abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220185500
quote:
17s.gif Op maandag 23 februari 2026 14:05 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ik vind de poll ronduit kinderachtig. Een groep volwassenen die gaat wedden of ze wel of niet op tijd haar huis gaat betrekken. Maar eigenlijk het hardst lachen als het niet lukt? Dit wordt natuurlijk ontkent zo.. maar goed.. Echt wauw… dit is wel een nieuw dieptepunt voor dit topic hoor.
Beetje hypocriet dit,aangezien op dit forum wel ergere reacties worden geschreven.
Bijnamen, beschuldigingen, aannames.
Daar doen we allemaal aan mee hier maar nu is een poll ineens flauw en pesten?
En als we roepen dat we wedden dat Dbm de kinderen thuis houdt?
Of dat we wedden dat Judith te laat op school komt na de vakantie.
pi_220185575
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 15:34 schreef Harper het volgende:

[..]
Vast niet. Maar AM beweert dat een moeder als influencer voordelen oplevert, vanwege de uitjes.
Terwijl je natuurlijk ook gewoon voor dit soort uitjes kan betalen. En dan hoef je niet in beeld voor 95k volgers.
Dus nee, ik zie het voordeel niet.
Het enigste voordeel is dat AM het gratis krijgt , en nog geld toe krijgt , en dat is het .
En dat de kinderen er normaal niet komen als AM wel moet betalen . Met de tweeling ging ze toen toch ook alleen naar zon buitenspeeltuin ( met van die rode pakken) die is niet zo duur😂
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220185599
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 15:53 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Het enigste voordeel is dat AM het gratis krijgt , en nog geld toe krijgt , en dat is het .
En dat de kinderen er normaal niet komen als AM wel moet betalen . Met de tweeling ging ze toen toch ook alleen naar zon buitenspeeltuin ( met van die rode pakken) die is niet zo duur😂
Dat is dus geen voordeel voor de kinderen. Terwijl Anne dat wel zo ziet.
pi_220185656
Verkoopt MCW nou haar Jolie kleren op haar Vinted of lijkt dat maar zo? 60 euro voor een blazer zie ik zo snel, das niet niks 😬.
pi_220185676
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 15:49 schreef Henrike het volgende:

[..]
Beetje hypocriet dit,aangezien op dit forum wel ergere reacties worden geschreven.
Bijnamen, beschuldigingen, aannames.
Daar doen we allemaal aan mee hier maar nu is een poll ineens flauw en pesten?
En als we roepen dat we wedden dat Dbm de kinderen thuis houdt?
Of dat we wedden dat Judith te laat op school komt na de vakantie.
Voor mij zit daar nog wel wat verschil tussen. Bij J en DBM gebeuren dit soort dingen heel vaak, en is iets wat ze zelf ook benoemen.
Voor Sanneke lijkt dit, het klussen, het verhuizen, nieuw te zijn. En kan ik me voorstellen dat ze er meer stress van ervaart als ze dit leest. En natuurlijk, ze moet dan maar niet meelezen, en gewoon helemaal van insta afgaan en hulp zoeken, maar dat is nou eenmaal makkelijker gezegd dan gedaan. En hoewel ik veel van S vind, proef ik nu echt wel wanhoop dat ze het niet overziet. En dat vind ik sneu voor haar.
Wat ik vooral frustrerend vind is dat eigenlijk al deze influencers hard een psycholoog nodig hebben, maar ze zelf keihard ontkennen dat ze hulp nodig hebben.
pi_220185714
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 16:02 schreef Keesie123 het volgende:
Verkoopt MCW nou haar Jolie kleren op haar Vinted of lijkt dat maar zo? 60 euro voor een blazer zie ik zo snel, das niet niks 😬.
Het ergste is nog dat volgers het dan gaan kopen omdat ze dan iets van MCW zelf kopen 🤣
Als ik zoiets erop zet voor dat bedrag raak ik het echt niet kwijt 🤣
pi_220185753
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 16:04 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Voor mij zit daar nog wel wat verschil tussen. Bij J en DBM gebeuren dit soort dingen heel vaak, en is iets wat ze zelf ook benoemen.
Voor Sanneke lijkt dit, het klussen, het verhuizen, nieuw te zijn. En kan ik me voorstellen dat ze er meer stress van ervaart als ze dit leest. En natuurlijk, ze moet dan maar niet meelezen, en gewoon helemaal van insta afgaan en hulp zoeken, maar dat is nou eenmaal makkelijker gezegd dan gedaan. En hoewel ik veel van S vind, proef ik nu echt wel wanhoop dat ze het niet overziet. En dat vind ik sneu voor haar.
Wat ik vooral frustrerend vind is dat eigenlijk al deze influencers hard een psycholoog nodig hebben, maar ze zelf keihard ontkennen dat ze hulp nodig hebben.
Maar ik heb nergens gelezen dat de bedoeling van de poll is om Sanneke uit te lachen, dit is in ieder geval niet mijn bedoeling. Ik zie het meer al: ze stelt het uit, er is weer iets waarom ze het niet lukt, zoals er hier vaak wordt gezegd, het waait of niemand had het haar verteld....
Het gaat maar om een datum niet om Sanneke als persoon.
En ja ik vind ook dat ze hulp moet hebben om dingen beter te overzien, denk ook niet dat het altijd onwil is. Verder vind ik niet zo veel van Sanneke, kijk af en toe anoniem .
pi_220185771

[ Bericht 100% gewijzigd door Henrike op 23-02-2026 16:23:27 (Moet onder een andere post ) ]
pi_220185774
quote:
17s.gif Op maandag 23 februari 2026 14:29 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Volwassen hoor meid.
Dank je
pi_220185783
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2026 15:20 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat gratis vul ik zelf in hoor. Ik vermoed dat ze het gaan gooien op haar autisme en dus voor een SMI willen gaan.
En anders is de bijdrage max ¤80 via de gemeente..
Nog steeds heel veel goedkoper dan als werkende ouders😅
pi_220185785
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 16:11 schreef JeOmaJa het volgende:

[..]
Het ergste is nog dat volgers het dan gaan kopen omdat ze dan iets van MCW zelf kopen 🤣
Als ik zoiets erop zet voor dat bedrag raak ik het echt niet kwijt 🤣
Is het een Jolie noe item? Dan is het idd prijzig
Maar ze verkoopt in haar webshop bijv ook rinacemento en dat zijn echt wel dure blazers
pi_220185797
AM filmt haar jonge dochters weer in zwempak met de billen er half uit. Die heeft echt niks opgestoken van de denktank.. 🙄
pi_220185847
quote:
17s.gif Op maandag 23 februari 2026 14:05 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ik vind de poll ronduit kinderachtig. Een groep volwassenen die gaat wedden of ze wel of niet op tijd haar huis gaat betrekken. Maar eigenlijk het hardst lachen als het niet lukt? Dit wordt natuurlijk ontkent zo.. maar goed.. Echt wauw… dit is wel een nieuw dieptepunt voor dit topic hoor.
Het was bedoeld als een grapje en echt niet om haar te pesten. Ik ben van mening dat er écht ergere dingen hier worden gezegd. Er worden hier diagnoses gegeven aan influencers en echt harde dingen gezegd.
Dit is alleen gokken wanneer ze erin gaat. Niks pestends aan bedoeld. Ik heb überhaupt geen idee wanneer ze erin moeten gaan.

Maar goed. Het was gezellig hier. Maar als iedereen mij nu een pestkop vindt, dan verlaat ik dit forum wel.
pi_220185855
Er zijn veel influencers die hun kinderen filmen, maar Am is de enige waarbij ik echt geen enkele warmte, genegenheid of echt plezier zie en voel als ze met haar kinderen is.

Afgezien van het domme gegrinnik als ze met de oudere kinderen is.

Ik zie of hoor haar werkelijk nooit plezier hebben, wat ze ook onderneemt.
pi_220185898
Hoop dat Sanne dan al begonnen is met VVE indicatie te verkrijgen om het vergoed te krijgen.
Die kans is groot, want enig kind en geen opvang. Maar moet wel tijdig mee zijn 🤪
pi_220185925
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 16:40 schreef SophiaLoren het volgende:
Hoop dat Sanne dan al begonnen is met VVE indicatie te verkrijgen om het vergoed te krijgen.
Die kans is groot, want enig kind en geen opvang. Maar moet wel tijdig mee zijn 🤪
Als ze tegen hun kind net zo mompelen als tegen elkaar en tegen de telefoon dan komt die indicatie er wel.
pi_220185944
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 16:35 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Het was bedoeld als een grapje en echt niet om haar te pesten. Ik ben van mening dat er écht ergere dingen hier worden gezegd. Er worden hier diagnoses gegeven aan influencers en echt harde dingen gezegd.
Dit is alleen gokken wanneer ze erin gaat. Niks pestends aan bedoeld. Ik heb überhaupt geen idee wanneer ze erin moeten gaan.

Maar goed. Het was gezellig hier. Maar als iedereen mij nu een pestkop vindt, dan verlaat ik dit forum wel.
Nee hoor , ik denk er net zo over als jij, bedoel er niets gemeens mee naar Sanneke toe
pi_220185945
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 16:35 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]

Ik vind je helemaal geen pestkop, blijf gezellig!
  maandag 23 februari 2026 @ 16:48:31 #244
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220185951
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 16:26 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM filmt haar jonge dochters weer in zwempak met de billen er half uit. Die heeft echt niks opgestoken van de denktank.. 🙄
Ze kwam daar haar kennis brengen en niet iets opsteken, zij weet immers precies wat goed is voor kinderen, onze alwetende 🤪🤪🤪
pi_220185952
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 16:24 schreef Henrike het volgende:

[..]
Is het een Jolie noe item? Dan is het idd prijzig
Maar ze verkoopt in haar webshop bijv ook rinacemento en dat zijn echt wel dure blazers
Ja ik heb gelukkig de ballen verstand van mode en merken die duur of goedkoop zijn🤣
Maar denk wel dat influencers in het algemeen een stuk sneller verkopen voor hoge prijzen vanwege hun ‘bekendheid’
pi_220186016
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 15:24 schreef FluVo67 het volgende:
Sofie Nagelkerke moet even een selfie plaatsen zodat we zien dat ze Premium vliegen. Met zo veel geld ging ik business class vliegen. Beetje skeer zo tussen het gewone volk met je Chanel tasje.
Jan zit er ook charmant bij 🫣
pi_220186019
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 15:53 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Maar wel zeuren dat parkeren zo duur is
pi_220186038
Ik vind Sanneke in sociaal opzicht kwetsbaar en dus vind ik de poll niet oké en zal daar ook niet aan meedoen. Daar kunnen en mogen de meningen over verschillen. Ik hoop voor haar dat ze het nut en de noodzaak van hulp gaat inzien. Zoals ik een paar topics geleden ook al zei, ze lijkt nu niet echt veel lol in het leven te hebben. Ik vind het echt treurig.
pi_220186042
Bij AM allemaal een rolkoffertje mee voor 1 nachtje weg… niet die handige tassen van de drukke mama’s?
pi_220186063
Leonie ter Veld was zooo ziek had zo'n ernstige griep maar de dag erna staat ze wel doodleuk allemaal dingen te filmen.

Ik denk niet dat ze enigsinds weet hoe het voelt om echt de griep te hebben en was ze gewoon flink verkouden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')