Eerlijk... ik vind dbm erger.. Debbie verzint vooral veel diagnoses bij zichzelf en roept soms iets raars maar niet ernstig over haar kinderen (oude zielen, hoogbegaafd, enzovoort) de keren dat Debbie met haar kinderen begon stopte dat ook snel (terug gefloten?)quote:Op zondag 8 februari 2026 17:08 schreef Henrike het volgende:
Dbm slaat nu wel erg door hoor, ze streeft Debbie nog voorbij.
Dit is echt niet goed hoor .
Je kunt toch niet om elk klein pijntje de SEH binnenvallen?
Die kosten van dit gezin voor medische hulp zijn echt absurd ( want het zal wel uit een potje betaald moeten worden)en als het nodig is, ok geen moeite mee.
Maar zij bezet ook een plek in de wachtkamer waardoor een ander langer moet wachten.
De tijd die ze aan haar kwijt zijn steeds, de administratie enz enz .
Als ze haar zelf de rekening steeds lieten betalen denk ik dat het gauw afgelopen zou zijn met haar fratsen.
Ze is gewoon aandachtszidk
Door mijn werk weet ik precies wat ik moet zeggen om op de hap terecht te komen, ik denk dat DBM dat weet dankzij het aantal afwijzingen dat ze gehad heeft.quote:Op zondag 8 februari 2026 17:03 schreef Miepje77 het volgende:
Ik kan nog eens leren van DBM met wat moet je zeggen bij de HAP.
Knoop in je zakdoekquote:Op zondag 8 februari 2026 17:01 schreef papierentas het volgende:
Die Flipje, heel flink hoor dat hij met zijn papa boodschappen heeft gedaan. Echt, waar kijken we naar!?
I knowquote:Op zondag 8 februari 2026 17:00 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dion is 1 dag p/w vrij dus kan Sanneke die dag werken. Nog 2 dagen erbij waarop kind naar de opvang gaat. Dus 2 dagen opvang p/w. Dat gaat haar echt geen 1000 p/m kosten. Haar girl math is vooral een excuus om op de bank te blijven plakken.
Hee, DBM vecht als een leeuw voor haar kinderen he!quote:Op zondag 8 februari 2026 17:20 schreef Clavis het volgende:
Je zou je toch kapot schamen dat je op zondag de huisartsenpost lastig valt met iets dat gewoon een griepje blijkt te zijn? Dat kijk je toch 2 dagen aan op z’n minst? Ik zou me al bezwaard voelen om m’n eigen dokter te bellen op een gewone werkdag voor wat buikpijn. Echt bizar gedrag.
Ergens bijna blij dat iedere hap bezoek van ons opname betekende of op zijn minst met medicatie naar huis... (en 1x gips)quote:Op zondag 8 februari 2026 17:20 schreef Clavis het volgende:
Je zou je toch kapot schamen dat je op zondag de huisartsenpost lastig valt met iets dat gewoon een griepje blijkt te zijn? Dat kijk je toch 2 dagen aan op z’n minst? Ik zou me al bezwaard voelen om m’n eigen dokter te bellen op een gewone werkdag voor wat buikpijn. Echt bizar gedrag.
Kind heeft niet voor niets trauma.. en toen ze een nachtje moest blijven moest papa blijven en echt niet mama! Vond ik ook veelzeggendquote:Op zondag 8 februari 2026 17:30 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Is toch ook zielig dat je als kind griep hebt en dat je dan niet lekker thuis kan uitzieken met een emmer en je moeders hand. Maar dat je perse naar de huisartsenpost moet, iedere keer weer
Vechten als een effing leeuwquote:Op zondag 8 februari 2026 17:22 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Hee, DBM vecht als een leeuw voor haar kinderen he!
Haar man had toen nog gezegd toen een andere influencer zeer tragisch een kind verloor; dit zou DBM niet gebeuren want die blijft aandringen bij de artsen.
Die vrouw redt levens, elke dag weer.
Sorry je hebt gelijk. Wat is het toch een strijder!quote:Op zondag 8 februari 2026 17:22 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Hee, DBM vecht als een leeuw voor haar kinderen he!
Haar man had toen nog gezegd toen een andere influencer zeer tragisch een kind verloor; dit zou DBM niet gebeuren want die blijft aandringen bij de artsen.
Die vrouw redt levens, elke dag weer.
Met een aantekening is Dbm alleen maar blij, weer een nummer op de bingokaartquote:Op zondag 8 februari 2026 17:35 schreef SterreKaatje het volgende:
Ik begrijp dat Flip en Flap een trauma hebben mbt het ziekenhuis. Een trauma waar zij verantwoordelijk voor is. En niet alleen van ziekenhuis, ik vermoed überhaupt van ziek zijn. Deze kinderen kunnen geen normale buikpijn, koorts enz hebben. Want alles is heftig, moeten ze voor naar de dokter. De angst straalt er vanaf!
Vriendin van DBM: Laat haar even bij Jolien van Zhoufamily kijken. Hoe deze vrouw omgaat met zieke kinderen is normaal.
En betreft een aantekening in het dossier; Als een ouder structureel onterecht vaak naar artsen gaat (bijvoorbeeld “medische klachten aandikt”), kan dit soms leiden tot professionele observatie of overleg met jeugdzorg, maar dit gebeurt pas bij signalen van overbezorgdheid die het kind beïnvloedt.
Een aantekening in een dossier is dan objectief en bedoeld voor zorg of signalering, niet om te “straffen”.
Zou er bij haar als ze belt geen alarm afgaan in het ziekenhuis? Als ze zo vaak komt .quote:Op zondag 8 februari 2026 15:51 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Echt.... gewoon met buikpijn naar de spoed 😵💫 die kinderen hebben straks toch ook totaal geen draagvlak? Ieder auwtje is volkomen drama...
Als mijn kinderen ziek zijn slapen ze ook veel! Dat is wat je beter maakt toch? Nu nog als een puber zich niet lekker voelt en vraagt wat er het beste voor helpt zeggen we "slapen"
Pffff wat een hysterisch gedoe weer voor een dwarse drol
Collega haar man kroop de hele nacht over de bovenverdieping van de pijn, mocht niet komen later op de ochtend het verhaal aangedikt en toen mocht hij wel komen. (En ging met hele zware pijnstillers naar huis) Ook dezelfde hap als die van DBM.quote:Op zondag 8 februari 2026 17:43 schreef Loveischocolala het volgende:
Dan wil ik ook wel weten wat ik moet zeggen als ik de hap bel( dezelfde als die onze grote vriendin bel) ik mocht met een doodziek kind niet komen hoor…
Het lijkt alsof haar angsten op een hoogtepunt zijn en dat dit een sneeuwbaleffect heeft, zijzelf ziek met goede bloedwaarden, de onderzoeken voor zoon moeten opnieuw omdat er de vorige keer niks uitkwam, vriendinnie wordt ernstig ziek gepraat, de uitslag van het autisme testen komen eraan...volgens mij versterkt zich dit nu allemaal enorm tot 1 grote superangst ofzo...maar ja, als je verder ook weinig om handen hebt door de dag heen, heb je ook heel veel tijd om daar over na te denken...quote:Op zondag 8 februari 2026 17:12 schreef Rimboequeen het volgende:
DBM lijkt psychisch ziek, daar zou ze eens wat mee moeten doen.
Koken kan ze niet maar haren , dat is pure noodzaakquote:Op zondag 8 februari 2026 18:07 schreef IlseMarije het volgende:
Het kindje is “doodziek” en dan gaat DBM het koppie van haar zoon scheren, als mijn kind zo ziek is zou ik naast mijn kind zitten en zo’n “bever” kan dat best even wachten.
Iris maakt altijd reclame voor Rosental. De beste skincare ever volgens haar.quote:Op zondag 8 februari 2026 19:12 schreef huisjehier121 het volgende:
Reclame van niveau bij Mich en Iris maar zie op de tafel la roche posay staan.
Dan geloof ik er weinig van dat ze dat echt smeren
Ik geloof dat flip gevoelig is voor langer haar en dat geeft eerder uitbarsting qua emotie. (Of zoiets is)quote:Op zondag 8 februari 2026 18:40 schreef Henrike het volgende:
[..]
Koken kan ze niet maar haren , dat is pure noodzaak
Zal wel de opdracht zijn…quote:Op zondag 8 februari 2026 19:39 schreef Loveischocolala het volgende:
Waarom film je met je broek open?
Ga ja buik inhouden
En die rode body zit te strak bij haar ellebogen
Over wie gaat dit?quote:Op zondag 8 februari 2026 19:39 schreef Loveischocolala het volgende:
Waarom film je met je broek open?
Ga ja buik inhouden
En die rode body zit te strak bij haar ellebogen
Meestal savonds afgelopen dagenquote:Op zondag 8 februari 2026 18:22 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik heb Judith nog niet gezien op de gram vandaag?
Waarschijnlijk vindt ze dit interessant klinken.quote:Op zondag 8 februari 2026 19:51 schreef Parasolletje89 het volgende:
Waarom moet Mies die 16 jaar in het betaald voetbal weer benadrukken?
Maar dat deed ze toch ook, ernaast zitten, want papa ging koken. Dan kon zij haar dochter blijven observeren.quote:Op zondag 8 februari 2026 18:07 schreef IlseMarije het volgende:
Het kindje is “doodziek” en dan gaat DBM het koppie van haar zoon scheren, als mijn kind zo ziek is zou ik naast mijn kind zitten en zo’n “bever” kan dat best even wachten.
Maar dat deed ze toch ook, ernaast zitten, want papa ging koken. Dan kon zij haar dochter blijven observeren.quote:Op zondag 8 februari 2026 18:07 schreef IlseMarije het volgende:
Die is gewoon op de terugreis. Morgen B lekker uitslapen!quote:Op zondag 8 februari 2026 18:22 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik heb Judith nog niet gezien op de gram vandaag?
Zoals ik het lees heeft ze het hier over Tim. Over die 16 jaar betaald voetbal, verkeerde gequote 😅quote:Op zondag 8 februari 2026 20:00 schreef Cyan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vindt ze dit interessant klinken.
Wat een slechte reclame met die bh's en body. De bh geeft een mooie vorm. Ook als je plat bent en niets hebt om omhoog te duwen, aldus Michelle.
Ja maar who cares dat ie na 16 jaar (even) niet meer in het betaald voetbal werkt? Het klinkt trouwens alsof ie een enorme carrière had maar hij was assistent jeugdtrainer en later een hele korte periode trainer van een belofte elftal.quote:Op zondag 8 februari 2026 20:28 schreef Linnen het volgende:
[..]
Zoals ik het lees heeft ze het hier over Tim
Dat denk ik ook!quote:Op zondag 8 februari 2026 19:45 schreef Earring het volgende:
[..]
Meestal savonds afgelopen dagen
En vandaag terug naar huis rijden
Ze zullen morgen wel weer te laat op school zijn
Die gaat in de blokkendoos en dan schrijft DBM er weer een zielige post overquote:Op zondag 8 februari 2026 21:06 schreef papierentas het volgende:
Owjee, DBM kan straks weer tekeer gaan op threads tegen iemand die de waarheid durft te zeggen. Ben heel benieuwd naar haar reactie, zal wel weer een hoop schelden worden.
rozalinefroukje;
Ik denk dat je beter rustig en beheerst kan blijven, want zulk hysterisch gedrag is zeker niet goed voor een kind dat al war bang is. Zo bevorder je de angst van het kind.
Snap ook niet dat je tijd neemt om berichten te schrijven ipv je te bekommeren om je getraumatiseerd kind......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |