Heel Nederland is boos 🤣quote:Op maandag 23 februari 2026 09:42 schreef Huisopdehoek het volgende:
DBM: er zijn echt heel veel mensen die zo boos zijn dat ik niet werk.
Heel veel mensen nog wel. Tuurlijk, koningin van het overdrijven.
Lekker boeien of ze nu wel of niet werkt.quote:Op maandag 23 februari 2026 09:42 schreef Huisopdehoek het volgende:
DBM: er zijn echt heel veel mensen die zo boos zijn dat ik niet werk.
Heel veel mensen nog wel. Tuurlijk, koningin van het overdrijven.
En natuurlijk in de comments de nodige ‘ze zijn gewoon jaloers’
Zo denk ik ook, dan heeft ze eeer iets waar ze zich achter kan schuilen (want alles komt door ass) en dat haat ik. (In het algemeen hoor, mensen die zich verschuilen achter ern diagnose) Maar ook al zou die beste man (of vrouw) zeggen je hebt geen ass je moet aan jezelf en je angsten gaan werken dan nog zal ze op social media verkondigen dat ze ass heeft. (In de zwaarste vorm natuurlijkquote:Op maandag 23 februari 2026 09:35 schreef TantePien1990 het volgende:
Er zal zo wel een helemaal hyper de pieper update komen van onze DBM. En ergens gun ik haar de diagnose gewoon niet.
Ik vind het niet eens stiekem grappig, maar gewoon heel erg terecht.quote:Op maandag 23 februari 2026 09:47 schreef ZombieQueen het volgende:
AM en haar inststraf vind ik stiekem wel vermakelijk. Moet ze ook nog in het engels met de support.
Wahahaha dat ook!quote:Op maandag 23 februari 2026 09:49 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Heel Nederland is vooral blij dat ze niet met haar hoeven samen te werken 😅
Yep.quote:Op maandag 23 februari 2026 09:47 schreef ZombieQueen het volgende:
AM en haar inststraf vind ik stiekem wel vermakelijk. Moet ze ook nog in het engels met de support.
Er zijn natuurlijk vaker foto´s bij haar weggehaald. Misschien dat dat meespeelt inderdaad.quote:Op maandag 23 februari 2026 09:51 schreef Karenwalker het volgende:
Ook tot 2029! Hahaha dan heb je wel iets vaker iets gedaan dan niet oké was volgens mij.
Dus van 1 maart komende week naar 2029? Dat is 3 jaar verlenging. Heeft AM insta boos gemaakt 🙈quote:Op maandag 23 februari 2026 09:51 schreef Karenwalker het volgende:
Ook tot 2029! Hahaha dan heb je wel iets vaker iets gedaan dan niet oké was volgens mij.
Ja dat schrijft ze.. maar ze laat het er niet bij zitten.. onze strijder!!!quote:Op maandag 23 februari 2026 09:59 schreef Maretakje het volgende:
[..]
Dus van 1 maart komende week naar 2029? Dat is 3 jaar verlenging. Heeft AM insta boos gemaakt 🙈
Ze heeft t over die betalende subscribers. Verder gaan haar inkomsten natuurlijk gewoon door, daar heeft IG geen zeggenschap over.quote:Op maandag 23 februari 2026 10:03 schreef Huisopdehoek het volgende:
En ze beweert ‘maanden geen inkomsten te hebben gehad’ vanwege de instastraf.
Mijn geheugen is blijkbaar beter dan die van haar: ik heb de nodige reclame/samenwerkingen voorbij zien komen. Maar omdat ze er geen ‘add/samenwerking/betaald partnerschap’ bij had gezet ziet zij dat dus niet als inkomen.. 🙄
Exact, ze wil gewoon een label. Ze weet inmiddels zelf wel hoe ze denkt en in elkaar zitquote:Op maandag 23 februari 2026 09:06 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Hoezo is het zo spannend dat ze helemaal zit te trillen?? 🤯 ze doet net of ze in de wachtkamer van de oncologie zit voor de uitslag van een scan ofzo (dan snap ik het!)
Precies diagnose of niet Dbm blijft zeuren en klagen over ziek zijn en symptomen. Ze kan zich alleen verschuilen als de dokter het ook zegt, dan heeft ze overal een excuus voor.quote:Op maandag 23 februari 2026 09:47 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Zo denk ik ook, dan heeft ze eeer iets waar ze zich achter kan schuilen (want alles komt door ass) en dat haat ik. (In het algemeen hoor, mensen die zich verschuilen achter ern diagnose) Maar ook al zou die beste man (of vrouw) zeggen je hebt geen ass je moet aan jezelf en je angsten gaan werken dan nog zal ze op social media verkondigen dat ze ass heeft. (In de zwaarste vorm natuurlijk)
Als Pasen en Pinksteren op 1 dag vallen 🫣😂quote:Op zondag 22 februari 2026 20:08 schreef Deisyy het volgende:
Zoals Donna al zei kunnen mods niets cadeau doen en moeten wij de abo's ook zelf betalen, maar laat ik nou 11 april jarig zijn en wie jarig is trakteert.
Dus ga ik deze keer voor Oprah spelen en daarom krijgt degene die de Sanneke's verhuisdatum (dus de eerste nacht in het nieuwe huis slapen) raadt een maandabo cadeau.
Laat uiterlijk 28 februari weten wanneer je denkt dat Sanneke gaat verhuizen door dit bericht te quoten of mij te mentionen. (Max. 3 per datum).
Tot nu toe heb ik:
@:dievanhiernaast - 23 maart
@:Earring + @:JaNeeDan - 28 maart
@:jenn1806 - 29 maart
@:Demona16 - 31 maart
@:moedervan4kids - 11 april
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |