Dan moet ze wel van de bank af om ze aan te nemen…quote:Op dinsdag 10 februari 2026 07:33 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik ben wel echt heel benieuwd naar het huis. Is er ruimte voor de bakfiets? Is er een tuin? Of, als het een appartement is, een lift? Zou ze er energie van krijgen en dus van de bank komen? Zal ze het opgeruimd houden? Kan ze er pakketjes laten bezorgen? Kan er eten bezorgd worden?
Misschien neemt ze wel zo’n stortkoker naast de voordeur. Kan ze via de (gesponsorde/geschooide) cameradeurbel vanaf de bank zeggen dat ze het daar in mogen gooien.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 08:45 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dan moet ze wel van de bank af om ze aan te nemen…
Ze wordt misschien de opzichter. Vanaf de bank aangeven wat er moet gebeuren en daartussen scrollen naar dingen die ze niet kan betalen of nodig heeft, maar wel affiliate linkjes van plaatst, met het verzoek om er op te klikken zodat ze wél weer dingen kan kopen.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 09:04 schreef papierentas het volgende:
Benieuwd wie mag gaan klussen als dat huis doorgaat. Ik zie Sanneke niet schilderen, of een kast in elkaar zetten.
😂quote:Op dinsdag 10 februari 2026 08:48 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Misschien neemt ze wel zo’n stortkoker naast de voordeur. Kan ze via de (gesponsorde/geschooide) cameradeurbel vanaf de bank zeggen dat ze het daar in mogen gooien.
Nee dat begrijp ik hoor! Alleen bij haar is alles een excuusquote:Op dinsdag 10 februari 2026 07:51 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Alle autisme is anders , mijn zoon heeft ook autisme maar het is een bende op zijn kamer😂
Klopt... vriend van mij werkt bij het sloopteam van een woningbouw. Als een huis leeg komt is het hun taak om het helemaal leeg te trekken en dingen die er wel in horen op te knappen of repareren. Soms moeten ze hele nette vloeren eruit slopen wat natuurlijk extreem zonde is!quote:Op dinsdag 10 februari 2026 08:33 schreef papierentas het volgende:
[..]
Huurhuizen zijn meestal leeg. Waarom is mij een raadsel, want meestal neem je je gordijnen en vloer niet mee naar een ander huis. Gasfornuis en koelkast, kun je meenemen, maar als je een keuken krijgt met inbouwapparatuur dan moet je dat ook weer verkopen oid. Je zou denken dat dat slimmer kan vanuit die woningstichtingen.
Maar ze kunnen toch prima bij een ikea of kringloop voor wat meubels kijken? Ze kan voor amper 20,- een tv meubel kopen daar. Tja niet op wielen zoals zij wil, maarja dan had ze moeten sparen. Ze doet gewoon zielig zodat mensen geld gaan geven, echt schandalig.
Dat kan ze!quote:Op dinsdag 10 februari 2026 08:45 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dan moet ze wel van de bank af om ze aan te nemen…
Hogere kosten ga ik vanuit.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 10:03 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die wc bij hvk 🫣 waarom zetten ze niet een dixie neer voor een groot gezin, ipv zoiets in de schuur?
Ik ben 6 jaar geleden van mijn huurhuis verhuisd naar ons koophuis en toen mocht ik met de nieuwe bewoners overleggen wat zij eventueel van mij over wilden nemen. Op deze manier kon die jongen starten met nieuw laminaat (lag er net een half jaar) en raambekleding, en hoefde ik dat er allemaal niet uit te halen. Ik weet niet of dit overal zo kan, maar ik en hij vonden dat ideaal. En dat is misschien niet wat je in eerste instantie het mooist vindt, maar wat is nou belangrijker?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 09:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Klopt... vriend van mij werkt bij het sloopteam van een woningbouw. Als een huis leeg komt is het hun taak om het helemaal leeg te trekken en dingen die er wel in horen op te knappen of repareren. Soms moeten ze hele nette vloeren eruit slopen wat natuurlijk extreem zonde is!
Waar die vriend werkt kan dit dus niet (word ook over geklaagd.. logisch.. ) als oude huurder weg gaat word huis leeg getrokken en daarna komt het pas weer in de verhuur.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 10:08 schreef Mirp het volgende:
[..]
Ik ben 6 jaar geleden van mijn huurhuis verhuisd naar ons koophuis en toen mocht ik met de nieuwe bewoners overleggen wat zij eventueel van mij over wilden nemen. Op deze manier kon die jongen starten met nieuw laminaat (lag er net een half jaar) en raambekleding, en hoefde ik dat er allemaal niet uit te halen. Ik weet niet of dit overal zo kan, maar ik en hij vonden dat ideaal. En dat is misschien niet wat je in eerste instantie het mooist vindt, maar wat is nou belangrijker?
Oh wat zonde zeg.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 10:11 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Waar die vriend werkt kan dit dus niet (word ook over geklaagd.. logisch.. ) als oude huurder weg gaat word huis leeg getrokken en daarna komt het pas weer in de verhuur.
En wat een teringzooi in die schuur johquote:Op dinsdag 10 februari 2026 10:03 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die wc bij hvk 🫣 waarom zetten ze niet een dixie neer voor een groot gezin, ipv zoiets in de schuur?
Hier moet je het zelf leegtrekken 😟quote:Op dinsdag 10 februari 2026 10:11 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Waar die vriend werkt kan dit dus niet (word ook over geklaagd.. logisch.. ) als oude huurder weg gaat word huis leeg getrokken en daarna komt het pas weer in de verhuur.
Tja, ze is zelf doorgegaan met baren daar. Minstens Z en L zijn daar geboren, misschien de anderen ook wel.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 10:05 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
Verbaasde mij vooral hoe klein de wc en douche is. ( wist dat het klein was maar niet zo klein) Dat is toch geen doen met zoveel kinderen.
Ik ben op social media geblokkeerd door haarquote:Op dinsdag 10 februari 2026 08:13 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Zou dan echt neiging krijgen om te reageren met "maar die zit toch niet meer op Facebook?"
Zonde! Toen wij in onze huurwoning kwamen konden wij de beneden vloer , zonneschermen en raambekleding op de slaapkamers overnemen.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 10:31 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Hier moet je het zelf leegtrekken 😟
Hoe dan ook zonde!
Zoals ik dan ook al maanden roep.quote:Op maandag 9 februari 2026 22:10 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Die zitten straks met z’n tweeën thuis van een bijstandsuitkering te genieten. Zou mij niks verbazen dat een verhuizing zoveel stress veroorzaakt dat Dion uitvalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |