Primaquote:Op dinsdag 24 februari 2026 11:01 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Jij mag het respectvol vinden. Ik vind ‘de andere kant’ van weinig respect getuigen. Sterker nog, het respect naar de kinderen is m.i. nergens zichtbaar.
Precies, het is voor sommigen nooit maar dan ook nooit goed, nooit iets positiefs maar zoeken naar 1 negatief punt en dat breed uitmeten.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 09:36 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Maar wat verwacht je verder dan?
Als ze alles van hun nachtje weg uitgebreider zou filmen en tonen krijgt ze daar weer commentaar op!
Hoezo snel langs bij een speelparadijs? Was een hartstikke leuk uitje, dan lekker zwemmen, uit eten, nog bowlen. Ik zie alleen maar een leuk uitje met hoe ik het zelf ook zou indelen!
Maarja de kunst hier is om alles naar beneden te halen.
Als Sanneke geld zou krijgen om naar een krijspaleis en hotel te gaan dan zou ze het ook doen. Idem voor al die andere moeders die geld verdienen met hun kinderen.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 14:06 schreef Henrike het volgende:
[..]
Precies, het is voor sommigen nooit maar dan ook nooit goed, nooit iets positiefs maar zoeken naar 1 negatief punt en dat breed uitmeten.
Maar ondertussen Sanneke beschuldigen van alles negatief zien.
Vind het er niet leuker op worden hier, maar laat me ook niet weerhouden van wel proberen positieve dingen te zien van de fluflus
En ja Am onderneemt wel dingen deze vakantie, en dat iemand anders het anders zou doen prima, maar niet iedereen is hetzelfde
Nou, als je hier ook maar iets positiefs schrijft word je net zo goed gelijk de les gelezen, alsof het verboden is en er alleen maar slecht mag worden gepraat over fluflus.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 13:00 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Dat bepaal ik toch lekker zelf! Dan lees je maar over mijn reactie heen.
Maar daarom zijn het ook fluflusquote:Op dinsdag 24 februari 2026 14:09 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Als Sanneke geld zou krijgen om naar een krijspaleis en hotel te gaan dan zou ze het ook doen. Idem voor al die andere moeders die geld verdienen met hun kinderen.
Am doet niet "een leuk uitje". Ze gaat met haar knd ergens heen voor haar werk. Denk je dat die knd de keus kregen of ze mee wilden?
Dus jij vindt het normaal dat ouders geld verdienen aan hun knd?quote:Op dinsdag 24 februari 2026 14:15 schreef Henrike het volgende:
[..]
Maar daarom zijn het ook fluflus
Om er geld mee te verdienen, en zo vreselijk lijkt me dit uitje niet voor haar kinderen.
Als ik er een slecht gevoel bij heb dan ontvolg ik ze
Even los van dat AM haar geld verdient met de privacy van haar kinderen verkwanselen, als ik zelf een weekend weg boek hebben mijn kinderen ook geen keuze hoor, die moeten gewoon mee.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 14:09 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Als Sanneke geld zou krijgen om naar een krijspaleis en hotel te gaan dan zou ze het ook doen. Idem voor al die andere moeders die geld verdienen met hun kinderen.
Am doet niet "een leuk uitje". Ze gaat met haar knd ergens heen voor haar werk. Denk je dat die knd de keus kregen of ze mee wilden?
Het uitje zelf is het probleem ook helemaal niet. Dat lijkt me wel helder toch.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 14:15 schreef Henrike het volgende:
[..]
Maar daarom zijn het ook fluflus
Om er geld mee te verdienen, en zo vreselijk lijkt me dit uitje niet voor haar kinderen.
Als ik er een slecht gevoel bij heb dan ontvolg ik ze
O dat ben ik met je eens dat ze haar kinderen teveel inzet. Het zou haar sieren dat ze alleen samenwerkingen post waarin de kinderen niet voorkomen en idd dat ze dat ook noemt.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 14:24 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Het uitje zelf is het probleem ook helemaal niet. Dat lijkt me wel helder toch.
Het gaat erom dat AM de privacy van haar kinderen niet beschermt en niet 1x maar duizenden keren. En het is extreem irritant dat ze altijd verbloemt dat het een samenwerking is.
Wie zijn dat?quote:Op dinsdag 24 februari 2026 14:28 schreef JaNeeDan het volgende:
Esmee en Inez krijgen een kindje.
Mooi dat het weer gelukt is.
Ik ben ook gek op servies en vooral op kopjes 🤣 je wilt niet weten hoeveel kopjes ik heb 😱quote:Op dinsdag 24 februari 2026 14:27 schreef Shuri het volgende:
Volgens mij heb ik het al eens verteld, maar ik heb echt 1 ding gemeen met Annemarie en dat is de liefde voor servies 🤭.
Kopjes en mokken vind ik ook leuk! Ik heb er alleen soms nog te weinig. 😅 ( Mijn katten hebben standaart ook 2 kopjes waar ze uit drinken )quote:Op dinsdag 24 februari 2026 14:41 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ik ben ook gek op servies en vooral op kopjes 🤣 je wilt niet weten hoeveel kopjes ik heb 😱
of gewoon weer gekochtquote:Op dinsdag 24 februari 2026 15:17 schreef Johanna38 het volgende:
Waarom stijgen de volgeraantallen van AM zo snel? Toen ze weg was 97.000 en nu 98.100 na twee dagen? Heeft ze weer ergens wat geroepen in een artikeltje oid?
Ja ok, een weekendje weg dan moeten ze mee. Maar al die andere uitjes? Weer naar de belevenisboerderij, ik kan me voorstellen dat ze liever met een vriendje spelen. Of gewoon thuis een beetje rommelen.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 14:22 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Even los van dat AM haar geld verdient met de privacy van haar kinderen verkwanselen, als ik zelf een weekend weg boek hebben mijn kinderen ook geen keuze hoor, die moeten gewoon mee.
Edit: tot een zekere leeftijd, maar je laat een 5 jarige niet bepalen of ze mee gaat naar een hotel of niet.
Dat was natuurlijk ook al wel duidelijk. Misschien was ik wel extreem voorzichtig met mijn kinderen.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 15:33 schreef Raradefayee het volgende:
In de podcast benoemde mcw ook dat ze samenwonen. Maximale snelheid.
Nou, dat lijkt me niet meer dan terecht.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 15:47 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk ook al wel duidelijk. Misschien was ik wel extreem voorzichtig met mijn kinderen.
Ik denk dat je veel mensen een plezier doet als je hier mee stopt. En jezelf ook of het moet zijn dat je hiervan geniet.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 13:00 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Dat bepaal ik toch lekker zelf! Dan lees je maar over mijn reactie heen.
Dat wil AM dan ook weer niet. Ze mogen pas spelen met andere kinderen als ze hun zwemdiploma's hebben. En als ze afspreken, dan liever niet bij AM thuis. Het onopgevoede gebroed vervuilt dan haar nestje en ze krijgt een grote mond toe. Daar past ze voor.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 15:30 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Ja ok, een weekendje weg dan moeten ze mee. Maar al die andere uitjes? Weer naar de belevenisboerderij, ik kan me voorstellen dat ze liever met een vriendje spelen. Of gewoon thuis een beetje rommelen.
Afhankelijk van het soort stoel, kan deze het gewicht misschien wel houden maar wordt 'ie er niet comfortabeler op. Een dunne gestoffeerde zitting zal sneller "doorprikken" bij een hoger gewicht bijvoorbeeld. En armleuningen/kuipzittingen zijn ook niet zo vergevend voor een vol postuur.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 16:03 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ik vind het wel heftig dat Sanneke met stoelen rekening moet houden met haar postuur en gewicht... De meeste stoelen houden toch wel een gewicht van +/- 120 kilo?
Ooh kijk daar hebben we Snaky weer. Ik wil je 1 ding zeggen bemoei je niet met mij.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 15:49 schreef Snaky het volgende:
[..]
Ik denk dat je veel mensen een plezier doet als je hier mee stopt. En jezelf ook of het moet zijn dat je hiervan geniet.
Ik heb daar nooit naar gekeken maar uit nieuwsgierigheid heb ik het max. gewicht van onze stoelen net even opgezocht. Dat zijn hele stevige stoelen maar die kunnen een max. gewicht van 100 kg. aan.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 16:03 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ik vind het wel heftig dat Sanneke met stoelen rekening moet houden met haar postuur en gewicht... De meeste stoelen houden toch wel een gewicht van +/- 120 kilo?
En toch harken ze zo heel veel geld binnen. Hun zaken schijnen niet al te best te lopen. Van eentje hebben ze zelf wel iets laten doorschemeren. Van een andere zaak weet ik dat van iemand bij hen uit de buurt. Heel veel op TikTok, YouTube en Insta en een paar van hun dochters ook al. Zitten bij agencys. Tussen de regels door lees je ook wel iets en dat overmatig drankgebruik heeft ook vast een reden.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 14:21 schreef Geertje_G het volgende:
Die Nagelkerkjes zijn iig heel slechte influencers. Mijn hemel wat een slechte foto's.
Bewogen, half, maar ook gewoon: waarom??
Wat is er bijzonder aan een mozaïek van doppen? Waarom fotografeer je de KFC?
Nee joh?!quote:Op dinsdag 24 februari 2026 15:33 schreef Raradefayee het volgende:
In de podcast benoemde mcw ook dat ze samenwonen. Maximale snelheid.
Ik vind dit opnieuw weer heel vervelend. Hoe vaak moet er nog gezegd worden dat we hier NIET zijn om elkaar te bekritiseren! Ik maak er een TR van.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 16:11 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Ooh kijk daar hebben we Snaky weer. Ik wil je 1 ding zeggen bemoei je niet met mij.
Als jij en een aantal anderen dit soort dingen tegen mij blijven zeggen heb ik net zoveel recht om wat te zeggen .
En überhaupt dit is een vrij toegankelijk forum.
Ja en dan gebruiken andere ouders haar als een kinderopvang als er een keer een studiedag is en dat is al helemaal uit den boze.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 15:56 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Dat wil AM dan ook weer niet. Ze mogen pas spelen met andere kinderen als ze hun zwemdiploma's hebben. En als ze afspreken, dan liever niet bij AM thuis. Het onopgevoede gebroed vervuilt dan haar nestje en ze krijgt een grote mond toe. Daar past ze voor.
Dat valt wel tegen, bij veel stoelen is het maar 90 kilo. Dat tik je al gauw aan als je een man hebt van 1.90m haha.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 16:03 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ik heb dit soort dingen dus nooit geweten, of mezelf überhaupt mee bezig gehouden, laat ik dat eerlijk zeggen, maar ik snap waarom Sanneke dan goed moet zoeken. Ik dacht dat het standaard een beetje tot +/- 120 kilo was.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 16:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Afhankelijk van het soort stoel, kan deze het gewicht misschien wel houden maar wordt 'ie er niet comfortabeler op. Een dunne gestoffeerde zitting zal sneller "doorprikken" bij een hoger gewicht bijvoorbeeld. En armleuningen/kuipzittingen zijn ook niet zo vergevend voor een vol postuur.
Ik weet echt niet wat die van mij aan kunnen... geen idee. 😂 Ik kan eerlijk bekennen dat onze stoelen ook voor ons gemaakt zijn in dezelfde stof als onze bank bij een kleine woonwinkel. Gelukkig nooit rekening mee hoeven te houden. En eigenlijk ook nooit gevraagd. Nooit bij stil gestaan?quote:Op dinsdag 24 februari 2026 16:17 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit naar gekeken maar uit nieuwsgierigheid heb ik het max. gewicht van onze stoelen net even opgezocht. Dat zijn hele stevige stoelen maar die kunnen een max. gewicht van 100 kg. aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
In de zaken nemen ze het ook niet zo nauw met de hygienequote:Op dinsdag 24 februari 2026 16:18 schreef FluVo67 het volgende:
[..]
En toch harken ze zo heel veel geld binnen. Hun zaken schijnen niet al te best te lopen. Van eentje hebben ze zelf wel iets laten doorschemeren. Van een andere zaak weet ik dat van iemand bij hen uit de buurt. Heel veel op TikTok, YouTube en Insta en een paar van hun dochters ook al. Zitten bij agencys. Tussen de regels door lees je ook wel iets en dat overmatig drankgebruik heeft ook vast een reden.
quote:Op dinsdag 24 februari 2026 17:05 schreef Meke het volgende:
Ik zat ruim boven de genoemde gewichten, en heb toch altijd op allerlei stoelen gewoon kunnen zitten. Denk dat het meer gaat om een getest gewicht, wat ze kunnen garanderen?
Een soort houdbaar tot, en dat je anders misschien wat vaker de schroeven aan moet draaien ofzo?Ja je zal echt niet ineens door een stoel zakken omdat je 20 kilo zwaarder bent dan het geteste gewicht. Maar uiteindelijk zijn de verbindingen natuurlijk de zwakke schakel, en als die consequent overbelast worden dan gaat het een keer mis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo ben ik hoogzwanger door het tuinstel gezakt haha, net even iets te vaak mij er op laten ploffen (dat maakt natuurlijk ook verschil, of je gewoon gaat zitten of dat je je laat vallen).
AM leeft nog met 1 been in 1980.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 11:02 schreef Weerikier het volgende:
Dat stomme pronken van AM ook altijd met ; ik wou nooit kinderen en heb er nu 8!
Wat is "nooit" in haar geval? Ze kreeg haar 1e kind toen ze 23 was of zo, zwanger op 22? Ik wou ook geen kinderen toen ik 12/16/20 was, zo speciaal is dat niet.
En ze wou helemaal niet "nooit" kinderen , ze wou wel kinderen anders had ze er geen freaking 8 gemaakt.
Altijd dat interessanter maken van dingen dan dat ze zijn.
Het overmatige drankgebruik laat echt sporen na. Wat zijn ze opeens oud geworden! Zelfs met filters.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 17:13 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
In de zaken nemen ze het ook niet zo nauw met de hygiene
Het is toch bizar dat ze jiet gewoon een middagje in een speeltuin doorbrengt ofzo. Zonder meegebracht promotiemateriaal, kinderen in promotiekleding.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 16:42 schreef Lostit het volgende:
[..]
Ja en dan gebruiken andere ouders haar als een kinderopvang als er een keer een studiedag is en dat is al helemaal uit den boze.
Ik vind vooral Jan er oud uit zien tegenwoordig. Kleine oogjes en een opgeblazen en rood gezicht.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 17:18 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Het overmatige drankgebruik laat echt sporen na. Wat zijn ze opeens oud geworden! Zelfs met filters.
Ik had gezien dat Eline bij een agency zit. Maar wat ze ervoor doet ziet er niet uit alsof ze er veel geld mee verdient. Het wordt iig wel met bakken tegelijk uitgegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |