abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220047724
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 17:37 schreef Loveischocolala het volgende:
Ik vind fijn dat ze een huis hebben.
Zeker! Hoop dat ze nu met hun papierwerk er wel doorheen komen
pi_220047877
Leuk voor Sanneke. Maar zou ze echt zo schaamteloos zijn om tikkies te plaatsen? Ik denk dat ze ook hoopt op volgers die zeggen “oh ik heb nog wel een kast voor je”.
pi_220047912
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 17:22 schreef Mallorcameisje het volgende:
Dbm vindt het ‘zo leuk om dezelfde hobby als de kids te hebben’ 😐 Bijzonder
Ik vind het oprecht ook leuk om samen met m’n dochter met alcohol markers te kleuren. Daar is toch niks mis mee? Ik vind het echt gezellig m’n dochter kletst me tijdens het kleuren de oren van het hoofd :)

Super fijn voor Sanneke! Kan het nu even niet luisteren met geluid, is het definitief voor hun?
  maandag 9 februari 2026 @ 17:59:11 #54
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220047922
AM eet geroosterde Sesamstraat, wie zouden ze slachten? Pino? Tommy?
pi_220047950
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 17:48 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Zeker! Hoop dat ze nu met hun papierwerk er wel doorheen komen
Ze zei bij bezichtigingen bij vorige huizen telkens dat hun alles op orde hadden en dat ze niet snapte dat andere mensen dat niet hadden als ze wisten dat ze een kans maakten op een huis.
pi_220047975
Waarschijnlijk verdienen ze nu net wat minder zodat ze in aanmerking komen voor sociale huur. Best slim als je ook niet kunt kopen, ben benieuwd wanneer ze meer gaan verdienen 🤭
pi_220048049
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 17:59 schreef Rimboequeen het volgende:
😂
pi_220048063
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 17:59 schreef Rimboequeen het volgende:
Ik zou purk doen 🐷
pi_220048100
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 17:58 schreef Spezi het volgende:

[..]
Ik vind het oprecht ook leuk om samen met m’n dochter met alcohol markers te kleuren. Daar is toch niks mis mee? Ik vind het echt gezellig m’n dochter kletst me tijdens het kleuren de oren van het hoofd :)
Eens hoor, absoluut. Maar op één of andere manier vind ik haar met alles zo kinds, kan het niet goed uitleggen.

Super fijn voor Sanneke! Kan het nu even niet luisteren met geluid, is het definitief voor hun?
pi_220048135
En dan zie je een story van Jade (mijnlevenmetkanker_) 😔😔 Dat is pas een dappere meid, nooit klagen, altijd zo flink 🥺
pi_220048263
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 18:04 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Waarschijnlijk verdienen ze nu net wat minder zodat ze in aanmerking komen voor sociale huur. Best slim als je ook niet kunt kopen, ben benieuwd wanneer ze meer gaan verdienen 🤭
Ja dit! Ze hebben echt hun best gedaan om minder te verdienen.
pi_220048369
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 17:21 schreef TantePien1990 het volgende:

[..]
3000-5000 om je complete inboedel te kopen, en je huis van verf etc te voorzien?
Ik mag een dure smaak hebben. Maar zelfs met enkel kringloop en marktplaats lijkt dat me lasti.
Ik ben net verhuisd, weg bij me ex met niets.. moest alles nieuw.. en heb niet eens een vastwasser gekocht wat ik graag wou 🤣 maar om alles in te richten, van kleed tot wasmachine vloer, gordijnen, servies etc
Was ik toch meer dan 15 K kwijt
pi_220048399
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 17:21 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Am is druk aan het plannen voor de voorjaarsvakantie, waarom niet een uitje vragen aan een kind? Wie weet wil er wel eentje zwemmen, of wil er eentje naar een speelparadijs . Dat is dan toch ook leuk.
Am vind de uitjes leuk maar het gaat toch niet over wat zij leuk vind ?
Nee want het moet wel voldoen aan de samenwerkingen , dalijk verzint een kind iets waar je zelf voor moet betalen ! Stel je voor !
pi_220048470
@ mallorcameisje, daar heb je gelijk in.
Trok het mezelf een beetje aan haha
pi_220048523
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 09:36 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
Ik mag toch hopen dat Tim zn eigen financiële boontjes dopt.

Het venijn zit em in de morele staart vind ik. Ja privé en zakelijk moet je gescheiden houden. Maar zo decadent leven, terwijl je misschien je personeel niet kan betalen is natuurlijk gewoon een dikke middelvinger. En dan ook nog eens een hele podcast lang praten over dat ze ( Iris en Mich) niet van eenvoudig leven houden en het niet voor minder willen doen.

Enne Michelle een ondernemer? Hm….dat moet nu nog blijken. Ik vermoed dat ze weinig kaas heeft gegeten van de financiële en administratieve kant. Dat deden Koen en Jaq.
Eens! Ze is misschien wel het type dat een plan B of C kan bedenken maar volgens mij benoemde ze in de podcast ook dat ze inderdaad nu tegen dingen aanloopt waar ze geen verstand heeft.

Ze heeft eerder ook al aangegeven dat ze nooit de hulp van haar vader zou inroepen want ze wil zich vooral bewijzen. En daarnaast, waarom zou haar vader haar financieel uit de brand (moeten) helpen? Er wordt hier soms gedaan alsof die man zo vermogend is maar volgens mij valt dat best mee.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_220048554
En weer de jongste Geerts die het toetje zit te eten met klodders rond haar mond, met grote blije ogen en ze haar vinger in het toetje stopt en aflikt.

Gelukkig zat haar moeder in de denktank als ervaringsdeskundige en heeft ze daar (voor het eerst…) gehoord wat er met AI en het darkweb gedaan kan worden 🙄
pi_220048842
Vaatwasser is te zwaar, maar rondje Action niet
Prioriteiten die meid hoor DBM
pi_220049100
Eerst maar het contract tekenen bij Sanneke en Peppie, dan kan ik blij zijn voor ze.
pi_220049139
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 17:25 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ind laat die complete inboedel maar weg . Maar wat ze heeft hoeft ze toch niet weg te gooien ? Als je dan al niet veel geld hebt, dan kun je dat ook langzamerhand doen .
Eerst de vloeren muren en raambekleding maar.
Ze wonen gemeubileerd dus wat in de keet staat blijft in de keet.
pi_220049217
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 17:56 schreef Clavis het volgende:
Leuk voor Sanneke. Maar zou ze echt zo schaamteloos zijn om tikkies te plaatsen? Ik denk dat ze ook hoopt op volgers die zeggen “oh ik heb nog wel een kast voor je”.
Ja
pi_220049229
Als ze straks de woning hebben, gaan ze meer verdienen 😝
pi_220049367
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 17:31 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ik denk dat potten en pannen ook van de verhuurder zijn. En hun bed? Zal dat van hun zijn. Zo'n chalet huur je vaak gemeubileerd. En omdat ze dachten dat ze er voor onbepaalde tijd zouden wonen denk ik dat hun van praktisch nul weer een inboedel moeten kopen.
Ach ja niet aan gedacht , maar ind ze hebben niets of bijna niets
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220049391
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 17:38 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Wel fijn voor ze! Denk dat de 2e baby ook vrij snel zal komen
Nou dat hoop ik eerlijk gezegd van niet. Laat ze eerst maar eens goed voor M zien te zorgen en met hem eens eerst regelmatig naar buiten te gaan en mentale en lichamelijke hulp voor zichzelf in te schakelen.
En als je overal tikkies voor aan moet maken en om geld moet gaan lopen leuren lijkt het mij niet verstandig om er nog een 2e bij te nemen.
pi_220049401
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 18:13 schreef Mallorcameisje het volgende:
En dan zie je een story van Jade (mijnlevenmetkanker_) 😔😔 Dat is pas een dappere meid, nooit klagen, altijd zo flink 🥺
En zo positief , ik denkdat ik dat niet zou kunnen
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220049441
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 18:25 schreef poohenzo het volgende:

[..]
Nee want het moet wel voldoen aan de samenwerkingen , dalijk verzint een kind iets waar je zelf voor moet betalen ! Stel je voor !
Dat zou ik echt een stomme reden vinden , als je kijkt wat zij verdient in een maand . Stom mens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')