abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220195477
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 18:03 schreef Harper het volgende:

[..]
Niet veranderd? Hun moeder werd ingeruild voor Sjaak.
Verwarrender kan bijna niet.

De kinderen zijn nog vrij jong. Ik ben van mening dat het beter was geweest als ieder zijn eigen gang was gegaan.
(maar eerlijk is eerlijk, ik trek dat ge-schatje van Jacq over Koen helemaal niet)
Ik zie dat anders.
Jacq was er al. Het polygezin bestond uit vader Koen, Moeder Michelle en bonusmoeder Sjakie.
Michelle is degene die verliefd werd op iemand anders.
Waarom zouden Koen en Jacqueline dan ook uit elkaar moeten?
  Moderator dinsdag 24 februari 2026 @ 21:04:18 #252
184769 crew  Deisyy
pi_220195490
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 21:03 schreef lila01 het volgende:

[..]
Ik zie dat anders.
Jacq was er al. Het polygezin bestond uit vader Koen, Moeder Michelle en bonusmoeder Sjakie.
Dit zijn speculaties, we weten niet precies wat er gebeurd is.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_220195492
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 16:17 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik heb daar nooit naar gekeken maar uit nieuwsgierigheid heb ik het max. gewicht van onze stoelen net even opgezocht. Dat zijn hele stevige stoelen maar die kunnen een max. gewicht van 100 kg. aan.
Ik verwacht dan dat stoelen veel meer zouden kunnen dragen, maar dat bedrijven zich indekken voor stel dat het misgaat.
Misschien kunnen ze ook echt niet meer hebben, maar ik zou dat als stoelfabrikant denk ik zo doen :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_220195515
Oké Sanne haar opmerking net vond ik grappig, daar hou ik wel van. ‘Vertellen jullie mij als jullie winacties zien voor een bank, want jullie weten hoe graag ik op de bank zit’. Ik hou van die zelfspot.
pi_220195519
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 21:02 schreef LALAA het volgende:

[..]
Dus eigenlijk ben je Huurhuisopdehoek?
🤪🤣🤪🤣🤪🤣🤪
pi_220195524
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 19:25 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Eerlijk gezegd van hem wel verwacht. Zeker ook omdat hij hovenier is, weet wel van handjes wapperen.
Ik denk ook dat hij voor de camera wat onhandig overkomt (heb soms ook het idee dat hij liever niet gefilmd wil worden), maar dat hij op zich wel een harde werker zou kunnen zijn.
Lijkt me ook lastig als je partner vrij passief is om dan zelf heel actief te blijven.
Ben benieuwd hoeveel hij per avond gedaan krijgt, misschien komt het dan toch verder af dan we hier denken.
pi_220195530
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 21:03 schreef lila01 het volgende:

[..]
Ik zie dat anders.
Hahaha. Jacq was er al?
Nee die had haar eigen gezin. En verliet de vader van haar kinderen om zich bij een ander gezin te voegen, om dat andere huwelijk te redden. En waar een stuk of 5 verhuizingen voor nodig waren. Maar wel meteen samen, want zooooooveel liefde.
Dat er daarna zeker een jaar ellende is geweest waarin al die kinderen ook nog eens samen in een paar containers moesten wonen. En er ongetwijfeld veel spanning was. Weer een paar keer verhuizen. En nu beide vrouwen doorgaan met het "we zijn zo happy" plaatje neerzetten op social media.

Sorry, ik deel je mening niet. Ik heb het enorm met de kinderen te doen.
pi_220195533
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 21:04 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Dit zijn speculaties, we weten niet precies wat er gebeurd is.
En ook dit natuurlijk.
pi_220195535
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 21:04 schreef LeSage het volgende:

[..]
Ik verwacht dan dat stoelen veel meer zouden kunnen dragen, maar dat bedrijven zich indekken voor stel dat het misgaat.
Misschien kunnen ze ook echt niet meer hebben, maar ik zou dat als stoelfabrikant denk ik zo doen :')
Als ik naar onze stoelen kijk denk ik dat eerlijk gezegd ook. Volgens mij kan daar een paard op zitten.
pi_220195553
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 21:09 schreef Mirp het volgende:
Oké Sanne haar opmerking net vond ik grappig, daar hou ik wel van. ‘Vertellen jullie mij als jullie winacties zien voor een bank, want jullie weten hoe graag ik op de bank zit’. Ik hou van die zelfspot.
Je was me voor! Ik moest ook lachen om deze opmerking.
pi_220195562
quote:

[..]
En ben ik nu gezakt in je aanzien omdat ik geen koophuisopdehoek ben? 😢
  Moderator dinsdag 24 februari 2026 @ 21:22:46 #262
184769 crew  Deisyy
pi_220195610
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 21:09 schreef Mirp het volgende:
Zelfspot, ik hou ervan O+
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_220195611
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 21:15 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En ben ik nu gezakt in je aanzien omdat ik geen koophuisopdehoek ben? 😢
Een huis is een huis toch? Als je jezelf er maar thuisvoelt. ❤️
pi_220195612
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 21:12 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Als ik naar onze stoelen kijk denk ik dat eerlijk gezegd ook. Volgens mij kan daar een paard op zitten.
Ik ben nu wel echt heel benieuwd of een paard überhaupt kan zitten op een stoel _O-

Mijn stoelen zijn niet zo duur, toen we ze kochten hadden we nog twee kleine sloopkogels, dus dan maar voor een minder zure optie als ze kapot zouden gaan.
Later als we groot zijn nemen we wel dure.

Zou ik als ik Sanneke was ook voor kiezen. Bank zoeken bij Leen Bakker/Kwantum of marktplaats. Die gaan echt wel een paar jaar prima mee. Dan is je kind niet meer zo onbesuisd en heb je hopelijk meer budget voor een echte droombank.
pi_220195632
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 21:22 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Zelfspot, ik hou ervan O+
Same! Ook de beste manier om ermee om te gaan imo.
Ik vind dat veel mensen tegenwoordig hun zelfspot een beetje kwijt zijn geraakt, iedereen is snel op de teentjes getrapt. Humor mag best wel weer wat meer op het randje vind ik :D
pi_220195663
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 21:22 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Een huis is een huis toch? Als je jezelf er maar thuisvoelt. ❤️
Absoluut! Ik heb ook absoluut niks tegen huren, laat staan dat ik ‘neer zou kijken’ op mensen die huren, ook al zou ik zelf een koophuis hebben. 😊
pi_220195676
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 21:23 schreef LeSage het volgende:

[..]
Zou ik als ik Sanneke was ook voor kiezen. Bank zoeken bij Leen Bakker/Kwantum of marktplaats. Die gaan echt wel een paar jaar prima mee. Dan is je kind niet meer zo onbesuisd en heb je hopelijk meer budget voor een echte droombank.
De bank is van Dion schrijft ze. Zou het chalet dan zonder bank verhuurd zijn? Staat die ergens opgeslagen?
pi_220195703
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 21:32 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
De bank is van Dion schrijft ze. Zou het chalet dan zonder bank verhuurd zijn? Staat die ergens opgeslagen?
Ja, maar ze wil hem het liefst wel meteen vervangen.
Dat snapte ik ook niet helemaal, want gemeubileerd huren lijkt me dan toch inclusief bank.
pi_220195719
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 21:12 schreef Harper het volgende:

[..]
Hahaha. Jacq was er al?
Nee die had haar eigen gezin. En verliet de vader van haar kinderen om zich bij een ander gezin te voegen, om dat andere huwelijk te redden. En waar een stuk of 5 verhuizingen voor nodig waren. Maar wel meteen samen, want zooooooveel liefde.
Dat er daarna zeker een jaar ellende is geweest waarin al die kinderen ook nog eens samen in een paar containers moesten wonen. En er ongetwijfeld veel spanning was. Weer een paar keer verhuizen. En nu beide vrouwen doorgaan met het "we zijn zo happy" plaatje neerzetten op social media.

Sorry, ik deel je mening niet. Ik heb het enorm met de kinderen te doen.
Dat laatste ben ik met je eens. De kinderen zijn de dupe.
Ik bedoelde dat ze met zijn drieën het polygezin vormden.
pi_220195744
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 21:36 schreef LeSage het volgende:

[..]
Dat snapte ik ook niet helemaal, want gemeubileerd huren lijkt me dan toch inclusief bank.
Ik snap dat niet. Ze hebben een bank die blijkbaar goed zit. Ze hebben heel veel (onvoorziene, want ondervloer en niet dekkende verf en de gemeentelijke belastingen zullen ook wel op de mat vallen) kosten en dan overweeg je om de bank te vervangen?

Of wil ze hem alleen vervangen als ze hem wint of krijgt (en is het dan wél wat je wil? Qua kleur, stof, afmeting, zitcomfort?)
pi_220195745
quote:

[..]
Ik ben nu wel echt heel benieuwd of een paard überhaupt kan zitten op een stoel _O-

Mijn stoelen zijn niet zo duur, toen we ze kochten hadden we nog twee kleine sloopkogels, dus dan maar voor een minder zure optie als ze kapot zouden gaan.

Ik ga morgen een paard uit de wei halen😉

Wij hebben wel altijd voor dure meubels gekozen, behalve voor de kinderkamers😬

En toen we naar onze tussenwoning gingen hebben we ook budgetvriendelijker geshopt.
pi_220195760
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 21:36 schreef LeSage het volgende:

[..]
Gezien de ruimte kan het goed zijn dat er een bank stond die (te) klein was.
pi_220195790
Ik weet dat Sanneke hier niet meeleest maar wie weet bereikt dit bericht haar toch (en wie weet is ze op de hoogte): ook al verhuizen jullie pas de 14e, zorg dat jullie de 1e van de maand ingeschreven staan op het nieuwe adres om voor maart recht te hebben op huurtoeslag.
pi_220195791
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 21:42 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik snap dat niet. Ze hebben een bank die blijkbaar goed zit. Ze hebben heel veel (onvoorziene, want ondervloer en niet dekkende verf en de gemeentelijke belastingen zullen ook wel op de mat vallen) kosten en dan overweeg je om de bank te vervangen?

Of wil ze hem alleen vervangen als ze hem wint of krijgt (en is het dan wél wat je wil? Qua kleur, stof, afmeting, zitcomfort?)
Ik denk dat laatste eigenlijk ja… en dan is het inderdaad maar afwachten of het is wat je liefst zou willen.
pi_220195806
De prio’s bij Sanneke blijven wel bijzonder: video deurbel en een elektrische dweil.
pi_220195810
quote:

[..]

Wij kochten na 15 jaar Leenbakker stoelen dure leren stoelen, kinderen waren groter en stoelen versleten. Een jaar later kregen we 3 kittens, een terrortrio 🫨 Ze gingen er nuet aan krabben maar wel spelen, ik heb nu dus leren stoelen met krasjes 🤣
pi_220195833
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 21:49 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik weet dat Sanneke hier niet meeleest maar wie weet bereikt dit bericht haar toch (en wie weet is ze op de hoogte): ook al verhuizen jullie pas de 14e, zorg dat jullie de 1e van de maand ingeschreven staan op het nieuwe adres om voor maart recht te hebben op huurtoeslag.
Kan vanaf het moment dat je de sleutels krijgt, neem aan dat ze dat gedaan hebben dan heb je gewoon vanaf dan recht op huurtoeslag
pi_220195860
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 21:51 schreef JaNeeDan het volgende:
De prio’s bij Sanneke blijven wel bijzonder: video deurbel en een elektrische dweil.
Volgens mij is zij hele dagen bezig op Vinted en allerlei webshops
Ik hoop dat ze wat in kan pakken tussendoor
pi_220195862
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 21:56 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Kan vanaf het moment dat je de sleutels krijgt, neem aan dat ze dat gedaan hebben dan heb je gewoon vanaf dan recht op huurtoeslag
Recht op huurtoeslag gaat in per de 1e van de maand, mits je er ingeschreven staat. Inschrijven kan wel op een andere datum maar dan gaat de huurtoeslag nog niet in.
pi_220195911
quote:

[..]
Ik lach hardop 😅
pi_220195916
Over zelfspot gesproken. Iemand PuurLeonie gezien met haar buik?
pi_220195920
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 22:02 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Recht op huurtoeslag gaat in per de 1e van de maand, mits je er ingeschreven staat. Inschrijven kan wel op een andere datum maar dan gaat de huurtoeslag nog niet in.
Ik heb in januari van december en januari gehad en stond er ingeschreven op 5 december dus dat is geen volle maand en heb hem toch gehad met terugwerkende kracht
pi_220195948
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 22:13 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ik heb in januari van december en januari gehad en stond er ingeschreven op 5 december dus dat is geen volle maand en heb hem toch gehad met terugwerkende kracht
In januari is de toeslag voor februari uitbetaald en dan met terugwerkende kracht voor januari (die anders in december uitbetaald zou zijn).
pi_220195949
Nooit dweilen?! 🤢

Mijn robot stofzuiger dweilt elke dag... en 1x per week stoomt mijn man onze vloer. Gad-ver-damme.

Zal wel lekker plakken in die keet. 🤢
pi_220195959
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 22:17 schreef Beertjeteddy het volgende:
Nooit dweilen?! 🤢

Mijn robot stofzuiger dweilt elke dag... en 1x per week stoomt mijn man onze vloer. Gad-ver-damme.
Ja lekker hygienisch ook met een klein kind
pi_220195964
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 22:02 schreef Earring het volgende:

[..]
Volgens mij is zij hele dagen bezig op Vinted en allerlei webshops
Ik hoop dat ze wat in kan pakken tussendoor
En het chalet schoonmaken.
pi_220195974
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 22:18 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Ja lekker hygienisch ook met een klein kind
Sorry maar dan ben je toch wel echt een ranzig persoon 1e klas hoor. Echt gadverdamme. En zij lopen ook nog eens met hun buitenschoenen naar binnen... dat is hier echt ten strengste verboden. Bah.🤢
pi_220195977
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 22:19 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En het chalet schoonmaken.
In ieder geval niet dweilen. 🤢
pi_220195983
OMG, nooit dweilen?! Met klein op de grond spelend kind en logeerhond? :r
pi_220195992
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 22:17 schreef Beertjeteddy het volgende:
Nooit dweilen?! 🤢

Zal wel lekker plakken in die keet. 🤢
Met een kruipende dreumes in huis?!
En afgelopen tijd ook een hond.
Wauw….

Ik ben helemaal geen schoonmaker, maar dit vind ik wel next level vies. Hoe doe je dat dan als je knoeit in de keuken?

Of zou ze bedoelen dat Dion dweilt daar…

Ze wil geen tips, dus dan gratis voor jullie: ik kocht laatst een steelstofzuiger mét roterende dweil (totaal geinfluenced door Jolein Zhou, die hem zelf kocht) en nu kan ik nooit meer terug _O_
pi_220195998
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 22:22 schreef LeSage het volgende:

[..]
Met een kruipende dreumes in huis?!
En afgelopen tijd ook een hond.
Wauw….

Ik ben helemaal geen schoonmaker, maar dit vind ik wel next level vies. Hoe doe je dat dan als je knoeit in de keuken?

Of zou ze bedoelen dat Dion dweilt daar…

Ze wil geen tips, dus dan gratis voor jullie: ik kocht laatst een steelstofzuiger mét roterende dweil (totaal geinfluenced door Jolein Zhou, die hem zelf kocht) en nu kan ik nooit meer terug _O_
Die wil ik ook maar ik durf niet ivm onze vloer. Ik haat dweilen. Doe het wel hoor, geen zorgen.
pi_220196009
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 22:17 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
In januari is de toeslag voor februari uitbetaald en dan met terugwerkende kracht voor januari (die anders in december uitbetaald zou zijn).
Ooooh haha geen idee dat het zo werkte! Dank je wel!
pi_220196013
Je wc en badkamer moet je toch dweilen! En je keuken en je huis bahhhh hoe zou de rest eruit zien 😱😱
pi_220196024
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 22:23 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Die wil ik ook maar ik durf niet ivm onze vloer. Ik haat dweilen. Doe het wel hoor, geen zorgen.
Ik heb een houten vloer en daarop gaat het gewoon hartstikke goed. Hij zuigt ook meteen het vieze water op, dus dan is het minder nat dan bij traditioneel dweilen heb ik het idee.
pi_220196053
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 20:46 schreef Cyan het volgende:

[..]
Als je Michelle en Jacqueline moest geloven was het voor die kinderen allemaal heel normaal. Niets aan de hand. Maar ondertussen was er heel wat aan de hand. Je maakt mij niet wijs dat die kinderen niets mee hebben gekregen van alle commotie en spanningen. Zeker de oudste die volgens Michelle heel gevoelig is.

Ik gun die kinderen dat ze kunnen opgroeien zonder mee te doen in deze 'kijk mij eens maximaal gelukkig en the mom of the year zijn' show van Michelle.
Misschien ben ik daarin te ouderwets haha, maar ik kan me niet voorstellen dat het voor alle kinderen allemaal zo normaal was dat er ineens een vrouw (met drie kinderen) bij kwam.

In ieder geval 1 van mijn kinderen zou dat heel lastig vinden, misschien dat ik daarom een minder rooskleurig beeld heb 😅
pi_220196064
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 22:24 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ooooh haha geen idee dat het zo werkte! Dank je wel!
Het wordt altijd een maand van tevoren uitbetaald. Geldt voor alle toeslagen. Dus mocht er ooit iets veranderen waardoor je recht wijzigt of vervalt, geef het dan op tijd door.
pi_220196067
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 22:25 schreef Moppie1982 het volgende:
Je wc en badkamer moet je toch dweilen! En je keuken en je huis bahhhh hoe zou de rest eruit zien 😱😱
Ik denk dan direct verder. Beddengoed etc. Ik wil het niet weten.
pi_220196071
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 22:29 schreef LeSage het volgende:

[..]
Ik heb een houten vloer en daarop gaat het gewoon hartstikke goed. Hij zuigt ook meteen het vieze water op, dus dan is het minder nat dan bij traditioneel dweilen heb ik het idee.
Misschien dan toch maar eens proberen. Volgens mij gaat het bij onze vloer vooral om de temp. van het water. Een stoomreiniger mag bijv. niet.
pi_220196077
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 22:37 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik denk dan direct verder. Beddengoed etc. Ik wil het niet weten.
Heb 1 x haar beddengoed gezien bij daglicht. Echt het was zoooo verschrikkelijk goor. Ik schrok er echt van. En dat je dat dan gewoon op insta zet.
pi_220196082
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 22:40 schreef Latteanais het volgende:

[..]
Heb 1 x haar beddengoed gezien bij daglicht. Echt het was zoooo verschrikkelijk goor. Ik schrok er echt van. En dat je dat dan gewoon op insta zet.
😫 (beelddenker hier)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')