Ik geloof dat flip gevoelig is voor langer haar en dat geeft eerder uitbarsting qua emotie. (Of zoiets is)quote:Op zondag 8 februari 2026 18:40 schreef Henrike het volgende:
[..]
Koken kan ze niet maar haren , dat is pure noodzaak
Zal wel de opdracht zijn…quote:Op zondag 8 februari 2026 19:39 schreef Loveischocolala het volgende:
Waarom film je met je broek open?
Ga ja buik inhouden
En die rode body zit te strak bij haar ellebogen
Over wie gaat dit?quote:Op zondag 8 februari 2026 19:39 schreef Loveischocolala het volgende:
Waarom film je met je broek open?
Ga ja buik inhouden
En die rode body zit te strak bij haar ellebogen
Meestal savonds afgelopen dagenquote:Op zondag 8 februari 2026 18:22 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik heb Judith nog niet gezien op de gram vandaag?
Waarschijnlijk vindt ze dit interessant klinken.quote:Op zondag 8 februari 2026 19:51 schreef Parasolletje89 het volgende:
Waarom moet Mies die 16 jaar in het betaald voetbal weer benadrukken?
Maar dat deed ze toch ook, ernaast zitten, want papa ging koken. Dan kon zij haar dochter blijven observeren.quote:Op zondag 8 februari 2026 18:07 schreef IlseMarije het volgende:
Het kindje is “doodziek” en dan gaat DBM het koppie van haar zoon scheren, als mijn kind zo ziek is zou ik naast mijn kind zitten en zo’n “bever” kan dat best even wachten.
Maar dat deed ze toch ook, ernaast zitten, want papa ging koken. Dan kon zij haar dochter blijven observeren.quote:Op zondag 8 februari 2026 18:07 schreef IlseMarije het volgende:
Het kindje is “doodziek” en dan gaat DBM het koppie van haar zoon scheren, als mijn kind zo ziek is zou ik naast mijn kind zitten en zo’n “bever” kan dat best even wachten.
Die is gewoon op de terugreis. Morgen B lekker uitslapen!quote:Op zondag 8 februari 2026 18:22 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik heb Judith nog niet gezien op de gram vandaag?
Zoals ik het lees heeft ze het hier over Tim. Over die 16 jaar betaald voetbal, verkeerde gequote 😅quote:Op zondag 8 februari 2026 20:00 schreef Cyan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vindt ze dit interessant klinken.
Wat een slechte reclame met die bh's en body. De bh geeft een mooie vorm. Ook als je plat bent en niets hebt om omhoog te duwen, aldus Michelle.
Ja maar who cares dat ie na 16 jaar (even) niet meer in het betaald voetbal werkt? Het klinkt trouwens alsof ie een enorme carrière had maar hij was assistent jeugdtrainer en later een hele korte periode trainer van een belofte elftal.quote:Op zondag 8 februari 2026 20:28 schreef Linnen het volgende:
[..]
Zoals ik het lees heeft ze het hier over Tim
Dat denk ik ook!quote:Op zondag 8 februari 2026 19:45 schreef Earring het volgende:
[..]
Meestal savonds afgelopen dagen
En vandaag terug naar huis rijden
Ze zullen morgen wel weer te laat op school zijn
Die gaat in de blokkendoos en dan schrijft DBM er weer een zielige post overquote:Op zondag 8 februari 2026 21:06 schreef papierentas het volgende:
Owjee, DBM kan straks weer tekeer gaan op threads tegen iemand die de waarheid durft te zeggen. Ben heel benieuwd naar haar reactie, zal wel weer een hoop schelden worden.
rozalinefroukje;
Ik denk dat je beter rustig en beheerst kan blijven, want zulk hysterisch gedrag is zeker niet goed voor een kind dat al war bang is. Zo bevorder je de angst van het kind.
Snap ook niet dat je tijd neemt om berichten te schrijven ipv je te bekommeren om je getraumatiseerd kind......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |