abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220033687
Ja en meneer wolf gaat als koala overal mee heen ook iedere keer mee na kantoor ect.
En denk dat mevrouw er achter komt hoeveel de andere twee eigenlijk deden…
pi_220033691
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 10:06 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik vond het al bewonderenswaardig dat je er eerder wel doorheen kwam 😂.
Die Iris is een wandelende rode vlag. En Michelle moet eens stoppen met het slachtoffer te spelen. Ze zal het echt wel zwaar hebben met de hele afhandeling en het lijkt me ook pijnlijk dat je 2 exen samen verder gaan. Maar meneer Wolf kwam sneller het gat vullen dat Sjaak en Koen achter lieten dan de meeste voor mogelijk hielden (no pun intended🙈).
'Ik moet door' blijf er dan bij weg in de podcast en de podcast erna, waarschijnlijk op dezelfde dag opgenomen, zal ze zich wel weer heel sterk voelen ofzo 😅
Ik speelde hem dan versneld af terwijl ik aan het schoonmaken was😂
En naar mijn idee vulde Timmie al gaten, welke gaten laat ik in het midden, voordat K en J vertrokken.
pi_220033702
Ik blijf me verbazen over de weekboodschappen van Sanneke. Heeft een week bij haar 2 dagen? En dan heb ik het niet over de koekjes etc.
pi_220033708
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 10:12 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik blijf me verbazen over de weekboodschappen van Sanneke. Heeft een week bij haar 2 dagen? En dan heb ik het niet over de koekjes etc.
Nou zat ik ook naar te kijken. Voor iemand die naar eigen zeggen zo gezond eet staat er toch wel wat troep op.
pi_220033733
[quote]0s.gif Op zondag 8 februari 2026 10:10 schreef Loveischocolala het volgende:
Ja en meneer wolf gaat als koala overal mee heen ook iedere keer mee na kantoor ect.
En denk dat mevrouw er achter komt hoeveel de andere twee eigenlijk deden…
[/quote]

\
Precies dit.....mevrouw was het paradepaardje en moet nu echt werken. En ja.....het zal best extra pittig zijn.
Opvallend dat deze 'Ik moet door en moet ineens alles alleen doen mevrouw' bijna kinderlijk mensen nodig heeft die voor haar zorgen. De hulp Tamara die ineens om half acht komt en haar wakker moet maken, de kinderen dan al aangekleed heeft enz.
pi_220033751
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 10:13 schreef Clavis het volgende:

[..]
Nou zat ik ook naar te kijken. Voor iemand die naar eigen zeggen zo gezond eet staat er toch wel wat troep op.
Ik ben niet eens meer verbaasd over de troep die op de bon staat maar het eten is toch bar weinig? Paprika, champignons, paprika, peen en sla. Hoe kom je de week mee door? Dagelijks een blaadje sla?
pi_220033822
Ik heb me ook erg verbaasd over Sanneke haar kras kaarten verhaal.
Zoveel mensen gunde het hun.
Later blijkt het van 2 mensen af te komen.
En ze neemt zelfs kattenvoer mee, want gratis?? Ze heeft geen kat.
pi_220033859
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 10:30 schreef TantePien1990 het volgende:
Die kraskaarten zijn toch niet overdraagbaar?
pi_220033929
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 10:34 schreef Earring het volgende:

[..]
Die kraskaarten zijn toch niet overdraagbaar?
Wel als je een foto van de kraskaarten en bonuskaart naar iemand doorstuur
pi_220033937
Zal Judith zich goed genoeg voelen om vanmiddag/ vanavond terug te rijden?
En ik denk dat morgen op tijd op school komen nog spannend gaat worden. Als ze geen wekker zet zoals gewoonlijk
pi_220033966
@SterreKaatje Precies en als Tim er toch woont zoals het lijkt dan kan hij toch ook helpen in de ochtend….
pi_220033979
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 05:01 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Sowieso is haar gedachtengang enorm egocentrisch.
Omdat hij vroeg is overleden wil zij zoveel mogelijk samen met haar kinderen doen. Je kan ook denken, wij moeten veel tijd met oma doorbrengen want straks is zij er ook niet meer en ze moet ook al opa missen.
Maar nee, de wereld draait alleen om Am.
Inderdaad, in mijn ogen is dit niet gemeend. Ten eerste kijken ze inderdaad amper naar oma om. Na een voorzichtige kritische opmerking van oma gaat ze er zelf niet meer heen. Ten tweede zie ik dit als sneer naar haar eigen ouders. Ten derde vind ik het vooral wanhopig je kinderen aan je te binden door hen dure activiteiten te geven en hen er waarschijnlijk voor te betalen als ze het mag posten.
pi_220034064
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 23:06 schreef Earring het volgende:

[..]
En omdat de vader van Maarten jong is overleden moet je tijd vrij maken voor dingen met elkaar. Hoe krijg je het je pen uit met het idee dat je je eigen vader uit je leven gebannen hebt!
Ik ben mosterd met mijn vorige post zie ik. Dit dus. Ik zie dit echt als sneer naar haar ouders. Papa kon niet opvoeden en daarom is arme Annemarie nog steeds getraumatiseerd. Maar gelukkig heeft ze haar bestsellers en volgelingen om dit te verwerken en doet ze het zelf veeeel beter allemaal. Echt walgelijk.
pi_220034077
Haha. De podcast. Ben bij min 10.
Het bedrijf zit even in een dipje qua cashflow, personeel is zo lief om zelfs te bellen met ‘als je me even een paar maanden niet kan uitbetalen, is dat helemaal ok’.

Paar min later: dubai was heerlijk, daar kan je gewoon je sjenel op je strandbedje laten liggen en na twee uur ligt het er nog.
En op vakantie draag ik geen jolienoe, maar louboutins en zimmerman.

🤣😏
pi_220034086
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 10:59 schreef Raradefayee het volgende:
Het bedrijf zit even in een dipje qua cashflow, personeel is zo lief om zelfs te bellen met ‘als je me even een paar maanden niet kan uitbetalen, is dat helemaal ok’.

Paar min later: dubai was heerlijk, daar kan je gewoon je sjenel op je strandbedje laten liggen en na twee uur ligt het er nog.

🤣😏
Bizar! Je betaalt toch eerst je personeel voordat je naar Dubai gaat. Schandalig.
pi_220034091
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 10:30 schreef TantePien1990 het volgende:
Want anders blijft het bij de AH staan. Nee Sanneke, door graaiers zoals jij kan het nu dus zijn dat iemand anders misgrijpt. En wat is er mis mee dat het bij de AH blijft staan? Iedereen moet jou alles gunnen maar dat werkt niet twee kanten op?
pi_220034103
quote:

🤣😏
Wauw… alleen maar wauw… en niet in positieve zin.
pi_220034110
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 11:01 schreef Snaky het volgende:

[..]
Bizar! Je betaalt toch eerst je personeel voordat je naar Dubai gaat. Schandalig.
Maar het overkomt haar allemaal. 😌 Opeens stappen Koen en Jacqueline uit het bedrijf en dan moet die arme Michelle het helemaal alleen doen. 😩
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_220034134
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 23:44 schreef Muisjeruisje het volgende:
Tijd voor Debbie om terug te komen, hebben we weer eens wat anders om over te praten 🫣😂
God please nee! Dat is echt niet goed voor haar en voor deze topics 😅
pi_220034151
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 10:13 schreef Clavis het volgende:

[..]
En dan zeggen dat ze niet goed in dr vel zit en makkelijker kookt ipv afhalen. Lasagne, nasi of bami is ook snel te maken en bevat meer groente dan wat ze nu meeneemt voor een hele week.
pi_220034153
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 11:10 schreef meesterinbreekster het volgende:

[..]
God please nee! Dat is echt niet goed voor haar en voor deze topics 😅
Wel goed voor de irritainment 🫣
pi_220034223
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 11:13 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
En dan zeggen dat ze niet goed in dr vel zit en makkelijker kookt ipv afhalen. Lasagne, nasi of bami is ook snel te maken en bevat meer groente dan wat ze nu meeneemt voor een hele week.
Het week menu wat ze deelt is echt niet gezond met de kassabon erbij. Heeft ze daar nog groente voor liggen dan, of eten ze de hele week van 1 doosje champignons en een zakje 100 gram 'wortel'. Haar bonnen kloppen niet, ze deelt dit want 'hoe doen jullie dat toch zulke lage kosten'? Ik zie alleen maar koek, koek, ongezond, een zakje/ bakje fruit, weer de chocolade muesli. Benieuwd wanneer ze weer gaat klagen over bloeddruk/ hartklopping/ oorsuizen door al het o zo gezonde voedsel.
Over die gratis graai artikelen zeg ik maar niks.. 40,- boodschappen? nee, 40,- troep. Maar hebbenhebbenhebben.. want gratis.
pi_220034245
Lot heeft vandaag een kinderfeestje, ik vind het apart om te horen dat het op zondag is , zal wel komen dat ik dat niet gewend ben hier in het Oosten .
Of het is hier ook al gebruikelijk op zondag dat kan ook , mijn jongste is 25 jaar dus ben al even uit de kinderfeestjes natuurlijk.
Zal mij benieuwen of Lot nog een kinderfeestje krijgt , omdat ze er nu al over zeurt .
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220034279
quote:

🤣😏
Maf personeel ook
pi_220034294
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 11:01 schreef Snaky het volgende:

[..]
Vind the godfather dit oke? Het is toch zo'n gezin die de schijnt naar buiten ophoudt, vooral haar ouders. Nou dan is dit toch een doorn in het oog? Juicyyy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')