abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220194776
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 17:11 schreef poohenzo het volgende:
haha Janneke heeft een poll geplaatst voor de kleur van een deur. Volgens mij is bijna iedereen het met Evert eens en niet met haar. Ben dan toch benieuwd wat het dan gaat worden uiteindelijk.
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 17:11 schreef poohenzo het volgende:
haha Janneke heeft een poll geplaatst voor de kleur van een deur. Volgens mij is bijna iedereen het met Evert eens en niet met haar. Ben dan toch benieuwd wat het dan gaat worden uiteindelijk.
Ha ja, dit viel mij ook op. Eigenlijk had ik gehoopt meer verbouwfilmpjes. Het is sowieso redelijk rustig op haar account. Druk met werk en school denk ik.
pi_220195046
Jeetje, DBM laat toch elke week ook behoorlijk wat geld achter bij de Action...🙈
pi_220195105
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 18:03 schreef Harper het volgende:

[..]
Niet veranderd? Hun moeder werd ingeruild voor Sjaak.
Verwarrender kan bijna niet.

De kinderen zijn nog vrij jong. Ik ben van mening dat het beter was geweest als ieder zijn eigen gang was gegaan.
(maar eerlijk is eerlijk, ik trek dat ge-schatje van Jacq over Koen helemaal niet)
Zo met jouuuuuwwww eens
pi_220195133
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 19:36 schreef JaNeeDan het volgende:
Wel eens met het feit dat er niks mis is met het huren van een huis. Een huis is een huis en niet iedereen kan een huis kopen. Ik heb na mijn scheiding ook een tijdje gehuurd. Was een heerlijk thuis.
Ik zie de negativiteit van huren ook niet. Ze hebben nu een huis waar ze in principe niet zomaar het risico lopen om eruit gezet te worden.
Ik hoop dat ze er samen echt een fijn thuis van kunnen maken ook
pi_220195165
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 19:36 schreef JaNeeDan het volgende:
Wel eens met het feit dat er niks mis is met het huren van een huis. Een huis is een huis en niet iedereen kan een huis kopen. Ik heb na mijn scheiding ook een tijdje gehuurd. Was een heerlijk thuis.
Ik huur al mijn hele werkzame leven (al een jaar of 30). Heb veel gereisd en geen geld (er voor) over om in mijn eentje krom te liggen voor een eigen huis + onderhoud. Niks mis mee.
Heb geen kinderen die ik wat ‘moet’ nalaten, dus mijn situatie blijft zo.
pi_220195228
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 18:03 schreef Harper het volgende:

[..]
Niet veranderd? Hun moeder werd ingeruild voor Sjaak.
Verwarrender kan bijna niet.

De kinderen zijn nog vrij jong. Ik ben van mening dat het beter was geweest als ieder zijn eigen gang was gegaan.
(maar eerlijk is eerlijk, ik trek dat ge-schatje van Jacq over Koen helemaal niet)
Ik vind het in die zin positief dat Jacqueline niet volledig nieuw is en de kinderen haar al goed kennen.

Die hele poly is denk ik al verwarrend (genoeg) geweest voor de kinderen.
Beter was geweest dat Koen&Michelle 'gewoon' uit elkaar waren gegaan i.p.v. proberen een relatie te redden met een 3e persoon en een baby (als ik t goed heb begrepen is de jongste geboren in de tijd dat het al niet lekker liep tussen Koen&Michelle?)
pi_220195241
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 20:11 schreef opwegnaar het volgende:
Jeetje, DBM laat toch elke week ook behoorlijk wat geld achter bij de Action...🙈
Alles voor de Flapjes!
pi_220195262
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 20:11 schreef opwegnaar het volgende:
Dat is wel haar safe space he
pi_220195274
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 19:12 schreef JaNeeDan het volgende:
Omdat er behoefte is aan positiviteit: hulde aan Dion! Dat hij elke avond na zijn werk gaat klussen had ik gehoopt maar niet verwacht. Hij doet het toch maar.
Inderdaad! Goed van hem!
pi_220195278
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 20:23 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik huur al mijn hele werkzame leven (al een jaar of 30). Heb veel gereisd en geen geld (er voor) over om in mijn eentje krom te liggen voor een eigen huis + onderhoud. Niks mis mee.
Ik snap dat heel goed❤
pi_220195297
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 20:33 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dat is wel haar safe space he
Ja zeg, en al de hele dag haar vriendin alleen moeten laten. Ik snap dat je moet opsplitsen, maar als je liever bij je zieke kind bent, dan kan je man toch prima mee met kind 2 lijkt me.
pi_220195301
AM: ik ben echt polkadot. Haar klompen ja, maar verder vind ik haar toch vooral type uniseks tuinbroek.
pi_220195323
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 20:39 schreef Lynnyl het volgende:
AM: ik ben echt polkadot. Haar klompen ja, maar verder vind ik haar toch vooral type uniseks tuinbroek.
Ja die snapte ik ook niet helemaal. Volgens mij staan er polkadot klompen op haar boekcover? Maar zie het haar verder niet dragen.
Ben zeer benieuwd naar de vintage polkadot jurk die ze heeft gekocht!
pi_220195332
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 20:35 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Inderdaad! Goed van hem!
Ja, hij zal wel moeten, want het moet toch gedaan worden. Vind het ergens ook sneu voor hem dat dit is hoe het is. Hoop voor hem dat het allemaal gewoon meezit qua verven en vloer leggen, zodat ze ook snel over kunnen. Ik gun hem wel wat vrije dagen, nu en ook na deze hele verhuizing.
pi_220195344
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 20:29 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik vind het in die zin positief dat Jacqueline niet volledig nieuw is en de kinderen haar al goed kennen.

Die hele poly is denk ik al verwarrend (genoeg) geweest voor de kinderen.
Beter was geweest dat Koen&Michelle 'gewoon' uit elkaar waren gegaan i.p.v. proberen een relatie te redden met een 3e persoon en een baby (als ik t goed heb begrepen is de jongste geboren in de tijd dat het al niet lekker liep tussen Koen&Michelle?)
Als je Michelle en Jacqueline moest geloven was het voor die kinderen allemaal heel normaal. Niets aan de hand. Maar ondertussen was er heel wat aan de hand. Je maakt mij niet wijs dat die kinderen niets mee hebben gekregen van alle commotie en spanningen. Zeker de oudste die volgens Michelle heel gevoelig is.

Ik gun die kinderen dat ze kunnen opgroeien zonder mee te doen in deze 'kijk mij eens maximaal gelukkig en the mom of the year zijn' show van Michelle.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_220195360
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 20:46 schreef Cyan het volgende:

[..]
Ik gun die kinderen dat ze kunnen opgroeien zonder mee te doen in deze 'kijk mij eens maximaal gelukkig en the mom of the year zijn' show van Michelle.
En Jacqueline.
Want zij doet namelijk precies hetzelfde.
pi_220195377
AM: ik mag niet meer zoveel posten van Insta, anders krijg ik straf.
Ook AM: ik heb tot nu toe 95 (jaja, heb ze even voor jullie geteld) post geplaatst.

En haar nieuwe voorstelpost heeft maar 4891 hartjes, ondanks haar verzoek om dat te doen. Op 97.000 volgers vind ik dat best wel weinig?
pi_220195383
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 20:43 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ja, hij zal wel moeten, want het moet toch gedaan worden. Vind het ergens ook sneu voor hem dat dit is hoe het is. Hoop voor hem dat het allemaal gewoon meezit qua verven en vloer leggen, zodat ze ook snel over kunnen. Ik gun hem wel wat vrije dagen, nu en ook na deze hele verhuizing.
Ik denk dat hij dat allemaal wel wist en hij lijkt me het type dat het wel best vindt om bezig te zijn.
pi_220195386
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 20:49 schreef Harper het volgende:

[..]
En Jacqueline.
Want zij doet namelijk precies hetzelfde.
Maar daar doen de kinderen toch niet echt mee? Niet volledig in beeld, maar van de achterkant enzo?
pi_220195395
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 20:51 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM: ik mag niet meer zoveel posten van Insta, anders krijg ik straf.
Ook AM: ik heb tot nu toe 95 (jaja, heb ze even voor jullie geteld) post geplaatst.

En haar nieuwe voorstelpost heeft maar 4891 hartjes, ondanks haar verzoek om dat te doen. Op 97.000 volgers vind ik dat best wel weinig?
Mwah vind het nog wel redelijk als je bedenkt dat velen die voorstelronde al kennen. Ik weet niet echt wat de normale like/volger ratio is 😅 maar bijvoorbeeld Milou krijgt er naar rato veel en veel minder.
AM heeft volgens mij best een groep volgers die met haar weglopen.
pi_220195407
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 20:52 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Maar daar doen de kinderen toch niet echt mee? Niet volledig in beeld, maar van de achterkant enzo?
Sinds kort ja.
pi_220195420
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 20:52 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Mwah. Ook al zie je hun gezichten niet, ze laat wel de hele tijd activiteiten met hen zien.
En ze laat maar al te graag blijken dat de kinderen nu haar prioriteit zijn, ze zooooo gelukkig is met Koen etc.
Er wordt net zo hard over nagedacht.

Ik vraag me trouwens af wat voor werk ze nu doet, want dat noemt ze wel soms. Niet meer bij Jolie toch? Bedoelt ze het influencen?
pi_220195434
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 20:54 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Mwah vind het nog wel redelijk als je bedenkt dat velen die voorstelronde al kennen. Ik weet niet echt wat de normale like/volger ratio is 😅 maar bijvoorbeeld Milou krijgt er naar rato veel en veel minder.
AM heeft volgens mij best een groep volgers die met haar weglopen.
Ja dat zie je al bij de reacties van velen die zó blij zijn dat ze er weer is na 1 week
pi_220195453
Die polkajurk. Ik snap m niet.
Ik hoop dat AM wel iets kiest waarin ze zich fijn voelt. Want daar twijfel ik een beetje over bij deze jurk.
  dinsdag 24 februari 2026 @ 21:02:40 #250
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_220195476
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 20:23 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Dus eigenlijk ben je Huurhuisopdehoek?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')