Jij mag het respectvol vinden. Ik vind ‘de andere kant’ van weinig respect getuigen. Sterker nog, het respect naar de kinderen is m.i. nergens zichtbaar.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 10:18 schreef Henrike het volgende:
[..]
Maar daar zeg ik ook niks over alleen dat ik vind dat ze netjes en respectvol over Koen en Jvp praat.
Dat is toch niet meer dan normaal? Of wil ze een sticker?quote:Op dinsdag 24 februari 2026 10:18 schreef Henrike het volgende:
[..]
Maar daar zeg ik ook niks over alleen dat ik vind dat ze netjes en respectvol over Koen en Jvp praat.
Het moet ind altijd snel , snel , ze heeft voor de tijd al vaak een tijd dat ze weer weg gaan .quote:Op dinsdag 24 februari 2026 09:27 schreef Zana het volgende:
[..]
Op zich wel leuk dat ze wat onderneemt met de jongsten, maar het komt op mij over als een moetje, alsof niemand anders mee wou. Alles wordt in een korte periode afgewerkt, eerst op de heenweg nog snel langs bij dat speelparadijs, dan hotel, kamers met roomtour en gele reclamekoffer in het zicht, zwembad, even frisse neus halen, bowling, eten, langs de speelautomaten, nog snel twee boeken "die ze op dit moment leest"...en dan zijn ze daar al eerder geweest en gaat ze filmpjes en foto's van vroeger tussendoor plaatsen...
Ook de foto's voor de nieuwe (brood)doos...ze had ook oude kunnen pakken, ze heeft vast nog foto's in tuinbroek, witte trui en met knotje op haar hoofd, maar misschien wil ze zich als merk herkenbaar neerzetten. Wie zorgt eigenlijk voor haar starter of is het zelf broodbakken al weer afgelopen...maar ze moet vast nog tot aan de lancering van de doos volhouden.
Oh, en er komt vast wel een samenwerking met zalando aan. Bij het naar buiten lopen met haar koffer gisteren ochtend heeft Lot zwarte laarzen aan, in de auto opeens nieuwe roze schoenen met oortjes (zalando doos op de bijrijderstoel naast Am) en bij het naar binnengaan bij het speelparadijs weer zwarte regenlaarzen....het leven van een influencer
Het moet altijd snel snel bij Am , en dubbelop weer , normaal ga je dat toch niet allemaal op een dag doen ? Maar jij dus welquote:Op dinsdag 24 februari 2026 09:36 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Maar wat verwacht je verder dan?
Als ze alles van hun nachtje weg uitgebreider zou filmen en tonen krijgt ze daar weer commentaar op!
Hoezo snel langs bij een speelparadijs? Was een hartstikke leuk uitje, dan lekker zwemmen, uit eten, nog bowlen. Ik zie alleen maar een leuk uitje met hoe ik het zelf ook zou indelen!
Maarja de kunst hier is om alles naar beneden te halen.
Prima , ik kan niet raporteren want ik kijk anoniem bij AM , maar van mij mag iedereen dit doen .quote:Op dinsdag 24 februari 2026 10:50 schreef Ouder1980-3de het volgende:
Am riskeert zo een nog langere straf, ik rapporteer ook alle stories op allerlei manieren. Ze speelt het gewoon niet oke, blijft haar kinderen inzetten en is niet transparant.
Ze gebruikt het keer op keer als aandachtstrekker. Shockeren?quote:Op dinsdag 24 februari 2026 11:02 schreef Weerikier het volgende:
Dat stomme pronken van AM ook altijd met ; ik wou nooit kinderen en heb er nu 8!
Wat is "nooit" in haar geval? Ze kreeg haar 1e kind toen ze 23 was of zo, zwanger op 22? Ik wou ook geen kinderen toen ik 12/16/20 was, zo speciaal is dat niet.
En ze wou helemaal niet "nooit" kinderen , ze wou wel kinderen anders had ze er geen freaking 8 gemaakt.
Altijd dat interessanter maken van dingen dan dat ze zijn.
Ik denk dat dat idd haar bedoeling is. En interessant doen. Er is alleen niets shockerends of interessants aan. Het is alleen maar heel suf. Net als al die taboes die ze doorbreekt met haar geweldige insta account. Dat dat die taboes al 25 jaar geleden doorbroken zijn had zij alleen even gemist.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 11:32 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ze gebruikt het keer op keer als aandachtstrekker. Shockeren?
Natuurlijk krijg je geen 1 of 8 kinderen als je nooit kinderen wilde.
In haar jaren 50 brein zijn het nog taboes denk ik 🙈quote:Op dinsdag 24 februari 2026 11:39 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Ik denk dat dat idd haar bedoeling is. En interessant doen. Er is alleen niets shockerends of interessants aan. Het is alleen maar heel suf. Net als al die taboes die ze doorbreekt met haar geweldige insta account. Dat dat die taboes al 25 jaar geleden doorbroken zijn had zij alleen even gemist.
Precies het punt bij mevrouw Walk. Duidelijke dissonant tussen beeld (en zichtbare keuzes) en woorden. Beelden en de zichtbare keuzes zijn niet respectvol....dat probeert ze vervolgens recht te breien met die maximaal perfectie verhaaltjes/woordenquote:Op dinsdag 24 februari 2026 11:01 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Jij mag het respectvol vinden. Ik vind ‘de andere kant’ van weinig respect getuigen. Sterker nog, het respect naar de kinderen is m.i. nergens zichtbaar.
Alsof ze nog nooit buiten de landsgrenzen zijn geweest. Wat eenquote:Op dinsdag 24 februari 2026 10:31 schreef Muisjeruisje het volgende:
De nagelkerkjes in Oeganda, en dan tig supermarktfoto’s posten 🫣
Ook echt niet heel slim om met dat geld te staan wapperen. Je valt al op en je riskeert echt een beroving op die manier...Ben er ook geweest & regel 1 is serieus dat je dit niet doet.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 12:12 schreef FluVo67 het volgende:
[..]
Alsof ze nog nooit buiten de landsgrenzen zijn geweest. Wat een
kinderachtig stel is het toch. En dan met je gepinde geld op de foto. En dat vreselijke gezicht van Jan erbij. Die mensen vinden zichzelf heel wat.
Jij zegt het ik dacht het ookquote:Op dinsdag 24 februari 2026 12:30 schreef Mamavan1meisje het volgende:
[..]
Ook echt niet heel slim om met dat geld te staan wapperen. Je valt al op en je riskeert echt een beroving op die manier...Ben er ook geweest & regel 1 is serieus dat je dit niet doet.
Pubergedrag. Impulsief domme dingen doen.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 12:30 schreef Mamavan1meisje het volgende:
[..]
Ook echt niet heel slim om met dat geld te staan wapperen. Je valt al op en je riskeert echt een beroving op die manier...Ben er ook geweest & regel 1 is serieus dat je dit niet doet.
100% mee eens.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 12:38 schreef Moppie1982 het volgende:
Ik vind beide partijen erg kinderachtig zowel
MW als Koen en Sjaak,
MW die maar blijft gooien met maximale liefde voor haar nieuwe vriend,
Koen en Sjaak die naja Sjaak die van alles post over Koen, vind beide gevallen verwarrend voor alle kinderen
Je kan zeggen maar Sjaak en Koen waren altijd samen, maar ze zijn wel samen overgebleven en hun moeder is weg in het trio, zou het in alle gevallen veel meer rust hebben gegeven
Dat bepaal ik toch lekker zelf! Dan lees je maar over mijn reactie heen.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 10:12 schreef Earring het volgende:
[..]
@:noor schrijf gewoon mee met wat je ziet en in jouw geval dus positiviteit, in plaats van steeds een ander de les te lezen
Nou inderdaad..quote:Op dinsdag 24 februari 2026 12:30 schreef Mamavan1meisje het volgende:
[..]
Ja, dat zou ook kunnen. Wat dat betreft vind ik Maarten moeilijk te peilen, inderdaad zie ik wel hoe afhankelijk AM van hem is. Tegelijk denk ik, hoe kan je je zo voor lul laten zetten door je vrouw. En dan dat blokkeren verhaal erbij, alhoewel dat ook wel weer een sterk verhaal van AM kan zijn. Maar dan nog sta je ontzettend voor lul.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 12:12 schreef AnnArt het volgende:
Met betrekking tot de verhoudingen bij AM thuis, heb ik het idee dat Maarten helemaal niet zo'n Jan Doedel is. Hij lijkt zich best senang te voelen als man des huizes. Vooral op onbewaakte momenten vind ik AM best afhankelijk overkomen. Ze lijkt anderen (ook Sam) nodig te hebben en lijkt redelijk bang alleen en op onbekende plekken. Ze dóet vooral stoer.
Echt he? En een foto van een KFC, die dachten zeker dat ze dat in Afrika niet kennen? Dom volkquote:Op dinsdag 24 februari 2026 12:12 schreef FluVo67 het volgende:
[..]
Alsof ze nog nooit buiten de landsgrenzen zijn geweest. Wat een
kinderachtig stel is het toch. En dan met je gepinde geld op de foto. En dat vreselijke gezicht van Jan erbij. Die mensen vinden zichzelf heel wat.
Ja ik vind dat normaal maar dat is lang niet altijd toch?quote:Op dinsdag 24 februari 2026 11:05 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Dat is toch niet meer dan normaal? Of wil ze een sticker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |