abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220040049
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 18:40 schreef Henrike het volgende:

[..]
Koken kan ze niet maar haren , dat is pure noodzaak
Ik geloof dat flip gevoelig is voor langer haar en dat geeft eerder uitbarsting qua emotie. (Of zoiets is)
pi_220040099
Zowel JVP als MCW plaatsen dagelijks samenwerkingen mijn inziens. Die luxe levensstijl moet toch betaald worden. Ik moet wel lachen om de Nivea terwijl MCW volgens mij kortgeleden nog Rosentall (zeg ik dat goed?) promootte
pi_220040108
Oh en ik mis dus helemaal niks nu ik DBM heb ontvolgd begrijp ik 😂🫣 of mis ik juist heel veel?
pi_220040230
Heel bijzonder die HAP. Hier moet je echt dood gaan of de ambulance bellen.

Mijn man werd geweigerd in de nacht, hij kon zijn BSN niet meer oplezen en ademde uit het raam voor lucht. Mocht zich pas melden om 9 uur! Vervolgens lag hij na enkele minuten op bed op de hartbewaking 🤬.

Zo’n hekel aan die aanstellerij. Het lijkt wel als of ze de kinderen graag ziek heeft… ook een vorm van aandacht???

Van mij mogen zulke overbezorgde mensen een aantekening krijgen…
pi_220040274
Waarom film je met je broek open?
Ga ja buik inhouden
En die rode body zit te strak bij haar ellebogen
pi_220040304
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 19:39 schreef Loveischocolala het volgende:
Ga ja buik inhouden
Zal wel de opdracht zijn…
pi_220040311
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 19:39 schreef Loveischocolala het volgende:
Ga ja buik inhouden
Over wie gaat dit?
pi_220040339
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 18:22 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik heb Judith nog niet gezien op de gram vandaag?
Meestal savonds afgelopen dagen
En vandaag terug naar huis rijden
Ze zullen morgen wel weer te laat op school zijn
pi_220040394
Waarom moet Mies die 16 jaar in het betaald voetbal weer benadrukken?
pi_220040431
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 19:43 schreef Earring het volgende:

[..]
Over wie gaat dit?
Mies
pi_220040461
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 19:51 schreef Parasolletje89 het volgende:
Waarom moet Mies die 16 jaar in het betaald voetbal weer benadrukken?
Waarschijnlijk vindt ze dit interessant klinken.

Wat een slechte reclame met die bh's en body. De bh geeft een mooie vorm. Ook als je plat bent en niets hebt om omhoog te duwen, aldus Michelle.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_220040473
Ik vind het sowieso ontzettend ongeloofwaardig en eigen belachelijk dat MCW met haar figuur shapewear gaat aanprijzen.
pi_220040483
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 18:07 schreef IlseMarije het volgende:
Het kindje is “doodziek” en dan gaat DBM het koppie van haar zoon scheren, als mijn kind zo ziek is zou ik naast mijn kind zitten en zo’n “bever” kan dat best even wachten.
Maar dat deed ze toch ook, ernaast zitten, want papa ging koken. Dan kon zij haar dochter blijven observeren.
pi_220040493
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 18:07 schreef IlseMarije het volgende:
Het kindje is “doodziek” en dan gaat DBM het koppie van haar zoon scheren, als mijn kind zo ziek is zou ik naast mijn kind zitten en zo’n “bever” kan dat best even wachten.
Maar dat deed ze toch ook, ernaast zitten, want papa ging koken. Dan kon zij haar dochter blijven observeren.
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 18:22 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik heb Judith nog niet gezien op de gram vandaag?
Die is gewoon op de terugreis. Morgen B lekker uitslapen!
pi_220040531
Heeft Tim nog een eigen leven, eigen vrienden en een eigen mening? Ook al mee naar de podcast. Denk dat ze elke seconde bij elkaar zijn.

Ik moet er - hoe verliefd je ook mag zijn - écht niet aan denken om zelfs bij het poepen bij elkaar te moeten zijn.
pi_220040544
Bijzonder ook hoe DBM op threads mensen de les leest over hoe het er in ziekenhuizen in de randstad aan toe gaat. Komt ze uberhaupt wel eens in de randstad, of was die wedstrijd de eerste keer in haar leven? Misschien moet ze er naartoe verhuizen, of voorrang in een ziekenhuis opeisen. Geen idee waar zij last van heeft de laatste week, ze slaat helemaal door.

Ze reageerde ook nog op threads bij iemand dat ze prikspijt heeft van de covid vaccins, want ze heeft daar schildklier ontsteking van gekregen. Hoelang moet haar lijst met ziektes en aandoeningen worden deze week?

[ Bericht 23% gewijzigd door papierentas op 08-02-2026 20:17:09 ]
pi_220040691
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 20:00 schreef Cyan het volgende:

[..]
Waarschijnlijk vindt ze dit interessant klinken.

Wat een slechte reclame met die bh's en body. De bh geeft een mooie vorm. Ook als je plat bent en niets hebt om omhoog te duwen, aldus Michelle.
Zoals ik het lees heeft ze het hier over Tim. Over die 16 jaar betaald voetbal, verkeerde gequote 😅

[ Bericht 4% gewijzigd door Linnen op 08-02-2026 20:30:33 (Verkeerde gequote ) ]
Graag verwijderen
pi_220040720
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 20:28 schreef Linnen het volgende:

[..]
Zoals ik het lees heeft ze het hier over Tim
Ja maar who cares dat ie na 16 jaar (even) niet meer in het betaald voetbal werkt? Het klinkt trouwens alsof ie een enorme carrière had maar hij was assistent jeugdtrainer en later een hele korte periode trainer van een belofte elftal.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_220040802
Sanneke met haar inkomen die meer is dan 24uur werken :') ik weet dat het al veel gezegd is, maar damn.
Qua gezond eten vond ik vandaag dat ze een reality check nodig had, maar qua werken ook. Naar wie kijkt ze op?

En ik snap echt wel dat je met autisme dingen tegen aanloopt, ik heb zelf ADHD (dat is ook niet altijd makkelijk) en denk dat echt 90% van mijn vrienden op het spectrum zit. En het frustrerende qua werken, ik snap het en zie het ook bij anderen. En ik snap echt wel dat er gradaties zijn, maar heb ook niet echt het idee dat zij met coaching, medicatie, loopbaanbegeleider echt bezig is geweest (ze heeft dan wel autisme in haar bio staan, maar zulke dingen delen zou ook wel echt interessant zijn.. ik kan dit niet van haar herinneren? Behalve haar diagnosetraject). Er is echt zoveel mogelijk! En ik snap ook dat er een kind is, maar zelfs dan..
pi_220040809
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 19:45 schreef Earring het volgende:

[..]
Meestal savonds afgelopen dagen
En vandaag terug naar huis rijden
Ze zullen morgen wel weer te laat op school zijn
Dat denk ik ook!
pi_220040876
Sanneke op Threads: "Maar die vriendinnen die altijd zeggen nooit last te hebben van angst ‘s avonds op straat en mannen, zijn dezelfde die ooit verhalen hebben verteld waar mijn wenkbrauwen toch van gingen fronsen."

Zou ze ooit eens begrip hebben voor mensen die anders denken? Ik ben nooit bang geweest in de avond, nacht op straat. En ik heb ook wel verhalen, maar die waren niet 's avonds of in de nacht op straat. En nu, Sanneke?
Andersom zou ik trouwens nooit een vrouw veroordelen, omdat ik weet dat iedereen anders is. Maarja.
pi_220040973
Fijn dat dure weekenden weg nog kunnen ondanks dat de webshop een cashflow probleem heeft.
En ja, ik weet dat zakelijk en privé gescheiden moeten zijn maar ze kan er dan nog voor kiezen om vakanties etc. niet te delen.
pi_220040999
Owjee, DBM kan straks weer tekeer gaan op threads tegen iemand die de waarheid durft te zeggen. Ben heel benieuwd naar haar reactie, zal wel weer een hoop schelden worden.

rozalinefroukje;
Ik denk dat je beter rustig en beheerst kan blijven, want zulk hysterisch gedrag is zeker niet goed voor een kind dat al war bang is. Zo bevorder je de angst van het kind.
Snap ook niet dat je tijd neemt om berichten te schrijven ipv je te bekommeren om je getraumatiseerd kind......
pi_220041009
Ik kom Chachiversaci tegen op Instagram en die maakt een volwassen vrouw blij met een MacBook, geld en een stofzuiger.

Guess wie de volwassen vrouw is? Curlymom. En de viervankim heeft er geen goed woord voor over.
pi_220041014
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 21:06 schreef papierentas het volgende:
Owjee, DBM kan straks weer tekeer gaan op threads tegen iemand die de waarheid durft te zeggen. Ben heel benieuwd naar haar reactie, zal wel weer een hoop schelden worden.

rozalinefroukje;
Ik denk dat je beter rustig en beheerst kan blijven, want zulk hysterisch gedrag is zeker niet goed voor een kind dat al war bang is. Zo bevorder je de angst van het kind.
Snap ook niet dat je tijd neemt om berichten te schrijven ipv je te bekommeren om je getraumatiseerd kind......

Die gaat in de blokkendoos en dan schrijft DBM er weer een zielige post over

En dit is dus precies hoe het ging!

[ Bericht 2% gewijzigd door Earring op 08-02-2026 22:49:27 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')