abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220059633
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 20:19 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Een foto op een tegeltje? Leuk voor de familie van Debbie, een tegeltje hebben ze nog niet.
😂
Ik zie weer een fotoshoot op de planning
pi_220059666
Ik heb speciaal voor Sanneke even mijn rekenmachine erbij gepakt.
Als zij haar ‘influencer’ inkomsten in een spaarpotje had gedaan van het afgelopen jaar was dat ¤5133
Daar zou je een heel eind mee komen wat betreft de in ieder geval ‘noodzakelijke’ inrichting van een woning die ze wel of niet krijgen.
Maar ze weten natuurlijk ‘pas’ 1,5 jaar dat ze er uit moeten, dat is niet genoeg tijd om te sparen.

Ik ben oprecht benieuwd hoeveel zij gespaard hebben.
pi_220059693
Sanneke en Dion weten dus al 1,5 jaar dat ze weg moeten uit dat chalet en zijn nog steeds niet voorbereid. Ondertussen zijn ze weet ik hoevaak op vakantie geweest, tig keer eten besteld, de Hema leeggekocht, vinted afgestruind en enorm vaak buiten de deur gegeten. Ze hadden van al dat geld een hoop inboedel kunnen kopen. Zouden ze dat nou oprecht niet snappen? Echt schaamteloos om nu te gaan bedelen 🤮 Efteling hotel zullen ze ook nog wel tussendoor gaan doen want Sanneke wil dat zo graag en dan heeft Sanneke er volgens zichzelf recht op.
pi_220059732
En ze is goed in (be)sparen en uitgaven beheren.

We hebben weer een winnaar voor de Pinokkiotroffee! 🥳🤪
pi_220059737
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 20:40 schreef Lodelie het volgende:
Sanneke deelt nu dat ze "pas" sinds 1,5 jaar weten dat ze weg moeten en dat ze niet met 1 komen zoveel kunnen sparen in korte tijd.

Ik heb het afgelopen anderhalf jaar heel veel dingen gezien die luxe en onnodig waren en dat geld hadden ze allemaal kunnen sparen! Misschien hadden ze dan ook niet genoeg gehad, maar dan hadden we wel echt hun best gedaan.

Zo vaak op vakantie, weekendje weg, uiteten, eten bestellen, lunchen enz enz. Dat geld hadden ze allemaal apart kunnen zetten.
Ze hebben in de tijd daarvoor dus niets gespaard. Hoeft natuurlijk ook niet met die rare volgers die wel voor ze dokken. Ik kan echt niks met mensen die zo’n instelling hebben. Het zal je kind zijn.
pi_220059747
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 20:55 schreef Huisopdehoek het volgende:
En ze is goed in (be)sparen en uitgaven beheren.

We hebben weer een winnaar voor de Pinokkiotroffee! 🥳🤪
Daarom hebben ze sinds afgelopen weekend ook matching sokken. Was echt een noodzakelijke aankoop.
pi_220059756
‘Ik denk dat het normaal is voor veel mensen om veel spaargeld te hebben’?????
Pardon, ook dit is ragebait toch?!

Voor mijn spaargeld heb ik veel moeten laten en hard moeten werken
pi_220059759
Ik hoop voor ze dat dit alleen een bedeltruc is en dat ze toch nog wat achter de hand hebben
pi_220059766
‘Ik voel me al zo schuldig tegenover mijn (..) kind dat we hem geen echt huis kunnen bieden’

Huh? Heeft hij onder een brug moeten slapen het afgelopen jaar? Lekte het dak recht in zijn bed?

Hij heeft een warm huis (ook al is het een chalet) want ze lopen vrijwel altijd in een t-shirts, een eigen slaapkamer, een bed, een warme douche/badje, iedere dag eten in zijn mond en een tafel waar hij rond kan lopen en een bank waar hij samen met zijn moeder content kan laten maken.
Wat zou het kind voor verschil merken met een ‘echt’ huis?
pi_220059785
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 21:01 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘Ik voel me al zo schuldig tegenover mijn (..) kind dat we hem geen echt huis kunnen bieden’

Huh? Heeft hij onder een brug moeten slapen het afgelopen jaar? Lekte het dak recht in zijn bed?

Hij heeft een warm huis (ook al is het een chalet) want ze lopen vrijwel altijd in een t-shirts, een eigen slaapkamer, een bed, een warme douche/badje, iedere dag eten in zijn mond en een tafel waar hij rond kan lopen en een bank waar hij samen met zijn moeder content kan laten maken.
En die echte huizen die ze hadden hebben ze ook nog vrijwillig opgegeven om in de keet te gaan wonen.
pi_220059797
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 21:00 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Ik hoop voor ze dat dit alleen een bedeltruc is en dat ze toch nog wat achter de hand hebben
Ik hoop vooral dat niemand in de bedeltruc trapt. Al was het maar om ze eens met de neus op de feiten te drukken.
pi_220059809
Och, het arme schaap krijgt ook nog een trap na van alle gemene mensen!!
Calimero is er niks bij zeg. Als je geen verantwoordelijkheid kan nemen voor je eigen keuzes, dan ben je echt in de stampvoetende kleuter fase blijven hangen. Gewoon wat uurtjes gaan werken om voor de inboedel te zorgen is geen optie zeker? Dacht ik al.
pi_220059829
Ik zou als ik hvk was de wasmachine en droger in de schuur zetten. (Als er ruimte in is🤣).
En dan in de keuken een vaatwasser plaatsen.
Misschien is een doorgang/ overkapping van keuken naar schuur een mogelijkheid.
pi_220059834
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 21:01 schreef Huisopdehoek het volgende:

Dat is in de hoop dat mensen haar geld gaan geven natuurlijk want voor Mijan is het hartstikke zielig.
Eerst al geen echt huis en als hij dan eindelijk een echt huis heeft staat er niks in omdat zijn ouders niet met geld kunnen omgaan.
Ik gun de meeste mensen best wat, maar haar gun ik echt niks.
pi_220059849
Die gooit straks een tikkie open, net als Debbie voor de verf van haar broertje
pi_220059856
Nu bedelen, maar over een maandje naar de Efteling zeker. Sanneke is echt een profiteur.
pi_220059869
Maar dat ze dus ook geen geld hebben voor de borg van 2 x de huur. Ze weet toch in welke categorie ze reageren en wat de huurprijs dan is? Dat x 2 is niet zo'n moeilijke rekensom volgens mij. En dat voor iemand die zegt die goed is in besparen en uitgaven beheer.
pi_220059912
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 21:14 schreef Lalaland79 het volgende:
Maar dat ze dus ook geen geld hebben voor de borg van 2 x de huur. Ze weet toch in welke categorie ze reageren en wat de huurprijs dan is? Dat x 2 is niet zo'n moeilijke rekensom volgens mij. En dat voor iemand die zegt die goed is in besparen en uitgaven beheer.
Ik denk niet dat ze borg hoeft te betalen. Wel dubbele huur omdat ze voor de woning en de keet moeten betalen.
pi_220059921
Ze weet hoe makkelijk het is om geld en spullen te schooien onder haar volgers.
pi_220059922
Hoe langer ik erover nadenk hoe bizarder het wordt.
Dus zij wil niet werken ivm de verkleving van haar zuignap op die bank, ze hebben zelf voor dat chalet gekozen en er ook zelf voor gekozen om Dion minder te laten verdienen en dus moeten we haar nu allemaal iets gunnen en medelijden hebben met haar kind door iets waar zij ZELF voor gekozen hebben?! In welke wereld leven die twee?
Niet in de volwassen wereld met ook nog de verantwoordelijkheid voor een kind in ieder geval.

En het is eigenlijk nog bizarder dat mensen hier in mee gaan.
pi_220059926
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 15:44 schreef tialtngo het volgende:
Ik zag dit weekend dat Maxine Rouwendal nu maximaal bff’s is met janetpetit. Een kleine (wel leuke!) fluflu die bij mij uit de buurt komt en ik wel eens in het wild spot.
Vraag me meteen af of die dan ook meegaat in de partnerruil 😂
Jep, ik ben ze afgelopen zomer samen tegengekomen op een festival en dat zag er allemaal erg gezellig en intiem uit!
En leuk, ik woon zelf ook dicht bij mevrouw petit in de buurt, dus we wonen bij elkaar in de buurt!
pi_220059948
Ze wil/verdient een luxe leven zonder er zelf veel voor te doen. Dan had ze rijk moeten trouwen (of zelf moeten werken/influencen) , maar dat lijkt niet het geval. Heel bizar hoe ze leven
pi_220059950
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 21:14 schreef Lalaland79 het volgende:
Ja dat zegt ze. Ze deelt een kassabon van 75 euro en denkt dat ze goed bezig is.
Vervolgens besteld ze 2 a 3 keer per week eten en koopt ze 3 paar sokken voor 15 euro. 8)7

1.5 jaar is een hele lange tijd om te sparen.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_220059951
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 21:20 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik denk niet dat ze borg hoeft te betalen. Wel dubbele huur omdat ze voor de woning en de keet moeten betalen.
Maar dat had vast niemand tegen haar gezegd, dat ze niet meteen over kunnen zodra ze de sleutel krijgen, dus daar had ze niet voor gespaard. Duh..
pi_220059968
Wedden dat Sanneke achteraf gaat klagen dat niemand kwam helpen verhuizen/klussen/koken/op housewarming komt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')