Zou kunnen maar hij heeft geen inkomen.. zal vast wel spaargeld hebben maar lijkt me ook dat hij hopelijk ook voor zijn kinderen betaald.quote:Op maandag 9 februari 2026 08:20 schreef Henrike het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat dat nachtje weg door Tim is betaald toch?
Het is een VOF. Ze zullen alles door de hoeveelheid vennoten moeten delen. Maar als er schulden zijn, dan volgt er vanzelf een faillissement. De uitverkoop hebben ze al gehad. Ik ga ervan uit dat de eindafrekening gewoon opgemaakt is en dat dat nu zorgt voor mindere cashflow.quote:Op maandag 9 februari 2026 08:17 schreef Henrike het volgende:
[..]
Als je met 2 mensen samen een bedrijf hebt en je hebt daarnaast een privé vermogen.
En je hebt trammelant onderling.
Dan zorg je toch zelf ook dat je privé buiten schot blijft?
Waarom zou ze privé moeten bloeden als de zaak van hun 3 was.
Hij zit ook op Instagram, dus ziet wel degelijk alles wat zij post als hij er vaak genoeg zit, maar misschien kijkt hij niet dagelijks.quote:Op maandag 9 februari 2026 08:34 schreef Moppie1982 het volgende:
Maar even hè, wie zegt dat dbm echt naar de spoedeisende gaat, die vrouw is aandachtziek, dus elke aandacht is prima negatief of positief
Ze kan gewoon random wat plaatsen, niemand die dat controleert en haar man zit denk ik niet op de socials, dat zij vaak maar wat roept is een feit
Nu weer te moe om haar vaatwasser uit te ruimen, nog even en ze vraagt thuiszorg aan.. wat een vrouw is dit
quote:Op maandag 9 februari 2026 08:20 schreef Henrike het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat dat nachtje weg door Tim is betaald toch?
Ik zou het dan idd niet zo op insta gooien maar goed
Misschien wel een dijk van een vaststellingsovereenkomst getekend?quote:Op maandag 9 februari 2026 08:41 schreef Loveischocolala het volgende:
[..]
Zou kunnen maar hij heeft geen inkomen.. zal vast wel spaargeld hebben maar lijkt me ook dat hij hopelijk ook voor zijn kinderen betaald.
Cashflow problemen hebben niets met te jaarcijfers te maken, het houdt in dat er (tijdelijk) meer geld uit gaat dan in komt, waardoor het even lastig is om de rekeningen te betalen. Normaal zou het te maken kunnen hebben met debiteuren die te laat betalen, maar dat lijkt me in het geval van een webshop niet de oorzaak, want daar wordt direct afgerekend.quote:Op maandag 9 februari 2026 08:43 schreef papierentas het volgende:
[..]
Het is een VOF. Ze zullen alles door de hoeveelheid vennoten moeten delen. Maar als er schulden zijn, dan volgt er vanzelf een faillissement. De uitverkoop hebben ze al gehad. Ik ga ervan uit dat de eindafrekening gewoon opgemaakt is en dat dat nu zorgt voor mindere cashflow.
Geen idee wie hier de vennoten zijn, maar je bent bij schulden met pech wel prive ook het bokje.
Maar heeft ze schulden? Dat weten we nietquote:Op maandag 9 februari 2026 08:43 schreef papierentas het volgende:
[..]
Het is een VOF. Ze zullen alles door de hoeveelheid vennoten moeten delen. Maar als er schulden zijn, dan volgt er vanzelf een faillissement. De uitverkoop hebben ze al gehad. Ik ga ervan uit dat de eindafrekening gewoon opgemaakt is en dat dat nu zorgt voor mindere cashflow.
Geen idee wie hier de vennoten zijn, maar je bent bij schulden met pech wel prive ook het bokje.
Hij voldeed niet en heeft van zomer tot okt gewerkt dus vrij korte periode ook. En is gewoon ontslagen.quote:Op maandag 9 februari 2026 08:53 schreef Henrike het volgende:
[..]
Misschien wel een dijk van een vaststellingsovereenkomst getekend?
Ze zegt dat het dichtbij is maar niet een straat verderop.. verder is het zeuren om niets natuurlijk... ze hadden ook gewoon kunnen zeggen dat ze het maar uit moest zoeken! Benieuwd hoe uitgeleefd die douche in die senioren woning is na een weekje dit gezinquote:Op maandag 9 februari 2026 08:27 schreef Henrike het volgende:
Hvk
O wat ziet ze ertegenop dat de vloer eruit gaat en ze elders moet douchen want het is een straat verderop.
Ja snap dat dat even vervelend is maar de bieb is ook een straat verderop en lukt wel dagelijks jaar in jaar uit. Dit is tijdelijk
Heeft ze dan ook nog content/aandacht 🤪quote:Op maandag 9 februari 2026 08:20 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Over 2 a 3 jaar gaat misschien zijn puberteit wel echt van start en zit dan met 1 voet in de poppenhoek en zijn andere in het ontdekken van zijn gevoelens en grote mensen wereld rol ... poeh dat gaat echt nog heel veel therapie opleveren
Okquote:Op maandag 9 februari 2026 09:01 schreef Loveischocolala het volgende:
[..]
Hij voldeed niet en heeft van zomer tot okt gewerkt dus vrij korte periode ook. En is gewoon ontslagen.
Gelukkig heeft hij het toch niet nodig.quote:Op maandag 9 februari 2026 08:48 schreef Henrike het volgende:
En dan; het wordt een extreem drukke dag.
Zayn om 11:30 ophalen
Om 13:00 een gesprek
Om 14:39 de meiden.
Druk????
Voor 1 is het druk ha, Louay want die mag niet slapen
Begin niet over curly, heeft me ooit ban opgeleverd. Ik heb namelijk geen goed woord over voor die halvegarequote:Op zondag 8 februari 2026 21:41 schreef Hannah12345 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of het uiteindelijk wat is geworden tussen curlymomm en de ex van Sanne (hoe heet die man ook alweer?)
Edit: het schiet me net te binnen. Die knakker heet Pim.
Het is maar net hoe ze alles geregeld hebben. Eerlijk gezegd zou het mij verbazen als zij nu al toe zijn aan een financiële afwikkeling.quote:Op maandag 9 februari 2026 08:17 schreef Henrike het volgende:
[..]
Als je met 2 mensen samen een bedrijf hebt en je hebt daarnaast een privé vermogen.
En je hebt trammelant onderling.
Dan zorg je toch zelf ook dat je privé buiten schot blijft?
Waarom zou ze privé moeten bloeden als de zaak van hun 3 was.
Ik denk dat the godfather het vooral dom vindt dat ze dit vertelt, he wat irri heeft ze papa weer teleurgesteld en niet trots gemaakt 🤣quote:Op zondag 8 februari 2026 21:57 schreef Parasolletje89 het volgende:
Kan de godfather niet helpen met de problemen bij Jolie dan?
Je zal zijn ex maar zijn dan wil je haar toch ook aan die lange matten door het scherm trekkenquote:Op maandag 9 februari 2026 03:29 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Michelle doet ook net of zij 16jaar lang Tim zijn carrière in het betaald voetbal aan zijn zijde heeft doorgebracht.
Tuurlijk doelt ze daar op! Maar dat hoort er ook bij, uitkopen zowel uit bedrijf en woning en dat bevalt de Walkies vast nietquote:Op maandag 9 februari 2026 05:22 schreef Lovelii2026 het volgende:
[..]
Maar over die webshop kan het zijn dat ze Koen en jaq uit moest kopen waardoor er nu weinig geld is ?
En ze hoeven ook niet elke dag te douchen, een washandje een keertje volstaat ook prima. Hier worden de kids okk om de dag gedoucht, mits ze niet in een weiland o.i.d. hebben gespeeld 😉quote:Op maandag 9 februari 2026 08:27 schreef Henrike het volgende:
Hvk
O wat ziet ze ertegenop dat de vloer eruit gaat en ze elders moet douchen want het is een straat verderop.
Ja snap dat dat even vervelend is maar de bieb is ook een straat verderop en lukt wel dagelijks jaar in jaar uit. Dit is tijdelijk
Dit. Op papier ondernemer zijn zegt niet zoveel. Er zijn genoeg ondernemers die andere mensen nodig hebben om de boel draaiende en op orde te houden.quote:Op maandag 9 februari 2026 09:36 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
Ik mag toch hopen dat Tim zn eigen financiële boontjes dopt.
Het venijn zit em in de morele staart vind ik. Ja privé en zakelijk moet je gescheiden houden. Maar zo decadent leven, terwijl je misschien je personeel niet kan betalen is natuurlijk gewoon een dikke middelvinger. En dan ook nog eens een hele podcast lang praten over dat ze ( Iris en Mich) niet van eenvoudig leven houden en het niet voor minder willen doen.
Enne Michelle een ondernemer? Hm….dat moet nu nog blijken. Ik vermoed dat ze weinig kaas heeft gegeten van de financiële en administratieve kant. Dat deden Koen en Jaq.
Ah joh ik denk dar het is wat iemand hier eerder zei. Januari is gewoon pittig in de retail. En Mies zit op overdrijven dus die meid zit even weer in haar slachtofferrol... No worries, ze zitten er allemaal nog steeds warmpjes bij hoor 😋quote:Op maandag 9 februari 2026 08:56 schreef Henrike het volgende:
[..]
Maar heeft ze schulden? Dat weten we niet
Ze lijkt me niet dom op zakelijk gebied.
Het is een ondernemers familie en ze zullen ook hun ervaring en kennis met haar delen.
Ondernemen is altijd met een risico.
Hopelijk komt het goed
Niet on topic maar het is toch werkelijk waar niet te filmen in dit land. Nu weer on topicquote:Op maandag 9 februari 2026 09:36 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik lees net dat de gedupeerden van de toeslagenaffaire toch nog hun schuld moeten betalen. In 2021 werd dat bevroren en kregen ze een compensatie van 30.000 euro, maar nu moeten 100.000 ouders hun achterstanden alsnog terugbetalen.
Een paar jaar geleden zei Janneke dat het voor haar definitief afgerond was, hoop dat dat ook inderdaad zo is.
quote:Op maandag 9 februari 2026 09:33 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Je zal zijn ex maar zijn dan wil je haar toch ook aan die lange matten door het scherm trekken
Michelle zal advies krijgen van haar vader , haar familie bestaat uit ondernemers . Ze zullen vast weten hoe het werkt.quote:Op maandag 9 februari 2026 09:36 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
Ik mag toch hopen dat Tim zn eigen financiële boontjes dopt.
Het venijn zit em in de morele staart vind ik. Ja privé en zakelijk moet je gescheiden houden. Maar zo decadent leven, terwijl je misschien je personeel niet kan betalen is natuurlijk gewoon een dikke middelvinger. En dan ook nog eens een hele podcast lang praten over dat ze ( Iris en Mich) niet van eenvoudig leven houden en het niet voor minder willen doen.
Enne Michelle een ondernemer? Hm….dat moet nu nog blijken. Ik vermoed dat ze weinig kaas heeft gegeten van de financiële en administratieve kant. Dat deden Koen en Jaq.
Ik denk dan: zal zij in de nacht bedenken wat ze nu weer moet verzinnen?quote:Op maandag 9 februari 2026 10:07 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Gloeiende genade... dbm... zoon heeft last van zijn nek 🤦♂️ is erin geschoten 🤦♂️ (komt van het moedige boodschappen doen met het 3e kind natuurlijk)
Ze weet nu al niet of hij het wel echt vol gaat houden vandaag...
Ok waar kunnen we geld inzetten dat ze vanmiddag/vanavond weer op de spoed zit met vermoeden hersenvliesontsteking??
En dan weer op social media vermelden dat ze zo fokking slecht heeft geslapen #zorgen #adhdennogwatdiagnoses #powerliftenophettandvlees #zwaarleven ? 😁quote:Op maandag 9 februari 2026 10:43 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik denk dan: zal zij in de nacht bedenken wat ze nu weer moet verzinnen?
Hoho, ze heeft recent nog zelf de gasveren voor de achterklep vervangen hè? 😁quote:Op maandag 9 februari 2026 10:49 schreef Rimboequeen het volgende:
Zou Judith nog slapen of zou ze onderweg gestrand zijn met dat wrak wat nooit onderhoud krijgt?
En als je per sé A-merk wil, dan koop je het in de aanbieding. Vaak genoeg 2+3 gratis, of een bijna 4 liter fles (Robijn) voor 9,99 bij Kruidvat of Trekpleister.quote:Op maandag 9 februari 2026 11:01 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Judith 🤦♂️ die A merk wasmiddel te duur vind... joh... welke planeet komt deze vandaan?? Al sinds forever is A merk duurder dan B en C merk....
Maximale snelheid naar huis gevlogen omdat ze anders in slaap valt natuurlijkquote:Op maandag 9 februari 2026 10:49 schreef Rimboequeen het volgende:
Zou Judith nog slapen of zou ze onderweg gestrand zijn met dat wrak wat nooit onderhoud krijgt?
Ja idd vind het geen probleem dat ze A merk wilt of het koopt in de aanbieding.. doe ik ook! Maar dat ze zegt dat het eigenlijk niet duurder mag zijn dan 4 euro... koop dan B of C merk en piep niet!quote:Op maandag 9 februari 2026 11:09 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En als je per sé A-merk wil, dan koop je het in de aanbieding. Vaak genoeg 2+3 gratis, of een bijna 4 liter fles (Robijn) voor 9,99 bij Kruidvat of Trekpleister.
Nee deze is anders... ze heeft wel heel het weekend die witte met vlek aan gehouden 👌quote:Op maandag 9 februari 2026 11:39 schreef Miepje77 het volgende:
Heeft ze nu nog steeds dezelfde trui aan?
Of ze vraagt chat om wat dingetjes bij elkaar te sprokkelen 🙊 En flap eet dus ook banaan blijkbaar, dacht alleen bifi 😐quote:Op maandag 9 februari 2026 10:43 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik denk dan: zal zij in de nacht bedenken wat ze nu weer moet verzinnen?
Judith vond het verantwoord om hem de piste mee op te nemen. Dus dan doen ze dat.quote:Op maandag 9 februari 2026 11:59 schreef Kaascroissantje het volgende:
Bob op dat filmpje waarop ze laat zien hoe goed hij overal tussendoor skiet. Volgens mij moet die persoon met de feloranje broek behoorlijk op de rem omdat Bob zich er opeens voor gooit.
Haha, precies dít wilde ik net typen😂quote:Op maandag 9 februari 2026 10:07 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Gloeiende genade... dbm... zoon heeft last van zijn nek 🤦♂️ is erin geschoten 🤦♂️ (komt van het moedige boodschappen doen met het 3e kind natuurlijk)
Ze weet nu al niet of hij het wel echt vol gaat houden vandaag...
Ok waar kunnen we geld inzetten dat ze vanmiddag/vanavond weer op de spoed zit met vermoeden hersenvliesontsteking??
Waarom skiet iedereen met stokken behalve Bob? Zijn armen zwaaien heen en weer.quote:Op maandag 9 februari 2026 11:59 schreef Kaascroissantje het volgende:
Bob op dat filmpje waarop ze laat zien hoe goed hij overal tussendoor skiet. Volgens mij moet die persoon met de feloranje broek behoorlijk op de rem omdat Bob zich er opeens voor gooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |