quote:Op dinsdag 24 februari 2026 17:05 schreef Meke het volgende:
Ik zat ruim boven de genoemde gewichten, en heb toch altijd op allerlei stoelen gewoon kunnen zitten. Denk dat het meer gaat om een getest gewicht, wat ze kunnen garanderen?
Een soort houdbaar tot, en dat je anders misschien wat vaker de schroeven aan moet draaien ofzo?Oma's mening: voor mijn gevoel zijn de stoelen nu wel minder stevig dan vroeger 🙈👵SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook, ik vind haar idee een slecht idee. Het groen is nooit dezelfde kleur, want het zijn tegels t.o.v. verf. En de muur eromheen is niet groen, dus ik zou doen wat Evert voorstelt, oogt rustiger denk ik.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 17:11 schreef poohenzo het volgende:
haha Janneke heeft een poll geplaatst voor de kleur van een deur. Volgens mij is bijna iedereen het met Evert eens en niet met haar. Ben dan toch benieuwd wat het dan gaat worden uiteindelijk.
Valt mij ook op.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 17:25 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik vind vooral Jan er oud uit zien tegenwoordig. Kleine oogjes en een opgeblazen en rood gezicht.
Ja idd! Ik zit hier met mooi weer halve dagen in de speeltuin, de kinderen komen helemaal ranzig terug en ik kan gezellig kletsen met andere ouders.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 17:20 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Het is toch bizar dat ze jiet gewoon een middagje in een speeltuin doorbrengt ofzo. Zonder meegebracht promotiemateriaal, kinderen in promotiekleding.
Ik vind dat je bij hem echt kan zien dat hij alcohol drinkt.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 17:25 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik vind vooral Jan er oud uit zien tegenwoordig. Kleine oogjes en een opgeblazen en rood gezicht.
Haha eens! En de mensen zijn juist steviger geworden 😅quote:Op dinsdag 24 februari 2026 17:37 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Oma's mening: voor mijn gevoel zijn de stoelen nu wel minder stevig dan vroeger 🙈👵
Het is lang niet ‘iedereen’. Het zou dan ook lullig zijn als je het topic dicht gooit.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 16:53 schreef Deisyy het volgende:
[modbreak] Misschien moeten we dit topic gewoon weer een paar dagen dicht gooien, zodat daarna iedereen weer normaal doet tegen elkaar, weet wanneer ze moeten scrollen en er ook af en toe weer eens een positief bericht gepost wordt. [/modbreak]
En toch... in de podcast werd er toch duidelijk eerst totaal anders gehint, en alles zou nog wel naar buiten komen. Iris bleef maar balletjes op gooien. Maar het lijkt erop dat ze nu in ziet dat ze daarmee geen zieltjes wint. En gaat ze nu op de respectvolle tour. Laten we vooral voor de kinderen hopen dat dat oprecht is!quote:Op dinsdag 24 februari 2026 10:18 schreef Henrike het volgende:
[..]
Maar daar zeg ik ook niks over alleen dat ik vind dat ze netjes en respectvol over Koen en Jvp praat.
Idem 🤣quote:Op dinsdag 24 februari 2026 14:41 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ik ben ook gek op servies en vooral op kopjes 🤣 je wilt niet weten hoeveel kopjes ik heb 😱
Het lijkt erop dat ze in het verleden goede investeringen hebben gedaan. En dat de socials veel geld opbrengen. En... dat ze een geweldig team in de bakkerij hebben die zorgt dat de winkels vol liggen. Want ze doen net of Eline die hele hut draait, maar ik denk eerder dat er een hele goede bedrijfsleider rondloopt, waardoor Jan een beetje kan freeweelen, en Soof druk is met 'administratie'.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 16:18 schreef FluVo67 het volgende:
[..]
En toch harken ze zo heel veel geld binnen. Hun zaken schijnen niet al te best te lopen. Van eentje hebben ze zelf wel iets laten doorschemeren. Van een andere zaak weet ik dat van iemand bij hen uit de buurt. Heel veel op TikTok, YouTube en Insta en een paar van hun dochters ook al. Zitten bij agencys. Tussen de regels door lees je ook wel iets en dat overmatig drankgebruik heeft ook vast een reden.
Maar hij is er deels toch ook niet, als hij bij zijn eigen kinderen is. Zou hij dan toch ook nog ergens een eigen huis hebben?quote:
In ieder geval extra centjes om te investeren in een eigen appartement in Dubai. Dat zal ze toch niet alleen met werken bij pa en ma verdienen.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 17:18 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Het overmatige drankgebruik laat echt sporen na. Wat zijn ze opeens oud geworden! Zelfs met filters.
Ik had gezien dat Eline bij een agency zit. Maar wat ze ervoor doet ziet er niet uit alsof ze er veel geld mee verdient. Het wordt iig wel met bakken tegelijk uitgegeven.
Niet veranderd? Hun moeder werd ingeruild voor Sjaak.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 16:02 schreef lila01 het volgende:
Ik vind het alleen maar fijn voor de kinderen dat Sjaak en Koen samen zijn.
Dat is dan in elk geval niet veranderd... en ze blijven hun bonusbroertjes zien, net als eerst.
MW en Tim vind ik een heel ander verhaal. Weer een nieuw iemand erbij, al blijft MW zeggen dat ze hem al jaren kennen.
Dat vind ik dus ook, en bij haar is het ook zichtbaar . Mijn vader was een functionerende alcoholist en die had ook altijd zo’n opgeblazen hoofd en voor de schone schijn maar net doen alsof alles leuk is . Als het zo is dan hoop ik dat ze een keer hulp zoeken.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 17:39 schreef Lostit het volgende:
[..]
Ik vind dat je bij hem echt kan zien dat hij alcohol drinkt.
Zolang ze datenights hebben, lunches tussendoor omdat de auto moet laden, etentjes met lieve vrienden en vooral zoveel mogelijk vakanties en dan bij voorkeur zonder kinderen, hebben ze het leuk. Maar dat je dan foto's in een supermarkt gaat maken, of een aap met blauwe ballen, dat geeft toch het gevoel dat je wat leeghoofdig bent.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 18:04 schreef poohenzo het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook, en bij haar is het ook zichtbaar . Mijn vader was een functionerende alcoholist en die had ook altijd zo’n opgeblazen hoofd en voor de schone schijn maar net doen alsof alles leuk is . Als het zo is dan hoop ik dat ze een keer hulp zoeken.
Janneke doet meestal wat ze zelf wil dus de poll snap ik niet zo. Maar Evert heeft wel gelijkquote:Op dinsdag 24 februari 2026 17:11 schreef poohenzo het volgende:
haha Janneke heeft een poll geplaatst voor de kleur van een deur. Volgens mij is bijna iedereen het met Evert eens en niet met haar. Ben dan toch benieuwd wat het dan gaat worden uiteindelijk.
Vroeger was alles beter enzo 🫣😂quote:Op dinsdag 24 februari 2026 17:37 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Oma's mening: voor mijn gevoel zijn de stoelen nu wel minder stevig dan vroeger 🙈👵
Eerlijk gezegd van hem wel verwacht. Zeker ook omdat hij hovenier is, weet wel van handjes wapperen.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 19:12 schreef JaNeeDan het volgende:
Omdat er behoefte is aan positiviteit: hulde aan Dion! Dat hij elke avond na zijn werk gaat klussen had ik gehoopt maar niet verwacht. Hij doet het toch maar.
Ik van hem ook wel hoor. Maar ik had verwacht dat hij hierin geremd zou worden door Sanneke omdat zij zo op hem leunt en dan de avonden ook alleen zou zijn.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 19:25 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd van hem wel verwacht. Zeker ook omdat hij hovenier is, weet wel van handjes wapperen.
Geen seconde bij stil gestaan toen wij verhuisden en alles nieuw kochten (geen #ad, zelf betaald). Ik zal de volgende keer ook informeren welke kleuren mijn omgeving graag in mijn huis ziet. En de opstelling van de keuken? Ook vragen wat anderen willen?quote:Op dinsdag 24 februari 2026 19:24 schreef Jippiejappie het volgende:
Ja bedankt voor de tip Sanneke, ik zal altijd aan anderen denken bij aankoop van mijn nieuwe meubels.
Net zo vaak als dat jij ook aan anderen denkt 😉
Netjes!quote:Op dinsdag 24 februari 2026 19:12 schreef JaNeeDan het volgende:
Omdat er behoefte is aan positiviteit: hulde aan Dion! Dat hij elke avond na zijn werk gaat klussen had ik gehoopt maar niet verwacht. Hij doet het toch maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |