjepuk het volgende:
[..]
Nee volgens Instagram bijna 4 jaar. Toch nog langer dan ik dacht, ik had gegokt op 2 jaar.
De voorkant is echt lelijk vergeleken bij de achterkant. Ik vermoed dat ze niks mochten doen i.v.m. het aangezicht.quote:Op maandag 23 februari 2026 22:22 schreef Henrike het volgende:
[..]
[..]
Een miljoen , om tussen anders huizen gepropt te staan. Vind de buitenkant ook foeilelijk ,
Ik vind het echt niks, net een koud slachthuis😂maar goed ik hoef er ook niet te wonen.quote:Op maandag 23 februari 2026 22:24 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
De voorkant is echt lelijk vergeleken bij de achterkant. Ik vermoed dat ze niks mochten doen i.v.m. het aangezicht.
Ik vindt het ook foeilelijk, geen enkele kleur en nog duur ook,ik kijk verder nooit maar hebben ze ook nog creme kleding aan ? Of toch meer kleur?quote:Op maandag 23 februari 2026 22:09 schreef QuintyQ het volgende:
[..]
Zo lang wonen ze er toch niet toch? Op Funda zie je pas echt hoe vreselijk die inrichting is. Lijkt wel een psychiatrische instelling.
Ik vind het ook niet mooi. Ik keek n.a.v. wat hier werd geschreven. Ik dacht dat het niet zo erg kon zijn. Het bleek nog erger te zijn. Maar zij zullen mijn huis vast verschrikkelijk vinden.quote:Op maandag 23 februari 2026 22:28 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik vind het echt niks, net een koud slachthuis😂maar goed ik hoef er ook niet te wonen.
Voor dat geld heb je hier wel iets mooiers
Opvallend inderdaad dat Jacqueline vaker bij de schoonzus van Michelle lijkt te reageren en te liken dan Michelle zelf. 👀quote:Op maandag 23 februari 2026 20:26 schreef Applepony het volgende:
Op insra kreeg ik als voorgesteld persoon Mees Walk. Ik dacht, even neuzen. Zie op de laatste foto's wel likes en reacties van Sjaak en Koen, maar niet van Michelle. Is daar wat gebeurd?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |