abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220051773
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 21:11 schreef Moppie1982 het volgende:
Daarom wordt ik zo vaak pist off op DBM, heb ook trauma’s hele grote, en adhd maar mezelf zielig vinden never! Doorgaan hoort gewoon bij mij
Kan me niet voorstellen dat ik al me rommel zou laten liggen, en dan wel in de Action kadootjes zou kopen.

Autisme kan je vaak geen rommel laten liggen, want alles moet op dezelfde plek, daarom vraag ik me af of ze überhaupt wat heeft

Maar ja wie ben ik 😁
Amen! Beter kan ik het niet verwoorden.
Hier ook meerdere trauma’s. En autisme.
Nee ik werk niet. Maar mijn huis is altijd schoon en netjes.
Maar ‘s avonds is het wel klaar bij mij. De Action kom ik alleen ‘s morgens vroeg. 8u dan heb ik hem voor me alleen. Ga er niet voor de lol heen. Fel licht, mega veel prikkels.
pi_220051836
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 22:04 schreef Linnen het volgende:
Ik vind ook dat Sanneke te enthousiast praat over het feit dat Dion minder geld verdiend dan 1/2 jaar geleden. Ik heb het gevoel dat ik toch echt naar een disaster in de maak kijk
Die zitten straks met z’n tweeën thuis van een bijstandsuitkering te genieten. Zou mij niks verbazen dat een verhuizing zoveel stress veroorzaakt dat Dion uitvalt.
pi_220051871
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 21:39 schreef Lolaliedje30 het volgende:
Is Debbie alweer online ? Nee toch?
Nou Roy is wel ineens actief op verkoop pagina’s.
Hij verkoopt o.a. zelfgemaakte kaarsen voor Pasen en de Ramadan 😂😂😂
En oja de kinderwagen die bij oma is gebruikt voor de kleinkinderen word ook verkocht.
Dus oma past dus ook wel eens op de kleinkinderen? Daar las je nooit wat over hè bij onze Deb.
Ach gossie, onze Royke knutselt nu ook al naast zijn taak als mantelzorger😉
pi_220051879
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 21:39 schreef Lolaliedje30 het volgende:
Is Debbie alweer online ? Nee toch?
Nou Roy is wel ineens actief op verkoop pagina’s.
Hij verkoopt o.a. zelfgemaakte kaarsen voor Pasen en de Ramadan 😂😂😂
En oja de kinderwagen die bij oma is gebruikt voor de kleinkinderen word ook verkocht.
Dus oma past dus ook wel eens op de kleinkinderen? Daar las je nooit wat over hè bij onze Deb.
Ze moet ergens haar geld aan verdienen, nu ze met haar flu-imperium niks binnenhaalt 🫣
pi_220051888
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 22:13 schreef Henrike het volgende:

[..]
Zouden die kaarsen net zo’n succes worden als die boekenstempels en haar ebook 🫣
pi_220051901
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 22:13 schreef Henrike het volgende:

[..]
Haha dit is natuurlijk gewoon Debbie onder de naam van Roy. Die vrouw kan niet zonder.
Maar....heel goed dat ze gewoon lekker aan de knutsel is...goed voor het mentale welzijn!!
pi_220051967
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 22:04 schreef TantePien1990 het volgende:

[..]
Maar ‘s avonds is het wel klaar bij mij. De Action kom ik alleen ‘s morgens vroeg. 8u dan heb ik hem voor me alleen. Ga er niet voor de lol heen. Fel licht, mega veel prikkels.
Ik heb dat ook en heb adhd, ik kan niet ontprikkelen in een winkel, dan moet ik even lopen, stil zitten probeer ik, maar me hoofd is vaak te druk, dus vind het knap dat ze het kan.

In een winkel wordt ik gek als het druk is, ‘s avonds ben ik sowieso kapot,
Ik weet niet of je dit herkent, maar bijv een drukke winkel slaat het gewoon op me buik, maar dat is ook de PTTS denk ik, daarom wordt ik boos als mensen echt hun kinderen trauma’s aanpraten, mijn kinderen hebben echt trauma meegemaakt en geloof me ik had het zo graag voorkomen, dus waarom het juist aanpraten?

Sorry voor alles door elkaar 🤣🤣
pi_220051971
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 22:16 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Haha dit is natuurlijk gewoon Debbie onder de naam van Roy. Die vrouw kan niet zonder.
Maar....heel goed dat ze gewoon lekker aan de knutsel is...goed voor het mentale welzijn!!
Zowieso er stond zelfs bij dat als je interesse had in de kaarsen je zijn vrouw een bericht moest doen met haar Facebook account erbij. 😂
pi_220051974
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 22:10 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Die zitten straks met z’n tweeën thuis van een bijstandsuitkering te genieten. Zou mij niks verbazen dat een verhuizing zoveel stress veroorzaakt dat Dion uitvalt.
Weet je..snap het bijna. Wat is anders de optie op een huis? Verschil tussen sociale huur en particulier is enorm. Zeker als het verschil nihil is.

Zodra ze eenmaal de huurwoning hebben kan ze flink gaan verdienen op insta ;) . Is toch dusdanig triest dat je dit een baan kan noemen. Was dat bruto?😂

Maar echt, dat geschooi om gratis meuk.
Denk dat je al een paar duizend kwijt bent voor goedkope laminaat en ondervloer? Gordijnen op maat nog niet over beginnen.😂 Dan betaal je ook zo tussen de 400-900 euro per raam.

Tv kast/eettafel/salontafel is dan relatief goedkoop.
pi_220052048
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 22:28 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
Weet je..snap het bijna. Wat is anders de optie op een huis? Verschil tussen sociale huur en particulier is enorm. Zeker als het verschil nihil is.

Zodra ze eenmaal de huurwoning hebben kan ze flink gaan verdienen op insta ;) . Is toch dusdanig triest dat je dit een baan kan noemen. Was dat bruto?😂

Maar echt, dat geschooi om gratis meuk.
Denk dat je al een paar duizend kwijt bent voor goedkope laminaat en ondervloer? Gordijnen op maat nog niet over beginnen.😂 Dan betaal je ook zo tussen de 400-900 euro per raam.

Tv kast/eettafel/salontafel is dan relatief goedkoop.
Ik bedoel bijstand nadat ze verhuisd zijn. Dion lijkt ook heel weinig draagkracht te hebben, hij is al eerder uitgevallen. Een verhuizing kan best stressvol zijn, zeker wanneer de financiële middelen er niet of te weinig zijn. Tel daar een vrouw bij op die niks wil want autisme. Voldoende ingrediënten aanwezig om uitval te veroorzaken.

Sanneke is een opvreter en trekt Dion mee.

Mochten ze het huis krijgen dan hoop ik dat Dion veel zelf kan of dat er voldoende hulp is. Als ze alles ook nog tegen betaling moeten laten doen voorzie ik een drama.
pi_220052134
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 22:44 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik bedoel bijstand nadat ze verhuisd zijn. Dion lijkt ook heel weinig draagkracht te hebben, hij is al eerder uitgevallen. Een verhuizing kan best stressvol zijn, zeker wanneer de financiële middelen er niet of te weinig zijn. Tel daar een vrouw bij op die niks wil want autisme. Voldoende ingrediënten aanwezig om uitval te veroorzaken.

Sanneke is een opvreter en trekt Dion mee.

Mochten ze het huis krijgen dan hoop ik dat Dion veel zelf kan of dat er voldoende hulp is. Als ze alles ook nog tegen betaling moeten laten doen voorzie ik een drama.
😂 Ja oke. Ik weet het niet. Sanne heeft toch jaren in de bijstand gezeten en zoveel gezeik mee gehad?

Misschien wel ff ziektewet en dan dat riedeltje..

Aan de andere kant denk ik zou ik toch kneitergek worden als je 24/7 samen met Sanne op de bank moet zitten..
pi_220052202
Iemand zei het al; als Sanneke haar inkomsten op een spaarrekening had gezet had ze nu iig wat gespaard.
Haar leven bestond de afgelopen maanden uit bezichtigingen van huizen, sneu doen omdat ze hun huis uit moeten. Maar nu heb je geen geld voor een inboedel?
Ik hoop natuurlijk voor hun dat ze het huis krijgen (ben benieuwd of ze de bakfiets ergens kwijt kunnen 🙈). Maar hoe ze hier toch in vredesnaam niet op voorbereid zijn is mij echt een raadsel.
pi_220052219
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 22:16 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Waar te koop? Ik vraag dit voor een vriendin
pi_220052277
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 18:13 schreef Mallorcameisje het volgende:
En dan zie je een story van Jade (mijnlevenmetkanker_) 😔😔 Dat is pas een dappere meid, nooit klagen, altijd zo flink 🥺
Het contrast is zo groot. En je ziet het effect ook van zo'n positieve instelling. Dat meisje is geliefd, wordt uitgenodigd voor concerten, kreeg koningin maxima op bezoek, en zoveel meer. Ze heeft echt veel bereikt en haar positieve instelling is daar essentieel in geweest.

DBM en Sanneke kunnen alleen maar zielig doen en negatief zijn. Ze vergiftigen zichzelf en hun omgeving ermee. Het leven zal kommer en kwel blijven als ze nergens voor open staan. En vrienden maak je met zo'n houding niet. En vind maar eens een baan.. ik zou ze niet in mijn team willen.
pi_220052430
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 22:04 schreef TantePien1990 het volgende:

[..]
Niet iedereen overziet dit met ass.
Er zit zoveel verschil in.
Veel mensen met ass zien niet waar te beginnen, overzien het niet.

Ik werk met mensen met oa ass, en de 1 heeft dus een brandschoon huis terwijl de ander het gewoon niet opgeruimd kan houden en het een mega zooi is.
Wat je ook doet, het blijft gewoon zo want ze overzien het niet.
Het is teveel in hun hoofd.

En sommige mensen zijn ook gewoon rommelig.
pi_220052433
Zat even bij sanneke te kijken, maar waarom kan ze die meubels van oma niet krijgen als iemand tegen de bestelbus is aangereden.
Zijn dan gelijk alle meubels kapot?

Ik ben geblokt door haar dus kan geen reacties lezen onder haar berichten ofzo.
pi_220052754
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 03:21 schreef Dandelions het volgende:
Zat even bij sanneke te kijken, maar waarom kan ze die meubels van oma niet krijgen als iemand tegen de bestelbus is aangereden.
Zijn dan gelijk alle meubels kapot?

Ik ben geblokt door haar dus kan geen reacties lezen onder haar berichten ofzo.
Ze doet alsof het busje er daarna uitzag alsof het in een shredder had gezeten. Kan natuurlijk, zij heeft namelijk altijd pech.
pi_220052784
Ik ben wel echt heel benieuwd naar het huis. Is er ruimte voor de bakfiets? Is er een tuin? Of, als het een appartement is, een lift? Zou ze er energie van krijgen en dus van de bank komen? Zal ze het opgeruimd houden? Kan ze er pakketjes laten bezorgen? Kan er eten bezorgd worden?
pi_220052839
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 20:52 schreef Lodelie het volgende:
Ik gun Sanneke een huis, echt.

Maar ga niet rechtlullen wat krom is. Hoe kan je zo lang op een huis wachten en dan nu zeggen dat je geen idee hebt wat dingen kosten. Ze zegt dat ze wel gespaard heeft, maar waarom dan zoeken naar gratis meubelen? Dan weet je dus al dat je niet genoeg gespaard hebt...
Wat zou ze hele dagen op die bank doen ? Tv kijken? Je kunt toch best kijken wat vind ik mooi en wat kost het .
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220052842
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 21:07 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Je hebt ‘bakfiets bij elkaar geschooid’ verkeerd geschreven.
Haha
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220052849
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 21:11 schreef Moppie1982 het volgende:
Daarom wordt ik zo vaak pist off op DBM, heb ook trauma’s hele grote, en adhd maar mezelf zielig vinden never! Doorgaan hoort gewoon bij mij
Kan me niet voorstellen dat ik al me rommel zou laten liggen, en dan wel in de Action kadootjes zou kopen.

Autisme kan je vaak geen rommel laten liggen, want alles moet op dezelfde plek, daarom vraag ik me af of ze überhaupt wat heeft

Maar ja wie ben ik 😁
Alle autisme is anders , mijn zoon heeft ook autisme maar het is een bende op zijn kamer😂
pi_220052914
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 22:27 schreef Lolaliedje30 het volgende:

[..]
Zowieso er stond zelfs bij dat als je interesse had in de kaarsen je zijn vrouw een bericht moest doen met haar Facebook account erbij. 😂
Zou dan echt neiging krijgen om te reageren met "maar die zit toch niet meer op Facebook?"
pi_220052915
Is dat huis van Sanneke en Peppie dan helemaal kaal? Geen laminaat/tapijt en raambekleding oid om over te nemen?

En is het een huis of een appartement?
pi_220052988
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 08:13 schreef proud_mami het volgende:
Is dat huis van Sanneke en Peppie dan helemaal kaal? Geen laminaat/tapijt en raambekleding oid om over te nemen?

Huurhuizen zijn meestal leeg. Waarom is mij een raadsel, want meestal neem je je gordijnen en vloer niet mee naar een ander huis. Gasfornuis en koelkast, kun je meenemen, maar als je een keuken krijgt met inbouwapparatuur dan moet je dat ook weer verkopen oid. Je zou denken dat dat slimmer kan vanuit die woningstichtingen.

Maar ze kunnen toch prima bij een ikea of kringloop voor wat meubels kijken? Ze kan voor amper 20,- een tv meubel kopen daar. Tja niet op wielen zoals zij wil, maarja dan had ze moeten sparen. Ze doet gewoon zielig zodat mensen geld gaan geven, echt schandalig.
pi_220052999
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 08:13 schreef proud_mami het volgende:

Hier moet ook alles leeggehaald worden ‘want het kan soms wel even duren voordat het huis weer verhuurd wordt dus weten we nog niet wie er in gaat komen’

Maar je hebt een maand opzegtermijn, dus het lijkt me dat het best wel snel kan gaan. Zo zonde dan van het werk (er uithalen), het geld (nieuwe bewoner moet alles opnieuw kopen) en verspilling van materiaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')