Weet niet maar viel mij ook niet zo op omdat kleuters toch altijd in leeftijd en ontwikkeling verschillen? Ze geeft ook aan dat lot enorm vooruit is gegaan in een maand.. wie weet is andere kind paar maanden jonger en lopen ze dus eigenlijk gelijk? 🤷 vind annemarie nooit echt pochen met hoe voor haar kinderen lopen iigquote:Op dinsdag 10 februari 2026 10:40 schreef Huisopdehoek het volgende:
Laat AM nou expres de tekening onder die van L zien? Compleet met naam?
Als ‘kijk mijn kind eens goed tekenen’?
(Of geloof ik gewoon niet meer in ‘oeps’ bij haar..)
Kan ik me ergens aanmelden voor deze cursus? 🙈quote:Op dinsdag 10 februari 2026 11:33 schreef Paardrijden123 het volgende:
Sanneke manifesteert meubels en geld. Ja, daar ga je het echt mee redden… 🤦🏼♀
Geeft Ellen(zonder Koen) deze cursus niet danquote:Op dinsdag 10 februari 2026 11:41 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Kan ik me ergens aanmelden voor deze cursus? 🙈
Ze heeft google en marktplaats al afgezocht. Nou staan zat gratis spullen op, maar madam heeft eisen.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 11:33 schreef Paardrijden123 het volgende:
Sanneke manifesteert meubels en geld. Ja, daar ga je het echt mee redden… 🤦🏼♀
Denk niet dat een Red Bull nu het handigste is met al haar mankementen 😅quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:06 schreef papierentas het volgende:
DBM heeft ook weer een zware ochtend. Flapje van zondag nog bijna dood, nu naar de oppas gebracht, dat was dus weer een natte wind van de bange mama. Maar alles op een Red Bulletje en tandvlees!
Ik zie dit voor mequote:Op dinsdag 10 februari 2026 11:27 schreef Beertjeteddy het volgende:
Op de weggeefhoek bij Sanneke staat zelfs een gratis traplift.
Dat is nou echt iets voor haar. 🫣
Tja adhd en autisme he! Google zei dat je dan afspraken verkeerd noteert dus dat doen we dan maar 👌quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:22 schreef Huisopdehoek het volgende:
DBM: ‘het gebeurt te vaak dat ik de tijd van een afspraak verkeerd noteer’
Hoe dan?
Ik zou net zeggen, ze heeft ook last van hartkloppingen (al hoor ik haar daar niet meer over) en dan is redbull ook niet echt gezond. (Energy drank is nooit gezond maar met zo’n waslijst aan klachten zou ik dat helemaal laten staan)quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:12 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Denk niet dat een Red Bull nu het handigste is met al haar mankementen 😅
En maar blijven schooien en de mensen ook die erin trappen, helemaal getikt.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 13:58 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Ongelooflijk hoe Sanneke schooit zeg. ‘Ik ben helemaal overweldigd hoeveel mensen geld, spullen, hulp aanbieden’. Nou volgens mij helemaal niet overweldigd hoor, hiervoor deed ze het.
En let op: vooral bij het stukje geld kan ze hulp gebruiken
Zij doet wel vaker 3x per week de weekboodschappen.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 14:08 schreef Earring het volgende:
DBM deed even vlug de weekboodschappen
Huhh die had haar 3e kind toch zondag met flipperdeflap gedaan?
Dat zou ook mijn planning zijn. Ga je weer met 5 kinderen die kant op terwijl je er nu maar 2 hebt.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 14:03 schreef IlseMarije het volgende:
De meiden van hvk kunnen vanavond douchen in het zwembad en de jongsten moeten daarna nog (ze schreef laat douchen), ik zou de jongste 2 kinderen lekker overdag even douchen als de meiden op school zijn, hoef je die tweeling ook niet mee te nemen.
Dat mensen hier in trappen 🤦♀quote:Op dinsdag 10 februari 2026 13:58 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Ongelooflijk hoe Sanneke schooit zeg. ‘Ik ben helemaal overweldigd hoeveel mensen geld, spullen, hulp aanbieden’. Nou volgens mij helemaal niet overweldigd hoor, hiervoor deed ze het.
En let op: vooral bij het stukje geld kan ze hulp gebruiken
Onder dr post met jaarinkomen stonden ook reacties dat mensen meer en vaker bij dr gaan klikken op de linkjes. Vond ik ook apartquote:Op dinsdag 10 februari 2026 14:13 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dat mensen hier in trappen 🤦♀
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |