abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220184145
Ik blijf AM rapporteren als ze , als ze geen "ad" toevoegt en al die andere ondoorzichtige reclame.
Het zou dus prima kunnen dat ze tot 2029 instastraf heeft.
pi_220184168
AM kan ook echt niks anders verzinnen dan locaties waar ze ooit uitgenodigd is 🫣 Al verwacht ik dat dit ook weer gewoon op uitnodiging is..
pi_220184187
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 10:28 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM gaat een nachtje weg met 2 kinderen en daarvoor moeten 3 koffers, een doos, een rugzak en nog losse spullen mee? 😂
Omg _O-
pi_220184227
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 12:11 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik ben benieuwd naar hoe Jan en Sofie het gaan hebben in Uganda, ik zou er straks bijna de vlogs voor kijken 😆😂
Ik ook!

[ Bericht 33% gewijzigd door Mamavan1meisje op 23-02-2026 13:14:52 (.) ]
pi_220184258
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 12:33 schreef Roesssst het volgende:
Ik blijf AM rapporteren als ze , als ze geen "ad" toevoegt en al die andere ondoorzichtige reclame.
Het zou dus prima kunnen dat ze tot 2029 instastraf heeft.
Welke rubriek gebruik je hier dan voor?
pi_220184267
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 12:38 schreef Jenn1806 het volgende:
AM kan ook echt niks anders verzinnen dan locaties waar ze ooit uitgenodigd is 🫣 Al verwacht ik dat dit ook weer gewoon op uitnodiging is..
Ja, dat de kinderen een uurtje moesten mochten spelen omdat ze content moest maken voor de samenwerking.

En doorrrr naar het samenwerkingshotel.
pi_220184268
Nou, de vlag kan uit bij DBM, ze heeft dr diagnose 'binnen'
pi_220184306
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 12:55 schreef opwegnaar het volgende:
Nou, de vlag kan uit bij DBM, ze heeft dr diagnose 'binnen'
Effing trots daarop?
pi_220184320
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 12:53 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Welke rubriek gebruik je hier dan voor?
Ik doe het onder rapporteren en dan spam
pi_220184347
Sjonge die DBM, helemaal blij met haar dubbel diagnose. Ik geef die diagnoses zelf maar haar combi naam heb ik nog nooit gehoord. Medicatie voor autisme? Dat is echt heeeeeeel onwaarschijnlijk in deze situatie. Misschien medicatie voor haar adhd wat ze ookal heeft, zou kunnen en misschien activeert het haar wat maar ik denk bij haar vooral; je bent een angstig en niet zo slim mens wat zichzelf heel zielig vindt.
Die groepstherapie lijkt me wel heel erg nuttig, fijn dat ze dat gaat doen!
pi_220184375
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2026 13:06 schreef Earring het volgende:

[..]
Ik doe het onder rapporteren en dan spam
Zo doe ik dat ook.
pi_220184382
Ik vraag me af wat me nou zo frustreert aan DBM.
Ze deelt omdat ze het taboe wil doorbreken op weet ik hoeveel vlakken .. het punt is, mbt autisme delen er al zoveel mensen heel veel dat het zeker niet meer helpend is voor het beeld van de maatschappij.

Zelf heb ik de diagnose ook, en ik kan me niet vinden in haar. Van wat ze post, zie ik vooral een luie en overbezorgde moeder. En niet een overvraagde ouder oid.
Maar iemand die zich nog aan het inleven en inlezen is hoe je je als iemand met autisme zou horen te gedragen..?

Sanneke daar in tegen zie ik wel echt het complete onvermogen. En dat vind ik vooral echt onwijs sneu. Maar ook herkenbaar.
Als ik ten tijden van mijn verhuizing mijn autisme coach niet had gehad, was ik mentaal compleet onderuit gegaan, en dat zie ik hier ook gebeuren.
Ze zit zo vast in haar hoofd, als ik de rust in m’n hoofd heb, kan ik bedenken dat ik me eerst even via YouTube bijv moet verdiepen in sauzen want ik heb het nooit gedaan.
Maar haar hoofd is in een error modus en kan dat niet bedenken. Net als het eten/koken. Ik snap haar helemaal, haar brein zit gewoon vol met het verhuizen en klussen, iets wat voor mensen zonder autisme veel kost, maar naast de dag dagelijkse dingen kan.
Iemand met autisme heeft geen filter, of een anders werkend filter.
Alle info komt even hard binnen, en is even belangrijk. En hoe voller het hoofd is, hoe erger dat word.

Ik ben momenteel zelf vrij relax en in balans, dan kan ik op basis van feiten bedenken wat er moet. Maar als m’n hoofd vol is, is alles prio 1, en dan gaat het dus mis.
En dat erkennen, en hulp bij zoeken/vragen is echt zo belangrijk.
pi_220184393
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 13:14 schreef Keesie123 het volgende:
Sjonge die DBM, helemaal blij met haar dubbel diagnose. Ik geef die diagnoses zelf maar haar combi naam heb ik nog nooit gehoord. Medicatie voor autisme? Dat is echt heeeeeeel onwaarschijnlijk in deze situatie. Misschien medicatie voor haar adhd wat ze ookal heeft, zou kunnen en misschien activeert het haar wat maar ik denk bij haar vooral; je bent een angstig en niet zo slim mens wat zichzelf heel zielig vindt.
Die groepstherapie lijkt me wel heel erg nuttig, fijn dat ze dat gaat doen!
Ik lees op Google dat AuDHD geen formele diagnose is.

Ik hoop dat de groepstherapie haar gaat helpen, al vraag ik me tegelijk ook af hoe vaak ze zich af gaat melden omdat een van de 3 kinderen of zij zelf weer ziek is.
pi_220184396
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 11:28 schreef Henrike het volgende:
Het ergste van Dbm vind ik wel het zelfmedelijden, altijd; ik mag wat liever zijn voor mijzelf.
Waarom benoemt ze dat steeds.
Als ik haar vergelijk met andere moeders is ze vooral
Juist te lief voor zichzelf, ze heeft altijd excuses om ergens onderuit te komen, iets niet te hoeven.
Die wedstrijd... gaat ze ook niet meer doen
Ik snap dat liever zijn ook niet zo , Ze werkt niet , zaterdag wilde ze nog om 19.00 uur naar bed , ik vind dat al aardig lief , ze kan alles op haar gemakje doen
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220184404
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 11:41 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Net zoals ze Jim gaat filmen als hij aan komt rijden, of vanuit de deur. Alsof ze maanden weg zijn geweest naar de Sahara, zonder bereik.
Ik vind dat wel fijn , dat bedoeld ze met het eerlijke inkijkje in hun gezin 🙈😂
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220184406
Ik vind het weer een bijzonder verhaal bij Sanneke over die overlijdensrisico verzekering.... Ik heb echt nog nooit gehoord dat dit zo'n poespas geeft.
Snap trouwens ook echt niet dat ze nu haar vinted helemaal vol gooit😵. Dit geeft toch alleen nog maar meer werk voor haar!
pi_220184409
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 12:38 schreef Jenn1806 het volgende:
Tuurlijk , je denkt toch niet dat het zo maar is
pi_220184423
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 13:25 schreef WildeTuinen het volgende:
Ik vind het weer een bijzonder verhaal bij Sanneke over die overlijdensrisico verzekering.... Ik heb echt nog nooit gehoord dat dit zo'n poespas geeft.
Snap trouwens ook echt niet dat ze nu haar vinted helemaal vol gooit😵. Dit geeft toch alleen nog maar meer werk voor haar!
Zoals ze zelf zegt; minder spullen, meer geld het nieuwe huis in 😂🤦🏻♀
pi_220184474
quote:
Ik wel.. met mijn (toen nog mogelijke) ADHD-diagnose en omdat ik iets te eerlijk was over mn ene keer XTC-gebruik (wat slecht beviel). Kans op overlijden is dan statistisch hoger, dus hogere premie. Heeft heel veel moeite gekost om die ene keer experimenten weggestreept te krijgen (ik weet dat ik te eerlijk was hier)

Daardoor verdubbelde zowat de premie.
Dus ik kan me voorstellen dat met autisme en dik zijn zijn, ze in de wiskundige berekeningen op een hogere risico om eerder te overlijden komt te vallen.

Had ze laatst ook niet over dat haar cholesterol of bloeddruk ook weer hoger was? En dat ze zwangerschapsdiabetes had zal ook niet helpen, omdat je dan ook weer een hoger risico hebt op diabetes. En ja dit zijn allemaal kansberekeningen, maar worden wel allemaal meegenomen bij die verzekering.
pi_220184518
14 maart wilt Sanneke verhuizen...

Gaat 'm niet worden.
pi_220184527
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2026 13:28 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Zoals ze zelf zegt; minder spullen, meer geld het nieuwe huis in 😂🤦🏻♀
En meer werk voor Peppie want het waait en ze heeft een kind 24/7 dus pakketjes zelf wegbrengen kan niet
pi_220184533
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 13:35 schreef Utopica het volgende:

[..]
Ik wel.. met mijn (toen nog mogelijke) ADHD-diagnose en omdat ik iets te eerlijk was over mn ene keer XTC-gebruik (wat slecht beviel). Kans op overlijden is dan statistisch hoger, dus hogere premie. Heeft heel veel moeite gekost om die ene keer experimenten weggestreept te krijgen (ik weet dat ik te eerlijk was hier)

Dus ik kan me voorstellen dat met autisme en dik zijn zijn, ze in de wiskundige berekeningen op een hogere risico om eerder te overlijden komt te vallen.

Had ze laatst ook niet over dat haar cholesterol of bloeddruk ook weer hoger was? En dat ze zwangerschapsdiabetes had zal ook niet helpen, omdat je dan ook weer een hoger risico hebt op diabetes. En ja dit zijn allemaal kansberekeningen, maar worden wel allemaal meegenomen bij die verzekering.
Wil net zeggen. Ik vind dit niet gek met waar ze allemaal last van heeft. Daarbij beweegt ze bijna niet.
pi_220184537
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 13:35 schreef Utopica het volgende:

[..]

Wel eens gehoord dat een premie duurder is idd, maar niet inclusief bloed prikken etc.
Blij dat ik mijn eenmalige (soortgelijke) ervaring met XTC niet heb ingevuld dan 😂
pi_220184588
quote:
Ik wel. Ik moest ook een volledig dossier uploaden. Bloed prikken niet.
pi_220184616
Flapperdeflip morgen ook weer voor een test... nu de iq test 👌 heeft hij vast van zijn moeder... als het geen autisme is of al die andere dingen dan moet het deze wel zijn!! Ooit krijgt hij ergens toch wel zijn stempel voor...
En hij heeft ook nog een lintworm die knul die net als zijn zusje nauwelijks eet! Was ook al boos dat hij niet naar school mocht (tja hij gaat al nauwelijks)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')