abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220046815
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 16:20 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ben bang dat het niet blijft bij sorteren als ik dit ga doen. Tenzij je ‘ritje stort’ ook als sorteren ziet.
Ik wel hoor... hoewel ik gewoon een grote oranje stortbak neer zou laten zetten
pi_220046818
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 16:24 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik wel hoor... hoewel ik gewoon een grote oranje stortbak neer zou laten zetten
Te groot risico dat die bak weer leeggehaald wordt😂
pi_220046879
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2026 16:17 schreef JaNeeDan het volgende:
En Judith moet weer even benadrukken dat ze gebonden is aan de stomme schoolvakanties.
Had je kind dan uit het schoolsysteem gehouden!
Zij maakt wel gebruik van de voordelen van systemen maar zodra het madam niet aanstaat moet ze dat blijven herhalen. Zeikwijf.
Dit.
pi_220046889
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 16:25 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Te groot risico dat die bak weer leeggehaald wordt😂
Je hebt ze met deksel he! Maar dan nog... zolang het maar door anderen is 👍 zal genoeg bruikbaar spul tussen zitten dus neem maar mee!
pi_220046929
Hvk heeft alleen een wc in de badkamer? Of hebben ze de badkamer en wc beneden.
pi_220047061
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 16:41 schreef IlseMarije het volgende:
Hvk heeft alleen een wc in de badkamer? Of hebben ze de badkamer en wc beneden.
Badkamer en wc zitten beneden naast de keuken. Zijn echt van die arbeidershuisjes volgens mij
pi_220047080
Nou Sanneke heeft waarschijnlijk toch het huis?

Wanneer komen de tikkies?
pi_220047101
Nou ben benieuwd Waneer er een tikkie staat voor het huis van Sanneke, hoe bedenk je het
Gordijnen en een vloer alleen? Niet gespaard dus??? Moet er niets op de muren? Witgoed? Bedden? Bank!
pi_220047102
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 16:54 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Badkamer en wc zitten beneden naast de keuken. Zijn echt van die arbeidershuisjes volgens mij
Huisje lijkt idd mini! Vind het geen doen hoor op zo een Dixi met kinderen in een schuur 😭😭
pi_220047132
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 16:59 schreef Moppie1982 het volgende:
Nou ben benieuwd Waneer er een tikkie staat voor het huis van Sanneke, hoe bedenk je het
Gordijnen en een vloer alleen? Niet gespaard dus??? Moet er niets op de muren? Witgoed? Bedden? Bank!
Wat er een paar topics terug ook us geschreven, ze zijn van 2 huishoudens naar 1 gegaan. Wat hebben ze met alle huisraad gedaan?
pi_220047179
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 17:06 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Wat er een paar topics terug ook us geschreven, ze zijn van 2 huishoudens naar 1 gegaan. Wat hebben ze met alle huisraad gedaan?
Verkocht? Ze noemt op wat ze nodig hebben: alles😬
pi_220047210
quote:
Ik hoor haar zeggen dat ze een nieuwe bank wil. En Dion op de achtergrond dat kan later wel.
Deze bank is niet van hun dan?
Ze had het over nieuwe kasten, een gasfornuis etc.
Een jaar geleden reageerden ze ook op een woning. Ik neem aan dat je dan zo n 3000-5000 achter de hand houdt voor de nieuwe spullen/vloer/muren/ verhuizing. Als je overhoudt is dat alleen maar mooi meegenomen.
Maar het lijkt erop dat meerdere keren per week eten bestellen belangrijker is dan sparen en een broodje ei eten.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_220047252
Sanneke somt op wat ze allemaal moeten. Zo grappig dat een tv meubel dan al als 3e of 4e genoemd word.
Dion hoor je gelijk dat dat niet hoeft.

Ik ben benieuwd hoe ze het gaat doen. Ze zitten een paar 1000 onder de inkomens grens. Dus dan is het jaar inkomen niet hoog.
Sparen kunnen ze in mijn beleving ook totaal niet.

En ik zal nooit via haar iets kopen of ergens op klikken.
Nooit.
pi_220047263
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2026 17:16 schreef WinnieWana het volgende:

[..]
Ik hoor haar zeggen dat ze een nieuwe bank wil. En Dion op de achtergrond dat kan later wel.
Deze bank is niet van hun dan?
Ze had het over nieuwe kasten, een gasfornuis etc.
Een jaar geleden reageerden ze ook op een woning. Ik neem aan dat je dan zo n 3000-5000 achter de hand houdt voor de nieuwe spullen/vloer/muren/ verhuizing. Als je overhoudt is dat alleen maar mooi meegenomen.
Maar het lijkt erop dat meerdere keren per week eten bestellen belangrijker is dan sparen en een broodje ei eten.
3000-5000 om je complete inboedel te kopen, en je huis van verf etc te voorzien?
Ik mag een dure smaak hebben. Maar zelfs met enkel kringloop en marktplaats lijkt dat me lasti.
pi_220047268
Am is druk aan het plannen voor de voorjaarsvakantie, waarom niet een uitje vragen aan een kind? Wie weet wil er wel eentje zwemmen, of wil er eentje naar een speelparadijs . Dat is dan toch ook leuk.
Am vind de uitjes leuk maar het gaat toch niet over wat zij leuk vind ?
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220047281
Dbm vindt het ‘zo leuk om dezelfde hobby als de kids te hebben’ 😐 Bijzonder
pi_220047312
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 17:21 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Am is druk aan het plannen voor de voorjaarsvakantie, waarom niet een uitje vragen aan een kind? Wie weet wil er wel eentje zwemmen, of wil er eentje naar een speelparadijs . Dat is dan toch ook leuk.
Am vind de uitjes leuk maar het gaat toch niet over wat zij leuk vind ?
Niet van die rare dingen zeggen hè? 🤣
pi_220047314
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 17:21 schreef TantePien1990 het volgende:

[..]
3000-5000 om je complete inboedel te kopen, en je huis van verf etc te voorzien?
Ik mag een dure smaak hebben. Maar zelfs met enkel kringloop en marktplaats lijkt dat me lasti.
Ind laat die complete inboedel maar weg . Maar wat ze heeft hoeft ze toch niet weg te gooien ? Als je dan al niet veel geld hebt, dan kun je dat ook langzamerhand doen .
Eerst de vloeren muren en raambekleding maar.
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220047339
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 17:25 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Niet van die rare dingen zeggen hè? 🤣
Zal het proberen 😏
pi_220047406
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 17:25 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ind laat die complete inboedel maar weg . Maar wat ze heeft hoeft ze toch niet weg te gooien ? Als je dan al niet veel geld hebt, dan kun je dat ook langzamerhand doen .
Ik denk dat potten en pannen ook van de verhuurder zijn. En hun bed? Zal dat van hun zijn. Zo'n chalet huur je vaak gemeubileerd. En omdat ze dachten dat ze er voor onbepaalde tijd zouden wonen denk ik dat hun van praktisch nul weer een inboedel moeten kopen.
pi_220047413
Ik wilde Sanneke gaan ontvolgen, maar nu door het Huizen nieuws blijf ik toch maar even hangen 🍿
pi_220047442
quote:
Prioriteit nummer 1!
pi_220047539
Ik vind fijn dat ze een huis hebben.
pi_220047550
Wel fijn voor ze! Denk dat de 2e baby ook vrij snel zal komen
  maandag 9 februari 2026 @ 17:46:27 #50
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220047681
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 17:25 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Alles in dat huisje van nu is niet hun eigendom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')