Maar ik hoop wel dat je het nu naar je zin hebt 👍quote:Op maandag 9 februari 2026 18:24 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ik ben net verhuisd, weg bij me ex met niets.. moest alles nieuw.. en heb niet eens een vastwasser gekocht wat ik graag wou 🤣 maar om alles in te richten, van kleed tot wasmachine vloer, gordijnen, servies etc
Was ik toch meer dan 15 K kwijt
Ja verschrikkelijk voor het meisje. Die gun je zoveel meer. 😪quote:Op maandag 9 februari 2026 18:13 schreef Mallorcameisje het volgende:
En dan zie je een story van Jade (mijnlevenmetkanker_) 😔😔 Dat is pas een dappere meid, nooit klagen, altijd zo flink 🥺
Als ik moe ben ga ik niet naar een winkelquote:Op maandag 9 februari 2026 18:38 schreef Moppie1982 het volgende:
Vaatwasser is te zwaar, maar rondje Action niet
Prioriteiten die meid hoor DBM
Ik denk dat als Sanneke rammelende eierstokken heeft ze dan niet denkt aan de financiële gevolgen.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:56 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Nou dat hoop ik eerlijk gezegd van niet. Laat ze eerst maar eens goed voor M zien te zorgen en met hem eens eerst regelmatig naar buiten te gaan en mentale en lichamelijke hulp voor zichzelf in te schakelen.
En als je overal tikkies voor aan moet maken en om geld moet gaan lopen leuren lijkt het mij niet verstandig om er nog een 2e bij te nemen.
Ik denk dat ze daar dr shot dopamine van krijgt. Thuis kan ze het niet vinden. Een dagdeel buiten de deur zou haar al veel goeds doen. Even afleiding van je dagelijkse beslommeringenquote:Op maandag 9 februari 2026 18:38 schreef Moppie1982 het volgende:
Vaatwasser is te zwaar, maar rondje Action niet
Prioriteiten die meid hoor DBM
Ik ben veilig dat telt!quote:Op maandag 9 februari 2026 18:59 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Maar ik hoop wel dat je het nu naar je zin hebt 👍
Moet er zelf ook niet aandenken haha als ik moe ben echt moe, wil ik lekker bankhangen als ik alles gedaan heb en echt niet naar de Actionquote:Op maandag 9 februari 2026 19:00 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Als ik moe ben ga ik niet naar een winkel
Misschien moet ze ook vrijwilligerswerk gaan doen, lekker klagen bij de bejaarden hahaquote:Op maandag 9 februari 2026 19:05 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar dr shot dopamine van krijgt. Thuis kan ze het niet vinden. Een dagdeel buiten de deur zou haar al veel goeds doen. Even afleiding van je dagelijkse beslommeringen
Die vind wel weer wat anders om te zeikenquote:Op maandag 9 februari 2026 19:03 schreef Moedervan4kids het volgende:
Die Sanneke, ze gaat straks echt in een content gat vallen als ze het huis heeft. Kan ze niet meer zeuren over alles rondom de woningmarkt en bezichtigen ect.
Ze heeft het net iets te vaak over een 2e de laatste tijd.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:02 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ik denk dat als Sanneke rammelende eierstokken heeft ze dan niet denkt aan de financiële gevolgen.
Heeft ze geen troetelbeertjes gekocht voor haar troetelbeertjes?quote:Op maandag 9 februari 2026 19:22 schreef Moppie1982 het volgende:
Tis wel goed dat MG even weg is, vind altijd dat de kindjes Geerts bijna niets in huis doen, aan Guus de eer om de was rond te brengen
En hoeveel zooi wilt DBM hebben voor haar Valentijntjes
Laten we hopen dat ze eerst met zichzelf aan de slag gaat.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:17 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
[..]
Ze heeft het net iets te vaak over een 2e de laatste tijd.
Oh gelukkigquote:
Nou datquote:Op maandag 9 februari 2026 19:00 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Als ik moe ben ga ik niet naar een winkel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |