abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220186734
Hebben jullie het al gerapporteerd, want natuurlijk is het gesponsord.
pi_220186817
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 18:20 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Er zijn hier heel wat kwetsendere dingen over Sanneke gezegd dan deze poll, iets over kinderen krijgen enz.

Beetje dubbele moraal hier ineens.
Volgens mij is dit door een andere forummer gezegd, dus je kan niet 1 iemand beschuldigen van een dubbele moraal.
Ik heb jou over reacties zien vallen waarvan ik dacht: valt mee, waar maak je je druk om? Bij deze poll schuurt het bij mij wat meer, en bij jou niet. Dubbele moraal? Of gewoon ander perspectief of gevoel?
pi_220186825
Met 2 kleine kinderen zonder backup van een partner betekent vlug en makkelijk eten, en kleur spullen mee.

Alsof het 2 hyperactieve peuters zijn die niet stil kunnen zitten.

ze vindt het allemaal veel te veel gedoe
Ze heeft een heel zwaar leven..
pi_220186871
Bij AM vind ik verschil tussen plezier en vermaak iedere keer zo duidelijk. Weinig oprecht lachen wat ik bij haar zie.

Haai, nieuw hier 🙋‍♀️
pi_220186934
quote:
17s.gif Op maandag 23 februari 2026 17:42 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Probeer je eens te verplaatsen in Sanneke. Die overziet alles nu al niet meer. En ja, dat komt zeker door haar ASS. Neem het voorbeeld van gisteren waar ze moet huilen om een muurtje. Wat gebeurt er denk je als ze dit zou zien? Ook al bedoelt iemand het als een ‘lolletje’. Als zij dit ziet stort haar wereldje nog meer in. Dat gun je iemand toch ook niet? Ik vind dit zeker wel pestgedrag en veel verder gaan dan een keer zeggen ‘ik durf te wedden dat’.

En het dan af doen met ‘ja maar zij doet dit’. Dat is iets wat mijn kinderen zeggen 👌🏻.
Maar lachen om een huilende Dbm mag wel?
Iemand die een wijntje drinkt gelijk"lam" noemen kan blijkbaar ook gewoon.
Hvk een moeder van 6 kinderen zeggen dat ze de benen voor iedereen open doet is ook heel normaal.
Tamara een tokkie noemen kan ook allemaal door de beugel.
Moet ik nog even doorgaan?
Sorry ik vind het hypocriet dat nu de moraalridders om de hoek komen kijken.
Alsof ze zelf altijd even netjes zijn in hun reacties.
Het hele polletje wordt groter gemaakt dan het is, er word niets gemeens mee bedoeld.
Maar het luchtige is er al af, overal het negatieve van inzien.
Ik zal ook eens beter gaan kijken en lezen of de moraalridders hier zelf altijd zo lief en aardig in hun reacties zijn.
pi_220186973
quote:

[..]
Probeer je eens te verplaatsen in Sanneke. Die overziet alles nu al niet meer. En ja, dat komt zeker door haar ASS. Neem het voorbeeld van gisteren waar ze moet huilen om een muurtje. Wat gebeurt er denk je als ze dit zou zien? Ook al bedoelt iemand het als een ‘lolletje’. Als zij dit ziet stort haar wereldje nog meer in. Dat gun je iemand toch ook niet? Ik vind dit zeker wel pestgedrag en veel verder gaan dan een keer zeggen ‘ik durf te wedden dat’.

En het dan af doen met ‘ja maar zij doet dit’. Dat is iets wat mijn kinderen zeggen 👌🏻.
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 18:17 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ik heb het ook niet als pesten opgevat, anders had ik er ook niet aan meegewerkt. Ik zie het als een leuk lolletje onder elkaar, maar zeker niet om iemand te pesten.
Misschien moet je de poll maar gewoon verwijderen Deisy , het wordt nu een eindeloze discussie.
Ik blijf het hypocriet vinden dat mensen dit wel als pesten opvatten en andere zaken die hier geplaatst worden als normaal beschouwen.
Bijzonder.
pi_220186986
quote:

[..]

Maar lachen om een huilende Dbm mag wel?
Iemand die een wijntje drinkt gelijk"lam" noemen kan blijkbaar ook gewoon.
Hvk een moeder van 6 kinderen zeggen dat ze de benen voor iedereen open doet is ook heel normaal.
Tamara een tokkie noemen kan ook allemaal door de beugel.
Moet ik nog even doorgaan?
Sorry ik vind het hypocriet dat nu de moraalridders om de hoek komen kijken.
Alsof ze zelf altijd even netjes zijn in hun reacties.
Het hele polletje wordt groter gemaakt dan het is, er word niets gemeens mee bedoeld.
Maar het luchtige is er al af, overal het negatieve van inzien.
Ik zal ook eens beter gaan kijken en lezen of de moraalridders hier zelf altijd zo lief en aardig in hun reacties zijn.
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 18:17 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ik heb het ook niet als pesten opgevat, anders had ik er ook niet aan meegewerkt. Ik zie het als een leuk lolletje onder elkaar, maar zeker niet om iemand te pesten.
Misschien moet je de poll maar gewoon verwijderen Deisy , het wordt nu een eindeloze discussie.
Ik blijf het hypocriet vinden dat mensen dit wel als pesten opvatten en andere zaken die hier geplaatst worden als normaal beschouwen.
Bijzonder.

quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 17:59 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sanneke geeft in haar stories aan dat ze 14 Maart willen verhuizen
Nou top toch! Ik hoop dat het haar lukt.
pi_220186998
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 18:54 schreef Huisopdehoek het volgende:
Met 2 kleine kinderen zonder backup van een partner betekent vlug en makkelijk eten, en kleur spullen mee.

Alsof het 2 hyperactieve peuters zijn die niet stil kunnen zitten.

ze vindt het allemaal veel te veel gedoe
Ze heeft een heel zwaar leven..
Hoezo kan ze die 2 niet handelen zonder Maarten? Jet is sowieso vrij rustig volgens mij
pi_220186999
Sorry ik weet niet hoe het komt maar mijn reactie is 3 keer geplaatst, excuses excuses
Zal het proberen te verwijderen
pi_220187003
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 18:59 schreef AnnArt het volgende:
Bij AM vind ik verschil tussen plezier en vermaak iedere keer zo duidelijk. Weinig oprecht lachen wat ik bij haar zie.

Haai, nieuw hier 🙋‍♀️
Welkom!
pi_220187018
AM: hoe sneu weer voor Jet dat in de stories vermeld wordt dat Jet in de vakantie veel met de tweeling gedaan heeft, want 'daardoor was Lot helemaal voor mij'. Op dat ene weekendje na dat Jet met AM mee mocht, komt zij altijd ergens achteraan in de rij.
pi_220187040
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 16:35 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Het was bedoeld als een grapje en echt niet om haar te pesten. Ik ben van mening dat er écht ergere dingen hier worden gezegd. Er worden hier diagnoses gegeven aan influencers en echt harde dingen gezegd.
Dit is alleen gokken wanneer ze erin gaat. Niks pestends aan bedoeld. Ik heb überhaupt geen idee wanneer ze erin moeten gaan.

Maar goed. Het was gezellig hier. Maar als iedereen mij nu een pestkop vindt, dan verlaat ik dit forum wel.
Welnee, jij bent helemaal geen pestkop.
Was gewoon humor en niet iedereen herkent dat zo. Gewoon mee blijven schrijven hoor, gezellig juist
pi_220187057
quote:

[..]

Dat laatste heb ik nooit gezegd, dus mij daar niet op aanspreken
pi_220187100
Het word bij AM ook wel afgeraffeld om alles te laten zien, zwemmen, strand, buffet, bowlen
pi_220187108
Dat Sanneke kwetsbaar is en zoiets als pesten kan opvatten geldt toch voor alles wat er hier gezegd wordt?
Het is niet dat het hier overloopt van positiviteit als het gaat om de activiteiten of het gebrek daaraan van Sanneke. En dan zou zo'n polletje de druppel zijn?
Sanneke is best goed in sneren uitdelen en huilen als het haar uitkomt. Er wordt 'gegokt' op een verhuisdatum, met die poll alleen wordt er niks gezegd over haar gebrek aan klus skills o.i.d.
pi_220187109
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 19:18 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Hoezo kan ze die 2 niet handelen zonder Maarten? Jet is sowieso vrij rustig volgens mij
Ze wilde nooit kinderen hè? 🤪
pi_220187115
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 19:27 schreef Muisjeruisje het volgende:
Het word bij AM ook wel afgeraffeld om alles te laten zien, zwemmen, strand, buffet, bowlen
Dat is haar manier van content maken en leven.
Snel snel snel, wauw, mooi, prachtig, gezellig, even een samenwerking tussendoor, kijk daar! Wauw mooi, hier is ook een McDonald's. Snel, snel, snel, want we moeten de planning volgen.
Weltrusten ❤️
pi_220187118
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 19:18 schreef Henrike het volgende:
Sorry ik weet niet hoe het komt maar mijn reactie is 3 keer geplaatst, excuses excuses
Zal het proberen te verwijderen
Dit zie ik de laatste dagen bij meer mensen gebeuren, heb dus niet het idee dat het aan jou ligt.
pi_220187151
quote:

[..]

Waar hebben we het ook over. De influencers delen zelf hun leven online. Hier wordt er over gesproken, niemand is hier uitgescholden of belachelijk gemaakt.
Ik ben ook niet altijd eens met wat anderen zeggen, dan scrol je door, die keuze is er namelijk ook. Er hoeven geen verwijten naar elkaar gemaakt te worden.

En ik gok zomaar dat Sanneke het niet leuk vindt dat je voor dr bepaald of dr wereld instort na het zien van de poll. Zij is niet op dr mondje gevallen hoor.
pi_220187157
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2026 19:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dit zie ik de laatste dagen bij meer mensen gebeuren, heb dus niet het idee dat het aan jou ligt.
O gelukkig dit keer niet😂😂ben echt zo'n bejaarde digibeet
pi_220187171
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2026 19:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
O gelukkig dit keer niet😂😂ben echt zo'n bejaarde digibeet
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 19:34 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Waar hebben we het ook over. De influencers delen zelf hun leven online. Hier wordt er over gesproken, niemand is hier uitgescholden of belachelijk gemaakt.
Ik ben ook niet altijd eens met wat anderen zeggen, dan scrol je door, die keuze is er namelijk ook. Er hoeven geen verwijten naar elkaar gemaakt te worden.

En ik gok zomaar dat Sanneke het niet leuk vindt dat je voor dr bepaald of dr wereld instort na het zien van de poll. Zij is niet op dr mondje gevallen hoor.
Klopt wel wat je zegt
  Moderator maandag 23 februari 2026 @ 19:37:32 #297
184769 crew  Deisyy
pi_220187187
Ik denk dat we de meeste meningen wel gelezen hebben nu, dus laten we een punt achter deze discussie zetten

.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_220187232
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 19:18 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Echt heel gek. Je zou toch denken dat na 8 kinderen incl een tweeling je je hand niet omdraait voor die 2 jongsten die allang geen dreumessen meer zijn.
pi_220187285
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 18:40 schreef Roesssst het volgende:
Hebben jullie het al gerapporteerd, want natuurlijk is het gesponsord.
Dit heb ik een tijdlang eindeloos gedaan. Hielp geen reet. Ben maar gestopt met volgen.
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_220187863
Door die podcast samen met Iris op te nemen heeft MCW haar reisje wel weer zakelijk in de boeken kunnen laten opnemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')