capuchons zijn van alle leeftijden mijn vriend.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 22:08 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Nog een keer gekeken, maar wat is er smerig aan dat bed? Op het hoofdbord lijkt een velvet stof te zitten, dus “vegen” er in. Maar smerig? Volgens mij wil je dan dingen zien die er niet zijn?
Waar ik op zou afknappen; een 37-jarige die (binnen) met zijn capuchon op loopt. Hij zit nog in die 20 jaar geleden?
Oh ja, ik herinner me het weer!quote:Op maandag 9 februari 2026 15:26 schreef JaNeeDan het volgende: [..] A wel. Volgens mij voor B gestopt. Hij kon immers ook al zwemmen voordat hij aan zwemles begon.
Het zal geen weken zijn, volgens mij zei ze eerder ‘2 dagen douchen elders’ dus dat zal dit ook wel zijn. De tegels zullen er uit moeten en later weer geplaatst. En dan moet het voegwerk drogen.quote:Op maandag 9 februari 2026 15:34 schreef SophiaLoren het volgende:
Die schuur bij hvk. Wtf is dat. 😂 Kun je toch niet menen dat ze dat nu weken in de schuur naar wc moeten....
Gewoon nieuwsgierig: je reageert op topic 149 in deze reeks. We zitten nu op topic 163. Hoe dat zo? 😁quote:Op maandag 9 februari 2026 15:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
capuchons zijn van alle leeftijden mijn vriend.
Ik ben er 34 en ben trots op mijn heerlijke capuchon op mijn hoofd.
Winterberg is voor watjesquote:Op maandag 9 februari 2026 15:30 schreef JaNeeDan het volgende:
Totaal geen inspiratie voor een TT. Wie geeft een idee?
Zit echt tot de nok gevuld 😂🤣 oh erg dit!quote:Op maandag 9 februari 2026 15:34 schreef SophiaLoren het volgende:
Die schuur bij hvk. Wtf is dat. 😂 Kun je toch niet menen dat ze dat nu weken in de schuur naar wc moeten....
Ben jij opruimcoach 🫣quote:Op maandag 9 februari 2026 15:51 schreef Paardrijden123 het volgende:
Omg m’n handen jeuken bij die schuur. Wat zou ik daar graag stelling kasten inzetten, alles ordenen in bakken en labelen 🤓
Piesen in de schuurquote:Op maandag 9 februari 2026 15:30 schreef JaNeeDan het volgende:
Totaal geen inspiratie voor een TT. Wie geeft een idee?
Samen gaan?quote:Op maandag 9 februari 2026 15:51 schreef Paardrijden123 het volgende:
Omg m’n handen jeuken bij die schuur. Wat zou ik daar graag stelling kasten inzetten, alles ordenen in bakken en labelen 🤓
En een hoop zooi kan weg volgens mijquote:Op maandag 9 februari 2026 15:51 schreef Paardrijden123 het volgende:
Ze dansen wel al close 😉quote:Op maandag 9 februari 2026 15:44 schreef tialtngo het volgende:
Ik zag dit weekend dat Maxine Rouwendal nu maximaal bff’s is met janetpetit. Een kleine (wel leuke!) fluflu die bij mij uit de buurt komt en ik wel eens in het wild spot.
Vraag me meteen af of die dan ook meegaat in de partnerruil 😂
Ik denk dat de meeste mensen bij wie de badkamer wordt gerenoveerd een apart toilet in huis hebben en zo niet dan is er vaak een kamer waar niemand slaapt en zet he hem daar neer.quote:Op maandag 9 februari 2026 15:34 schreef SophiaLoren het volgende:
Nee, en gelukkig heb ik ook geen klant in Barneveld. 🤭 Ik ben wel geordend, die schuur bij HVK is mijn nachtmerrie.quote:
Wat een zooi buiten en binnen en dat heeft niks te maken met ruimte gebrek of verbouwing.quote:Op maandag 9 februari 2026 15:34 schreef SophiaLoren het volgende:
Eerst grote container voor de deur aftappen met zooi... dit krijg je niet gesorteerd.... minimaal 2/3e moet wegquote:Op maandag 9 februari 2026 15:51 schreef Paardrijden123 het volgende:
Ben bang dat het niet blijft bij sorteren als ik dit ga doen. Tenzij je ‘ritje stort’ ook als sorteren ziet.quote:
Ik wel hoor... hoewel ik gewoon een grote oranje stortbak neer zou laten zettenquote:Op maandag 9 februari 2026 16:20 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ben bang dat het niet blijft bij sorteren als ik dit ga doen. Tenzij je ‘ritje stort’ ook als sorteren ziet.
Te groot risico dat die bak weer leeggehaald wordt😂quote:Op maandag 9 februari 2026 16:24 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik wel hoor... hoewel ik gewoon een grote oranje stortbak neer zou laten zetten
Dit.quote:Op maandag 9 februari 2026 16:17 schreef JaNeeDan het volgende:
En Judith moet weer even benadrukken dat ze gebonden is aan de stomme schoolvakanties.
Had je kind dan uit het schoolsysteem gehouden!
Zij maakt wel gebruik van de voordelen van systemen maar zodra het madam niet aanstaat moet ze dat blijven herhalen. Zeikwijf.
Je hebt ze met deksel he! Maar dan nog... zolang het maar door anderen is 👍 zal genoeg bruikbaar spul tussen zitten dus neem maar mee!quote:Op maandag 9 februari 2026 16:25 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Te groot risico dat die bak weer leeggehaald wordt😂
Badkamer en wc zitten beneden naast de keuken. Zijn echt van die arbeidershuisjes volgens mijquote:Op maandag 9 februari 2026 16:41 schreef IlseMarije het volgende:
Hvk heeft alleen een wc in de badkamer? Of hebben ze de badkamer en wc beneden.
Huisje lijkt idd mini! Vind het geen doen hoor op zo een Dixi met kinderen in een schuur 😭😭quote:Op maandag 9 februari 2026 16:54 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Badkamer en wc zitten beneden naast de keuken. Zijn echt van die arbeidershuisjes volgens mij
Wat er een paar topics terug ook us geschreven, ze zijn van 2 huishoudens naar 1 gegaan. Wat hebben ze met alle huisraad gedaan?quote:Op maandag 9 februari 2026 16:59 schreef Moppie1982 het volgende:
Nou ben benieuwd Waneer er een tikkie staat voor het huis van Sanneke, hoe bedenk je het
Gordijnen en een vloer alleen? Niet gespaard dus??? Moet er niets op de muren? Witgoed? Bedden? Bank!
Verkocht? Ze noemt op wat ze nodig hebben: alles😬quote:Op maandag 9 februari 2026 17:06 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Wat er een paar topics terug ook us geschreven, ze zijn van 2 huishoudens naar 1 gegaan. Wat hebben ze met alle huisraad gedaan?
Ik hoor haar zeggen dat ze een nieuwe bank wil. En Dion op de achtergrond dat kan later wel.quote:Op maandag 9 februari 2026 16:59 schreef Moppie1982 het volgende:
Nou ben benieuwd Waneer er een tikkie staat voor het huis van Sanneke, hoe bedenk je het
Gordijnen en een vloer alleen? Niet gespaard dus??? Moet er niets op de muren? Witgoed? Bedden? Bank!
3000-5000 om je complete inboedel te kopen, en je huis van verf etc te voorzien?quote:Op maandag 9 februari 2026 17:16 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
Ik hoor haar zeggen dat ze een nieuwe bank wil. En Dion op de achtergrond dat kan later wel.
Deze bank is niet van hun dan?
Ze had het over nieuwe kasten, een gasfornuis etc.
Een jaar geleden reageerden ze ook op een woning. Ik neem aan dat je dan zo n 3000-5000 achter de hand houdt voor de nieuwe spullen/vloer/muren/ verhuizing. Als je overhoudt is dat alleen maar mooi meegenomen.
Maar het lijkt erop dat meerdere keren per week eten bestellen belangrijker is dan sparen en een broodje ei eten.
Niet van die rare dingen zeggen hè? 🤣quote:Op maandag 9 februari 2026 17:21 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Am is druk aan het plannen voor de voorjaarsvakantie, waarom niet een uitje vragen aan een kind? Wie weet wil er wel eentje zwemmen, of wil er eentje naar een speelparadijs . Dat is dan toch ook leuk.
Am vind de uitjes leuk maar het gaat toch niet over wat zij leuk vind ?
Ind laat die complete inboedel maar weg . Maar wat ze heeft hoeft ze toch niet weg te gooien ? Als je dan al niet veel geld hebt, dan kun je dat ook langzamerhand doen .quote:Op maandag 9 februari 2026 17:21 schreef TantePien1990 het volgende:
[..]
3000-5000 om je complete inboedel te kopen, en je huis van verf etc te voorzien?
Ik mag een dure smaak hebben. Maar zelfs met enkel kringloop en marktplaats lijkt dat me lasti.
Zal het proberen 😏quote:Op maandag 9 februari 2026 17:25 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Niet van die rare dingen zeggen hè? 🤣
Ik denk dat potten en pannen ook van de verhuurder zijn. En hun bed? Zal dat van hun zijn. Zo'n chalet huur je vaak gemeubileerd. En omdat ze dachten dat ze er voor onbepaalde tijd zouden wonen denk ik dat hun van praktisch nul weer een inboedel moeten kopen.quote:Op maandag 9 februari 2026 17:25 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ind laat die complete inboedel maar weg . Maar wat ze heeft hoeft ze toch niet weg te gooien ? Als je dan al niet veel geld hebt, dan kun je dat ook langzamerhand doen .
Eerst de vloeren muren en raambekleding maar.
Prioriteit nummer 1!quote:Op maandag 9 februari 2026 16:59 schreef Moppie1982 het volgende:
Alles in dat huisje van nu is niet hun eigendom.quote:Op maandag 9 februari 2026 17:25 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ind laat die complete inboedel maar weg . Maar wat ze heeft hoeft ze toch niet weg te gooien ? Als je dan al niet veel geld hebt, dan kun je dat ook langzamerhand doen .
Zeker! Hoop dat ze nu met hun papierwerk er wel doorheen komenquote:Op maandag 9 februari 2026 17:37 schreef Loveischocolala het volgende:
Ik vind fijn dat ze een huis hebben.
Ik vind het oprecht ook leuk om samen met m’n dochter met alcohol markers te kleuren. Daar is toch niks mis mee? Ik vind het echt gezellig m’n dochter kletst me tijdens het kleuren de oren van het hoofdquote:Op maandag 9 februari 2026 17:22 schreef Mallorcameisje het volgende:
Dbm vindt het ‘zo leuk om dezelfde hobby als de kids te hebben’ 😐 Bijzonder
Ze zei bij bezichtigingen bij vorige huizen telkens dat hun alles op orde hadden en dat ze niet snapte dat andere mensen dat niet hadden als ze wisten dat ze een kans maakten op een huis.quote:Op maandag 9 februari 2026 17:48 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Zeker! Hoop dat ze nu met hun papierwerk er wel doorheen komen
😂quote:Op maandag 9 februari 2026 17:59 schreef Rimboequeen het volgende:
AM eet geroosterde Sesamstraat, wie zouden ze slachten? Pino? Tommy?
Ik zou purk doen 🐷quote:Op maandag 9 februari 2026 17:59 schreef Rimboequeen het volgende:
AM eet geroosterde Sesamstraat, wie zouden ze slachten? Pino? Tommy?
quote:Op maandag 9 februari 2026 17:58 schreef Spezi het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht ook leuk om samen met m’n dochter met alcohol markers te kleuren. Daar is toch niks mis mee? Ik vind het echt gezellig m’n dochter kletst me tijdens het kleuren de oren van het hoofd
Eens hoor, absoluut. Maar op één of andere manier vind ik haar met alles zo kinds, kan het niet goed uitleggen.
Super fijn voor Sanneke! Kan het nu even niet luisteren met geluid, is het definitief voor hun?
Ja dit! Ze hebben echt hun best gedaan om minder te verdienen.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:04 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Waarschijnlijk verdienen ze nu net wat minder zodat ze in aanmerking komen voor sociale huur. Best slim als je ook niet kunt kopen, ben benieuwd wanneer ze meer gaan verdienen 🤭
Ik ben net verhuisd, weg bij me ex met niets.. moest alles nieuw.. en heb niet eens een vastwasser gekocht wat ik graag wou 🤣 maar om alles in te richten, van kleed tot wasmachine vloer, gordijnen, servies etcquote:Op maandag 9 februari 2026 17:21 schreef TantePien1990 het volgende:
[..]
3000-5000 om je complete inboedel te kopen, en je huis van verf etc te voorzien?
Ik mag een dure smaak hebben. Maar zelfs met enkel kringloop en marktplaats lijkt dat me lasti.
Nee want het moet wel voldoen aan de samenwerkingen , dalijk verzint een kind iets waar je zelf voor moet betalen ! Stel je voor !quote:Op maandag 9 februari 2026 17:21 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Am is druk aan het plannen voor de voorjaarsvakantie, waarom niet een uitje vragen aan een kind? Wie weet wil er wel eentje zwemmen, of wil er eentje naar een speelparadijs . Dat is dan toch ook leuk.
Am vind de uitjes leuk maar het gaat toch niet over wat zij leuk vind ?
Eens! Ze is misschien wel het type dat een plan B of C kan bedenken maar volgens mij benoemde ze in de podcast ook dat ze inderdaad nu tegen dingen aanloopt waar ze geen verstand heeft.quote:Op maandag 9 februari 2026 09:36 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
Ik mag toch hopen dat Tim zn eigen financiële boontjes dopt.
Het venijn zit em in de morele staart vind ik. Ja privé en zakelijk moet je gescheiden houden. Maar zo decadent leven, terwijl je misschien je personeel niet kan betalen is natuurlijk gewoon een dikke middelvinger. En dan ook nog eens een hele podcast lang praten over dat ze ( Iris en Mich) niet van eenvoudig leven houden en het niet voor minder willen doen.
Enne Michelle een ondernemer? Hm….dat moet nu nog blijken. Ik vermoed dat ze weinig kaas heeft gegeten van de financiële en administratieve kant. Dat deden Koen en Jaq.
Ze wonen gemeubileerd dus wat in de keet staat blijft in de keet.quote:Op maandag 9 februari 2026 17:25 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 9 februari 2026 17:56 schreef Clavis het volgende:
Leuk voor Sanneke. Maar zou ze echt zo schaamteloos zijn om tikkies te plaatsen? Ik denk dat ze ook hoopt op volgers die zeggen “oh ik heb nog wel een kast voor je”.
Ach ja niet aan gedacht , maar ind ze hebben niets of bijna nietsquote:Op maandag 9 februari 2026 17:31 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ik denk dat potten en pannen ook van de verhuurder zijn. En hun bed? Zal dat van hun zijn. Zo'n chalet huur je vaak gemeubileerd. En omdat ze dachten dat ze er voor onbepaalde tijd zouden wonen denk ik dat hun van praktisch nul weer een inboedel moeten kopen.
Nou dat hoop ik eerlijk gezegd van niet. Laat ze eerst maar eens goed voor M zien te zorgen en met hem eens eerst regelmatig naar buiten te gaan en mentale en lichamelijke hulp voor zichzelf in te schakelen.quote:Op maandag 9 februari 2026 17:38 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Wel fijn voor ze! Denk dat de 2e baby ook vrij snel zal komen
En zo positief , ik denkdat ik dat niet zou kunnenquote:Op maandag 9 februari 2026 18:13 schreef Mallorcameisje het volgende:
En dan zie je een story van Jade (mijnlevenmetkanker_) 😔😔 Dat is pas een dappere meid, nooit klagen, altijd zo flink 🥺
Dat zou ik echt een stomme reden vinden , als je kijkt wat zij verdient in een maand . Stom mensquote:Op maandag 9 februari 2026 18:25 schreef poohenzo het volgende:
[..]
Nee want het moet wel voldoen aan de samenwerkingen , dalijk verzint een kind iets waar je zelf voor moet betalen ! Stel je voor !
Maar ik hoop wel dat je het nu naar je zin hebt 👍quote:Op maandag 9 februari 2026 18:24 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ik ben net verhuisd, weg bij me ex met niets.. moest alles nieuw.. en heb niet eens een vastwasser gekocht wat ik graag wou 🤣 maar om alles in te richten, van kleed tot wasmachine vloer, gordijnen, servies etc
Was ik toch meer dan 15 K kwijt
Ja verschrikkelijk voor het meisje. Die gun je zoveel meer. 😪quote:Op maandag 9 februari 2026 18:13 schreef Mallorcameisje het volgende:
En dan zie je een story van Jade (mijnlevenmetkanker_) 😔😔 Dat is pas een dappere meid, nooit klagen, altijd zo flink 🥺
Als ik moe ben ga ik niet naar een winkelquote:Op maandag 9 februari 2026 18:38 schreef Moppie1982 het volgende:
Vaatwasser is te zwaar, maar rondje Action niet
Prioriteiten die meid hoor DBM
Ik denk dat als Sanneke rammelende eierstokken heeft ze dan niet denkt aan de financiële gevolgen.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:56 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Nou dat hoop ik eerlijk gezegd van niet. Laat ze eerst maar eens goed voor M zien te zorgen en met hem eens eerst regelmatig naar buiten te gaan en mentale en lichamelijke hulp voor zichzelf in te schakelen.
En als je overal tikkies voor aan moet maken en om geld moet gaan lopen leuren lijkt het mij niet verstandig om er nog een 2e bij te nemen.
Ik denk dat ze daar dr shot dopamine van krijgt. Thuis kan ze het niet vinden. Een dagdeel buiten de deur zou haar al veel goeds doen. Even afleiding van je dagelijkse beslommeringenquote:Op maandag 9 februari 2026 18:38 schreef Moppie1982 het volgende:
Ik ben veilig dat telt!quote:Op maandag 9 februari 2026 18:59 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Maar ik hoop wel dat je het nu naar je zin hebt 👍
Moet er zelf ook niet aandenken haha als ik moe ben echt moe, wil ik lekker bankhangen als ik alles gedaan heb en echt niet naar de Actionquote:Op maandag 9 februari 2026 19:00 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Als ik moe ben ga ik niet naar een winkel
Misschien moet ze ook vrijwilligerswerk gaan doen, lekker klagen bij de bejaarden hahaquote:Op maandag 9 februari 2026 19:05 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar dr shot dopamine van krijgt. Thuis kan ze het niet vinden. Een dagdeel buiten de deur zou haar al veel goeds doen. Even afleiding van je dagelijkse beslommeringen
Die vind wel weer wat anders om te zeikenquote:Op maandag 9 februari 2026 19:03 schreef Moedervan4kids het volgende:
Die Sanneke, ze gaat straks echt in een content gat vallen als ze het huis heeft. Kan ze niet meer zeuren over alles rondom de woningmarkt en bezichtigen ect.
Ze heeft het net iets te vaak over een 2e de laatste tijd.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:02 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ik denk dat als Sanneke rammelende eierstokken heeft ze dan niet denkt aan de financiële gevolgen.
Heeft ze geen troetelbeertjes gekocht voor haar troetelbeertjes?quote:Op maandag 9 februari 2026 19:22 schreef Moppie1982 het volgende:
Tis wel goed dat MG even weg is, vind altijd dat de kindjes Geerts bijna niets in huis doen, aan Guus de eer om de was rond te brengen
En hoeveel zooi wilt DBM hebben voor haar Valentijntjes
Laten we hopen dat ze eerst met zichzelf aan de slag gaat.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:17 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
[..]
Ze heeft het net iets te vaak over een 2e de laatste tijd.
Oh gelukkigquote:
Nou datquote:Op maandag 9 februari 2026 19:00 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Als ik moe ben ga ik niet naar een winkel
Dat dat maar zo mag blijven en dat je ook vooral je geluk weer mag vinden.quote:
AM heeft de datum nog niet prijsgegevenquote:Op maandag 9 februari 2026 20:54 schreef Jees2008 het volgende:
[..]
Is dat dan voor of na de fanklubdag van AM?
Je hebt ‘bakfiets bij elkaar geschooid’ verkeerd geschreven.quote:Op maandag 9 februari 2026 20:25 schreef Paardrijden123 het volgende:
Jemig Sanne en Dion hadden dit toch veel eerder kunnen bedenken. Je komt niet uit een ei toch?
Elke keer op vakantie, bakfiets kopen, eten bestellen, uiteten gaan etc. En nu opzoek naar gratis meubels. En waarom zou je niet kunnen inschatten hoe duur een vloer en gordijnen zijn? Maak een schatting en dan kan je er toch gewoon voor sparen…. 😬 het is niet dat ze maar 1 maand voorbereiding hebben gehad. Ze weten dit al minstens een jaar (en nog langer denk ik?).
🩷quote:Op maandag 9 februari 2026 21:03 schreef Lief17 het volgende:
[..]
Dat dat maar zo mag blijven en dat je ook vooral je geluk weer mag vinden.
Ik heb werkelijk waar nog nooit zo'n stel meegemaakt wat hun prioriteiten totaal niet op een rijtje hebben. Echt... stelletje oelewappers. Als je zo veel op vakantie kan gaan en etentjes kan hebben dan kan ik er geen medelijden mee hebben. Maar ach die krijgt straks van alles gratis van haar volgers omdat ze zo zielig is... echt al meer dan een jaar aan het drammen voor een ander huis en aan het janken en blijkbaar daar de centen niet voor hebben maar voor allerlei onzin wel. Ontzettend bijzonder weer.quote:Op maandag 9 februari 2026 20:36 schreef LALAA het volgende:
En het gebedel om gratis spullen is begonnen bij Sanneke…
Ze wachten al meer dan een jaar op een huis. En nu is het zover, en dan weet mevrouw zogenaamd niet eens hoe duur gordijnen/een vloer uit zullen pakken. Voor zoiets reserveer je toch gewoon alvast een (ruim) bedrag?
En ze heeft gespaard. Van die paar honderd euro die ze per maand heeft verdiend afgelopen jaar zeker. Maar uit eten en vakanties hadden natuurlijk meer prioriteit.
Ik vind het in en in triest dat zij überhaupt gratis meubels durft weg te kapen voor de neus van mensen die écht helemaal niks hebben.
Dat snap ik hoor! Toen ik het had geschreven en je reageerde erop dacht ik ook, hoeveel mama’s/papa’s kleuren/knutselen/lego’en met hun kind! Maar je snapte m’n punt 😉quote:Op maandag 9 februari 2026 18:28 schreef Spezi het volgende:
@ mallorcameisje, daar heb je gelijk in.
Trok het mezelf een beetje aan haha
En die onthouden het waarschijnlijk toch niet dus oneindig klagen 😅quote:Op maandag 9 februari 2026 19:08 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Misschien moet ze ook vrijwilligerswerk gaan doen, lekker klagen bij de bejaarden haha
Precies dit, een ergotherapeut zal haar goed doenquote:Op maandag 9 februari 2026 20:51 schreef Henrike het volgende:
[..]
Nou dat
Ik ben chronisch ziek en na het avondeten echt kapot.
Een winkel bezoeken lukt mij niet, maar ik heb overdag wel meer gedaan dan Dbm😉
Nou datquote:Op maandag 9 februari 2026 21:11 schreef Moppie1982 het volgende:
Daarom wordt ik zo vaak pist off op DBM, heb ook trauma’s hele grote, en adhd maar mezelf zielig vinden never! Doorgaan hoort gewoon bij mij
Kan me niet voorstellen dat ik al me rommel zou laten liggen, en dan wel in de Action kadootjes zou kopen.
Autisme kan je vaak geen rommel laten liggen, want alles moet op dezelfde plek, daarom vraag ik me af of ze überhaupt wat heeft
Maar ja wie ben ik 😁
Vreselijk zo’n zooi!!! En dat valt me telkens op als ze dat filmt/post, die zooi op die kastjes. Benieuwd of ze het echt heeft opgeruimd nuquote:Op maandag 9 februari 2026 21:19 schreef Henrike het volgende:
[..]
Nou dat
Zag je die kast op haar slaapkamer? Ik kan niet slapen in zo'n zooi en ik heb geen autisme of adhd
Diezelfde man regelde en betaalde de units.......vertelde ze zelf. Dus ook die uitspraak was weer gebakken lucht. Ze liet het zich maar fijntjes aanleunen.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:30 schreef Cyan het volgende:
[..]
Eens! Ze is misschien wel het type dat een plan B of C kan bedenken maar volgens mij benoemde ze in de podcast ook dat ze inderdaad nu tegen dingen aanloopt waar ze geen verstand heeft.
Ze heeft eerder ook al aangegeven dat ze nooit de hulp van haar vader zou inroepen want ze wil zich vooral bewijzen. En daarnaast, waarom zou haar vader haar financieel uit de brand (moeten) helpen? Er wordt hier soms gedaan alsof die man zo vermogend is maar volgens mij valt dat best mee.
Al dat geld gaat naar de hypotheek, die hebben ze immers binnenkort afbetaald.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:58 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Dat zou ik echt een stomme reden vinden , als je kijkt wat zij verdient in een maand . Stom mens
Ik zeg altijd een opgeruimd huis is een opgeruimd hoofdquote:Op maandag 9 februari 2026 21:19 schreef Henrike het volgende:
[..]
Nou dat
Zag je die kast op haar slaapkamer? Ik kan niet slapen in zo'n zooi en ik heb geen autisme of adhd
Sterker nog: het is haar lievelings.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:38 schreef Moppie1982 het volgende:
Dat wel, maar ik ben toch ook heel blij dat ik met mijn 24 uur werken wel iets meer verdienquote:Op maandag 9 februari 2026 21:52 schreef Hyacinth het volgende:
Ik vind dat Sanneke nog best aardig verdient met die pauper content van haar
Ik heb geen autisme maar ik word onrustig van haar kamer, zoveel prulletjes.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:11 schreef Moppie1982 het volgende:
Daarom wordt ik zo vaak pist off op DBM, heb ook trauma’s hele grote, en adhd maar mezelf zielig vinden never! Doorgaan hoort gewoon bij mij
Kan me niet voorstellen dat ik al me rommel zou laten liggen, en dan wel in de Action kadootjes zou kopen.
Autisme kan je vaak geen rommel laten liggen, want alles moet op dezelfde plek, daarom vraag ik me af of ze überhaupt wat heeft
Maar ja wie ben ik 😁
Amen! Beter kan ik het niet verwoorden.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:11 schreef Moppie1982 het volgende:
Maar ja wie ben ik 😁
Die zitten straks met z’n tweeën thuis van een bijstandsuitkering te genieten. Zou mij niks verbazen dat een verhuizing zoveel stress veroorzaakt dat Dion uitvalt.quote:Op maandag 9 februari 2026 22:04 schreef Linnen het volgende:
Ik vind ook dat Sanneke te enthousiast praat over het feit dat Dion minder geld verdiend dan 1/2 jaar geleden. Ik heb het gevoel dat ik toch echt naar een disaster in de maak kijk
Ach gossie, onze Royke knutselt nu ook al naast zijn taak als mantelzorger😉quote:Op maandag 9 februari 2026 21:39 schreef Lolaliedje30 het volgende:
Is Debbie alweer online ? Nee toch?
Nou Roy is wel ineens actief op verkoop pagina’s.
Hij verkoopt o.a. zelfgemaakte kaarsen voor Pasen en de Ramadan 😂😂😂
En oja de kinderwagen die bij oma is gebruikt voor de kleinkinderen word ook verkocht.
Dus oma past dus ook wel eens op de kleinkinderen? Daar las je nooit wat over hè bij onze Deb.
Ze moet ergens haar geld aan verdienen, nu ze met haar flu-imperium niks binnenhaalt 🫣quote:Op maandag 9 februari 2026 21:39 schreef Lolaliedje30 het volgende:
Is Debbie alweer online ? Nee toch?
Nou Roy is wel ineens actief op verkoop pagina’s.
Hij verkoopt o.a. zelfgemaakte kaarsen voor Pasen en de Ramadan 😂😂😂
En oja de kinderwagen die bij oma is gebruikt voor de kleinkinderen word ook verkocht.
Dus oma past dus ook wel eens op de kleinkinderen? Daar las je nooit wat over hè bij onze Deb.
Zouden die kaarsen net zo’n succes worden als die boekenstempels en haar ebook 🫣quote:Op maandag 9 februari 2026 22:13 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ach gossie, onze Royke knutselt nu ook al naast zijn taak als mantelzorger😉
Haha dit is natuurlijk gewoon Debbie onder de naam van Roy. Die vrouw kan niet zonder.quote:Op maandag 9 februari 2026 22:13 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ach gossie, onze Royke knutselt nu ook al naast zijn taak als mantelzorger😉
Ik heb dat ook en heb adhd, ik kan niet ontprikkelen in een winkel, dan moet ik even lopen, stil zitten probeer ik, maar me hoofd is vaak te druk, dus vind het knap dat ze het kan.quote:Op maandag 9 februari 2026 22:04 schreef TantePien1990 het volgende:
[..]
Amen! Beter kan ik het niet verwoorden.
Hier ook meerdere trauma’s. En autisme.
Nee ik werk niet. Maar mijn huis is altijd schoon en netjes.
Maar ‘s avonds is het wel klaar bij mij. De Action kom ik alleen ‘s morgens vroeg. 8u dan heb ik hem voor me alleen. Ga er niet voor de lol heen. Fel licht, mega veel prikkels.
Zowieso er stond zelfs bij dat als je interesse had in de kaarsen je zijn vrouw een bericht moest doen met haar Facebook account erbij. 😂quote:Op maandag 9 februari 2026 22:16 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Haha dit is natuurlijk gewoon Debbie onder de naam van Roy. Die vrouw kan niet zonder.
Maar....heel goed dat ze gewoon lekker aan de knutsel is...goed voor het mentale welzijn!!
Weet je..snap het bijna. Wat is anders de optie op een huis? Verschil tussen sociale huur en particulier is enorm. Zeker als het verschil nihil is.quote:Op maandag 9 februari 2026 22:10 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Die zitten straks met z’n tweeën thuis van een bijstandsuitkering te genieten. Zou mij niks verbazen dat een verhuizing zoveel stress veroorzaakt dat Dion uitvalt.
Ik bedoel bijstand nadat ze verhuisd zijn. Dion lijkt ook heel weinig draagkracht te hebben, hij is al eerder uitgevallen. Een verhuizing kan best stressvol zijn, zeker wanneer de financiële middelen er niet of te weinig zijn. Tel daar een vrouw bij op die niks wil want autisme. Voldoende ingrediënten aanwezig om uitval te veroorzaken.quote:Op maandag 9 februari 2026 22:28 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Weet je..snap het bijna. Wat is anders de optie op een huis? Verschil tussen sociale huur en particulier is enorm. Zeker als het verschil nihil is.
Zodra ze eenmaal de huurwoning hebben kan ze flink gaan verdienen op insta. Is toch dusdanig triest dat je dit een baan kan noemen. Was dat bruto?😂
Maar echt, dat geschooi om gratis meuk.
Denk dat je al een paar duizend kwijt bent voor goedkope laminaat en ondervloer? Gordijnen op maat nog niet over beginnen.😂 Dan betaal je ook zo tussen de 400-900 euro per raam.
Tv kast/eettafel/salontafel is dan relatief goedkoop.
😂 Ja oke. Ik weet het niet. Sanne heeft toch jaren in de bijstand gezeten en zoveel gezeik mee gehad?quote:Op maandag 9 februari 2026 22:44 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik bedoel bijstand nadat ze verhuisd zijn. Dion lijkt ook heel weinig draagkracht te hebben, hij is al eerder uitgevallen. Een verhuizing kan best stressvol zijn, zeker wanneer de financiële middelen er niet of te weinig zijn. Tel daar een vrouw bij op die niks wil want autisme. Voldoende ingrediënten aanwezig om uitval te veroorzaken.
Sanneke is een opvreter en trekt Dion mee.
Mochten ze het huis krijgen dan hoop ik dat Dion veel zelf kan of dat er voldoende hulp is. Als ze alles ook nog tegen betaling moeten laten doen voorzie ik een drama.
Waar te koop? Ik vraag dit voor een vriendinquote:Op maandag 9 februari 2026 22:16 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Haha dit is natuurlijk gewoon Debbie onder de naam van Roy. Die vrouw kan niet zonder.
Maar....heel goed dat ze gewoon lekker aan de knutsel is...goed voor het mentale welzijn!!
Het contrast is zo groot. En je ziet het effect ook van zo'n positieve instelling. Dat meisje is geliefd, wordt uitgenodigd voor concerten, kreeg koningin maxima op bezoek, en zoveel meer. Ze heeft echt veel bereikt en haar positieve instelling is daar essentieel in geweest.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:13 schreef Mallorcameisje het volgende:
Niet iedereen overziet dit met ass.quote:Op maandag 9 februari 2026 22:04 schreef TantePien1990 het volgende:
[..]
Amen! Beter kan ik het niet verwoorden.
Hier ook meerdere trauma’s. En autisme.
Nee ik werk niet. Maar mijn huis is altijd schoon en netjes.
Maar ‘s avonds is het wel klaar bij mij. De Action kom ik alleen ‘s morgens vroeg. 8u dan heb ik hem voor me alleen. Ga er niet voor de lol heen. Fel licht, mega veel prikkels.
Ze doet alsof het busje er daarna uitzag alsof het in een shredder had gezeten. Kan natuurlijk, zij heeft namelijk altijd pech.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 03:21 schreef Dandelions het volgende:
Zat even bij sanneke te kijken, maar waarom kan ze die meubels van oma niet krijgen als iemand tegen de bestelbus is aangereden.
Zijn dan gelijk alle meubels kapot?
Ik ben geblokt door haar dus kan geen reacties lezen onder haar berichten ofzo.
Wat zou ze hele dagen op die bank doen ? Tv kijken? Je kunt toch best kijken wat vind ik mooi en wat kost het .quote:Op maandag 9 februari 2026 20:52 schreef Lodelie het volgende:
Ik gun Sanneke een huis, echt.
Maar ga niet rechtlullen wat krom is. Hoe kan je zo lang op een huis wachten en dan nu zeggen dat je geen idee hebt wat dingen kosten. Ze zegt dat ze wel gespaard heeft, maar waarom dan zoeken naar gratis meubelen? Dan weet je dus al dat je niet genoeg gespaard hebt...
Hahaquote:Op maandag 9 februari 2026 21:07 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Je hebt ‘bakfiets bij elkaar geschooid’ verkeerd geschreven.
Alle autisme is anders , mijn zoon heeft ook autisme maar het is een bende op zijn kamer😂quote:Op maandag 9 februari 2026 21:11 schreef Moppie1982 het volgende:
Maar ja wie ben ik 😁
Zou dan echt neiging krijgen om te reageren met "maar die zit toch niet meer op Facebook?"quote:Op maandag 9 februari 2026 22:27 schreef Lolaliedje30 het volgende:
[..]
Zowieso er stond zelfs bij dat als je interesse had in de kaarsen je zijn vrouw een bericht moest doen met haar Facebook account erbij. 😂
Huurhuizen zijn meestal leeg. Waarom is mij een raadsel, want meestal neem je je gordijnen en vloer niet mee naar een ander huis. Gasfornuis en koelkast, kun je meenemen, maar als je een keuken krijgt met inbouwapparatuur dan moet je dat ook weer verkopen oid. Je zou denken dat dat slimmer kan vanuit die woningstichtingen.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 08:13 schreef proud_mami het volgende:
Is dat huis van Sanneke en Peppie dan helemaal kaal? Geen laminaat/tapijt en raambekleding oid om over te nemen?
En is het een huis of een appartement?
Hier moet ook alles leeggehaald worden ‘want het kan soms wel even duren voordat het huis weer verhuurd wordt dus weten we nog niet wie er in gaat komen’quote:Op dinsdag 10 februari 2026 08:13 schreef proud_mami het volgende:
Is dat huis van Sanneke en Peppie dan helemaal kaal? Geen laminaat/tapijt en raambekleding oid om over te nemen?
En is het een huis of een appartement?
Dan moet ze wel van de bank af om ze aan te nemen…quote:Op dinsdag 10 februari 2026 07:33 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik ben wel echt heel benieuwd naar het huis. Is er ruimte voor de bakfiets? Is er een tuin? Of, als het een appartement is, een lift? Zou ze er energie van krijgen en dus van de bank komen? Zal ze het opgeruimd houden? Kan ze er pakketjes laten bezorgen? Kan er eten bezorgd worden?
Misschien neemt ze wel zo’n stortkoker naast de voordeur. Kan ze via de (gesponsorde/geschooide) cameradeurbel vanaf de bank zeggen dat ze het daar in mogen gooien.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 08:45 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dan moet ze wel van de bank af om ze aan te nemen…
Ze wordt misschien de opzichter. Vanaf de bank aangeven wat er moet gebeuren en daartussen scrollen naar dingen die ze niet kan betalen of nodig heeft, maar wel affiliate linkjes van plaatst, met het verzoek om er op te klikken zodat ze wél weer dingen kan kopen.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 09:04 schreef papierentas het volgende:
Benieuwd wie mag gaan klussen als dat huis doorgaat. Ik zie Sanneke niet schilderen, of een kast in elkaar zetten.
😂quote:Op dinsdag 10 februari 2026 08:48 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Misschien neemt ze wel zo’n stortkoker naast de voordeur. Kan ze via de (gesponsorde/geschooide) cameradeurbel vanaf de bank zeggen dat ze het daar in mogen gooien.
Nee dat begrijp ik hoor! Alleen bij haar is alles een excuusquote:Op dinsdag 10 februari 2026 07:51 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Alle autisme is anders , mijn zoon heeft ook autisme maar het is een bende op zijn kamer😂
Klopt... vriend van mij werkt bij het sloopteam van een woningbouw. Als een huis leeg komt is het hun taak om het helemaal leeg te trekken en dingen die er wel in horen op te knappen of repareren. Soms moeten ze hele nette vloeren eruit slopen wat natuurlijk extreem zonde is!quote:Op dinsdag 10 februari 2026 08:33 schreef papierentas het volgende:
[..]
Huurhuizen zijn meestal leeg. Waarom is mij een raadsel, want meestal neem je je gordijnen en vloer niet mee naar een ander huis. Gasfornuis en koelkast, kun je meenemen, maar als je een keuken krijgt met inbouwapparatuur dan moet je dat ook weer verkopen oid. Je zou denken dat dat slimmer kan vanuit die woningstichtingen.
Maar ze kunnen toch prima bij een ikea of kringloop voor wat meubels kijken? Ze kan voor amper 20,- een tv meubel kopen daar. Tja niet op wielen zoals zij wil, maarja dan had ze moeten sparen. Ze doet gewoon zielig zodat mensen geld gaan geven, echt schandalig.
Dat kan ze!quote:Op dinsdag 10 februari 2026 08:45 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dan moet ze wel van de bank af om ze aan te nemen…
Hogere kosten ga ik vanuit.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 10:03 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die wc bij hvk 🫣 waarom zetten ze niet een dixie neer voor een groot gezin, ipv zoiets in de schuur?
Ik ben 6 jaar geleden van mijn huurhuis verhuisd naar ons koophuis en toen mocht ik met de nieuwe bewoners overleggen wat zij eventueel van mij over wilden nemen. Op deze manier kon die jongen starten met nieuw laminaat (lag er net een half jaar) en raambekleding, en hoefde ik dat er allemaal niet uit te halen. Ik weet niet of dit overal zo kan, maar ik en hij vonden dat ideaal. En dat is misschien niet wat je in eerste instantie het mooist vindt, maar wat is nou belangrijker?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 09:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Klopt... vriend van mij werkt bij het sloopteam van een woningbouw. Als een huis leeg komt is het hun taak om het helemaal leeg te trekken en dingen die er wel in horen op te knappen of repareren. Soms moeten ze hele nette vloeren eruit slopen wat natuurlijk extreem zonde is!
Waar die vriend werkt kan dit dus niet (word ook over geklaagd.. logisch.. ) als oude huurder weg gaat word huis leeg getrokken en daarna komt het pas weer in de verhuur.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 10:08 schreef Mirp het volgende:
[..]
Ik ben 6 jaar geleden van mijn huurhuis verhuisd naar ons koophuis en toen mocht ik met de nieuwe bewoners overleggen wat zij eventueel van mij over wilden nemen. Op deze manier kon die jongen starten met nieuw laminaat (lag er net een half jaar) en raambekleding, en hoefde ik dat er allemaal niet uit te halen. Ik weet niet of dit overal zo kan, maar ik en hij vonden dat ideaal. En dat is misschien niet wat je in eerste instantie het mooist vindt, maar wat is nou belangrijker?
Oh wat zonde zeg.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 10:11 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Waar die vriend werkt kan dit dus niet (word ook over geklaagd.. logisch.. ) als oude huurder weg gaat word huis leeg getrokken en daarna komt het pas weer in de verhuur.
En wat een teringzooi in die schuur johquote:Op dinsdag 10 februari 2026 10:03 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die wc bij hvk 🫣 waarom zetten ze niet een dixie neer voor een groot gezin, ipv zoiets in de schuur?
Hier moet je het zelf leegtrekken 😟quote:Op dinsdag 10 februari 2026 10:11 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Waar die vriend werkt kan dit dus niet (word ook over geklaagd.. logisch.. ) als oude huurder weg gaat word huis leeg getrokken en daarna komt het pas weer in de verhuur.
Tja, ze is zelf doorgegaan met baren daar. Minstens Z en L zijn daar geboren, misschien de anderen ook wel.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 10:05 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
Verbaasde mij vooral hoe klein de wc en douche is. ( wist dat het klein was maar niet zo klein) Dat is toch geen doen met zoveel kinderen.
Ik ben op social media geblokkeerd door haarquote:Op dinsdag 10 februari 2026 08:13 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Zou dan echt neiging krijgen om te reageren met "maar die zit toch niet meer op Facebook?"
Zonde! Toen wij in onze huurwoning kwamen konden wij de beneden vloer , zonneschermen en raambekleding op de slaapkamers overnemen.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 10:31 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Hier moet je het zelf leegtrekken 😟
Hoe dan ook zonde!
Zoals ik dan ook al maanden roep.quote:Op maandag 9 februari 2026 22:10 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Die zitten straks met z’n tweeën thuis van een bijstandsuitkering te genieten. Zou mij niks verbazen dat een verhuizing zoveel stress veroorzaakt dat Dion uitvalt.
Weet niet maar viel mij ook niet zo op omdat kleuters toch altijd in leeftijd en ontwikkeling verschillen? Ze geeft ook aan dat lot enorm vooruit is gegaan in een maand.. wie weet is andere kind paar maanden jonger en lopen ze dus eigenlijk gelijk? 🤷 vind annemarie nooit echt pochen met hoe voor haar kinderen lopen iigquote:Op dinsdag 10 februari 2026 10:40 schreef Huisopdehoek het volgende:
Laat AM nou expres de tekening onder die van L zien? Compleet met naam?
Als ‘kijk mijn kind eens goed tekenen’?
(Of geloof ik gewoon niet meer in ‘oeps’ bij haar..)
Kan ik me ergens aanmelden voor deze cursus? 🙈quote:Op dinsdag 10 februari 2026 11:33 schreef Paardrijden123 het volgende:
Sanneke manifesteert meubels en geld. Ja, daar ga je het echt mee redden… 🤦🏼♀
Geeft Ellen(zonder Koen) deze cursus niet danquote:Op dinsdag 10 februari 2026 11:41 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Kan ik me ergens aanmelden voor deze cursus? 🙈
Ze heeft google en marktplaats al afgezocht. Nou staan zat gratis spullen op, maar madam heeft eisen.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 11:33 schreef Paardrijden123 het volgende:
Sanneke manifesteert meubels en geld. Ja, daar ga je het echt mee redden… 🤦🏼♀
Denk niet dat een Red Bull nu het handigste is met al haar mankementen 😅quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:06 schreef papierentas het volgende:
DBM heeft ook weer een zware ochtend. Flapje van zondag nog bijna dood, nu naar de oppas gebracht, dat was dus weer een natte wind van de bange mama. Maar alles op een Red Bulletje en tandvlees!
Ik zie dit voor mequote:Op dinsdag 10 februari 2026 11:27 schreef Beertjeteddy het volgende:
Op de weggeefhoek bij Sanneke staat zelfs een gratis traplift.
Dat is nou echt iets voor haar. 🫣
Tja adhd en autisme he! Google zei dat je dan afspraken verkeerd noteert dus dat doen we dan maar 👌quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:22 schreef Huisopdehoek het volgende:
DBM: ‘het gebeurt te vaak dat ik de tijd van een afspraak verkeerd noteer’
Hoe dan?
Ik zou net zeggen, ze heeft ook last van hartkloppingen (al hoor ik haar daar niet meer over) en dan is redbull ook niet echt gezond. (Energy drank is nooit gezond maar met zo’n waslijst aan klachten zou ik dat helemaal laten staan)quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:12 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Denk niet dat een Red Bull nu het handigste is met al haar mankementen 😅
En maar blijven schooien en de mensen ook die erin trappen, helemaal getikt.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 13:58 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Ongelooflijk hoe Sanneke schooit zeg. ‘Ik ben helemaal overweldigd hoeveel mensen geld, spullen, hulp aanbieden’. Nou volgens mij helemaal niet overweldigd hoor, hiervoor deed ze het.
En let op: vooral bij het stukje geld kan ze hulp gebruiken
Zij doet wel vaker 3x per week de weekboodschappen.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 14:08 schreef Earring het volgende:
DBM deed even vlug de weekboodschappen
Huhh die had haar 3e kind toch zondag met flipperdeflap gedaan?
Dat zou ook mijn planning zijn. Ga je weer met 5 kinderen die kant op terwijl je er nu maar 2 hebt.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 14:03 schreef IlseMarije het volgende:
De meiden van hvk kunnen vanavond douchen in het zwembad en de jongsten moeten daarna nog (ze schreef laat douchen), ik zou de jongste 2 kinderen lekker overdag even douchen als de meiden op school zijn, hoef je die tweeling ook niet mee te nemen.
Dat mensen hier in trappen 🤦♀quote:Op dinsdag 10 februari 2026 13:58 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Ongelooflijk hoe Sanneke schooit zeg. ‘Ik ben helemaal overweldigd hoeveel mensen geld, spullen, hulp aanbieden’. Nou volgens mij helemaal niet overweldigd hoor, hiervoor deed ze het.
En let op: vooral bij het stukje geld kan ze hulp gebruiken
Onder dr post met jaarinkomen stonden ook reacties dat mensen meer en vaker bij dr gaan klikken op de linkjes. Vond ik ook apartquote:Op dinsdag 10 februari 2026 14:13 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dat mensen hier in trappen 🤦♀
Levensbehoefte nr 1 allemaal. Want ze heeft geen ruimte in haar hoofd voor gezond eten.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 14:31 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke heeft vooral behoefte aan clicks en kraskaarten zodat ze kunnen blijven sparen. Ik heb een heleboel kraskaarten maar veel dingen zoals cola, snoep, chips etc. Als ik dat zou halen kan ik echt niet extra sparen want dan moet ik nog steeds boodschappen doen.
Ze is gewoon niet echt een hele snuggerequote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:22 schreef Huisopdehoek het volgende:
Hoe dan?
Precies,quote:Op dinsdag 10 februari 2026 14:03 schreef IlseMarije het volgende:
De meiden van hvk kunnen vanavond douchen in het zwembad en de jongsten moeten daarna nog (ze schreef laat douchen), ik zou de jongste 2 kinderen lekker overdag even douchen als de meiden op school zijn, hoef je die tweeling ook niet mee te nemen.
Tot zover clean eten en gezonde voedingquote:Op dinsdag 10 februari 2026 13:43 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ik zou net zeggen, ze heeft ook last van hartkloppingen (al hoor ik haar daar niet meer over) en dan is redbull ook niet echt gezond. (Energy drank is nooit gezond maar met zo’n waslijst aan klachten zou ik dat helemaal laten staan)
Ze kan net staan in de keuken... hoe zet jij daar een opblaasbad neer? Daarnaast zou dat enkel meer waterschade opleveren dus niet echt een best planquote:Op dinsdag 10 februari 2026 14:56 schreef Henrike het volgende:
[..]
Precies,
Ze heeft zo'n opblaasbaar bad, gooi daar paar emmers water in en gooi het leeg, grote badhanddoek eronder, niet teveel water.ksn gewoon in de keuken
Met een washandje bij de wasbak is voor een dagje ook niet erg lijkt me?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 14:03 schreef IlseMarije het volgende:
Alleen Flip was naar school en kreeg waarschijnlijk paniekaanvallen omdat hij 5 minuten moest wachten, Flap was naar de oppas (gok dezelfde oma), want nog ziek. Ik zou mijn zieke kind lekker in haar eigen bed laten als ze zo 'doodziek' is.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 15:06 schreef Lalaland79 het volgende:
DBM kan beter een sleutel kastje laten installeren. Hoeft ze niet dr moeder te bellen om de deur voor haar open te doen. Heeft ze geen buren die ze een sleutel toevertrouwd? (Moeten die wel net thuis zijn).
En qua planning had dr moeder beter de kinderen kunnen ophalen als het echt zo krap was met ophalen.
Ik wou net zeggen. Die douche ligt er geen weken uit toch? Kan ze echt niet gewoon even 2 dagen niet douchen? Ze liggen niet in de modder te rollen toch?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 15:35 schreef LeSage het volgende:
[..]
Met een washandje bij de wasbak is voor een dagje ook niet erg lijkt me?
Zij verwart douchen en witte kleding met goed voor je kinderen zorgen.
Ze zou beter wat aandacht aan andere behoeftes van haar kinderen kunnen geven.
Dan ben ik het ook, of nou ja was een 18 jarige en 20 jarige hoef ik niet meer in bad te stoppen 🤭quote:Op dinsdag 10 februari 2026 16:32 schreef RadboudBos het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen. Die douche ligt er geen weken uit toch? Kan ze echt niet gewoon even 2 dagen niet douchen? Ze liggen niet in de modder te rollen toch?
Of ben ik nou zo'n loedermoeder die niet elke dag d'r kinderen in bad stopt🫣
Gewoon in de , denken in oplossingen noemen dat.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 15:25 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ze kan net staan in de keuken... hoe zet jij daar een opblaasbad neer? Daarnaast zou dat enkel meer waterschade opleveren dus niet echt een best plan
Ik snap vooral het iedere dag moeten douchen niet... gewoon een washandje er over en klaar is ook prima in deze situatie
Ik heb kinderen met eczeem.. die heb ik nooit dagelijks in bad/douche gestopt.. gewoon dagelijks washandje is primaquote:Op dinsdag 10 februari 2026 16:44 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Dan ben ik het ook, of nou ja was een 18 jarige en 20 jarige hoef ik niet meer in bad te stoppen 🤭
Ze houdt de schaal vast, dat is heeeeel wat anders 😂quote:Op dinsdag 10 februari 2026 16:56 schreef Muisjeruisje het volgende:
Heeft Sofie Nagelkerke nu gekookt?!?! Ik weet niet wat ik zie!
Is volgens mij ai he... waarschijnlijk omdat wij dat hier riepenquote:Op dinsdag 10 februari 2026 17:03 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith heeft haar kind maar vast in een OS pak gehesen. Waarom verbaasd me dat niet?
😆 true! Ze doet het in elk geval voorkomen of ze gekookt heeftquote:Op dinsdag 10 februari 2026 17:12 schreef Earring het volgende:
[..]
Ze houdt de schaal vast, dat is heeeeel wat anders 😂
Dat AI plaatje bedoel je?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 17:03 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith heeft haar kind maar vast in een OS pak gehesen. Waarom verbaasd me dat niet?
Daarom heeft ze het even laten vastleggen denk ik..quote:Op dinsdag 10 februari 2026 16:56 schreef Muisjeruisje het volgende:
Heeft Sofie Nagelkerke nu gekookt?!?! Ik weet niet wat ik zie!
Het is ook vast als grapje bedoeld. Maar dat zij snapt dat haar kind nog niet kan skiën? Nee, zij vindt dat hij dat heel goed kan.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 17:19 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Dat AI plaatje bedoel je?
Ik vat het op als een grapje, ze snapt zelf ook wel dat Bob nog niet kan skiën, toch. Toch?
Is zeker ai. Ik vind het gewoon weer typisch iets voor haar.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 17:17 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Is volgens mij ai he... waarschijnlijk omdat wij dat hier riepen
Ja, en dan krijgt ze natuurlijk weer veel reacties dat ze het zo goed doet, dat ze trots zijn op haar etc.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 17:51 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Pascal is echt ziek met haar nutri drankjes … ze is er , zo lijkt het gewoon bere trots op
Ik weet ook niet hoe precies met opbouwen ect zit… maar ze krijgt alsnog heel weinig calorieën binnen..quote:Op dinsdag 10 februari 2026 17:51 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Pascal is echt ziek met haar nutri drankjes … ze is er , zo lijkt het gewoon bere trots op
Inderdaad, precies dat...dan gaan mensen weer typen dat ze er alweer een stuk beter uitziet, terwijl ze op het randje van de dood zweeft....social media is zó toxic, zeker bij dit ziektebeeld...quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:04 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ja, en dan krijgt ze natuurlijk weer veel reacties dat ze het zo goed doet, dat ze trots zijn op haar etc.
Als je niet beter weet, zou je kunnen denken dat Jacqueline en Koen haar iets hebben aangedaan.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:30 schreef Lovelii2026 het volgende:
Iris is wel echt fel over Koen en jaq die zijn weggelopen uit jolie aldus haar ….
Ja want omdat ze zo ziek is wil ze helemaal niet horen dat ze er zo goed uit ziet , dan gaat ze weer minder innemenquote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:31 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Inderdaad, precies dat...dan gaan mensen weer typen dat ze er alweer een stuk beter uitziet, terwijl ze op het randje van de dood zweeft....social media is zó toxic, zeker bij dit ziektebeeld...
Als ik haar moeder was, had ik haar telefoon echt buiten op de stoep kapot gegooid..
We weten het toch ook niet beter?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:35 schreef Cyan het volgende:
[..]
Als je niet beter weet, zou je kunnen denken dat Jacqueline en Koen haar iets hebben aangedaan.
Iris werkt toch niet bij Jolie Noe en heeft toch geen zakelijke overeenkomst met Koen en Jacqueline?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 19:18 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
We weten het toch ook niet beter?
En vergeet niet dat ze dan ook weer vette paniek krijgt als iemand er niet om de afgesproken tijd is 😐🫠quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:22 schreef Huisopdehoek het volgende:
Hoe dan?
Precies dit!!! Die tweeling doucht de chloor er na de zwemles af, Louay had ze al in de wasbak. Bij de Action/kruidvat hebben ze prima natte washandjes die voor een dag helemaal geen probleem zijn 🤷🏼♀quote:Op dinsdag 10 februari 2026 15:35 schreef LeSage het volgende:
[..]
Met een washandje bij de wasbak is voor een dagje ook niet erg lijkt me?
Zij verwart douchen en witte kleding met goed voor je kinderen zorgen.
Ze zou beter wat aandacht aan andere behoeftes van haar kinderen kunnen geven.
Het zal per woningbouwvereniging verschillen, vriendin van mij had een huurhuis waar ze eea kon overnemen.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 10:11 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Sowieso witte kleding bij kinderen in dit jaargetijde en dan klagen dat je veel moet wassen. Kom op zegquote:Op dinsdag 10 februari 2026 19:34 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Precies dit!!! Die tweeling doucht de chloor er na de zwemles af, Louay had ze al in de wasbak. Bij de Action/kruidvat hebben ze prima natte washandjes die voor een dag helemaal geen probleem zijn 🤷🏼♀
Ze benoemt graag en vaak dat ze Nutri niet vies en zelfs lekker vindt, want het gebruik houdt het niet 'hoeven' eten in stand. Tweeënhalf verpakking per dag...quote:Op dinsdag 10 februari 2026 17:51 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Dat zij nog leeft mag een wonder heten. Natuurlijk zou ze nu hulp moeten krijgen, maar ergens snap ik wel dat als ze meerdere keren behandelingen heeft beeindigd, dat ze dan ook sceptisch zijn...quote:Op dinsdag 10 februari 2026 19:43 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Ze benoemt graag en vaak dat ze Nutri niet vies en zelfs lekker vindt, want het gebruik houdt het niet 'hoeven' eten in stand. Tweeënhalf verpakking per dag...
Persoonlijk denk ik dat we Pascal even zo gezegd links moeten laten liggen. Die is zo ontzettend ziek. Alle aandacht die ze online krijgt is denk ik niet goed. Ik denk hoe meer we over haar praten hoe meer ze online gaat laten zien en zichzelf de dood in jaagt.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 19:43 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Ze benoemt graag en vaak dat ze Nutri niet vies en zelfs lekker vindt, want het gebruik houdt het niet 'hoeven' eten in stand. Tweeënhalf verpakking per dag...
Eens. Ik volg haar niet, heb een keer gekeken toen hier over haar werd gesproken omdat ze haar gewicht deelde. Ik heb haar account toen gerapporteerd omdat ik vind dat ze niet alleen zichzelf beschadigd maar ook een voorbeeld kan zijn voor andere kwetsbare mensen.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 19:50 schreef Wiepje het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat we Pascal even zo gezegd links moeten laten liggen. Die is zo ontzettend ziek. Alle aandacht die ze online krijgt is denk ik niet goed. Ik denk hoe meer we over haar praten hoe meer ze online gaat laten zien en zichzelf de dood in jaagt.
Een foto op een tegeltje? Leuk voor de familie van Debbie, een tegeltje hebben ze nog niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:12 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm heeft een tegeltje besteld... tja... en ze is helemaal blij dat ze de foto zelf geschoten heeft.. helemaal trots dat ze dat zelf kan... 🤔 mis ik iets? Of ben ik zonder het te weten ook geweldig ergens in? Ik heb echt heel veel van dit soort plaatjes van mijn kinderen geschoten 🤔 iedere ouder heeft dit toch?
Ik zie niets uitzonderlijks op het plaatje
Ik moest hardop lachenquote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:19 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Een foto op een tegeltje? Leuk voor de familie van Debbie, een tegeltje hebben ze nog niet.
Niet alleen familie he... iedereen moet Debbie merch! Vraag me af of de buren ook kussens hebben gekregenquote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:19 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Een foto op een tegeltje? Leuk voor de familie van Debbie, een tegeltje hebben ze nog niet.
Ze vindt zichzelf nog steeds professioneel fotograaf he. Dat de foto zo scheef is als de toren van Pisa lijkt deze topfotograaf niet te zien. En dat dit gewoon een doodnormale foto is die iedere snotaap van 4 jaar oud kan maken, lijkt ze ook niet in te zien. En superleuk wel hoor, die foto op het tegeltje. En ze mag zeker heel blij zijn met de foto en ze mag m mooi vinden. Maar doe niet alsof je William Rutten himself bentquote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:12 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm heeft een tegeltje besteld... tja... en ze is helemaal blij dat ze de foto zelf geschoten heeft.. helemaal trots dat ze dat zelf kan... 🤔 mis ik iets? Of ben ik zonder het te weten ook geweldig ergens in? Ik heb echt heel veel van dit soort plaatjes van mijn kinderen geschoten 🤔 iedere ouder heeft dit toch?
Ik zie niets uitzonderlijks op het plaatje
Nou dat! Le leuk plaatje... leuk idee een tegeltje.. maar foto is gewoon een 13 in dozijn plaatje... prima leuk maar niks bijzondersquote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:38 schreef Lief_mannetje het volgende:
[..]
Ze vindt zichzelf nog steeds professioneel fotograaf he. Dat de foto zo scheef is als de toren van Pisa lijkt deze topfotograaf niet te zien. En dat dit gewoon een doodnormale foto is die iedere snotaap van 4 jaar oud kan maken, lijkt ze ook niet in te zien. En superleuk wel hoor, die foto op het tegeltje. En ze mag zeker heel blij zijn met de foto en ze mag m mooi vinden. Maar doe niet alsof je William Rutten himself bent
😂quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:19 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze hebben in de tijd daarvoor dus niets gespaard. Hoeft natuurlijk ook niet met die rare volgers die wel voor ze dokken. Ik kan echt niks met mensen die zo’n instelling hebben. Het zal je kind zijn.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:40 schreef Lodelie het volgende:
Sanneke deelt nu dat ze "pas" sinds 1,5 jaar weten dat ze weg moeten en dat ze niet met 1 komen zoveel kunnen sparen in korte tijd.
Ik heb het afgelopen anderhalf jaar heel veel dingen gezien die luxe en onnodig waren en dat geld hadden ze allemaal kunnen sparen! Misschien hadden ze dan ook niet genoeg gehad, maar dan hadden we wel echt hun best gedaan.
Zo vaak op vakantie, weekendje weg, uiteten, eten bestellen, lunchen enz enz. Dat geld hadden ze allemaal apart kunnen zetten.
Daarom hebben ze sinds afgelopen weekend ook matching sokken. Was echt een noodzakelijke aankoop.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:55 schreef Huisopdehoek het volgende:
En ze is goed in (be)sparen en uitgaven beheren.
We hebben weer een winnaar voor de Pinokkiotroffee! 🥳🤪
En die echte huizen die ze hadden hebben ze ook nog vrijwillig opgegeven om in de keet te gaan wonen.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:01 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘Ik voel me al zo schuldig tegenover mijn (..) kind dat we hem geen echt huis kunnen bieden’
Huh? Heeft hij onder een brug moeten slapen het afgelopen jaar? Lekte het dak recht in zijn bed?
Hij heeft een warm huis (ook al is het een chalet) want ze lopen vrijwel altijd in een t-shirts, een eigen slaapkamer, een bed, een warme douche/badje, iedere dag eten in zijn mond en een tafel waar hij rond kan lopen en een bank waar hij samen met zijn moeder content kan laten maken.
Wat zou het kind voor verschil merken met een ‘echt’ huis?
Ik hoop vooral dat niemand in de bedeltruc trapt. Al was het maar om ze eens met de neus op de feiten te drukken.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:00 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Ik hoop voor ze dat dit alleen een bedeltruc is en dat ze toch nog wat achter de hand hebben
Dat is in de hoop dat mensen haar geld gaan geven natuurlijk want voor Mijan is het hartstikke zielig.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:01 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘Ik voel me al zo schuldig tegenover mijn (..) kind dat we hem geen echt huis kunnen bieden’
Huh? Heeft hij onder een brug moeten slapen het afgelopen jaar? Lekte het dak recht in zijn bed?
Hij heeft een warm huis (ook al is het een chalet) want ze lopen vrijwel altijd in een t-shirts, een eigen slaapkamer, een bed, een warme douche/badje, iedere dag eten in zijn mond en een tafel waar hij rond kan lopen en een bank waar hij samen met zijn moeder content kan laten maken.
Wat zou het kind voor verschil merken met een ‘echt’ huis?
Ik denk niet dat ze borg hoeft te betalen. Wel dubbele huur omdat ze voor de woning en de keet moeten betalen.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:14 schreef Lalaland79 het volgende:
Maar dat ze dus ook geen geld hebben voor de borg van 2 x de huur. Ze weet toch in welke categorie ze reageren en wat de huurprijs dan is? Dat x 2 is niet zo'n moeilijke rekensom volgens mij. En dat voor iemand die zegt die goed is in besparen en uitgaven beheer.
Jep, ik ben ze afgelopen zomer samen tegengekomen op een festival en dat zag er allemaal erg gezellig en intiem uit!quote:Op maandag 9 februari 2026 15:44 schreef tialtngo het volgende:
Ik zag dit weekend dat Maxine Rouwendal nu maximaal bff’s is met janetpetit. Een kleine (wel leuke!) fluflu die bij mij uit de buurt komt en ik wel eens in het wild spot.
Vraag me meteen af of die dan ook meegaat in de partnerruil 😂
Ja dat zegt ze. Ze deelt een kassabon van 75 euro en denkt dat ze goed bezig is.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:14 schreef Lalaland79 het volgende:
Maar dat ze dus ook geen geld hebben voor de borg van 2 x de huur. Ze weet toch in welke categorie ze reageren en wat de huurprijs dan is? Dat x 2 is niet zo'n moeilijke rekensom volgens mij. En dat voor iemand die zegt die goed is in besparen en uitgaven beheer.
Maar dat had vast niemand tegen haar gezegd, dat ze niet meteen over kunnen zodra ze de sleutel krijgen, dus daar had ze niet voor gespaard. Duh..quote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:20 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze borg hoeft te betalen. Wel dubbele huur omdat ze voor de woning en de keet moeten betalen.
Dat denk ik ook. Vraag me af of ze sowieso een sociaal netwerk hebben die kunnen helpen klussen/schilderen/verhuizen.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:26 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wedden dat Sanneke achteraf gaat klagen dat niemand kwam helpen verhuizen/klussen/koken/op housewarming komt
En op die kassabon staan ook nog genoeg dingen die niet noodzakelijk zijn.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:24 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
Ja dat zegt ze. Ze deelt een kassabon van 75 euro en denkt dat ze goed bezig is.
Vervolgens besteld ze 2 a 3 keer per week eten en koopt ze 3 paar sokken voor 15 euro.![]()
1.5 jaar is een hele lange tijd om te sparen.
En als je wel komt helpen krijg je achteraf een trap na omdat je geen eten mee hebt gebracht.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:26 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wedden dat Sanneke achteraf gaat klagen dat niemand kwam helpen verhuizen/klussen/koken/op housewarming komt
Vooral dat: mensen weten dat wij maar van 1 inkomen moeten rondkomen.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:21 schreef Nieve het volgende:
Hoe langer ik erover nadenk hoe bizarder het wordt.
Dus zij wil niet werken ivm de verkleving van haar zuignap op die bank, ze hebben zelf voor dat chalet gekozen en er ook zelf voor gekozen om Dion minder te laten verdienen en dus moeten we haar nu allemaal iets gunnen en medelijden hebben met haar kind door iets waar zij ZELF voor gekozen hebben?! In welke wereld leven die twee?
Niet in de volwassen wereld met ook nog de verantwoordelijkheid voor een kind in ieder geval.
En het is eigenlijk nog bizarder dat mensen hier in mee gaan.
Ja, daar kan ik me zeker iets bij voorstellen, zeker in het centrum.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:40 schreef Lalaland79 het volgende:
Milou dievandaag van hot naar her fietst en 30 km maakt. Ze heeft toch een auto? Ik zie haar er daar nooit in. Misschien omdat Dordrecht makkelijker te doen js op de fiets?
Ik denk dat niemand haar heeft verteld wat een modaal inkomen is, want no way dat Dion dit toch verdient met part time in het groen?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 22:22 schreef Bubu2012 het volgende:
Besef dat ze op threads zegt dat ze leven van 1 modaal inkomen. Dat is 48000 bruto op jaarbasis. Als je dat omrekent naar netto per maand en toeslagen. Dan zitten ze op ruim ¤3750 netto per maand. Dat is nou niet zo weinig dat je daar niet van kan sparen. Al is bijna een hele inboedel daarvan niet te doen. Maar je hoeft ook niet gelijk alles precies naar je zin te hebben lijkt mij in deze situatie
Dat was ook mijn gedachte.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 22:32 schreef meesterinbreekster het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand haar heeft verteld wat een modaal inkomen is, want no way dat Dion dit toch verdient met part time in het groen?
Modaal geloof ik niet. Maar het maakt ook niet uit wat daar binnenkomt. Ze krijgen alles op en als er iets betaald moet worden doen haar volgers dat met liefde omdat ze het haar zo gunnen. Ik gooi mijn geld nog liever in de kliko.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 22:22 schreef Bubu2012 het volgende:
Besef dat ze op threads zegt dat ze leven van 1 modaal inkomen. Dat is 48000 bruto op jaarbasis. Als je dat omrekent naar netto per maand en toeslagen. Dan zitten ze op ruim ¤3750 netto per maand. Dat is nou niet zo weinig dat je daar niet van kan sparen. Al is bijna een hele inboedel daarvan niet te doen. Maar je hoeft ook niet gelijk alles precies naar je zin te hebben lijkt mij in deze situatie
Als ik even MCW mag quoten: nog niet misschien.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 22:32 schreef meesterinbreekster het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand haar heeft verteld wat een modaal inkomen is, want no way dat Dion dit toch verdient met part time in het groen?
Het zou kunnen dat ze niet weet wat modaal is inderdaad. Maar Dion werkt fulltime en niet parttime. Bij vacatures van het bedrijf waar hij werkt, staat een salaris van ¤2451 tot ¤3454. Als hij het maximale krijgt, dan zitten ze met vakantiegeld en die ¤500 van Sanneke al erg in de buurt van modaalquote:Op dinsdag 10 februari 2026 22:32 schreef meesterinbreekster het volgende:
[..]
Hij kwam uit een heel andere sector, het lijkt me sterk dat hij als nieuwkomer het maximale gaat verdienen. En hij was 1 dag minder gaan werken om meer bij zijn zoon te kunnen zijn?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 22:43 schreef Bubu2012 het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat ze niet weet wat modaal is inderdaad. Maar Dion werkt fulltime en niet parttime. Bij vacatures van het bedrijf waar hij werkt, staat een salaris van ¤2451 tot ¤3454. Als hij het maximale krijgt, dan zitten ze met vakantiegeld en die ¤500 van Sanneke al erg in de buurt van modaal
Lijkt mij ook sterk. Maar misschien goed onderhandeld omdat hij van een heel goed salaris kwam. Ja dat was vaderschapsverlof. Dat is tot Mijan 1 is. Aangezien hij dat in December is geworden, werkt Dion nu weer fulltime.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 22:48 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Hij kwam uit een heel andere sector, het lijkt me sterk dat hij als nieuwkomer het maximale gaat verdienen. En hij was 1 dag minder gaan werken om meer bij zijn zoon te kunnen zijn?
Dat lijkt me heel sterk. Hij kwam van andere tijdelijke (flut) baantjes. En het is ook geen functie van hersenchirurg ofzo, waar specifieke kennis voor nodig is.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 22:50 schreef Bubu2012 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook sterk. Maar misschien goed onderhandeld omdat hij van een heel goed salaris kwam. Ja dat was vaderschapsverlof. Dat is tot Mijan 1 is. Aangezien hij dat in December is geworden, werkt Dion nu weer fulltime.
Ik heb me er inmiddels ook doorheen geworsteld. Iris was heel fel. Het kwam op mij zo over dat zij vindt dat je zakelijk en privé gescheiden moet houden en dat K en J de zaak hebben laten vallen. Michelle was wat milder en zei dat het niet werkte met zijn drieën.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:35 schreef Cyan het volgende:
[..]
Als je niet beter weet, zou je kunnen denken dat Jacqueline en Koen haar iets hebben aangedaan.
Vorig jaar zijn ze een huis geweigerd door maasdelta omdat ze naar het inkomen van 2 jaar terug keken. Toen verdienden ze teveel voor een sociale huurwoning. Hij werkte toen als een soort manager bij een sportschool. Dat het niet te verkopen is naar collega's dat snap ik. Ergens blijft het vreemd dat Sanneke elke keer roept dat ze het niet slecht hebben. Maar toch in anderhalf jaar tijd niet genoeg kunnen sparen voor inboedelquote:Op dinsdag 10 februari 2026 22:55 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel sterk. Hij kwam van andere tijdelijke (flut) baantjes. En het is ook geen functie van hersenchirurg ofzo, waar specifieke kennis voor nodig is.
Als nieuwkomer binnenkomen op een (vrijwel) maximaal salaris is ook niet te verkopen naar collega’s die er al (lang) werken.
Maar als je modaal verdiend krijg je toch geen zorgtoeslag?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 23:09 schreef Keesie123 het volgende:
Zou ze bij dat modaal niet gewoon alle toeslagen optellen? Kindgebonden budget, zorgtoeslag, kinderbijslag, misschien vergeet ik nog wat?
Het lijkt mij ook sterk maar aan de andere kant als je op deze manier wel al je toeslagen (bijna) volledig krijgt? Dan gaat het niet puur om inkomen maar het komt wel binnen. Het doet op mij wel overkomen alsof zij meer van de regeltjes omtrent toeslagen snappen dan dat zij op social media laten blijken.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 22:32 schreef meesterinbreekster het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |