Ik zie dat anders.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 18:03 schreef Harper het volgende:
[..]
Niet veranderd? Hun moeder werd ingeruild voor Sjaak.
Verwarrender kan bijna niet.
De kinderen zijn nog vrij jong. Ik ben van mening dat het beter was geweest als ieder zijn eigen gang was gegaan.
(maar eerlijk is eerlijk, ik trek dat ge-schatje van Jacq over Koen helemaal niet)
Dit zijn speculaties, we weten niet precies wat er gebeurd is.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 21:03 schreef lila01 het volgende:
[..]
Ik zie dat anders.
Jacq was er al. Het polygezin bestond uit vader Koen, Moeder Michelle en bonusmoeder Sjakie.
Michelle is degene die verliefd werd op iemand anders.
Waarom zouden Koen en Jacqueline dan ook uit elkaar moeten?
Ik verwacht dan dat stoelen veel meer zouden kunnen dragen, maar dat bedrijven zich indekken voor stel dat het misgaat.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 16:17 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit naar gekeken maar uit nieuwsgierigheid heb ik het max. gewicht van onze stoelen net even opgezocht. Dat zijn hele stevige stoelen maar die kunnen een max. gewicht van 100 kg. aan.
🤪🤣🤪🤣🤪🤣🤪quote:Op dinsdag 24 februari 2026 21:02 schreef LALAA het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je Huurhuisopdehoek?
Ik denk ook dat hij voor de camera wat onhandig overkomt (heb soms ook het idee dat hij liever niet gefilmd wil worden), maar dat hij op zich wel een harde werker zou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 19:25 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd van hem wel verwacht. Zeker ook omdat hij hovenier is, weet wel van handjes wapperen.
Hahaha. Jacq was er al?quote:Op dinsdag 24 februari 2026 21:03 schreef lila01 het volgende:
[..]
Ik zie dat anders.
Jacq was er al. Het polygezin bestond uit vader Koen, Moeder Michelle en bonusmoeder Sjakie.
Michelle is degene die verliefd werd op iemand anders.
Waarom zouden Koen en Jacqueline dan ook uit elkaar moeten?
En ook dit natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit zijn speculaties, we weten niet precies wat er gebeurd is.
Als ik naar onze stoelen kijk denk ik dat eerlijk gezegd ook. Volgens mij kan daar een paard op zitten.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 21:04 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik verwacht dan dat stoelen veel meer zouden kunnen dragen, maar dat bedrijven zich indekken voor stel dat het misgaat.
Misschien kunnen ze ook echt niet meer hebben, maar ik zou dat als stoelfabrikant denk ik zo doen
Je was me voor! Ik moest ook lachen om deze opmerking.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 21:09 schreef Mirp het volgende:
Oké Sanne haar opmerking net vond ik grappig, daar hou ik wel van. ‘Vertellen jullie mij als jullie winacties zien voor een bank, want jullie weten hoe graag ik op de bank zit’. Ik hou van die zelfspot.
En ben ik nu gezakt in je aanzien omdat ik geen koophuisopdehoek ben? 😢quote:Op dinsdag 24 februari 2026 21:02 schreef LALAA het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je Huurhuisopdehoek?
Zelfspot, ik hou ervanquote:Op dinsdag 24 februari 2026 21:09 schreef Mirp het volgende:
Oké Sanne haar opmerking net vond ik grappig, daar hou ik wel van. ‘Vertellen jullie mij als jullie winacties zien voor een bank, want jullie weten hoe graag ik op de bank zit’. Ik hou van die zelfspot.
Een huis is een huis toch? Als je jezelf er maar thuisvoelt. ❤️quote:Op dinsdag 24 februari 2026 21:15 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En ben ik nu gezakt in je aanzien omdat ik geen koophuisopdehoek ben? 😢
Ik ben nu wel echt heel benieuwd of een paard überhaupt kan zitten op een stoelquote:Op dinsdag 24 februari 2026 21:12 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Als ik naar onze stoelen kijk denk ik dat eerlijk gezegd ook. Volgens mij kan daar een paard op zitten.
Same! Ook de beste manier om ermee om te gaan imo.quote:
Absoluut! Ik heb ook absoluut niks tegen huren, laat staan dat ik ‘neer zou kijken’ op mensen die huren, ook al zou ik zelf een koophuis hebben. 😊quote:Op dinsdag 24 februari 2026 21:22 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Een huis is een huis toch? Als je jezelf er maar thuisvoelt. ❤️
De bank is van Dion schrijft ze. Zou het chalet dan zonder bank verhuurd zijn? Staat die ergens opgeslagen?quote:Op dinsdag 24 februari 2026 21:23 schreef LeSage het volgende:
[..]
Zou ik als ik Sanneke was ook voor kiezen. Bank zoeken bij Leen Bakker/Kwantum of marktplaats. Die gaan echt wel een paar jaar prima mee. Dan is je kind niet meer zo onbesuisd en heb je hopelijk meer budget voor een echte droombank.
Ja, maar ze wil hem het liefst wel meteen vervangen.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 21:32 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
De bank is van Dion schrijft ze. Zou het chalet dan zonder bank verhuurd zijn? Staat die ergens opgeslagen?
Dat laatste ben ik met je eens. De kinderen zijn de dupe.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 21:12 schreef Harper het volgende:
[..]
Hahaha. Jacq was er al?
Nee die had haar eigen gezin. En verliet de vader van haar kinderen om zich bij een ander gezin te voegen, om dat andere huwelijk te redden. En waar een stuk of 5 verhuizingen voor nodig waren. Maar wel meteen samen, want zooooooveel liefde.
Dat er daarna zeker een jaar ellende is geweest waarin al die kinderen ook nog eens samen in een paar containers moesten wonen. En er ongetwijfeld veel spanning was. Weer een paar keer verhuizen. En nu beide vrouwen doorgaan met het "we zijn zo happy" plaatje neerzetten op social media.
Sorry, ik deel je mening niet. Ik heb het enorm met de kinderen te doen.
Ik snap dat niet. Ze hebben een bank die blijkbaar goed zit. Ze hebben heel veel (onvoorziene, want ondervloer en niet dekkende verf en de gemeentelijke belastingen zullen ook wel op de mat vallen) kosten en dan overweeg je om de bank te vervangen?quote:Op dinsdag 24 februari 2026 21:36 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ja, maar ze wil hem het liefst wel meteen vervangen.
Dat snapte ik ook niet helemaal, want gemeubileerd huren lijkt me dan toch inclusief bank.
Ik ga morgen een paard uit de wei halen😉quote:Op dinsdag 24 februari 2026 21:23 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik ben nu wel echt heel benieuwd of een paard überhaupt kan zitten op een stoel![]()
Mijn stoelen zijn niet zo duur, toen we ze kochten hadden we nog twee kleine sloopkogels, dus dan maar voor een minder zure optie als ze kapot zouden gaan.
Later als we groot zijn nemen we wel dure.
Zou ik als ik Sanneke was ook voor kiezen. Bank zoeken bij Leen Bakker/Kwantum of marktplaats. Die gaan echt wel een paar jaar prima mee. Dan is je kind niet meer zo onbesuisd en heb je hopelijk meer budget voor een echte droombank.
Gezien de ruimte kan het goed zijn dat er een bank stond die (te) klein was.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 21:36 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ja, maar ze wil hem het liefst wel meteen vervangen.
Dat snapte ik ook niet helemaal, want gemeubileerd huren lijkt me dan toch inclusief bank.
Ik denk dat laatste eigenlijk ja… en dan is het inderdaad maar afwachten of het is wat je liefst zou willen.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 21:42 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik snap dat niet. Ze hebben een bank die blijkbaar goed zit. Ze hebben heel veel (onvoorziene, want ondervloer en niet dekkende verf en de gemeentelijke belastingen zullen ook wel op de mat vallen) kosten en dan overweeg je om de bank te vervangen?
Of wil ze hem alleen vervangen als ze hem wint of krijgt (en is het dan wél wat je wil? Qua kleur, stof, afmeting, zitcomfort?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |