Omgquote:Op maandag 23 februari 2026 10:28 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM gaat een nachtje weg met 2 kinderen en daarvoor moeten 3 koffers, een doos, een rugzak en nog losse spullen mee? 😂
Ik ook!quote:Op maandag 23 februari 2026 12:11 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik ben benieuwd naar hoe Jan en Sofie het gaan hebben in Uganda, ik zou er straks bijna de vlogs voor kijken 😆😂
Welke rubriek gebruik je hier dan voor?quote:Op maandag 23 februari 2026 12:33 schreef Roesssst het volgende:
Ik blijf AM rapporteren als ze , als ze geen "ad" toevoegt en al die andere ondoorzichtige reclame.
Het zou dus prima kunnen dat ze tot 2029 instastraf heeft.
Ja, dat de kinderen een uurtje moesten mochten spelen omdat ze content moest maken voor de samenwerking.quote:Op maandag 23 februari 2026 12:38 schreef Jenn1806 het volgende:
AM kan ook echt niks anders verzinnen dan locaties waar ze ooit uitgenodigd is 🫣 Al verwacht ik dat dit ook weer gewoon op uitnodiging is..
Effing trots daarop?quote:Op maandag 23 februari 2026 12:55 schreef opwegnaar het volgende:
Nou, de vlag kan uit bij DBM, ze heeft dr diagnose 'binnen'
Ik doe het onder rapporteren en dan spamquote:Op maandag 23 februari 2026 12:53 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Welke rubriek gebruik je hier dan voor?
Zo doe ik dat ook.quote:Op maandag 23 februari 2026 13:06 schreef Earring het volgende:
[..]
Ik doe het onder rapporteren en dan spam
Ik lees op Google dat AuDHD geen formele diagnose is.quote:Op maandag 23 februari 2026 13:14 schreef Keesie123 het volgende:
Sjonge die DBM, helemaal blij met haar dubbel diagnose. Ik geef die diagnoses zelf maar haar combi naam heb ik nog nooit gehoord. Medicatie voor autisme? Dat is echt heeeeeeel onwaarschijnlijk in deze situatie. Misschien medicatie voor haar adhd wat ze ookal heeft, zou kunnen en misschien activeert het haar wat maar ik denk bij haar vooral; je bent een angstig en niet zo slim mens wat zichzelf heel zielig vindt.
Die groepstherapie lijkt me wel heel erg nuttig, fijn dat ze dat gaat doen!
Ik snap dat liever zijn ook niet zo , Ze werkt niet , zaterdag wilde ze nog om 19.00 uur naar bed , ik vind dat al aardig lief , ze kan alles op haar gemakje doenquote:Op maandag 23 februari 2026 11:28 schreef Henrike het volgende:
Het ergste van Dbm vind ik wel het zelfmedelijden, altijd; ik mag wat liever zijn voor mijzelf.
Waarom benoemt ze dat steeds.
Als ik haar vergelijk met andere moeders is ze vooral
Juist te lief voor zichzelf, ze heeft altijd excuses om ergens onderuit te komen, iets niet te hoeven.
Die wedstrijd... gaat ze ook niet meer doen
Ik vind dat wel fijn , dat bedoeld ze met het eerlijke inkijkje in hun gezin 🙈😂quote:Op maandag 23 februari 2026 11:41 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Net zoals ze Jim gaat filmen als hij aan komt rijden, of vanuit de deur. Alsof ze maanden weg zijn geweest naar de Sahara, zonder bereik.
Tuurlijk , je denkt toch niet dat het zo maar isquote:Op maandag 23 februari 2026 12:38 schreef Jenn1806 het volgende:
AM kan ook echt niks anders verzinnen dan locaties waar ze ooit uitgenodigd is 🫣 Al verwacht ik dat dit ook weer gewoon op uitnodiging is..
Zoals ze zelf zegt; minder spullen, meer geld het nieuwe huis in 😂🤦🏻♀quote:Op maandag 23 februari 2026 13:25 schreef WildeTuinen het volgende:
Ik vind het weer een bijzonder verhaal bij Sanneke over die overlijdensrisico verzekering.... Ik heb echt nog nooit gehoord dat dit zo'n poespas geeft.
Snap trouwens ook echt niet dat ze nu haar vinted helemaal vol gooit😵. Dit geeft toch alleen nog maar meer werk voor haar!
Ik wel.. met mijn (toen nog mogelijke) ADHD-diagnose en omdat ik iets te eerlijk was over mn ene keer XTC-gebruik (wat slecht beviel). Kans op overlijden is dan statistisch hoger, dus hogere premie. Heeft heel veel moeite gekost om die ene keer experimenten weggestreept te krijgen (ik weet dat ik te eerlijk was hier)quote:Op maandag 23 februari 2026 13:25 schreef WildeTuinen het volgende:
Ik vind het weer een bijzonder verhaal bij Sanneke over die overlijdensrisico verzekering.... Ik heb echt nog nooit gehoord dat dit zo'n poespas geeft.
Snap trouwens ook echt niet dat ze nu haar vinted helemaal vol gooit😵. Dit geeft toch alleen nog maar meer werk voor haar!
En meer werk voor Peppie want het waait en ze heeft een kind 24/7 dus pakketjes zelf wegbrengen kan nietquote:Op maandag 23 februari 2026 13:28 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Zoals ze zelf zegt; minder spullen, meer geld het nieuwe huis in 😂🤦🏻♀
Wil net zeggen. Ik vind dit niet gek met waar ze allemaal last van heeft. Daarbij beweegt ze bijna niet.quote:Op maandag 23 februari 2026 13:35 schreef Utopica het volgende:
[..]
Ik wel.. met mijn (toen nog mogelijke) ADHD-diagnose en omdat ik iets te eerlijk was over mn ene keer XTC-gebruik (wat slecht beviel). Kans op overlijden is dan statistisch hoger, dus hogere premie. Heeft heel veel moeite gekost om die ene keer experimenten weggestreept te krijgen (ik weet dat ik te eerlijk was hier)
Daardoor verdubbelde zowat de premie.
Dus ik kan me voorstellen dat met autisme en dik zijn zijn, ze in de wiskundige berekeningen op een hogere risico om eerder te overlijden komt te vallen.
Had ze laatst ook niet over dat haar cholesterol of bloeddruk ook weer hoger was? En dat ze zwangerschapsdiabetes had zal ook niet helpen, omdat je dan ook weer een hoger risico hebt op diabetes. En ja dit zijn allemaal kansberekeningen, maar worden wel allemaal meegenomen bij die verzekering.
Wel eens gehoord dat een premie duurder is idd, maar niet inclusief bloed prikken etc.quote:Op maandag 23 februari 2026 13:35 schreef Utopica het volgende:
[..]
Ik wel.. met mijn (toen nog mogelijke) ADHD-diagnose en omdat ik iets te eerlijk was over mn ene keer XTC-gebruik (wat slecht beviel). Kans op overlijden is dan statistisch hoger, dus hogere premie. Heeft heel veel moeite gekost om die ene keer experimenten weggestreept te krijgen (ik weet dat ik te eerlijk was hier)
Daardoor verdubbelde zowat de premie.
Dus ik kan me voorstellen dat met autisme en dik zijn zijn, ze in de wiskundige berekeningen op een hogere risico om eerder te overlijden komt te vallen.
Had ze laatst ook niet over dat haar cholesterol of bloeddruk ook weer hoger was? En dat ze zwangerschapsdiabetes had zal ook niet helpen, omdat je dan ook weer een hoger risico hebt op diabetes. En ja dit zijn allemaal kansberekeningen, maar worden wel allemaal meegenomen bij die verzekering.
Ik wel. Ik moest ook een volledig dossier uploaden. Bloed prikken niet.quote:Op maandag 23 februari 2026 13:25 schreef WildeTuinen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |