abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220057850
Pascal is echt ziek met haar nutri drankjes … ze is er , zo lijkt het gewoon bere trots op
pi_220057939
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 17:51 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Pascal is echt ziek met haar nutri drankjes … ze is er , zo lijkt het gewoon bere trots op
Ja, en dan krijgt ze natuurlijk weer veel reacties dat ze het zo goed doet, dat ze trots zijn op haar etc.
pi_220057947
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 17:51 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Ik weet ook niet hoe precies met opbouwen ect zit… maar ze krijgt alsnog heel weinig calorieën binnen..
pi_220058146
Iris is wel echt fel over Koen en jaq die zijn weggelopen uit jolie aldus haar ….
pi_220058165
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 18:04 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ja, en dan krijgt ze natuurlijk weer veel reacties dat ze het zo goed doet, dat ze trots zijn op haar etc.
Inderdaad, precies dat...dan gaan mensen weer typen dat ze er alweer een stuk beter uitziet, terwijl ze op het randje van de dood zweeft....social media is zó toxic, zeker bij dit ziektebeeld...

Als ik haar moeder was, had ik haar telefoon echt buiten op de stoep kapot gegooid..
pi_220058200
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 18:30 schreef Lovelii2026 het volgende:
Iris is wel echt fel over Koen en jaq die zijn weggelopen uit jolie aldus haar ….
Als je niet beter weet, zou je kunnen denken dat Jacqueline en Koen haar iets hebben aangedaan.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_220058461
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 18:31 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Inderdaad, precies dat...dan gaan mensen weer typen dat ze er alweer een stuk beter uitziet, terwijl ze op het randje van de dood zweeft....social media is zó toxic, zeker bij dit ziektebeeld...

Als ik haar moeder was, had ik haar telefoon echt buiten op de stoep kapot gegooid..
Ja want omdat ze zo ziek is wil ze helemaal niet horen dat ze er zo goed uit ziet , dan gaat ze weer minder innemen
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220058557
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 18:35 schreef Cyan het volgende:

[..]
Als je niet beter weet, zou je kunnen denken dat Jacqueline en Koen haar iets hebben aangedaan.
We weten het toch ook niet beter?
I can't help it, if I'm lucky
pi_220058661
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 19:18 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
We weten het toch ook niet beter?
Iris werkt toch niet bij Jolie Noe en heeft toch geen zakelijke overeenkomst met Koen en Jacqueline?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_220058685
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 12:22 schreef Huisopdehoek het volgende:
DBM: ‘het gebeurt te vaak dat ik de tijd van een afspraak verkeerd noteer’

Hoe dan?
En vergeet niet dat ze dan ook weer vette paniek krijgt als iemand er niet om de afgesproken tijd is 😐🫠
Ik weet wel hoe die kinderen aan die paniek komen 🤐
  dinsdag 10 februari 2026 @ 19:33:28 #236
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_220058727
De dochter van Lot Keckeis is net 13 geworden en lijkt nu al acryl/gelnagels te hebben. Moeders plaatst ook steeds foto’s van het meisje met hoge hakken en veel make-up. Ik vind dat best heftig op zo’n jonge leeftijd eigenlijk.
pi_220058738
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 15:35 schreef LeSage het volgende:

[..]
Met een washandje bij de wasbak is voor een dagje ook niet erg lijkt me?
Zij verwart douchen en witte kleding met goed voor je kinderen zorgen.
Ze zou beter wat aandacht aan andere behoeftes van haar kinderen kunnen geven.
Precies dit!!! Die tweeling doucht de chloor er na de zwemles af, Louay had ze al in de wasbak. Bij de Action/kruidvat hebben ze prima natte washandjes die voor een dag helemaal geen probleem zijn 🤷🏼♀
pi_220058792
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 10:11 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Waar die vriend werkt kan dit dus niet (word ook over geklaagd.. logisch.. ) als oude huurder weg gaat word huis leeg getrokken en daarna komt het pas weer in de verhuur.
Het zal per woningbouwvereniging verschillen, vriendin van mij had een huurhuis waar ze eea kon overnemen.
pi_220058795
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 19:34 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
Precies dit!!! Die tweeling doucht de chloor er na de zwemles af, Louay had ze al in de wasbak. Bij de Action/kruidvat hebben ze prima natte washandjes die voor een dag helemaal geen probleem zijn 🤷🏼♀
Sowieso witte kleding bij kinderen in dit jaargetijde en dan klagen dat je veel moet wassen. Kom op zeg
pi_220058885
quote:
Ze benoemt graag en vaak dat ze Nutri niet vies en zelfs lekker vindt, want het gebruik houdt het niet 'hoeven' eten in stand. Tweeënhalf verpakking per dag...
  dinsdag 10 februari 2026 @ 19:50:03 #241
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_220058968
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 19:43 schreef JaneDoe het volgende:

[..]
Ze benoemt graag en vaak dat ze Nutri niet vies en zelfs lekker vindt, want het gebruik houdt het niet 'hoeven' eten in stand. Tweeënhalf verpakking per dag...
Dat zij nog leeft mag een wonder heten. Natuurlijk zou ze nu hulp moeten krijgen, maar ergens snap ik wel dat als ze meerdere keren behandelingen heeft beeindigd, dat ze dan ook sceptisch zijn...
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_220058978
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 19:43 schreef JaneDoe het volgende:

[..]
Persoonlijk denk ik dat we Pascal even zo gezegd links moeten laten liggen. Die is zo ontzettend ziek. Alle aandacht die ze online krijgt is denk ik niet goed. Ik denk hoe meer we over haar praten hoe meer ze online gaat laten zien en zichzelf de dood in jaagt.
pi_220059066
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 19:50 schreef Wiepje het volgende:

[..]
Persoonlijk denk ik dat we Pascal even zo gezegd links moeten laten liggen. Die is zo ontzettend ziek. Alle aandacht die ze online krijgt is denk ik niet goed. Ik denk hoe meer we over haar praten hoe meer ze online gaat laten zien en zichzelf de dood in jaagt.
Eens. Ik volg haar niet, heb een keer gekeken toen hier over haar werd gesproken omdat ze haar gewicht deelde. Ik heb haar account toen gerapporteerd omdat ik vind dat ze niet alleen zichzelf beschadigd maar ook een voorbeeld kan zijn voor andere kwetsbare mensen.

Dat dit soort accounts op instagram worden toegestaan snap ik niet.
pi_220059237
Dbm heeft een tegeltje besteld... tja... en ze is helemaal blij dat ze de foto zelf geschoten heeft.. helemaal trots dat ze dat zelf kan... 🤔 mis ik iets? Of ben ik zonder het te weten ook geweldig ergens in? Ik heb echt heel veel van dit soort plaatjes van mijn kinderen geschoten 🤔 iedere ouder heeft dit toch?
Ik zie niets uitzonderlijks op het plaatje
pi_220059350
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 20:12 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm heeft een tegeltje besteld... tja... en ze is helemaal blij dat ze de foto zelf geschoten heeft.. helemaal trots dat ze dat zelf kan... 🤔 mis ik iets? Of ben ik zonder het te weten ook geweldig ergens in? Ik heb echt heel veel van dit soort plaatjes van mijn kinderen geschoten 🤔 iedere ouder heeft dit toch?
Een foto op een tegeltje? Leuk voor de familie van Debbie, een tegeltje hebben ze nog niet.
pi_220059411
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 20:19 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Een foto op een tegeltje? Leuk voor de familie van Debbie, een tegeltje hebben ze nog niet.
Ik moest hardop lachen :o
pi_220059485
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 20:19 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Niet alleen familie he... iedereen moet Debbie merch! Vraag me af of de buren ook kussens hebben gekregen
pi_220059573
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 20:12 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ze vindt zichzelf nog steeds professioneel fotograaf he. Dat de foto zo scheef is als de toren van Pisa lijkt deze topfotograaf niet te zien. En dat dit gewoon een doodnormale foto is die iedere snotaap van 4 jaar oud kan maken, lijkt ze ook niet in te zien. En superleuk wel hoor, die foto op het tegeltje. En ze mag zeker heel blij zijn met de foto en ze mag m mooi vinden. Maar doe niet alsof je William Rutten himself bent
pi_220059608
Sanneke deelt nu dat ze "pas" sinds 1,5 jaar weten dat ze weg moeten en dat ze niet met 1 komen zoveel kunnen sparen in korte tijd.

Ik heb het afgelopen anderhalf jaar heel veel dingen gezien die luxe en onnodig waren en dat geld hadden ze allemaal kunnen sparen! Misschien hadden ze dan ook niet genoeg gehad, maar dan hadden we wel echt hun best gedaan.

Zo vaak op vakantie, weekendje weg, uiteten, eten bestellen, lunchen enz enz. Dat geld hadden ze allemaal apart kunnen zetten.
pi_220059629
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 20:38 schreef Lief_mannetje het volgende:

[..]
Ze vindt zichzelf nog steeds professioneel fotograaf he. Dat de foto zo scheef is als de toren van Pisa lijkt deze topfotograaf niet te zien. En dat dit gewoon een doodnormale foto is die iedere snotaap van 4 jaar oud kan maken, lijkt ze ook niet in te zien. En superleuk wel hoor, die foto op het tegeltje. En ze mag zeker heel blij zijn met de foto en ze mag m mooi vinden. Maar doe niet alsof je William Rutten himself bent
Nou dat! Le leuk plaatje... leuk idee een tegeltje.. maar foto is gewoon een 13 in dozijn plaatje... prima leuk maar niks bijzonders
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')