Ik vind de poll ronduit kinderachtig. Een groep volwassenen die gaat wedden of ze wel of niet op tijd haar huis gaat betrekken. Maar eigenlijk het hardst lachen als het niet lukt? Dit wordt natuurlijk ontkent zo.. maar goed.. Echt wauw… dit is wel een nieuw dieptepunt voor dit topic hoor.quote:Op maandag 23 februari 2026 11:52 schreef Utopica het volgende:
Hoewel ik veel te zeuren heb over Sanneke, vind ik de poll ook wel flauw. Kan me ook voorstellen dat dit haar nog sipper maakt en dan nog minder gaat doen. Ik hoop het niet.
AuDHD? Is toch best bekend?quote:Op maandag 23 februari 2026 13:14 schreef Keesie123 het volgende:
Sjonge die DBM, helemaal blij met haar dubbel diagnose. Ik geef die diagnoses zelf maar haar combi naam heb ik nog nooit gehoord. Medicatie voor autisme? Dat is echt heeeeeeel onwaarschijnlijk in deze situatie. Misschien medicatie voor haar adhd wat ze ookal heeft, zou kunnen en misschien activeert het haar wat maar ik denk bij haar vooral; je bent een angstig en niet zo slim mens wat zichzelf heel zielig vindt.
Die groepstherapie lijkt me wel heel erg nuttig, fijn dat ze dat gaat doen!
What Goes around comes around.quote:Op maandag 23 februari 2026 14:05 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik vind de poll ronduit kinderachtig. Een groep volwassenen die gaat wedden of ze wel of niet op tijd haar huis gaat betrekken. Maar eigenlijk het hardst lachen als het niet lukt? Dit wordt natuurlijk ontkent zo.. maar goed.. Echt wauw… dit is wel een nieuw dieptepunt voor dit topic hoor.
Dat snap ik. Maar ze is niet alleen, Dion is er ook. Die kan dan ook voor het schilderen dingen opzoeken en uitleggen aan Sanneke hoe het gedaan moet worden (plafond afplakken, eerst de randen aanzetten etc) zodat dat een duidelijk plan is.quote:Op maandag 23 februari 2026 13:21 schreef TantePien1990 het volgende:
Sanneke daar in tegen zie ik wel echt het complete onvermogen. En dat vind ik vooral echt onwijs sneu. Maar ook herkenbaar.
Als ik ten tijden van mijn verhuizing mijn autisme coach niet had gehad, was ik mentaal compleet onderuit gegaan, en dat zie ik hier ook gebeuren.
Ze zit zo vast in haar hoofd, als ik de rust in m’n hoofd heb, kan ik bedenken dat ik me eerst even via YouTube bijv moet verdiepen in sauzen want ik heb het nooit gedaan.
Maar haar hoofd is in een error modus en kan dat niet bedenken. Net als het eten/koken. Ik snap haar helemaal, haar brein zit gewoon vol met het verhuizen en klussen, iets wat voor mensen zonder autisme veel kost, maar naast de dag dagelijkse dingen kan.
Iemand met autisme heeft geen filter, of een anders werkend filter.
Alle info komt even hard binnen, en is even belangrijk. En hoe voller het hoofd is, hoe erger dat word.
Ik ben momenteel zelf vrij relax en in balans, dan kan ik op basis van feiten bedenken wat er moet. Maar als m’n hoofd vol is, is alles prio 1, en dan gaat het dus mis.
En dat erkennen, en hulp bij zoeken/vragen is echt zo belangrijk.
Ik denk dat Sanneke bij elk commentaar wel uit dr slof schiet, dus ook die van Dion.quote:Op maandag 23 februari 2026 14:21 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar ze is niet alleen, Dion is er ook. Die kan dan ook voor het schilderen dingen opzoeken en uitleggen aan Sanneke hoe het gedaan moet worden (plafond afplakken, eerst de randen aanzetten etc) zodat dat een duidelijk plan is.
Of heeft hij dezelfde diagnose en overziet hij dat ook niet, doet maar iets waarvan hij denkt dat het goed komt?
Volgens mij vertelde ze gister dat Dion en zijn vader haar wel tips hebben gegeven over hoe een muur te verven, maar dat vond ze mansplaining....quote:Op maandag 23 februari 2026 14:21 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar ze is niet alleen, Dion is er ook. Die kan dan ook voor het schilderen dingen opzoeken en uitleggen aan Sanneke hoe het gedaan moet worden (plafond afplakken, eerst de randen aanzetten etc) zodat dat een duidelijk plan is.
Of heeft hij dezelfde diagnose en overziet hij dat ook niet, doet maar iets waarvan hij denkt dat het goed komt?
Volwassen hoor meid.quote:Op maandag 23 februari 2026 14:13 schreef proud_mami het volgende:
[..]
What Goes around comes around.
Hoe onaardig kan Sanne zijn of hoe vaak zet zij volgers niet voor paal?
Play stupid games, win stupid prizes …
Waar Lot eindelijk eens kan eten zonder haren erbij. Kind zal niet weten wat ze meemaakt.quote:Op maandag 23 februari 2026 12:54 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ja, dat de kinderen een uurtje moesten mochten spelen omdat ze content moest maken voor de samenwerking.
En doorrrr naar het samenwerkingshotel.
Dit is toch erg? Gezellig met je moeder en zus(je) een nachtje naar een hotel. Oh nee, er moet eerst gespeeld worden en moeders moet ook nog even tussendoor een winactie online zetten.quote:Op maandag 23 februari 2026 12:54 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ja, dat de kinderen een uurtje moesten mochten spelen omdat ze content moest maken voor de samenwerking.
En doorrrr naar het samenwerkingshotel.
Ik denk niet dat zij die inkomsten doorgeeft aan de balastingdienst.quote:Op maandag 23 februari 2026 14:53 schreef JaNeeDan het volgende:
Hoezo heeft Sanneke geen recht op KOT? Zij verdient toch met haar insta?
Ze heeft eens gezegd dit wel te doen, terwijl ze te weinig verdiend en er niks over hoeft te betalen (haar woorden)quote:Op maandag 23 februari 2026 14:55 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zij die inkomsten doorgeeft aan de balastingdienst.
Dat doet ze, naar eigen zeggen, wel.quote:Op maandag 23 februari 2026 14:55 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zij die inkomsten doorgeeft aan de balastingdienst.
Dat heeft ze inderdaad gezegd. Dan krijg je dus advies van je vriend en zijn vader, is het weer niet goed.quote:Op maandag 23 februari 2026 14:28 schreef Manuela007 het volgende:
[..]
Volgens mij vertelde ze gister dat Dion en zijn vader haar wel tips hebben gegeven over hoe een muur te verven, maar dat vond ze mansplaining....
Lot en Jet gaan ergens naar toe , dat zou hetzelfde zijn als iemand anders er met kinderen naar toe gaat .quote:Op maandag 23 februari 2026 14:36 schreef Harper het volgende:
[..]
Dit is toch erg? Gezellig met je moeder en zus(je) een nachtje naar een hotel. Oh nee, er moet eerst gespeeld worden en moeders moet ook nog even tussendoor een winactie online zetten.
Tot zover de geweldige voordelen van een moeder die influencer is
Word je toch moedeloos van altijd maar dat gejaag op gratis, zodat je van dat geld kan blijven uiteten, afhalen en wat ze er nog meer mee doetquote:Op maandag 23 februari 2026 15:00 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat doet ze, naar eigen zeggen, wel.
Maar ze wil graag gratis opvang via de gemeente.
Dat gratis vul ik zelf in hoor. Ik vermoed dat ze het gaan gooien op haar autisme en dus voor een SMI willen gaan.quote:Op maandag 23 februari 2026 15:12 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Word je toch moedeloos van altijd maar dat gejaag op gratis, zodat je van dat geld kan blijven uiteten, afhalen en wat ze er nog meer mee doet
Nog ff en dan gaat ze ook aanvraag doen voor voedselbank, want zij verdient dat
Zulke mensen komen altijd geld tekort, al hebben ze 10000,- in de maand. Ze willen niks, alles is duur, een ander moet er voor op draaien etc... Verantwoordelijkheid voor hun eigen leven nemen zit er niet in.quote:Op maandag 23 februari 2026 15:12 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Word je toch moedeloos van altijd maar dat gejaag op gratis, zodat je van dat geld kan blijven uiteten, afhalen en wat ze er nog meer mee doet
Jagen op gratis geld en altijd het onderste uit de kan willen halen.quote:Op maandag 23 februari 2026 15:12 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Vast niet. Maar AM beweert dat een moeder als influencer voordelen oplevert, vanwege de uitjes.quote:Op maandag 23 februari 2026 15:06 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Lot en Jet gaan ergens naar toe , dat zou hetzelfde zijn als iemand anders er met kinderen naar toe gaat .
Alleen die andere kinderen worden niet voor content gebruikt.
En Lot en Jet weten niet beter dat Am ze op haar telefoon zet.
Sneu is het wel.
Het plezier is er voor de kinderen niet minder om denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |