abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220183467
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2026 09:42 schreef Huisopdehoek het volgende:
DBM: er zijn echt heel veel mensen die zo boos zijn dat ik niet werk.

Heel veel mensen nog wel. Tuurlijk, koningin van het overdrijven.

En natuurlijk in de comments de nodige ‘ze zijn gewoon jaloers’
Haha boos, ik denk dat heel werkend Nederland blij is dat ze niet werkt. Het zal je collega maar zijn, zeg! Ik vraag me wel af heeft ze ooit gewerkt?
pi_220183551
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 09:47 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Zo denk ik ook, dan heeft ze eeer iets waar ze zich achter kan schuilen (want alles komt door ass) en dat haat ik. (In het algemeen hoor, mensen die zich verschuilen achter ern diagnose) Maar ook al zou die beste man (of vrouw) zeggen je hebt geen ass je moet aan jezelf en je angsten gaan werken dan nog zal ze op social media verkondigen dat ze ass heeft. (In de zwaarste vorm natuurlijk ;) )
Ergens denk ik dat ze die angsten achterwege heeft gelaten. Ze was immers gebrand op een diagnose. Het zou mij niet verbazen als ze alleen dingen heeft verteld richting die diagnose. Het belangrijkste staat haar nogal in de weg om die diagnose ook te krijgen.
pi_220183557
Maarten uitzwaaien en filmen omdat hij gaat werken 🤦♀ het is toch geen klein kind meer
pi_220183562
Nou.... duurt wel lang dat dbm haar euforische bericht deelt dat ze zeer ernstige autisme heeft... zit bijna te trillen op mijn stoel in spanning zeg...

Of zit ze met chatgpt te overleggen voor een andere diagnose?
Of is ze het vieren dat het gelukt is?
SPANNEND
pi_220183583
Nou,DBM zal wel zitten te soppen op dr stoel daar in de wachtkamer, totdat ze eindelijk haar langverwachte 'VONNIS' autisme krijgt. Op Threads schreef ze al dat ze er naar uit kijkt...
pi_220183616
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2026 09:47 schreef ZombieQueen het volgende:
AM en haar inststraf vind ik stiekem wel vermakelijk. Moet ze ook nog in het engels met de support. _O-
Lekker voor je AM ^p^
pi_220183643
quote:
17s.gif Op maandag 23 februari 2026 10:53 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ergens denk ik dat ze die angsten achterwege heeft gelaten. Ze was immers gebrand op een diagnose. Het zou mij niet verbazen als ze alleen dingen heeft verteld richting die diagnose. Het belangrijkste staat haar nogal in de weg om die diagnose ook te krijgen.
Precies. Zij heeft in die gesprekken van het onderzoek echt niet gezegd dat ze zoveel angsten heeft, dat ze overdreven bezorgd is om de kinderen.
Ik denk eerder aan angststoornissen dan aan autisme maar goed. Wel fijn dat ze hulp krijgt, wat het uiteindelijk dan ook is.
Want dat ze hulp nodig heeft is wel duidelijk, ze is zo angstig en onzeker dat is voor niemand leuk.
Dus wat dat betreft ben ik blij voor haar.
En wil zij het autisme en adhd noemen, prima.
pi_220183651
Ik gun DBM mijn psycholoog.
pi_220183683
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 10:59 schreef opwegnaar het volgende:
Nou,DBM zal wel zitten te soppen op dr stoel daar in de wachtkamer, totdat ze eindelijk haar langverwachte 'VONNIS' autisme krijgt. Op Threads schreef ze al dat ze er naar uit kijkt...
Ze is het ziekenhuis uit geglibberd, een slakkenslijmspoor achterlatend, maar MET diagnose!
pi_220183692
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 11:09 schreef Henrike het volgende:

[..]
Precies. Zij heeft in die gesprekken van het onderzoek echt niet gezegd dat ze zoveel angsten heeft, dat ze overdreven bezorgd is om de kinderen.
Ik denk eerder aan angststoornissen dan aan autisme maar goed. Wel fijn dat ze hulp krijgt, wat het uiteindelijk dan ook is.
Want dat ze hulp nodig heeft is wel duidelijk, ze is zo angstig en onzeker dat is voor niemand leuk.
Dus wat dat betreft ben ik blij voor haar.
En wil zij het autisme en adhd noemen, prima.
Ik hoop oprecht dat zo'n man of vrouw ee doorheen prikt en haar geeft wat ze nodig heeft.(kwa hulp)
pi_220183696
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 10:59 schreef opwegnaar het volgende:
Ik snap wel dat ze het fijn vind dat het een naam krijgt.
Maar het is niet altijd een excuus dat je autisme hebt en ik vrees dat het daar fout gaat.
Het is ook psychisch, als je denkt dat je iets hebt en je doet dat maar vaak genoeg dan ga je daar ook naar leven en zei is wel een persoon die daar in blijft hangen.
Hoop dat ze het tegendeel laat zien en de schouders eronder zet zodat het voor haar wat makkelijker wordt.
Want ik snap niet dat zij het zo zwaar heeft.
2 kinderen, hele dagen thuis.
Ja en dat die kinderen medische issues hebben, heel vervelend en sneu .
pi_220183704
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 11:15 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Ik hoop oprecht dat zo'n man of vrouw ee doorheen prikt en haar geeft wat ze nodig heeft.(kwa hulp)
Denk wel dat goede hulpverleners dat zien
pi_220183731
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 11:14 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ze is het ziekenhuis uit geglibberd, een slakkenslijmspoor achterlatend, maar MET diagnose!
Je ziet opzich ook van mijlenver al dat deze vrouw mega autistisch toch? Ik vind het niet wonderlijk hoor
pi_220183824
Het ergste van Dbm vind ik wel het zelfmedelijden, altijd; ik mag wat liever zijn voor mijzelf.
Waarom benoemt ze dat steeds.
Als ik haar vergelijk met andere moeders is ze vooral
Juist te lief voor zichzelf, ze heeft altijd excuses om ergens onderuit te komen, iets niet te hoeven.
Die wedstrijd... gaat ze ook niet meer doen
pi_220183907
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 10:54 schreef Muisjeruisje het volgende:
Maarten uitzwaaien en filmen omdat hij gaat werken 🤦♀ het is toch geen klein kind meer
Net zoals ze Jim gaat filmen als hij aan komt rijden, of vanuit de deur. Alsof ze maanden weg zijn geweest naar de Sahara, zonder bereik.
pi_220183926
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 10:39 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Als Pasen en Pinksteren op 1 dag vallen 🫣😂
Maar is dat in maart of april? 😉
pi_220183945
Hoewel ik veel te zeuren heb over Sanneke, vind ik de poll ook wel flauw. Kan me ook voorstellen dat dit haar nog sipper maakt en dan nog minder gaat doen. Ik hoop het niet.
pi_220183946
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2026 11:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Mijn google is stuk want die weet ook niet wanneer dat is en normaal weg weet google alles 🤣
pi_220183950
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 11:28 schreef Henrike het volgende:
Het ergste van Dbm vind ik wel het zelfmedelijden, altijd; ik mag wat liever zijn voor mijzelf.
Waarom benoemt ze dat steeds.
Als ik haar vergelijk met andere moeders is ze vooral
Juist te lief voor zichzelf, ze heeft altijd excuses om ergens onderuit te komen, iets niet te hoeven.
Die wedstrijd... gaat ze ook niet meer doen
Jawel hoor, die wedstrijd gaat ze wel nog doen, want dan kan ze zichzelf weer wat veren in de reet steken, 'heb ik toch maar weer gedaan,ondanks dat ik zo effing ziek ben door mijn goede schildklierwaarden, ondanks dat de flappers constant ziek zijn, ondanks haar autisme onderzoeken, dat ze zo sterk is ondanks alles, blablabla en daar komen natuurlijk dan weer zalvende woorden op van andere volg moekes...
  maandag 23 februari 2026 @ 11:58:11 #170
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220183973
L en J zijn vandaag en morgen nog vrij van school en mogen deze 2 dagen weer vol aan de bak voor hun moeder.
pi_220183979
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 08:11 schreef papierentas het volgende:

[..]
En toch ga ik niet gek opkijken als ze daar dus wel naartoe gaan volgende week.
Nee idd of er wordt iets anders gedaan waardoor die dag niet geklust kan worden, verjaardag gaat voor klussen!
pi_220183987
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 11:52 schreef Utopica het volgende:
Hoewel ik veel te zeuren heb over Sanneke, vind ik de poll ook wel flauw. Kan me ook voorstellen dat dit haar nog sipper maakt en dan nog minder gaat doen. Ik hoop het niet.
Als ze denkt, doet ze er veel beter aan direct te stoppen met linkjes delen Instagram.
pi_220184016
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 12:00 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Als ze denkt, doet ze er veel beter aan direct te stoppen met linkjes delen Instagram.
Je weet dat ze dat nooit gaat doen.
pi_220184026
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2026 11:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dat is dus de vraag 😂
pi_220184033
Ik ben benieuwd naar hoe Jan en Sofie het gaan hebben in Uganda, ik zou er straks bijna de vlogs voor kijken 😆😂
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')