Wij kochten na 15 jaar Leenbakker stoelen dure leren stoelen, kinderen waren groter en stoelen versleten. Een jaar later kregen we 3 kittens, een terrortrio 🫨 Ze gingen er nuet aan krabben maar wel spelen, ik heb nu dus leren stoelen met krasjes 🤣quote:Op dinsdag 24 februari 2026 21:23 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik ben nu wel echt heel benieuwd of een paard überhaupt kan zitten op een stoel![]()
Mijn stoelen zijn niet zo duur, toen we ze kochten hadden we nog twee kleine sloopkogels, dus dan maar voor een minder zure optie als ze kapot zouden gaan.
Later als we groot zijn nemen we wel dure.
Zou ik als ik Sanneke was ook voor kiezen. Bank zoeken bij Leen Bakker/Kwantum of marktplaats. Die gaan echt wel een paar jaar prima mee. Dan is je kind niet meer zo onbesuisd en heb je hopelijk meer budget voor een echte droombank.
Kan vanaf het moment dat je de sleutels krijgt, neem aan dat ze dat gedaan hebben dan heb je gewoon vanaf dan recht op huurtoeslagquote:Op dinsdag 24 februari 2026 21:49 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik weet dat Sanneke hier niet meeleest maar wie weet bereikt dit bericht haar toch (en wie weet is ze op de hoogte): ook al verhuizen jullie pas de 14e, zorg dat jullie de 1e van de maand ingeschreven staan op het nieuwe adres om voor maart recht te hebben op huurtoeslag.
Volgens mij is zij hele dagen bezig op Vinted en allerlei webshopsquote:Op dinsdag 24 februari 2026 21:51 schreef JaNeeDan het volgende:
De prio’s bij Sanneke blijven wel bijzonder: video deurbel en een elektrische dweil.
Recht op huurtoeslag gaat in per de 1e van de maand, mits je er ingeschreven staat. Inschrijven kan wel op een andere datum maar dan gaat de huurtoeslag nog niet in.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 21:56 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Kan vanaf het moment dat je de sleutels krijgt, neem aan dat ze dat gedaan hebben dan heb je gewoon vanaf dan recht op huurtoeslag
Ik lach hardop 😅quote:Op dinsdag 24 februari 2026 21:02 schreef LALAA het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je Huurhuisopdehoek?
Ik heb in januari van december en januari gehad en stond er ingeschreven op 5 december dus dat is geen volle maand en heb hem toch gehad met terugwerkende krachtquote:Op dinsdag 24 februari 2026 22:02 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Recht op huurtoeslag gaat in per de 1e van de maand, mits je er ingeschreven staat. Inschrijven kan wel op een andere datum maar dan gaat de huurtoeslag nog niet in.
In januari is de toeslag voor februari uitbetaald en dan met terugwerkende kracht voor januari (die anders in december uitbetaald zou zijn).quote:Op dinsdag 24 februari 2026 22:13 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ik heb in januari van december en januari gehad en stond er ingeschreven op 5 december dus dat is geen volle maand en heb hem toch gehad met terugwerkende kracht
Ja lekker hygienisch ook met een klein kindquote:Op dinsdag 24 februari 2026 22:17 schreef Beertjeteddy het volgende:
Nooit dweilen?! 🤢
Mijn robot stofzuiger dweilt elke dag... en 1x per week stoomt mijn man onze vloer. Gad-ver-damme.
En het chalet schoonmaken.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 22:02 schreef Earring het volgende:
[..]
Volgens mij is zij hele dagen bezig op Vinted en allerlei webshops
Ik hoop dat ze wat in kan pakken tussendoor
Sorry maar dan ben je toch wel echt een ranzig persoon 1e klas hoor. Echt gadverdamme. En zij lopen ook nog eens met hun buitenschoenen naar binnen... dat is hier echt ten strengste verboden. Bah.🤢quote:Op dinsdag 24 februari 2026 22:18 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Ja lekker hygienisch ook met een klein kind
Met een kruipende dreumes in huis?!quote:Op dinsdag 24 februari 2026 22:17 schreef Beertjeteddy het volgende:
Nooit dweilen?! 🤢
Mijn robot stofzuiger dweilt elke dag... en 1x per week stoomt mijn man onze vloer. Gad-ver-damme.
Zal wel lekker plakken in die keet. 🤢
Die wil ik ook maar ik durf niet ivm onze vloer. Ik haat dweilen. Doe het wel hoor, geen zorgen.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 22:22 schreef LeSage het volgende:
[..]
Met een kruipende dreumes in huis?!
En afgelopen tijd ook een hond.
Wauw….
Ik ben helemaal geen schoonmaker, maar dit vind ik wel next level vies. Hoe doe je dat dan als je knoeit in de keuken?
Of zou ze bedoelen dat Dion dweilt daar…
Ze wil geen tips, dus dan gratis voor jullie: ik kocht laatst een steelstofzuiger mét roterende dweil (totaal geinfluenced door Jolein Zhou, die hem zelf kocht) en nu kan ik nooit meer terug
Ooooh haha geen idee dat het zo werkte! Dank je wel!quote:Op dinsdag 24 februari 2026 22:17 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
In januari is de toeslag voor februari uitbetaald en dan met terugwerkende kracht voor januari (die anders in december uitbetaald zou zijn).
Ik heb een houten vloer en daarop gaat het gewoon hartstikke goed. Hij zuigt ook meteen het vieze water op, dus dan is het minder nat dan bij traditioneel dweilen heb ik het idee.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 22:23 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Die wil ik ook maar ik durf niet ivm onze vloer. Ik haat dweilen. Doe het wel hoor, geen zorgen.
Misschien ben ik daarin te ouderwets haha, maar ik kan me niet voorstellen dat het voor alle kinderen allemaal zo normaal was dat er ineens een vrouw (met drie kinderen) bij kwam.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 20:46 schreef Cyan het volgende:
[..]
Als je Michelle en Jacqueline moest geloven was het voor die kinderen allemaal heel normaal. Niets aan de hand. Maar ondertussen was er heel wat aan de hand. Je maakt mij niet wijs dat die kinderen niets mee hebben gekregen van alle commotie en spanningen. Zeker de oudste die volgens Michelle heel gevoelig is.
Ik gun die kinderen dat ze kunnen opgroeien zonder mee te doen in deze 'kijk mij eens maximaal gelukkig en the mom of the year zijn' show van Michelle.
Het wordt altijd een maand van tevoren uitbetaald. Geldt voor alle toeslagen. Dus mocht er ooit iets veranderen waardoor je recht wijzigt of vervalt, geef het dan op tijd door.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 22:24 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ooooh haha geen idee dat het zo werkte! Dank je wel!
Ik denk dan direct verder. Beddengoed etc. Ik wil het niet weten.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 22:25 schreef Moppie1982 het volgende:
Je wc en badkamer moet je toch dweilen! En je keuken en je huis bahhhh hoe zou de rest eruit zien 😱😱
Misschien dan toch maar eens proberen. Volgens mij gaat het bij onze vloer vooral om de temp. van het water. Een stoomreiniger mag bijv. niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 22:29 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik heb een houten vloer en daarop gaat het gewoon hartstikke goed. Hij zuigt ook meteen het vieze water op, dus dan is het minder nat dan bij traditioneel dweilen heb ik het idee.
Heb 1 x haar beddengoed gezien bij daglicht. Echt het was zoooo verschrikkelijk goor. Ik schrok er echt van. En dat je dat dan gewoon op insta zet.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 22:37 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik denk dan direct verder. Beddengoed etc. Ik wil het niet weten.
😫 (beelddenker hier)quote:Op dinsdag 24 februari 2026 22:40 schreef Latteanais het volgende:
[..]
Heb 1 x haar beddengoed gezien bij daglicht. Echt het was zoooo verschrikkelijk goor. Ik schrok er echt van. En dat je dat dan gewoon op insta zet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |