Ze betalen op dit moment waarschijnlijk niet. Maar ze hebben er wel weer een rolkoffer bij. Passend bij de ‘lelijke’ keep.quote:Op maandag 23 februari 2026 17:03 schreef Muisjeruisje het volgende:
Bij AM allemaal een rolkoffertje mee voor 1 nachtje weg… niet die handige tassen van de drukke mama’s?
Hoho, ze zegt af en toe ongeïnteresseerd ‘wowwww….’ He? Niet dat ze weet waarop, want te druk om door haar schermpje te kijken of er niks buiten het beeld valt en of ze het ‘direct posten’ knopje kan vinden.quote:Op maandag 23 februari 2026 16:36 schreef Lodelie het volgende:
Er zijn veel influencers die hun kinderen filmen, maar Am is de enige waarbij ik echt geen enkele warmte, genegenheid of echt plezier zie en voel als ze met haar kinderen is.
Afgezien van het domme gegrinnik als ze met de oudere kinderen is.
Ik zie of hoor haar werkelijk nooit plezier hebben, wat ze ook onderneemt.
Nee joh, vooral blijven, ik geniet altijd erg van je berichten!quote:Op maandag 23 februari 2026 16:35 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Het was bedoeld als een grapje en echt niet om haar te pesten. Ik ben van mening dat er écht ergere dingen hier worden gezegd. Er worden hier diagnoses gegeven aan influencers en echt harde dingen gezegd.
Dit is alleen gokken wanneer ze erin gaat. Niks pestends aan bedoeld. Ik heb überhaupt geen idee wanneer ze erin moeten gaan.
Maar goed. Het was gezellig hier. Maar als iedereen mij nu een pestkop vindt, dan verlaat ik dit forum wel.
Het is bij haar alleen voor het geldquote:Op maandag 23 februari 2026 16:36 schreef Lodelie het volgende:
Er zijn veel influencers die hun kinderen filmen, maar Am is de enige waarbij ik echt geen enkele warmte, genegenheid of echt plezier zie en voel als ze met haar kinderen is.
Probeer je eens te verplaatsen in Sanneke. Die overziet alles nu al niet meer. En ja, dat komt zeker door haar ASS. Neem het voorbeeld van gisteren waar ze moet huilen om een muurtje. Wat gebeurt er denk je als ze dit zou zien? Ook al bedoelt iemand het als een ‘lolletje’. Als zij dit ziet stort haar wereldje nog meer in. Dat gun je iemand toch ook niet? Ik vind dit zeker wel pestgedrag en veel verder gaan dan een keer zeggen ‘ik durf te wedden dat’.quote:Op maandag 23 februari 2026 16:46 schreef Henrike het volgende:
[..]
Nee hoor , ik denk er net zo over als jij, bedoel er niets gemeens mee naar Sanneke toe
Ze kan er ook de lol van in zien en denken , lachen jullie maar ik zal jullie eens wat laten zien. ( maar dat zal wel niet)quote:Op maandag 23 februari 2026 17:02 schreef Linnen het volgende:
Ik vind Sanneke in sociaal opzicht kwetsbaar en dus vind ik de poll niet oké en zal daar ook niet aan meedoen. Daar kunnen en mogen de meningen over verschillen. Ik hoop voor haar dat ze het nut en de noodzaak van hulp gaat inzien. Zoals ik een paar topics geleden ook al zei, ze lijkt nu niet echt veel lol in het leven te hebben. Ik vind het echt treurig.
Zowel de rode pakken als de buitenspeeltuin was 'betaald partnerschap'.quote:Op maandag 23 februari 2026 15:53 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Het enigste voordeel is dat AM het gratis krijgt , en nog geld toe krijgt , en dat is het .
En dat de kinderen er normaal niet komen als AM wel moet betalen . Met de tweeling ging ze toen toch ook alleen naar zon buitenspeeltuin ( met van die rode pakken) die is niet zo duur😂
Ik vraag mij af wat er toch allemaal in zit , ik was met een koffertje weggegaan voor driequote:Op maandag 23 februari 2026 17:03 schreef Muisjeruisje het volgende:
Bij AM allemaal een rolkoffertje mee voor 1 nachtje weg… niet die handige tassen van de drukke mama’s?
Sanneke kan dit toch he-le-maal zelf voorkomen? Als zij online niets deelt van haar leven kunnen er ook niet dit soort polletjes ontstaan.quote:Op maandag 23 februari 2026 17:42 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Probeer je eens te verplaatsen in Sanneke. Die overziet alles nu al niet meer. En ja, dat komt zeker door haar ASS. Neem het voorbeeld van gisteren waar ze moet huilen om een muurtje. Wat gebeurt er denk je als ze dit zou zien? Ook al bedoelt iemand het als een ‘lolletje’. Als zij dit ziet stort haar wereldje nog meer in. Dat gun je iemand toch ook niet? Ik vind dit zeker wel pestgedrag en veel verder gaan dan een keer zeggen ‘ik durf te wedden dat’.
En het dan af doen met ‘ja maar zij doet dit’. Dat is iets wat mijn kinderen zeggen 👌🏻.
Oh toen al , oh ik dacht dat dat typisch Am was 😏quote:Op maandag 23 februari 2026 17:46 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Zowel de rode pakken als de buitenspeeltuin was 'betaald partnerschap'.
Sorry.quote:Op maandag 23 februari 2026 17:50 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Oh toen al , oh ik dacht dat dat typisch Am was 😏
Sanneke heeft de capaciteit om van zich af te bijtenquote:Op maandag 23 februari 2026 17:42 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Probeer je eens te verplaatsen in Sanneke. Die overziet alles nu al niet meer. En ja, dat komt zeker door haar ASS. Neem het voorbeeld van gisteren waar ze moet huilen om een muurtje. Wat gebeurt er denk je als ze dit zou zien? Ook al bedoelt iemand het als een ‘lolletje’. Als zij dit ziet stort haar wereldje nog meer in. Dat gun je iemand toch ook niet? Ik vind dit zeker wel pestgedrag en veel verder gaan dan een keer zeggen ‘ik durf te wedden dat’.
En het dan af doen met ‘ja maar zij doet dit’. Dat is iets wat mijn kinderen zeggen 👌🏻.
Je hoeft geen sorry te zeggen , ik dacht dat ze toen nog “echt “was . 😂 nee dusquote:Op maandag 23 februari 2026 17:51 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Sorry.
Maar toen wist ze nog niet dat een barterdeal ook vermeld moest worden. Godzijdank heeft zij nu in al die jaren zoveel geleerd
Ik vind het sowieso stom als influencers een spon deal met Vinted hebben en dan hun kleding voor de hoofdprijs op Vinted zetten. Je verdient waarschijnlijk al een klein fortuin met die spon deal, is dan toch veel sympathieker om je kleding er dan voor een zacht prijsje op te zetten.quote:Op maandag 23 februari 2026 16:02 schreef Keesie123 het volgende:
Verkoopt MCW nou haar Jolie kleren op haar Vinted of lijkt dat maar zo? 60 euro voor een blazer zie ik zo snel, das niet niks 😬.
Exact.quote:Op maandag 23 februari 2026 17:49 schreef Jetteleah2401 het volgende:
[..]
Sanneke kan dit toch he-le-maal zelf voorkomen? Als zij online niets deelt van haar leven kunnen er ook niet dit soort polletjes ontstaan.
Ik heb het ook niet als pesten opgevat, anders had ik er ook niet aan meegewerkt. Ik zie het als een leuk lolletje onder elkaar, maar zeker niet om iemand te pesten.quote:Op maandag 23 februari 2026 16:35 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Het was bedoeld als een grapje en echt niet om haar te pesten. Ik ben van mening dat er écht ergere dingen hier worden gezegd. Er worden hier diagnoses gegeven aan influencers en echt harde dingen gezegd.
Dit is alleen gokken wanneer ze erin gaat. Niks pestends aan bedoeld. Ik heb überhaupt geen idee wanneer ze erin moeten gaan.
Maar goed. Het was gezellig hier. Maar als iedereen mij nu een pestkop vindt, dan verlaat ik dit forum wel.
Dan gaat dat hoe dan ook gebeuren. In haar hoofd zal ze hier niet van af kunnen wijken. In dit geval positief want dan moeten ze wel doorwerken. En misschien hoefden ze de keet niet per se per de 1e van de maand op te zeggen. Sleutels de 16e, dan een maand opzegtermijn zou kunnen betekenen dat de keet 16 maart opgeleverd moet worden.quote:Op maandag 23 februari 2026 17:59 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sanneke geeft in haar stories aan dat ze 14 Maart willen verhuizen
Er zijn hier heel wat kwetsendere dingen over Sanneke gezegd dan deze poll, iets over kinderen krijgen enz.quote:Op maandag 23 februari 2026 17:02 schreef Linnen het volgende:
Ik vind Sanneke in sociaal opzicht kwetsbaar en dus vind ik de poll niet oké en zal daar ook niet aan meedoen. Daar kunnen en mogen de meningen over verschillen. Ik hoop voor haar dat ze het nut en de noodzaak van hulp gaat inzien. Zoals ik een paar topics geleden ook al zei, ze lijkt nu niet echt veel lol in het leven te hebben. Ik vind het echt treurig.
De enige? HvK is nog veel erger.quote:Op maandag 23 februari 2026 16:36 schreef Lodelie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |