abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220189051
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 22:30 schreef Latteanais het volgende:
AM heeft in de vakantie een nieuw voorstelrondje gemaakt. Denk omdat Arte niet meer de vriendin van Jim is.

Wat opvalt is dat Maarten helemaal niet wordt genoemd. Het is duidelijk dat het haar kinderen zijn en haar gezin. Maarten telt niet mee, hij is haar loopjongen en moet klusjes doen en het eten afmaken.
Wat erg. Mag je zeggen😲
Hoe kan je je partner vergeten

[ Bericht 2% gewijzigd door Overrozen14 op 23-02-2026 22:37:45 (Nog niet klaar ) ]
pi_220189082
MCW in haar stories: de horloges van de kinderen zijn de hele vakantie gebruikt.

Ik weet niet door wie maar er is geen foto waar haar kinderen ze dragen.
pi_220189111
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 20:33 schreef Henrike het volgende:

[..]
Bijna niet meer, dus wel betaald gekregen
Kan me voorstellen dat het wel stress heeft gegeven bij de werkneemsters. Want het gaf wel aan dat het niet denderend gaat.
pi_220189147
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 21:36 schreef Henrike het volgende:

[..]
Denk zelfbruiner, tannings druppels
Ik denk ook spraytan, want haar lichaam is altijd helemaal egaal bruin. Gezicht nog wat extra bruiningscrème. Je ziet het vooral als ze met andere mensen is, dan steekt zij er altijd oranje bij af.
pi_220189156
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 22:23 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ken dat nichtje verder niet hoor, dus zo vandaar is het niet😉
Je bent altijd zo gedreven in het verdedigen van Michelle. Ik begrijp dat nu beter. Ook al ken je het nichtje niet, je hoort waarschijnlijk veel positieve verhalen, dus vandaar mijn vandaar :)
Overigens ben ik ook niet anti Michelle zoals sommigen hier, maar ik heb wel wat kritiekpunten af en toe.
pi_220189161
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 22:09 schreef QuintyQ het volgende:

[..]
Zo lang wonen ze er toch niet toch? Op Funda zie je pas echt hoe vreselijk die inrichting is. Lijkt wel een psychiatrische instelling.
Nou idd zeg. Valt me nog mee dat ze gras hebben ipv zand.
pi_220189184
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2026 22:36 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Opvallend inderdaad dat Jacqueline vaker bij de schoonzus van Michelle lijkt te reageren en te liken dan Michelle zelf. 👀

Bizar dat Michelle Jacqueline en Koen een soort van half dood zwijgt maar dat je schoonzus nog gewoon normaal contact lijkt te hebben...
Zag het toevallig gisteren ook. Wat hebben die mensen hard gewerkt om (voor een groot deel) hun eigen huis te bouwen! Begreep dat Jacq ook tijdens de poly goed met ze was. Kan me voorstellen dat Robin en Mees genoeg aan hun hoofd hadden met eigen bedrijf, kinderen, huis bouwen en Mies opvangen. Misschien hebben ze wat grenzen aangegeven, want alles draaide om Mies, ook bij pa en ma Walk. En dan zie je Mies ineens in de lampen hangen met Timmie, daar knap je denk ik wel op af.
pi_220189187
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 21:30 schreef Lynnyl het volgende:
AM: de 100 stories vandaag weer gehaald, en uiteraard weer een schoenen op tafel shot... brrr. 100 stories in zo'n 12,5 uur. Dat is gewoon gemiddeld elke 10 minuten iets op je insta zetten. En dat allemaal om te laten zien zodat een kijker er iets van kan leren? Geen inkomen zoals een fluflu, maar dan is mijn werk toch een stuk leuker dan de hele dag met zo'n rechthoekig ding voor mijn ogen.
Ze mag niet teveel posten want dan krijgt ze extra straf, zegt AM. Of zou ze iets gelezen over een cliffhanger?
Heeft iemand haar al verteld dat er een nieuw hulpje is van een nieuwe minister?
pi_220189237
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 22:46 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Kan me voorstellen dat het wel stress heeft gegeven bij de werkneemsters. Want het gaf wel aan dat het niet denderend gaat.
Uitkopen Koen en Jvp
pi_220189246
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 23:01 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Zag het toevallig gisteren ook. Wat hebben die mensen hard gewerkt om (voor een groot deel) hun eigen huis te bouwen! Begreep dat Jacq ook tijdens de poly goed met ze was. Kan me voorstellen dat Robin en Mees genoeg aan hun hoofd hadden met eigen bedrijf, kinderen, huis bouwen en Mies opvangen. Misschien hebben ze wat grenzen aangegeven, want alles draaide om Mies, ook bij pa en ma Walk. En dan zie je Mies ineens in de lampen hangen met Timmie, daar knap je denk ik wel op af.
Ja ze hebben een prachtig huis gemaakt. En ja... ik snap het ook wel. Daarbij zullen zij wel de ins en outs weten die wij niet weten. Ik vind dat MW sowieso ineens minder over de vloer bij haar eigen ouders en familie komt? Het is helemaal Tim en Iris.
pi_220189252
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 22:54 schreef Snaky het volgende:

[..]
Je bent altijd zo gedreven in het verdedigen van Michelle. Ik begrijp dat nu beter. Ook al ken je het nichtje niet, je hoort waarschijnlijk veel positieve verhalen, dus vandaar mijn vandaar :)
Overigens ben ik ook niet anti Michelle zoals sommigen hier, maar ik heb wel wat kritiekpunten af en toe.
Nee echt niet mijn vriendin woont in Brabant die zie en spreek ik niet vaak
Dit hoorde ik de laatste keer toevallig, weet verder niet of het waar is..
En ik heb ook zeker wel kritiekpunten.
Maar zo is het met alle fluflus.
Het 1 past je meer dan het ander, het zijn allemaaal mensen en we zien ook niet alles.
pi_220189256
quote:
1s.gif Op maandag 23 februari 2026 22:54 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Nou idd zeg. Valt me nog mee dat ze gras hebben ipv zand.
😂😂
pi_220189258
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 23:01 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Dat huis vind k dus echt prachtig, ook wel veel beige maar toch anders.
pi_220189266
Ik weet niet waar ik het moet posten. Maar Harry is natuurlijk ook wel een influencer.

Dat commentaar van die dochter over haar vader.. die man is echt veel te oud.. _O-
(Maar wel leuk dat ie zijn dochters meeneemt naar Parijs)

twitter
pi_220189288
Michelle geeft nu een stukje uitleg.
Zullen wel veel mensen commentaar op hebben maar ik vind dat ze dat netjes doet
Dat de kinderen een lieve vader hebben en dat ze het fijn vind dat aan de andere kant ook iemand staat die vertrouwd is.
En zo hoort het, niet de vader van je kinderen naar beneden halen.
pi_220189290
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 22:30 schreef Latteanais het volgende:
AM heeft in de vakantie een nieuw voorstelrondje gemaakt. Denk omdat Arte niet meer de vriendin van Jim is.

Wat opvalt is dat Maarten helemaal niet wordt genoemd. Het is duidelijk dat het haar kinderen zijn en haar gezin. Maarten telt niet mee, hij is haar loopjongen en moet klusjes doen en het eten afmaken.
Ja, dat viel mij ook op. Een “niet leuke reden” voor een nieuwe reel zonder Maarten. Misschien is hij er wel vandoor gegaan in de vakantie!
pi_220189335
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 23:30 schreef Tahini het volgende:

[..]
Ja, dat viel mij ook op. Een “niet leuke reden” voor een nieuwe reel zonder Maarten. Misschien is hij er wel vandoor gegaan in de vakantie!
Als je zelfs je schoonkinderen voorstelt en begint met jezelf, maar je man niet.
pi_220189345
quote:

[..]
Rennen Maarten rennen!
pi_220189361
Die foto waar MW op het strand zit met de kinderen, ik schrik wel echt van hoe bottig ze op die foto is
pi_220189362
Judith is wel still op de gram zeg
pi_220189378
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 00:07 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die foto waar MW op het strand zit met de kinderen, ik schrik wel echt van hoe bottig ze op die foto is
Ik had juist idee dat ze weer wat voller was, maar kan ook zo lijken
pi_220189379
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 00:09 schreef Muisjeruisje het volgende:
Teveel medicijnen in 1 keer innemen kan niet goed zijn
pi_220189700
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 00:09 schreef Muisjeruisje het volgende:
Op haar andere account stond wel wat maar kan ook ingepland zijn
Owh daar reageert ze wel gewoon ook op

[ Bericht 4% gewijzigd door Loveischocolala op 24-02-2026 05:45:22 (Aanvulling ) ]
pi_220189705
'op de terugweg even langs de HAP', DBM zegt het met het gemak alsof ze nog even langs de maccie gaat. Waarom moet dat kind naar zwemles als ze ziek is, waarom moet dat kind naar een logeerpartijtje als ze ziek is?
pi_220189709
quote:

[..]
Ze heeft hem gisteren nog gefilmd dat ze samen koffie drinken en toen hij naar zijn brommert liep en weg reed naar zijn werk.

Wel opletten hè, het zijn maar een paar stories die ze plaatst per dag 😂
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')