abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220041101
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 21:04 schreef JaNeeDan het volgende:
Fijn dat dure weekenden weg nog kunnen ondanks dat de webshop een cashflow probleem heeft.
En ja, ik weet dat zakelijk en privé gescheiden moeten zijn maar ze kan er dan nog voor kiezen om vakanties etc. niet te delen.
Wat is er dan met de cashflow? En hoe werkt dat ?
pi_220041131
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 21:21 schreef Lovelii2026 het volgende:

[..]
Wat is er dan met de cashflow? En hoe werkt dat ?
In de podcast vertelde ze dat de webshop wat cashflow problemen heeft. M.a.w. te weinig geld om alle kosten te kunnen betalen. Leveranciers hebben uitstel van betaling aangeboden. Dat is natuurlijk niet omdat het zo goed gaat. En iemand hier schreef dat haar medewerkers haar hebben laten weten het geen probleem te vinden om even geen salaris uitbetaald te krijgen. Dan mag je wat mij betreft als onderneemster best wat minder materialisme en decadentie laten zien.
pi_220041144
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 21:08 schreef Moedervan4kids het volgende:
Ik kom Chachiversaci tegen op Instagram en die maakt een volwassen vrouw blij met een MacBook, geld en een stofzuiger.

Guess wie de volwassen vrouw is? Curlymom. En de viervankim heeft er geen goed woord voor over.
Iemand anders reageert ook dat ze een vreemdganger is
pi_220041211
Als je hart voor je zaak hebt trek je desnoods geld van privé naar zakelijk om medewerkers en leveranciers te betalen. (Als dat geld er privé is). Dat schept een band en vertrouwen naar elkaar voor de toekomst.
pi_220041217
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 21:27 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
In de podcast vertelde ze dat de webshop wat cashflow problemen heeft. M.a.w. te weinig geld om alle kosten te kunnen betalen. Leveranciers hebben uitstel van betaling aangeboden. Dat is natuurlijk niet omdat het zo goed gaat. En iemand hier schreef dat haar medewerkers haar hebben laten weten het geen probleem te vinden om even geen salaris uitbetaald te krijgen. Dan mag je wat mij betreft als onderneemster best wat minder materialisme en decadentie laten zien.
Ze hadden ook een “goedkoop” hotelletje weer….
pi_220041226
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 21:30 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Iemand anders reageert ook dat ze een vreemdganger is
Ik ben benieuwd of het uiteindelijk wat is geworden tussen curlymomm en de ex van Sanne (hoe heet die man ook alweer?)

Edit: het schiet me net te binnen. Die knakker heet Pim.
pi_220041282
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 21:39 schreef Lalaland79 het volgende:
Als je hart voor je zaak hebt trek je desnoods geld van privé naar zakelijk om medewerkers en leveranciers te betalen. (Als dat geld er privé is). Dat schept een band en vertrouwen naar elkaar voor de toekomst.
Ze heeft ook gezegd dat ze niet van het aanbod gebruik gaat maken en dat ze haar medewerkers uiteraard gewoon betaalt.
pi_220041361
Kan de godfather niet helpen met de problemen bij Jolie dan?
pi_220041377
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 21:48 schreef Raradefayee het volgende:

[..]
Ze heeft ook gezegd dat ze niet van het aanbod gebruik gaat maken en dat ze haar medewerkers uiteraard gewoon betaalt.
Maar er is wel over gesproken. Dan mag je je best wat bescheidener opstellen.
pi_220041418
Dus de webshop van Michelle kan de leveranciers niet betalen en het is al zo erg dat werknemers aanbieden om maar niet hun salaris uit te betalen.
En dan ben je zo achterlijk in je hoofd om wel met je vriendje een weekend naar Antwerpen te gaan, duur hotel, champagne erbij, smiddags lekker shoppen, daarna uitgebreid dineren , cocktails en lekker afsluiten met dansen in een club. Dan je prachtige hotel nog even showen, de volgende dag naar de spa/welness, lekker drankje er weer bij en uiteraard zal er gelunched zijn (Michelle is niet het type die een bammetje pindakaas in een broodzakje meeneemt).
En dan post je dat op instagram voor iedereen om te zien.
Wat een doos.
pi_220041479
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 21:41 schreef Hannah12345 het volgende:

[..]
Ik ben benieuwd of het uiteindelijk wat is geworden tussen curlymomm en de ex van Sanne (hoe heet die man ook alweer?)

Edit: het schiet me net te binnen. Die knakker heet Pim.
Volgens mij daten ze?
  zondag 8 februari 2026 @ 22:21:37 #162
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_220041511
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 22:18 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Volgens mij daten ze?
Sanne en Pim gaan/zijn uit elkaar. Het huis moet de verkoop in. Ik vind de situatie treurig, hoe dingen daar gelopen zijn :{
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_220041545
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 22:21 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]
Sanne en Pim gaan/zijn uit elkaar. Het huis moet de verkoop in. Ik vind de situatie treurig, hoe dingen daar gelopen zijn :{
Sanne heeft een nieuwe liefde
Fijn voor haar.
Of Pim nog met Curlymom gaat? Geen idee
pi_220041561
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 22:21 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]
Sanne en Pim zijn inderdaad gescheiden (of daar nog mee bezig). Mega treurig inderdaad. Heb vooral te doen met Sanne. In een paar jaar tijd haar zoon, haar tante, haar moeder verloren, en dan gaat die knakker vreemd en liegt er een tijd over. Ik vind het wel heel sterk dat ze de keuze om te scheiden gemaakt heeft, want eerst stond ze nog achter hem. Sanne heeft nu ook een nieuwe vriend, ik hoop voor haar dat dat een goeie is.
pi_220041831
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 19:51 schreef Parasolletje89 het volgende:
Waarom moet Mies die 16 jaar in het betaald voetbal weer benadrukken?
Mooi een streep doorgezet voor Tim nu hij als accessoire overal mee heen moet met Mies. Dat gaat hem toch een keer opbreken?
pi_220041850
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 20:08 schreef Moedervan4kids het volgende:
Heeft Tim nog een eigen leven, eigen vrienden en een eigen mening? Ook al mee naar de podcast. Denk dat ze elke seconde bij elkaar zijn.

Ik moet er - hoe verliefd je ook mag zijn - écht niet aan denken om zelfs bij het poepen bij elkaar te moeten zijn.
Net als met Koen wordt hij volledig ont-mannelijkt. Weg eigen vrienden, eigen familie, eigen ambities. JolieNoe lijkt ook zo goed als failliet te zijn, dus nu gaan ze (Mies) samen een toekomst bedenken. En maximaal janken alom.
pi_220041875
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 21:04 schreef JaNeeDan het volgende:
Fijn dat dure weekenden weg nog kunnen ondanks dat de webshop een cashflow probleem heeft.
En ja, ik weet dat zakelijk en privé gescheiden moeten zijn maar ze kan er dan nog voor kiezen om vakanties etc. niet te delen.
Ze is het afgelopen jaar ook weinig op de zaak geweest (met besties en Tim buitenlandtripjes, kon niet op). Koen en Sjaak hielden de zaak en het gezin draaiende. Nu blijkt ineens hoeveel die twee bijdroegen aan haar luxe leventje. Mies kon gaan en staan waar en met wie ze maar wilde. Lullig om toe te geven dat je leveranciers niet kunt betalen en dan toch (met aanhangsel Tim) op inkoop te gaan.
pi_220041884
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 21:39 schreef Lalaland79 het volgende:
Omgekeerd deed/doet ze dat vast ook: privé-tripjes zakelijk afschrijven.
pi_220041969
Moest wel lachen om dbm op threads "we doen het of op de goede manier of niet. Dan brengen ze ons maar naar een plek waar ze wel mee denken" 🤣😂 dus je sleept je kind met een griepje naar het ziekenhuis.. ze willen hun best nog doen om het kind te onderzoeken... maar jij wilt dat niet en zou dan ook nog eisen om naar een ander ziekenhuis vervoerd te worden??
Hier zouden ze zeggen "mevrouw we gaan of dit onderzoek nu doen of u gaat naar huis en morgen naar uw huisarts "
pi_220041994
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 11:32 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Lot heeft vandaag een kinderfeestje, ik vind het apart om te horen dat het op zondag is , zal wel komen dat ik dat niet gewend ben hier in het Oosten .
Of het is hier ook al gebruikelijk op zondag dat kan ook , mijn jongste is 25 jaar dus ben al even uit de kinderfeestjes natuurlijk.
Zal mij benieuwen of Lot nog een kinderfeestje krijgt , omdat ze er nu al over zeurt .
Late reactie want: wij gaven vandaag een kinderfeestje :D
Op zondag, want op zaterdag wordt er gevoetbald en we gingen schaatsen en daar heb je liefst wel wat uurtjes voor.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_220042051
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 21:59 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Maar er is wel over gesproken. Dan mag je je best wat bescheidener opstellen.
Dat sowieso. Daar heb ik in het vorige topic ook uitgebreid over bericht. Maar vind het wel fair om dit dan ook te vermelden.
pi_220042122
Er zijn zoveel kleding shops, denk dat het rap gedaan zal zijn…

Curly en Pim verdienen elkaar.
pi_220042262
Net die Pascal opgezocht, wtf, tips over eten terwijl je er zelf uitziet als een stokje? Hoop toch dat de rest van de wereld genoeg sanity heeft om dat NIET aan te nemen van zo iemand? Mijn moeder zag er precies zo uit vlak voordat ze overleed aan kanker.. echt wtf.
pi_220042276
Samengevat kickt Michelle erop dat anderen voor haar zorgen. Kinderlijk bijna…..
Tim moet haar voor van alles bewaren en mee helpen, personeel zegt; Laat mijn salaris anders maar, Tamara de hulp moet haar ‘s ochtends wakker maken en de kinderen klaarmaken, vader moest bijspringen destijds met de units en zelfs de rol van haar kinderen is zorgend voor haar:’ Mama waarom werk jij zo hard, wij doen de vaatwasser wel enz.’

Podcast na podcast horen we grote woorden die in contrast staan met haar verhalen . Smekend om bevestiging ‘Oh wat is ze een zelfstandige, stoere doorzetter en onderneemster.
Eh kind je kan niks alleen. Zelfs nog niet voor ie kinderen zorgen.
pi_220042392
Michelle doet ook net of zij 16jaar lang Tim zijn carrière in het betaald voetbal aan zijn zijde heeft doorgebracht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')