abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220017932
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220017953
quote]0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 17:44 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Het is echt een patroon, want zo ging het bij de poly ook. Geen eigen leven meer, geen eigen vrienden, geen eigen werk. Alles draait om Mies en de familie Walk. Tim zal straks wel meegaan naar het vaste hotel op Mallorca. Hij is een figurant, maar heeft dat zelf nog niet door.
[/quote]

Oh ja lekker voozen in dat zwembad van 4 bij 5 meter op Mallorca met de kinderen ernaast.
pi_220018492
Dbm heeft het in haar storie over lotgenootjes.
Lotgenoot waarvan dan? Ik ben het spoor compleet bijster. Ineens is ze ziek of mankeert ze iets?
  vrijdag 6 februari 2026 @ 19:36:39 #4
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220018541
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 19:32 schreef Lodelie het volgende:
Lotgenoot waarvan dan? Ik ben het spoor compleet bijster. Ineens is ze ziek of mankeert ze iets?
Ze mankeert van alles, ongeveer de helft van de medische encyclopedie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Rimboequeen op 06-02-2026 20:37:16 ]
pi_220018597
Als je een wonderkind wil hebben, moet je fluflu worden:

de.blije.mama
5 u
Mijn zoon zoekt vandaag ontspanning op door in 3 talen tot 200 te tellen. Ik wou dat ik mn oren even kon uitzetten.
pi_220018731
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 19:40 schreef Huisopdehoek het volgende:
Als je een wonderkind wil hebben, moet je fluflu worden:

de.blije.mama
5 u
Mijn zoon zoekt vandaag ontspanning op door in 3 talen tot 200 te tellen. Ik wou dat ik mn oren even kon uitzetten.
Nederlands, Engels, Fries?
pi_220018748
Ik kwam Linda de Munck tegen op Instagram. Zij is heel erg open over haar hele leven en heeft een podcast over haar seksleven. Niet geluisterd, maar een aflevering heet: “een weekend vol seks en een trio”.

Oké. Ik ben echt niet preuts maar niet alles hoeft online toch?
pi_220018755
quote:
Bedoelt ze de verzwaringsknuffels? Die heten zo..
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_220018790
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 10:44 schreef Cyan het volgende:

[..]
Misschien kan ie met (bon)Joeri sparren over how to become an influencer
Bij joeri lukt dat influencen nog niet echt, want die werkt gewoon voor lotteb zelf nu.
pi_220019330
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 19:53 schreef Moedervan4kids het volgende:
Ik kwam Linda de Munck tegen op Instagram. Zij is heel erg open over haar hele leven en heeft een podcast over haar seksleven. Niet geluisterd, maar een aflevering heet: “een weekend vol seks en een trio”.

Alles voor de aandacht, de clicks en de reacties..
pi_220019569
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 19:56 schreef meesterinbreekster het volgende:

[..]
Bij joeri lukt dat influencen nog niet echt, want die werkt gewoon voor lotteb zelf nu.
Net als Tim voor Michelle. Het zijn lotgenoten.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  vrijdag 6 februari 2026 @ 20:38:27 #12
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220019588
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 19:53 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Bedoelt ze de verzwaringsknuffels? Die heten zo..
Nee, dat is niet waar ze het over heeft.
"Deel ik dit omdat ik wil dat jullie mij sneu vinden? Nee, ik wil lotgenootjes laten zien hoe ik het doe. Dat ik express* soms ballen laat vallen en dat dat okay is."
pi_220019648
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 20:38 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
"Deel ik dit omdat ik wil dat jullie mij sneu vinden? Nee, ik wil lotgenootjes laten zien hoe ik het doe. Dat ik express* soms ballen laat vallen en dat dat okay is."
Brrrr. Hier mis ik niks aan!
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_220019844
quote:
Dat ze 200% zeker weet dat ze aitisme heeft terwijl de uitslag van de testen nog niet binnen zijn
pi_220020174
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 20:53 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Dat ze 200% zeker weet dat ze aitisme heeft terwijl de uitslag van de testen nog niet binnen zijn
En wat is ze daar blij mee
pi_220020209
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 20:38 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Daarom heeft ze vandaag lekker niet haar best gedaan op haar kleding (anders wel).

[ Bericht 0% gewijzigd door Snaky op 06-02-2026 22:43:55 ]
pi_220020245
quote:

Die met dat okselhaar en die kutstem
pi_220020767
Milou die zich afvraagt waarom content minder goed bekeken wordt. Ook Milou, alles kopiëren van andere fluflus. Nu weer dat pottenbakken en desem continu, de klusjes. Ik mis bij haar echt een beetje haar eigen authentieke zelf... Voelt alles gekopieerd.
pi_220020972
quote:

Liever dit soort online, dan je eigen gezin.

Ik vind het leuk haar te volgen, openminded.
pi_220021127
Dat gebedel om die kraskaarten bij Sanneke.. ik heb daar toch zo’n hekel aan.
pi_220021323
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 22:09 schreef Clavis het volgende:
Nou dat he. Pfff. Tuurlijk maak je haar blij met alles wat erin zit. :')

Jammer na de stories van vandaag dat we weer in dezelfde dag de echte Sanneke weer te zien krijgen.
pi_220021362
Oeh Bob had het zwaar vandaag. Hij moest luisteren naar de ski juf.

Maar gelukkig mocht hij het bij zn moeder op zn eigen manier doen vanmiddag. Hopelijk is dat ook de manier dat de juf het wil anders kan je het morgen opnieuw aanleren

[ Bericht 57% gewijzigd door Lalaland79 op 06-02-2026 22:37:50 (Toevoeging ) ]
pi_220021387
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 20:53 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Zal ze teleurgesteld zijn, als het niet zo is?
pi_220021402
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 22:28 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Zal ze teleurgesteld zijn, als het niet zo is?
Zeker weten. Ze is er van overtuigd dat ze het heeft en gooit alke klachten daarop
pi_220021544
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 22:26 schreef Lalaland79 het volgende:

Maar gelukkig mocht hij het bij zn moeder op zn eigen manier doen vanmiddag. Hopelijk is dat ook de manier dat de juf het wil anders kan je het morgen opnieuw aanleren
En zag je hoe hij weg wilde skiën? Nee Judith, hij gleed weg.
Wat is dat toch met dat gepoch steeds over haar kind. Hij is geen natuurtalent, hoe graag ze dat ook wil.
pi_220021630
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 22:42 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Wat is dat toch met dat gepoch steeds over haar kind. Hij is geen natuurtalent, hoe graag ze dat ook wil.
Morgen van een schans af denk ik, want hij leert top down en wil actie.
pi_220021654
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 22:26 schreef Lalaland79 het volgende:

Haha in Duitsland hebben ze iets andere regels , vast niet autonoom opvoeden
pi_220021700
Ach bob was natuurlijk te goed voor die les voor beginners... die doet morgen gewoon de gevorderde piste met zijn moeder 👌
pi_220021724
Lekker hoor die autonome opvoeding van Juud 🫣
pi_220021737
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 22:54 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ach bob was natuurlijk te goed voor die les voor beginners... die doet morgen gewoon de gevorderde piste met zijn moeder 👌
En na Winterberg rijden ze door naar de OS!
pi_220021756
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 22:55 schreef Maremare het volgende:
Lekker hoor die autonome opvoeding van Juud 🫣
Lekker zonder remmen de helling af als hij tegen mensen aan stormt is het zonder twijfel hun schuld dat ze in de weg stonden
pi_220021772
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 22:09 schreef Clavis het volgende:
En ondanks dat ze twee keer eerder vroeg om de kraskaarten te schenken aan mensen die het goed kunnen gebruiken blijkt nu dat ze ze zelf wil. Verrassend.
pi_220021786
Je kind "gewoon laten gaan" omdat hij dat graag wil, ik snap er niks van op een piste waar nog veel meer mensen skiën. Ik heb in ieder geval tenenkrommend naar de beelden van Bob zitten kijken, hoe hij steeds op anderen in skiet en het maar net goed gaat.

Bob luisterde niet naar de ski juf en in plaats van hem de consequenties daarvan te laten ondervinden (morgen weer dezelfde les terwijl de anderen de berg op gaan), gaat Judith toch even overleggen want Bob zal wel gaan muiten. En zo houdt ze het onwenselijke gedrag in stand, leert Bob precies niks over fatsoensnormen en consequenties dragen voor je acties. 100% dat Bob (hij wordt later vast medaille winnaar bij de Olympische winterspelen) morgen mee de berg op gaat.
pi_220021797
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 22:57 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Lekker zonder remmen de helling af als hij tegen mensen aan stormt is het zonder twijfel hun schuld dat ze in de weg stonden
Je moet inderdaad maar hopen dat hij niemand aanskiet. Als je iemand verkeerd raakt, hoeft niet eens hard te gaan, dan kan dat best wel gevolgen hebben. Geloof dat ik de filmpjes maar niet aan mijn partner laat zien. Hij is een zeer ervaren skiër en ergert zich mateloos aan al die Nederlanders die hun ski-skills overschatten. Dat je je eigen lijf aan barrels skiet moet je zelf weten, maar helaas is degene die wordt aangeskied vaak het bokkie. Onverantwoord, maar het was te verwachten dat Juud ook hier lekker zichzelf zou zijn.
pi_220021843
Dilemma bij Judith. Moet hij morgen wel of niet naar skiles? Ik zou hem de les laten geven Judith! De juf wil vast wel een dag vrij.
Wat is het toch een vreselijk mens. En haar kind wordt hier geen leuker persoon van.
pi_220021881
Ik heb te doen met Bob.
Het is heerlijk als je moeder altijd onvoorwaardelijk achter je staat, alleen de rest van de wereld ziet een kind dat niet kan gehoorzamen, in een groep aandacht vraagt, moeilijk op zn beurt kan wachten etc.
En nu is hij voor sommigen nog schattig, maar met een beetje pech vinden mensen hem voor zn 15e een arrogant rotjoch.
pi_220021887
Die Judith: wat maakt zij zichzelf wat wijs.
Bob glijdt weg ipv dat hij weg skiet.
Volgens mij zie ik hem huilen op de film.
De juf is er maar wat druk mee, Bob die niet wil luisteren, geen pizzapunt wil doen enz.
De andere kinderen gehoorzamen gewoon. Dit is denk ik precies wat Bob overal doet.
Dit soort zaken komt ze vaker voor te staan door haar manier van opvoeden.
Bob accepteert gewoon geen regels.
En moeder gaat hem als beloning zelf skiles geven. Compleet verkeerd aanleren, roekeloos naar beneden.

Op het filmpje waarbij hij best wat vaart maakt zie je dat Bob te hard onderaan de piste doorskiet.
En daar stopt nou net het filmpje, geheid dat hij daar onderuit is gegaan.
En nu het dilemma wat ze morgen doet, lessen of niet.
Zo ging het ook met zwemles toch? Juf Judith weet alles beter.
Als ze nu investeert in goede les( mijn dochter is zelf skilerares geweest)is dat mooi meegenomen voor de toekomst.
In Oostenrijk zal je bochten moeten kunnen maken of je moet een tante meenemen die je onderaan de bult opvangt.
pi_220021893
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 22:59 schreef Jenn1806 het volgende:
Je kind "gewoon laten gaan" omdat hij dat graag wil, ik snap er niks van op een piste waar nog veel meer mensen skiën. Ik heb in ieder geval tenenkrommend naar de beelden van Bob zitten kijken, hoe hij steeds op anderen in skiet en het maar net goed gaat.

Bob luisterde niet naar de ski juf en in plaats van hem de consequenties daarvan te laten ondervinden (morgen weer dezelfde les terwijl de anderen de berg op gaan), gaat Judith toch even overleggen want Bob zal wel gaan muiten. En zo houdt ze het onwenselijke gedrag in stand, leert Bob precies niks over fatsoensnormen en consequenties dragen voor je acties. 100% dat Bob (hij wordt later vast medaille winnaar bij de Olympische winterspelen) morgen mee de berg op gaat.
Exact
pi_220021994
Maar aanstormend ski talent Bob leert top down jongens, daar kan de rest van de piste/wereld dan toch ook gewoon wel even rekening mee houden?!
pi_220022017
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 22:42 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Vermoeiend mens, die Judith
pi_220022019
Het zou een zegen voor de juf zijn als ze Bob van de les haalt, een hel voor andere pistegebruikers.

Zelf aardig bekend met het ski wereldje en dit is echt het meest verschrikkelijke type “leerling” wat je in je groep kan hebben, dat ligt niet aan Bob maar aan de moeder
Ik zou het geld teruggeven en ze nog een heel fijn weekend wensen
pi_220022064
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 22:59 schreef Jenn1806 het volgende:

Judith is gewoon zo enorm egoïstisch, en ze maakt zo geen leuker kind van Bob.
Waarom is het toch zo moeilijk voor haar om aan regels te houden, net als ieder ander?
pi_220022123
Wat ik ook nog dacht: als je kind anders leert en je weet dat, waarom houd je daar dan geen rekening mee? Waarom boek je een klasje als je eigenlijk vooraf al kunt bedenken "oh ja, mijn kind doet het niet zo goed daarop".

Ga dan gewoon van tevoren een paar keer een uurtje naar een inboorbaan en op vakantie leer je hem de rest. Het is geen verplichting om op les te gaan.
pi_220022224
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 23:25 schreef Odonata het volgende:
Wat ik ook nog dacht: als je kind anders leert en je weet dat, waarom houd je daar dan geen rekening mee? Waarom boek je een klasje als je eigenlijk vooraf al kunt bedenken "oh ja, mijn kind doet het niet zo goed daarop".

Ga dan gewoon van tevoren een paar keer een uurtje naar een inboorbaan en op vakantie leer je hem de rest. Het is geen verplichting om op les te gaan.
Ze had hem ook in Nederland les kunnen laten volgen. Desnoods privéles als zijn manier van leren anders is. Maar dat zal ze wel te duur vinden.
pi_220022239
Nu ben ik geen skiër hoor... maar die zus die slalommetjes maakt terwijl al die andere mensen hun best moeten doen haar niet te raken 😨
Echte goede wintersporters lijken de gezusters niet...
pi_220022242
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 23:32 schreef Maremare het volgende:

[..]
Ze had hem ook in Nederland les kunnen laten volgen. Desnoods privéles als zijn manier van leren anders is. Maar dat zal ze wel te duur vinden.
Hij heeft ook al een paar van die lessen gehad (uit mijn hoofd 3 ofzo?) En Judith ging toen ook een aantal keer...
Toen was bob ook een natuur talent
pi_220022244
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 23:36 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Nu ben ik geen skiër hoor... maar die zus die slalommetjes maakt terwijl al die andere mensen hun best moeten doen haar niet te raken 😨
Als zij Bob gaat leren skiën 🫣 weet niet hoe lang zij al skiet, maar het is verre van een natuurtalent.
pi_220022255
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 23:37 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Hij heeft ook al een paar van die lessen gehad (uit mijn hoofd 3 ofzo?) En Judith ging toen ook een aantal keer...
Toen was bob ook een natuur talent
Ben benieuwd of hij daar ook zo fantastisch luisterde. Zou Juud gedacht hebben dat hij na die drie lessen in Nederland zo weg zou skiën?

Hopelijk lezen ze de pisteregels morgen tijdens het ontbijt nog even door. Oh wacht, met verkeersregels veegt ze ook haar gat af. Laat maar, ijdele hoop.
pi_220022308
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 23:00 schreef Maremare het volgende:

[..]
Je moet inderdaad maar hopen dat hij niemand aanskiet. Als je iemand verkeerd raakt, hoeft niet eens hard te gaan, dan kan dat best wel gevolgen hebben. Geloof dat ik de filmpjes maar niet aan mijn partner laat zien. Hij is een zeer ervaren skiër en ergert zich mateloos aan al die Nederlanders die hun ski-skills overschatten. Dat je je eigen lijf aan barrels skiet moet je zelf weten, maar helaas is degene die wordt aangeskied vaak het bokkie. Onverantwoord, maar het was te verwachten dat Juud ook hier lekker zichzelf zou zijn.
#steekt hand op zegt ‘klopt!’
Kruisband en meniscus stuk, met gipsvlucht naar huis, weken op krukken gelopen. En de dader skiede door, want geen idee hoe te remmen..
pi_220022310
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 23:36 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Levensgevaarlijk
pi_220022315
Bob wil het op zijn eigen manier doen dus zo geschiedde. Wat een natuurtalent is het ook he , die heeft geen skiles meer nodig. Morgen gewoon de rode piste af met mef Judith.
pi_220022606
O hoe die zus van Judith ook skiet, en dat niet het Bob leren.... denk dat ze heel druk worden als ze samen met Bob de piste op gaan, die zijn al druk genoeg om zelf heelhuids beneden te komen.
Laat staan net een joch van zes die niet wil luisteren.
Hoop op een goede reisverzekering dan maar.
pi_220022624
Wat een gezeik van Judith, als zij het allemaal zo goed weet en zelf zo geweldig kan skiën, leer het hem dan ook zelf. Met z'n goede controle, top down mentaliteit en muiterij. Val dat ski klasje niet lastig met je onopgevoede zoon.
Zo irritant, die mensen die ooit 20 jaar geleden een paar mooie , snelle afdalingen hebben kunnen maken op de ski's (of snowboard) en nu denken dat ze nog steeds Lindsey Vonn zijn.
pi_220022873
Waarom wil Judith overleggen als al duidelijk is gemaakt dat Bob die lesdag opnieuw moet doen? Dat is nou leren wat de consequenties van je gedrag zijn. En dat hij dat niet leuk vindt is niet relevant. Eerst normaal leren luisteren (en skiën) en dan naar de volgende stap. Vreselijk zulke types, ik erger me daar mateloos aan.
pi_220022879
Ik ben geen skier en ook nog nooit op de latten gestaan, dus heb geen recht van spreken, toch een mening (sorry)

Judith die Bob zelf leert skiën? Hij glijdt een halfbakken pizzapunt en luisterde niet in de les. Ik geef die juf gelijk dat hij de les over moet doen en ik hoop dat ze haar poot stijf houdt. Levensgevaarlijk dat kind op de piste.

Dat filmpje, waar haar zus skiet, ziet er ook niet echt uit alsof ze enorm veel ervaring heeft. Het is treurig dat Judith zichzelf, Bob en de rest van de familie altijd zo de hemel in prijst. Ik kreeg ook het idee dat ze niet bepaald zien wat er om hen heen op de piste gebeurde. Ik hoop dat ze een goede verzekering heeft voor als er iemand door hen in de lappenmand komt.
pi_220022919
Ben benieuwd hoe hard ze die skischool straks afkraakt op Insta als ze haar zin niet krijgt. Het is niet te hopen dat ze alsnog meebewegen in de richting die Juud wil, dus mee naar boven. Die skischool is verantwoordelijk voor de veiligheid en niet alleen voor die van de kinderen in het ski-klasje.
pi_220022920
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 23:55 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
#steekt hand op zegt ‘klopt!’
Kruisband en meniscus stuk, met gipsvlucht naar huis, weken op krukken gelopen. En de dader skiede door, want geen idee hoe te remmen..
Oh jemig, ben je mooi klaar mee. Is nog strafbaar ook in de wintersportlanden als je dat doet. Wel weer helemaal hersteld hoop ik?
pi_220022954
Ik zou Bob juist expres die les nog een keer laten doen. Natuurlijke consequentie toch? Jij wil niet luisteren, dan krijg je de volgende dag nog een keer de kans om wel te luisteren. En ja, dan mag je ook toekijken hoe de anderen (die wel konden luisteren) wél de berg al af mogen.

Iets met natuurlijke consequenties. 🤷🏼♀
pi_220023040
Ik vind het met Bob eigenlijk net zoiets als de zwemles. Hij wilde niet luisteren, dus goed zwemmen. Moeder dramt maar door dat hij perfect kan zwemmen en moet afzwemmen. Zwemschool laat je afzwemmen. Straks gebeurt er iets, hij komt in de moeilijkheden en verdrinkt bijna of erger. Wie is er dan de schuld? Moeder die hem met alles de hemel in prijst want hij is een echte wedstrijd zwemmer of de sportschool die hem af heeft laten zwemmen?

Ik zie dus al gebeuren dat ze Bob van skiles af haalt en het hem zelf gaat leren en dan komt er een ongeluk, hij kan geen pizzapunt en skiet tegen iemand aan. Is het dan de schuld van haar autonome opvoeding of de skischool die hem geen klasje verder liet gaan?

Een hele lange tijd geleden heb ik haar even gevolgd, maar ben daar snel mee gestopt. Mijn nekharen gaan steeds rechter staan bij haar. Soms kijk ik dus n.a.v. hier.
pi_220023099
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 03:37 schreef Clavis het volgende:
Waarom wil Judith overleggen als al duidelijk is gemaakt dat Bob die lesdag opnieuw moet doen? Dat is nou leren wat de consequenties van je gedrag zijn. En dat hij dat niet leuk vindt is niet relevant. Eerst normaal leren luisteren (en skiën) en dan naar de volgende stap. Vreselijk zulke types, ik erger me daar mateloos aan.
Overleggen of ze haar geld terug kan krijgen omdat haar natuurtalent niet meer met het beginners klasje mee hoeft te doen... tja als ze geld niet terug krijgt zet ze hem er wel tussen en filmt hoe hij de boel verstiert
pi_220023101
Judith is ragebait toch? Merk dat ze heel erg in m’n irritatiezone zit. Als die ski juf zegt dat hij het opnieuw moet doen omdat hij niet luisterde, ik zou me rotschamen en het inderdaad opnieuw laten doen. En dan ook nog op haar geld account zeggen, ja skiles 139 euro maar weinig geleerd en wij geven zelf les voor 0 euro en hij leert zo super veel!!! Zo gierig en het is niet alsof ze zelf een volleerde skiër is. En wat leuk dat haar zus hun trakteerde, maar om dat dan meteen weer op dat geld account te zetten: ‘middag snack 0 euro want m’n zus trakteerde!!!’ 🤑🤑🤑🤑

Naja ze zit dus in m’n irritatiezone. Heb ook wel medelijden met Bob, die gaat het nog lastig krijgen met zo’n opvoeding
pi_220023115
Als Juud nou gewoon een volle week zou gaan skiën, Bob even goed les zou laten nemen, Ilse ook een paar lesjes erbij (🫣) dan zou het allemaal een stuk verantwoorder zijn.

Maar nee, dat kost geld. En in de schoolvakanties weg is duur. En dan moet Ilse wel heel veel aprelstrudels trakteren.
pi_220023141
Ik liet partner net de filmpjes van Juud zien. Hij zei niets, hoefde ook niet. De ondertiteling die zijn gezicht gaf zei genoeg.
pi_220023145
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 07:44 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Judith is ragebait toch? Merk dat ze heel erg in m’n irritatiezone zit. Als die ski juf zegt dat hij het opnieuw moet doen omdat hij niet luisterde, ik zou me rotschamen en het inderdaad opnieuw laten doen. En dan ook nog op haar geld account zeggen, ja skiles 139 euro maar weinig geleerd en wij geven zelf les voor 0 euro en hij leert zo super veel!!! Zo gierig en het is niet alsof ze zelf een volleerde skiër is. En wat leuk dat haar zus hun trakteerde, maar om dat dan meteen weer op dat geld account te zetten: ‘middag snack 0 euro want m’n zus trakteerde!!!’ 🤑🤑🤑🤑

Naja ze zit dus in m’n irritatiezone. Heb ook wel medelijden met Bob, die gaat het nog lastig krijgen met zo’n opvoeding
Het zou beter zijn wanneer Judith en haar zus zelf ook lessen nemen. De zus skiede lekker gecontroleerd op haar eigen manier. En dat, die eigen manieren, is nou juist waar het zo vaak fout gaat. En als het fout gaat zijn de consequenties voor een ander vaak groter dan voor diegene die de fout heeft gemaakt.
En dat geschreeuw van Judith haar kind tegen haar wordt afgedaan als ongeduld, ik doe het af als brutaal. Ze moet eens gaan opvoeden i.p.v. ophemelen. Dit is echt een kind waar ik met een grote boog omheen loop. En daar kan hij zelf helemaal niks aan doen.
pi_220023190
Zie net de story’s waarbij haar zus aan het skiën is, zij kan ook nog wel een lesje of wat gebruiken.. als hij het daarvan moet leren gaat hij natuurlijk nooit naar de olympische spelen
pi_220023210
Judith: 'soms lieten we hem ook even gaan'. Bob komt voorbij op de ski's terwijl zus en Judith 'pizzapunt' zeggen en Bob dit niet doet.
Dat is niet 'even laten gaan' dat is Bob die niet luisterd naar wat er gezegd wordt of niet weet hoe ie het moet doen, zoals de ski juf als gezegd had 🤷‍♀️.

Ik vind t wel fijn voor Judith dat ze dit kan doen en dat het iig de eerste dag goed ging. Nu neemt ze haar plas medicatie 's avonds waardoor ze geen volle nacht slaap zal hebben, dus ben benieuwd hoe ze zich vandaag voelt, hopelijk goed en fit genoeg.
pi_220023242
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 00:30 schreef Henrike het volgende:
O hoe die zus van Judith ook skiet, en dat niet het Bob leren.... denk dat ze heel druk worden als ze samen met Bob de piste op gaan, die zijn al druk genoeg om zelf heelhuids beneden te komen.
Laat staan net een joch van zes die niet wil luisteren.
Hoop op een goede reisverzekering dan maar.
Ik hoop op een reisverzekering met een hoog eigen risico! Laat haar maar eens flink op de blaren zitten, ook financieel!
pi_220023258
Zegt Juud nu ook nog ergens dat hij gecontroleerd naar beneden gaat met een goede techniek na hun eigen les?
pi_220023274
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 07:42 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Overleggen of ze haar geld terug kan krijgen omdat haar natuurtalent niet meer met het beginners klasje mee hoeft te doen... tja als ze geld niet terug krijgt zet ze hem er wel tussen en filmt hoe hij de boel verstiert
Denk niet dat je geld terugkrijgt. Zal ook wel in de voorwaarden staan.
Ze had beter 3 dagen of dagdelen privéles kunnen boeken.(arme juf😅).
Zelf privéles gehad en ik dat daar meer van op stak dan in een klasje. Voor mij was de rekensom simpel. Door 1 op 1 aandacht leerde ik het sneller dan het leren in de groep.
Als je kind zo autonoom is val je de rest van de groep er niet mee lastig, kunnen die op eigen tempo doorgaan ipv opgehouden worden door 2 kind dat niet luistert. Die ouders hebben ook betaald voor de les en willen ook waar voor hun geld en dus vooruitgaan voor hun kind. Straks heeft zo'n kind er dus totaal geen zin meer in doordat ze de hele dag hetzelfde moesten doen en willen ze ermee stoppen terwijl de ouders fanatieke skiërs zijn. Daar ben je dan erg blij mee😤
pi_220023296
Bob is een heel vervelend ventje aan het worden. Zijn hele uitstraling en blik geeft dit al weer, gevoed en gestimuleerd door zijn moeder. Sorry. Hij kan totaal niet skiën.
pi_220023366
Viora en Joost stappen bewust in een vliegtuig naar Thailand met een kind met (zeer besmettelijk) krentenbaard. En dan ook lekker zwemmen in het gezamenlijke zwembad! Lekker aso.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2026 08:53:38 ]
pi_220023378
Ze hadden niet eens mogen vliegen, en zwemmen…

[ Bericht 22% gewijzigd door Loveischocolala op 07-02-2026 08:58:05 (Aanvulling…) ]
pi_220023387
Dat hotel dat in Arnhem in opspraak is vanwege uitbuiting schoonmaakpersoneel, is het Ibis hotel waar Sanneke laatst zat #gekregen.
pi_220023433
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 08:52 schreef Paardrijden123 het volgende:
Viora en Joost stappen bewust in een vliegtuig naar Thailand met een kind met (zeer besmettelijk) krentenbaard. En dan ook lekker zwemmen in het gezamenlijke zwembad! Lekker aso.
Ze dachten dat het wel zou wegtrekken. Diepe zucht. Het kwam ze natuurlijk niet uit om er aandacht aan te besteden.
pi_220023439
Joost en Viora zijn in Thailand, in het vliegtuig gestapt met een kind met krentenbaard. Wisten ze al toen ze nog thuis waren maar toch gegaan, ook al is het ontzettend besmettelijk. Ik lees op sites van verschillende luchtvaartmaatschappijen dat dat niet de bedoeling is…
pi_220023483
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 09:09 schreef Mirp het volgende:
Joost en Viora zijn in Thailand, in het vliegtuig gestapt met een kind met krentenbaard. Wisten ze al toen ze nog thuis waren maar toch gegaan, ook al is het ontzettend besmettelijk. Ik lees op sites van verschillende luchtvaartmaatschappijen dat dat niet de bedoeling is…
Maar je kan toch niet zomaar je #gesponsorde, #gratis,# gekregen, #wegaannooitopvakantie reis niet gaan maken😱. Wat denken wij goed nadenkende mensen wel niet!!
pi_220023524
Skiles is ook gewoon hartstikke stom, zeker zo'n beginnersklasje. Maar als je de basis wil leren en ervoor wil zorgen dat andere mensen op de piste ook veilig zijn, is het wel super belangrijk. Man, huilend werd ik afgezet bij de Skiles, vond het vreselijk, maar nu heb ik er wel echt heel veel plezier van dat het moest! En heb echt een hekel aan mensen die denken dat ze het kunnen en daardoor levensgevaarlijk zijn op de piste. Neem een paar privelessen als groeplessen niks voor jou zijn, maar ga niet zelf lopen stunten
pi_220023566
Ook maar even gekeken bij onze Juud. Wat een stel beginners. Het kind moet het duidelijk allemaal nog leren, dat is prima, maar zij denken dat hij god is, levensgevaarlijk. Zelf gaan ze de piste af alsof ze alleen zijn, kijken nergens naar. Joh joh die hoogmoed. Ach als ze het maar leuk hebben, kan ze achteraf lekker over de kosten piepen.
pi_220023652
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 09:18 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Maar je kan toch niet zomaar je #gesponsorde, #gratis,# gekregen, #wegaannooitopvakantie reis niet gaan maken😱. Wat denken wij goed nadenkende mensen wel niet!!
Ik vind die fuflu’s zo vreselijk egoïstisch.
pi_220023682
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 03:37 schreef Clavis het volgende:
Wedden dat ze gaat proberen haar geld deels terug te krijgen?
  zaterdag 7 februari 2026 @ 09:59:40 #81
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_220023708
Hoe kan ik Judith vinden op Instagram?
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_220023714
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 09:59 schreef popje het volgende:
Hoe kan ik Judith vinden op Instagram?
juuds_singlemom_life
pi_220023724
quote:

Waarom moet ze meteen weer op haar geld account melden dat ze wat gratis heeft 🤦♀
pi_220023733
Ik kijk normaal nooit bij Judith. Maar ohh man. Wat een vrouw. Ik ben een paar keer zulke types in mijn leven tegen gekomen: ze weten het altijd beter, andere mensen moeten wijken en aanpassen, en ze hebben overal recht op. Echt nul respect voor. En die Bob wordt door deze opvoeding een eersteklas verwend snotjoch die ook denkt dat iedereen en alles aan hem aangepast moet worden. Vreselijk.

Prima als je 'anders' bent dan gemiddeld, en dat dat lastig is snap ik ook. Maar je kan simpelweg niet verwachten dat de wereld zich volledig naar jou gaat vormen.
pi_220023793
Oh ik kan zo boos worden om deze actie van Judith. Dit zijn de brokkenpiloten op de piste. Gewoon door eigenwijsheid. En nee, ze zijn niet zelf het slachtoffer, maar ze veroorzaken slachtoffers en onveilige situaties op de piste.

Enkel omdat Bob niet kan luisteren ( heeft leren luisteren)
pi_220023794
Ik snap Bob wel, Judith heeft ongetwijfeld gezegd dat ze gingen skiën en nu moet hij (stom stom stom) eerst les volgen terwijl zn moeder en tante gewoon "los" gaan skiën. Ik vind het ook wel wat sneu, maar een paar dagen op wintersport en hij moet in zo'n klasje. Dat had Judith aan moeten zien komen en hem vooraf op les moeten doen. Ze weet dat hij de rust niet heeft (dat zn moeder hem niet geleerd heeft om naar anderen te luisteren) voor zo'n klasje dan had ze vooraf aan moeten denken.
pi_220023817
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 10:14 schreef IlseMarije het volgende:
Ik snap Bob wel, Judith heeft ongetwijfeld gezegd dat ze gingen skiën en nu moet hij (stom stom stom) eerst les volgen terwijl zn moeder en tante gewoon "los" gaan skiën. Ik vind het ook wel wat sneu, maar een paar dagen op wintersport en hij moet in zo'n klasje. Dat had Judith aan moeten zien komen en hem vooraf op les moeten doen. Ze weet dat hij de rust niet heeft (dat zn moeder hem niet geleerd heeft om naar anderen te luisteren) voor zo'n klasje dan had ze vooraf aan moeten denken.
Niets zieligs aan. Die andere kinderen luisteren prima. Zo erg is het niet die lessen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Deisyy op 07-02-2026 10:59:12 ]
pi_220023819
Waarom moet Judith ook benoemen hoe duur de skiles is en wat Bob daar geleerd heeft maar vervolgens dat hun eigen 'les' gratis was?

En mag je echt niet vliegen met krentenbaard? Dat is al besmettelijk voordat je weet dat je (of je kind) het hebt.
pi_220023828
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 10:19 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
Niets zieligs aan. Die andere kinderen luisteren prima. Zo erg is het niet die lessen.
Omdat die andere kinderen waarschijnlijk niet zo 'autonoom' zijn.
Maar ze had Bob in NL best wat les kunnen laten volgen denk ik.

[ Bericht 4% gewijzigd door Deisyy op 07-02-2026 10:59:29 ]
pi_220023933
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 10:20 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Omdat die andere kinderen waarschijnlijk niet zo 'autonoom' zijn.
Maar ze had Bob in NL best wat les kunnen laten volgen denk ik.
Dat bedoel ik, ze weet hoe Bob is (hoe ze Bob opgevoed heeft) daar had ze best over na kunnen denken en hem vooraf te leren skiën. (Maar goed ook dan luistert hij niet)
pi_220024026
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 10:19 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Waarom moet Judith ook benoemen hoe duur de skiles is en wat Bob daar geleerd heeft maar vervolgens dat hun eigen 'les' gratis was?

En mag je echt niet vliegen met krentenbaard? Dat is al besmettelijk voordat je weet dat je (of je kind) het hebt.
Je mag vliegen als de blaasjes ingedroogd zijn of als je al een aantal dagen met een antibioticazalf smeert. Aangezien ze in Thailand pas iets hebben gehaald geloof ik niet dat ze behandeld was voordat ze het vliegtuig in stapten.
pi_220024122
Hoorde ik het goed dat Judith zei dat haar snowboardschoenen te klein waren ?
Dan ga je daar toch niet meer de berg mee af ?
😂😂 ik snap wel waarom het niet meer lukte
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220024129
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 10:49 schreef Mirp het volgende:

[..]
Je mag vliegen als de blaasjes ingedroogd zijn of als je al een aantal dagen met een antibioticazalf smeert. Aangezien ze in Thailand pas iets hebben gehaald geloof ik niet dat ze behandeld was voordat ze het vliegtuig in stapten.
V zegt dat ze weinig aandacht hebben besteed aan de krentenbaard. Als ze dat wel hadden gedaan had ze nu niet in een apotheek in Thailand gestaan.
pi_220024140
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 10:57 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Dan ga je daar toch niet meer de berg af ?
Dat zei ze inderdaad. Had ze thuis toch al kunnen weten? Verkeerde zuinigheid zoals al vaker.

[ Bericht 0% gewijzigd door JaNeeDan op 07-02-2026 17:27:21 ]
pi_220024153
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 10:19 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
Sorry maar ik kan niet meer op mijn handen zitten.

Laten we alsjeblieft niet de kinderen van de flu flu’s zulke bijnamen geven hier.

Ik snap de irritatie wat betreft Judith en haar manier van opvoeden heel goed. Maar Bob een kind van (wat is hij, 6?) kan er echt vrij weinig aan doen dat zijn moeder hem zo goed als geen grenzen stelt en hij heeft geleerd dat hij vrijwel altijd zijn zin wel krijgt. Is het niet door te zeuren, dan wel door er een discussie over te voeren.

[ Bericht 2% gewijzigd door Deisyy op 07-02-2026 10:59:47 ]
  Moderator zaterdag 7 februari 2026 @ 11:01:04 #96
184769 crew  Deisyy
pi_220024170
Inderdaad wat sushirijst zegt, ik heb de post en quotes aangepast.
Laat de kinderen met rust.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_220024209
Dbm, wat een dom filmpje over de autisme eruit laten komen , mijn zoon heeft ook autisme pdd nos , als hij thuis komt na een drukke dag , gaat hij in bed liggen en zie je hem de eerste tijd niet weer, ik bedoel maar iedereen is anders.
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220024221
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 10:58 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat zei ze inderdaad. Had ze thuis toch al kunnen weren? Verkeerde zuinigheid zoals al vaker.
Hoe goed kun je daar mee skieen ? 😂😂
pi_220024313
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 10:57 schreef ikmoetdrieten het volgende:
En haar jas zit ook behoorlijk krap. Maar ja, hij was goedkoop dus doet ze het er maar mee
pi_220024334
quote:
En daar komt ze daar dan pas achter 😨🤷
pi_220024438
quote:

Ik weiger uit principe op dat achterlijke geldaccount van haar te kijken, maar dit vind ik echt bizar.
Je zus meevragen en dwingen te laten trakteren zodat ze lekker gratis kan zitten eten. Echt serieus, dat doe je toch niet. En eens met bovenstaande. Ik heb geen verstand van skiën maar vind het bizar dat je een kind zo beloont voor niet luisteren. Ik vind Bob allang niet meer schattig en dat is haar schuld.

[ Bericht 0% gewijzigd door Snaky op 07-02-2026 12:10:20 ]
pi_220024457
- laat de kinderen met rust -

[ Bericht 74% gewijzigd door Deisyy op 07-02-2026 12:43:38 ]
pi_220024478
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 10:59 schreef Sushirijst het volgende:

[..]
Sorry maar ik kan niet meer op mijn handen zitten.

Laten we alsjeblieft niet de kinderen van de flu flu’s zulke bijnamen geven hier.

Ik snap de irritatie wat betreft Judith en haar manier van opvoeden heel goed. Maar Bob een kind van (wat is hij, 6?) kan er echt vrij weinig aan doen dat zijn moeder hem zo goed als geen grenzen stelt en hij heeft geleerd dat hij vrijwel altijd zijn zin wel krijgt. Is het niet door te zeuren, dan wel door er een discussie over te voeren.
Waarom citeer je mij. Ik geef hem geen bijnaam. Niemand trouwens en iedereen zegt hier dat het door moeder komt en geen nee kent dus snap jouw reactie niet.
pi_220024492
quote:
En volgens haar kwam het door de zwangerschap. Dus grotere voeten gekregen door zwanger zijn? Ik heb het nog nooit gehoord en gelukkig ook niet meegemaakt. Maar dan ga je 6 jaar daarna toch even je schoenen passen en als ze niet passen nieuwe kopen? In het geval van Judith lenen, schooien of een tikkie sturen aan je volgers?
pi_220024524
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 11:38 schreef Snaky het volgende:

[..]
En volgens haar kwam het door de zwangerschap. Dus grotere voeten gekregen door zwanger zijn? Ik heb het nog nooit gehoord en gelukkig ook niet meegemaakt.
Ik wel. Mijn voeten zijn een maat gegroeid in m'n zwangerschappen. Jongste is inmiddels 8 maar die grotere maat is altijd gebleven. Zonde van al die leuke schoenen die ineens te klein waren.
pi_220024533
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 11:41 schreef Livaes het volgende:

[..]
Ik wel. Mijn voeten zijn een maat gegroeid in m'n zwangerschappen. Jongste is inmiddels 8 maar die grotere maat is altijd gebleven. Zonde van al die leuke schoenen die ineens te klein waren.
Serieus? Ik heb het nog nooit gehoord. Dat is balen.
pi_220024548
quote:

[..]
En volgens haar kwam het door de zwangerschap. Dus grotere voeten gekregen door zwanger zijn? Ik heb het nog nooit gehoord en gelukkig ook niet meegemaakt. Maar dan ga je 6 jaar daarna toch even je schoenen passen en als ze niet passen nieuwe kopen? In het geval van Judith lenen, schooien of een tikkie sturen aan je volgers?
Ik ben van maat 42 naar maat 43 gegaan na 2 zwangerschappen. Ik had al een grote voet met minder keuze in schoenen
Meestal wordt de voet breder i.p.v. langer dus dat zal het meer zijn.

Maar alsnog weer je dit en pas je dus je oude (ski) schoenen voordat je gaat.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_220024554
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 11:31 schreef Snaky het volgende:

[..]
Ik weiger uit principe op dat achterlijke geldaccount van haar te kijken, maar dit vind ik echt bizar.
Je zus meedragen en dwingen te laten trakteren zodat ze lekker gratis kan zitten eten. Echt serieus, dat doe je toch niet. En eens met bovenstaande. Ik heb geen verstand van skiën maar vind het bizar dat je een kind zo beloont voor niet luisteren. Ik vind Bob allang niet meer schattig en dat is haar schuld.
Haha ik die jou citeerde vanwege skieen en jij die in diezelfde minuut er zelf skiën van maakt :')
pi_220024739
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 11:05 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Dbm, wat een dom filmpje over de autisme eruit laten komen , mijn zoon heeft ook autisme pdd nos , als hij thuis komt na een drukke dag , gaat hij in bed liggen en zie je hem de eerste tijd niet weer, ik bedoel maar iedereen is anders.
Mijn zoon gaat altijd naar boven en zegt dan "ik ga me even omkleden" en daarna zie je hem een poos niet. Vroeger ging hij op de wc zitten en zingen 🤣
pi_220024795
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 11:45 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Haha ik die jou citeerde vanwege skieen en jij die in diezelfde minuut er zelf skiën van maakt :')
Ja ik zag het te laat :)
En ook nog meedragen ipv meevragen, ik was niet aan het opletten.

[ Bericht 2% gewijzigd door Snaky op 07-02-2026 13:03:48 ]
pi_220024834
Watik nou niet begrijp: van die derderangs ‘influencers’ die dan met veel taggeweld bij AM langsgaan. Hebben die mensen dan geen morele waardes? Of komt hun zucht naar bekendheid boven hun principes?
pi_220024882
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 11:37 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
Waarom citeer je mij. Ik geef hem geen bijnaam. Niemand trouwens en iedereen zegt hier dat het door moeder komt en geen nee kent dus snap jouw reactie niet.
Vervelend ventje is nou niet echt een compliment lijkt mij... ik vind hem ook niet meer schattig maar hou het echt bij Judith
pi_220024889
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 11:41 schreef Livaes het volgende:

[..]
Hier juist 1 voet halve maat kleiner 😨 vond ik ook bizar
  Moderator zaterdag 7 februari 2026 @ 12:32:40 #114
184769 crew  Deisyy
pi_220024912
quote:

[..]
Een kind snotjoch noemen doen we niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Deisyy op 07-02-2026 12:44:17 ]
pi_220024972
Bob toch met de klas mee... ieder hobbeltje springen (schansspringer in de dop) dus luistert nog steeds niet... blij dat Judith trots is 🤷 en dat ze blij is dat hij op haar lijkt... regels en luisteren is voor andere! Benieuwd of ze straks ervoor gaat kiezen jaarlijks op wintersport te gaan
pi_220025042
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 12:42 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Bob toch met de klas mee... ieder hobbeltje springen (schansspringer in de dop) dus luistert nog steeds niet... blij dat Judith trots is 🤷 en dat ze blij is dat hij op haar lijkt... regels en luisteren is voor andere! Benieuwd of ze straks ervoor gaat kiezen jaarlijks op wintersport te gaan
Judith zal wel flink gedramd hebben.
  zaterdag 7 februari 2026 @ 12:55:21 #117
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220025069
Vreselijk die Judith. Ze is ook erg verbaasd dat ze niet goed meer kan snowboarden. Ik vind het niet zo gek, je blijft natuurlijk geen 25 meer en ze loopt tegen de 50 toch? Dan gaat alles moeizamer over het algemeen en zeker als je zoiets niet hebt bijgehouden. Ik begrijp met de dag beter waarom ze geen uitnodiging krijgt met de feestdagen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Deisyy op 07-02-2026 13:03:41 (Laat de kinderen met rust.) ]
pi_220025110
quote:

[..]
Dat kan wel idd, maar daar kom je dan 6/7jaar later achter? Waarom heeft ze die schoenen niet ff gepast voordat ze naar winterberg ging?
pi_220025124
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 12:42 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Nee joh mocht hij nou toch mee met de klas van gister?!
  zaterdag 7 februari 2026 @ 13:07:47 #120
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220025240
Heel aparte moderatie weer vandaag.
pi_220025327
Zijn snowboard schoenen en ski schoenen 2 verschillende soorten?
(Heb er geen verstand van) . Want als het dezelfde zijn dan zijn ze voor het skiën dan ook te klein toch?

Maar lijkt mij handig om dat van te voren te controleren of iets nog past of niet
pi_220025367
Lotte Ballijns gaat skikleding shoppen maar is er nog niet helemaal uit. Over 1-2 weken: superleuke skikleding gevonden #gekregen!
pi_220025401
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 13:12 schreef Duo-Penotti2 het volgende:
Zijn snowboard schoenen en ski schoenen 2 verschillende soorten?
(Heb er geen verstand van) . Want als het dezelfde zijn dan zijn ze voor het skiën dan ook te klein toch?

Maar lijkt mij handig om dat van te voren te controleren of iets nog past of niet
Jazeker. Snowboardschoenen zijn een soort snowboots en ski-schoenen hebben gespen en een onderkant waarmee je ze op je ski klikt (skeeler-achtig)
  Moderator zaterdag 7 februari 2026 @ 13:17:32 #124
184769 crew  Deisyy
pi_220025416
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 13:07 schreef Rimboequeen het volgende:
Heel aparte moderatie weer vandaag.
Ik dacht inmiddels wel duidelijk was dat het onnodig is om het over wangedrag en snotjoch te hebben hier.
pi_220025490
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 13:16 schreef Linnen het volgende:

[..]
Jazeker. Snowboardschoenen zijn een soort snowboots en ski-schoenen hebben gespen en een onderkant waarmee je ze op je ski klikt (skeeler-achtig)
Ik leer ineens een hele boel over skiën en etiquette op de piste haha
pi_220025536
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 12:59 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dat kan wel idd, maar daar kom je dan 6/7jaar later achter? Waarom heeft ze die schoenen niet ff gepast voordat ze naar winterberg ging?
Ik denk dat ze bang was dat ze dan nieuwe zou moeten kopen. Zou een kringloopwinkel dat soort dingen niet hebben?
  zaterdag 7 februari 2026 @ 13:48:03 #127
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220025824
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 13:17 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ik dacht inmiddels wel duidelijk was dat het onnodig is om het over wangedrag en snotjoch te hebben hier.
Ik heb het in het algemeen gehouden zoals velen doen en geen scheldwoord gebruikt. Nu mogen we dus helemaal niets meer zeggen over minderjarige kinderen, dus ook niet dat een bepaald kind met losse veters rent of dat een kind gevaarlijke toeren uithaalt of een driftbui heeft etcetc. Oké duidelijk.
pi_220025843
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 13:24 schreef Snaky het volgende:

[..]
Ik denk dat ze bang was dat ze dan nieuwe zou moeten kopen. Zou een kringloopwinkel dat soort dingen niet hebben?
Bij ons ligt het vol... vorige week nog verbaasd over de prijs van een snowboard (7,50 zag er helemaal nieuw uit) als wij zouden gaan wintersporten zou de kringloop echt de eerste winkel zijn die we zouden bezoeken
pi_220025876
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 13:48 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ik heb het in het algemeen gehouden zoals velen doen en geen scheldwoord gebruikt. Nu mogen we dus helemaal niets meer zeggen over minderjarige kinderen, dus ook niet dat een bepaald kind met losse veters rent of dat een kind gevaarlijke toeren uithaalt of een driftbui heeft etcetc. Oké duidelijk.
Ik was degene die zei dat Judith haar opvoeding erin resulteert dat hij opgroeit tot snotjoch, dus die lag bij mij. Zal dat soort woorden niet meer gebruiken/niet negatief over de kinderen schrijven.
pi_220025984
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 12:32 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Dan moet je niet mij citeren want ik noem hem nergens snotjoch. Je zult wel iemand anders bedoelen.
pi_220025989
Ik vind het vooral heel sneu voor Bob. Volgens mij is het van nature best een leuk open guitig knulletje, maar het totale gebrek aan opvoeding door z’n moeder gaat ‘m problemen opleveren, vrees ik. Hij gaat de rekening betalen voor haar bijzondere visies.
pi_220025996
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 13:55 schreef Hannah12345 het volgende:

[..]
Ik was degene die zei dat Judith haar opvoeding erin resulteert dat hij opgroeit tot snotjoch, dus die lag bij mij. Zal dat soort woorden niet meer gebruiken/niet negatief over de kinderen schrijven.
Ja en ik word geciteerd. Ze komen ermee in de war.
pi_220026018
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 13:22 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik leer ineens een hele boel over skiën en etiquette op de piste haha
Doe er je voordeel mee als je ooit eens op wintersport gaat zou ik zeggen haha!
pi_220026055
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 14:21 schreef Zeeschelp het volgende:
Ik vind het vooral heel sneu voor Bob. Volgens mij is het van nature best een leuk open guitig knulletje, maar het totale gebrek aan opvoeding door z’n moeder gaat ‘m problemen opleveren, vrees ik. Hij gaat de rekening betalen voor haar bijzondere visies.
Als mijn kind bij Bob in de klas zou zitten, zou hij dus echt een kind zijn die ik niet graag over de vloer zou willen om te komen spelen. En ja, dat is zijn moeders schuld. Wat voor opvoeding zou zij zelf gehad hebben?
pi_220026082
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 14:33 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Als mijn kind bij Bob in de klas zou zitten, zou hij dus echt een kind zijn die ik niet graag over de vloer zou willen om te komen spelen. En ja, dat is zijn moeders schuld. Wat voor opvoeding zou zij zelf gehad hebben?
Ik denk een soortgelijke opvoeding, zou me in ieder geval niet verbazen.
pi_220026104
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 14:33 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Als je naar zus kijkt denk ik dat het niet perse aan Judith ligt maar het een doorgeef probleem is
pi_220026123
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 14:21 schreef Zeeschelp het volgende:
Ik ben het met je eens.

Ik geloof dat Judith het allerbeste voor hem wil, wat heel mooi is. Het lijkt me ook moeilijk als je kind niet "gemiddeld" is en niet goed meekomt in standaard programma's. Andere mensen en systemen zullen zich alleen meestal niet aanpassen aan degene die niet goed meekomt. En dat is heel hard en sneu. Maar eisen en vinden dat de wereld zich aan moet passen gaat denk ik vooral frustratie en verdriet opleveren.
pi_220026134
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 14:36 schreef Maremare het volgende:

[..]
Ik denk een soortgelijke opvoeding, zou me in ieder geval niet verbazen.
Haar zus is toch ook zo?
pi_220026200
quote:

[..]
Je gaf Bob wel een bijnaam. Die ik hier niet ga herhalen. Daarom citeerde ik jou.
pi_220026216
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 14:42 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Haar zus is toch ook zo?
Ja die indruk heb ik ook. Het zal wel in de genen zitten.
pi_220026320
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 12:04 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Mijn zoon gaat altijd naar boven en zegt dan "ik ga me even omkleden" en daarna zie je hem een poos niet. Vroeger ging hij op de wc zitten en zingen 🤣
Ja mijn zoon is nu 26, hij zingt niet meer op de wc😂
pi_220026330
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 12:55 schreef Rimboequeen het volgende:
Vreselijk die Judith. Ze is ook erg verbaasd dat ze niet goed meer kan snowboarden. Ik vind het niet zo gek, je blijft natuurlijk geen 25 meer en ze loopt tegen de 50 toch? Dan gaat alles moeizamer over het algemeen en zeker als je zoiets niet hebt bijgehouden. Ik begrijp met de dag beter waarom ze geen uitnodiging krijgt met de feestdagen.
En haar schoenen zijn te klein 😂
  Moderator zaterdag 7 februari 2026 @ 15:27:46 #143
184769 crew  Deisyy
pi_220026369
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 14:20 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
Dan moet je niet mij citeren want ik noem hem nergens snotjoch. Je zult wel iemand anders bedoelen.
Dat zei je wel, in je post van 10:19.
pi_220026374
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 15:16 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ja mijn zoon is nu 26, hij zingt niet meer op de wc😂
De mijne 21 dus dat zingen is ook voorbij 🤣
  Moderator zaterdag 7 februari 2026 @ 15:29:40 #145
184769 crew  Deisyy
pi_220026387
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 13:48 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
"Wangedrag van Bob" is onnodig.

Zo jammer, dat ik me nu weer moet verdedigen, terwijl het al vaak genoeg gevraagd is om de kinderen uit de wind te houden.
pi_220026395
- even mijn bovenstaande posts lezen -

[ Bericht 94% gewijzigd door Deisyy op 07-02-2026 15:34:48 ]
pi_220026401
Wat zal AM blij zijn met het weekend Winterberg van Judith en Bob 🤣🤣🤣
pi_220026461
De update van LauraKemeling, wat een zorgen om hun jongste dochter.
pi_220026468
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 15:32 schreef MissBaksel het volgende:
Zit AM weer op een strafbankje? Want ik zie haar niet op insta, normaal staat ze redelijk vooraan bij de stories, maar nu niet.
pi_220026488
Na alle ophef over Judith en B. ben ik eens gaan kijken, maar ik zie een jongetje dat de hele tijd pizzapunten aan het maken is?
(Nu heb ik trek in pizza)

Verder heb ik 0 verstand van skiën/wintersport maar ik denk wel dat zijn moeder en tante voor hem moeten opletten/duidelijk zijn dat er ook andere mensen daar aan het skiën zijn waar hij ook rekening mee dient te houden.

Ook in een autonome opvoeding lijkt me dat wel belangrijk.
pi_220026509
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 15:27 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Echt niet. Wel eerlijk blijven heh.
pi_220026542
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 12:32 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Is sowieso niet mijn taalgebruik. Wel de goeie taggen.
  Moderator zaterdag 7 februari 2026 @ 15:58:14 #153
184769 crew  Deisyy
pi_220026550
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 15:55 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
Echt niet. Wel eerlijk blijven heh.
Ik zal je de printscreen dm-en.
pi_220026569
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 14:41 schreef Hannah12345 het volgende:

[..]
Ik ben het met je eens.

Ik geloof dat Judith het allerbeste voor hem wil, wat heel mooi is. Het lijkt me ook moeilijk als je kind niet "gemiddeld" is en niet goed meekomt in standaard programma's. Andere mensen en systemen zullen zich alleen meestal niet aanpassen aan degene die niet goed meekomt. En dat is heel hard en sneu. Maar eisen en vinden dat de wereld zich aan moet passen gaat denk ik vooral frustratie en verdriet opleveren.
Ik vraag mij af of Bob echt niet "gemiddeld" is of dat Judith het allemaal door haar roze bril ziet. Ik heb het gevoel dat Judith vooral wil dat hij sportief, begaafd, intelligent, snel lerend etc is.
Immers grijpt ze elke gelegenheid aan om Bob de hemel in te prijzen.
  zaterdag 7 februari 2026 @ 16:02:44 #155
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_220026612
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 14:39 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Als je naar zus kijkt denk ik dat het niet perse aan Judith ligt maar het een doorgeef probleem is
Die zus deed toch ook zo lelijk met de surprises, toen Bob iets van tempel zei.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_220026664
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 16:02 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Die zus deed toch ook zo lelijk met de surprises, toen Bob iets van tempel zei.
Geen idee of dat deze zus is Judith heeft er een paar volgens mij.. en een broer maar dat kunnen er ook meer zijn 🤷
pi_220026678
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 15:32 schreef MissBaksel het volgende:
Ja haha en ook hoe Bob genoemd mag worden wordt. Terwijl ik het met sommige wel eens ben
pi_220026709
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 16:06 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Geen idee of dat deze zus is Judith heeft er een paar volgens mij.. en een broer maar dat kunnen er ook meer zijn 🤷
Ja dat is deze zus
Ilse, daar onderneemt ze veel mee. Zij is ook voogd voor Bob als er iets met Juud gebeurt
pi_220026764
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 15:59 schreef WildeTuinen het volgende:

[..]
Ik vraag mij af of Bob echt niet "gemiddeld" is of dat Judith het allemaal door haar roze bril ziet. Ik heb het gevoel dat Judith vooral wil dat hij sportief, begaafd, intelligent, snel lerend etc is.
Immers grijpt ze elke gelegenheid aan om Bob de hemel in te prijzen.
Vanuit wat ik tot nu toe heb gezien van bob is het een gewoon doorsnee mannetje 🤷 wat helemaal goed is natuurlijk... maar niet uitblinkend in iets of achterlopen..
Judith is gewoon een moeder die niet veel kinderen ziet en daarom geen referentie heeft en heel trots is wat hij kan (logisch) maar dan doet alsof het heel bijzonder is.
pi_220026972
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 15:58 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ik zal je de printscreen dm-en.
Kan het weer ontopic gaan? Je punt is gemaakt, als er verder over gegaan wordt moet hee toch naar de slowchat (ofzo)?
pi_220027117
De tweeling van AM zou het vast leuk vinden in een dans team . Ik zie die meiden niks anders doen dan dansen dus dat lijkt me dan een prima hobby ( en met begeleiding gaat het vast ook beter en dus nog leuker )

Maar ja , scouting en paardrijden ; dat doen de Geertsen . Sneu
pi_220027268
Sanneke weer terug op bank, zichzelf in het kruis filmend
pi_220027276
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 16:07 schreef Earring het volgende:

[..]
Ja haha en ook hoe Bob genoemd mag worden wordt. Terwijl ik het met sommige wel eens ben
Ik snap de AM irt Winterberg opmerking niet 😬
pi_220027310
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 16:48 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Ik snap de AM irt Winterberg opmerking niet 😬
Omdat het pagina’s lang daarover gaat. Normaal is AM hier vaker onderwerp van gesprek
pi_220027381
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 13:14 schreef Hannah12345 het volgende:
Lotte Ballijns gaat skikleding shoppen maar is er nog niet helemaal uit. Over 1-2 weken: superleuke skikleding gevonden #gekregen!
En Bonjoeri deelt kwaliteitscontent dat ie met de tas van Lotte om mag wachten omdat 'girlie de paskamer test'. Hij is 'guard van de tas'. Het is een kwestie van tijd voordat Tim ook dit soort stories gaat delen.
pi_220027396
Zayn van HVK is nu gediagnosticeerd met autisme en een ontwikkelings achterstand. Kan nooit naar normaal onderwijs en zal zn leven lang begeleiding nodig hebben. Jeetje, dan is het wel extra sneu dat hij daar in dat gezin zit. Die moeder kan dat toch helemaal niet aan. Zoiets is al heel moeilijk als je maar één kind hebt en een stabiel gezin maar deze vrouw heeft er nog 5 kinderen naast, waarvan een tweeling die heel heftig is, een meisje dat binnenkort in de puberteit komt die ook helemaal niet lekker in haar vel zit. Dan nog een peutertje die op grond in slaap valt tussen de chipszakjes. En God bewaar me dat die moeder het in haar hoofd haalt zich nog eens te laten bezwangeren door een nietsnut.
Wat een vreselijke situatie en wat heb ik een medelijden met die kinderen.
pi_220027704
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 17:01 schreef Weerikier het volgende:
Zayn van HVK is nu gediagnosticeerd met autisme en een ontwikkelings achterstand. Kan nooit naar normaal onderwijs en zal zn leven lang begeleiding nodig hebben. Jeetje, dan is het wel extra sneu dat hij daar in dat gezin zit. Die moeder kan dat toch helemaal niet aan. Zoiets is al heel moeilijk als je maar één kind hebt en een stabiel gezin maar deze vrouw heeft er nog 5 kinderen naast, waarvan een tweeling die heel heftig is, een meisje dat binnenkort in de puberteit komt die ook helemaal niet lekker in haar vel zit. Dan nog een peutertje die op grond in slaap valt tussen de chipszakjes. En God bewaar me dat die moeder het in haar hoofd haalt zich nog eens te laten bezwangeren door een nietsnut.
Heel sneu. Ik heb te doen met die kinderen en hoop ook echt dat er niet nog een #7 bij komt.

Ook zo erg dat diagnoses en de problemen van die kinderen altijd maar de wijde wereld ingeslingerd worden. Je zal maar een jaar of 16 zijn en al je privé informatie is vanaf je geboorte gedeeld.
pi_220027962
quote:
Iemand reageert ook dat met de juiste begeleiding thuis en ook buitenshuis ze verder komen dan wat ze nu voorspellen. Ik ben bang voor Z dat dat er bij hem thuis niet in zit😢
pi_220027973
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 15:27 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Kan dit welles nietes spelletjes even buiten dit topic? Kunnen wij gewoon weer door.
pi_220028116
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 17:16 schreef Hannah12345 het volgende:

[..]
Heel sneu. Ik heb te doen met die kinderen en hoop ook echt dat er niet nog een #7 bij komt.

Ook zo erg dat diagnoses en de problemen van die kinderen altijd maar de wijde wereld ingeslingerd worden. Je zal maar een jaar of 16 zijn en al je privé informatie is vanaf je geboorte gedeeld.
Helemaal eens. Ik kan alleen maar hopen dat er nu wat aan hulpverlening komt en dat deze zien dat dit gezin echt hulp nodig heeft! En dan heb ik het niet over gratis geld.
pi_220028172
quote:
Ontzettend triest voor Zayn
pi_220028202
Een hoop mensen die iets in het autistische spectrum hebben gedijen goed op rust, ritme en regelmaat. En dat mist daar (naar mijn idee) behoorlijk. Als Z groter wordt wordt hij ook sterker en mondiger. Dat gaat nog wat worden in combinatie met de tweeling.
pi_220028213
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 16:52 schreef Earring het volgende:

[..]
Omdat het pagina’s lang daarover gaat. Normaal is AM hier vaker onderwerp van gesprek
Dank, ik snap m!
pi_220028328
quote:
Hoeveel van die achterstand komt door het gebrek aan begeleiding vanuit de thuis situatie? Als je ziet Hoeveel hij vooruit is gegaan sinds hij op die opvang zit..
Tuurlijk zit er iets in als autisme en wie weet had hij ook met de juiste stimulans wat achterstand gehad.. maar in dat gezin staan ze vanaf geboorte al 2-0 achter
pi_220028335
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 17:38 schreef Lalaland79 het volgende:
Een hoop mensen die iets in het autistische spectrum hebben gedijen goed op rust, ritme en regelmaat. En dat mist daar (naar mijn idee) behoorlijk. Als Z groter wordt wordt hij ook sterker en mondiger. Dat gaat nog wat worden in combinatie met de tweeling.
Heel sneu. Het zal moeders wel goed uitkomen. Las hier laatst dat zij dan waarschijnlijk recht heeft om langer thuis te blijven en niet te hoeven werken?
pi_220028348
En ze kan eindelijk de dubbele kinderbijslag aanvragen en luiers betaald krijgen.
pi_220028429
Dbm haar kind heeft een ‘autistische meltdown’? Waren die onderzoeken nu al klaar dan, ze was er toch net deze week mee heen geweest? Kan zij ook dubbele kinderbijslag ed aanvragen 😐
pi_220028484
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 17:55 schreef Mallorcameisje het volgende:
Dbm haar kind heeft een ‘autistische meltdown’? Waren die onderzoeken nu al klaar dan, ze was er toch net deze week mee heen geweest? Kan zij ook dubbele kinderbijslag ed aanvragen 😐
Oudste kind kwam niet autistisch uit de test en jongste is nooit getest... misschien heeft haar man die ze regelmatig 3e kind noemt wel een diagnose 🤷
pi_220028584
Mw ook aan de nivea. Als in: maximaal ongeloofwaardig.
pi_220028650
Ik heb er echt zon ongelooflijke moeite mee hoe DBM de laatste weken doet op haar socials over autisme.
Hier een volwassen vrouw met autisme die haar hele leven al vast liep, en door de diagnose eindelijk haar leven iets meer leert begrijpen.
Ik was 28 toen ik de diagnose kreeg ofzo. Het kan allemaal best zo zijn dat ze ass heeft, maar om nu zo te gaan doen, en je leven er op in te richten etc. maakt me keer op keer boos en gefrustreerd.
Haar jongste is niet eens getest, en haar oudste was vd week bij een onderzoeks centrum voor dyslexie (als je haar foto in zoomde zon je een logo zien)
haar kinderen en meltdowns, ik weet niet, maar ik heb meerdere mensen met kinderen om me heen, die zijn soms ook gewoon moe aan het einde van een activiteit? Vind het stom dat ze dan weg moeten worden driftig. Maar dat is een meltdown? En over haar eigen meltdowns en in eens boven moeten eten en ontrpikkelen.

Ik weet het niet.. maar mijn leven is gewoon echt heel anders en bestaat uit 80% voor mijn week thuis zijn. Zeer veel structuur en daarnaast ook coaching omdat het zelf dan nog wel eens mis gaat en dingen te veel worden.
Meltdwons heb ik gelukkig aanzienlijk minder sinds een paar jaar, maar 'even boven eten' was zeer zeker niet voldoende.

Naja dit word een klaagzang over mezelf, maar moest mijn frustratie kwijt. Ik wilde graag dat ik mijn autisme even kon parkeren voor een bios bezoek ofzo. Maar helaas dat gaat niet, dus films kijk ik (als ik dat wil) met Pathe thuis.
pi_220028660
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 18:06 schreef Raradefayee het volgende:
Mw ook aan de nivea. Als in: maximaal ongeloofwaardig.
5 jarige aan de sjenel lippenstift, want kindermake-up is voor paupers. Maar het blauwe potje nivea is echt een basic.

Dat zit onder de rosental huidverzorging nog denk ik.
pi_220028689
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 17:48 schreef Linnen het volgende:

[..]
Heel sneu. Het zal moeders wel goed uitkomen. Las hier laatst dat zij dan waarschijnlijk recht heeft om langer thuis te blijven en niet te hoeven werken?
Klopt inderdaad. In de bijstand heb je normaalgesproken een vrijstelling voor werk tot de jongste 4-5 jaar is. Als je een kind met een diagnose hebt, krijg je die vrijstelling volgens mij totdat het kind 12 is. De komende 8 jaar kan ze dus nog genieten van bijstand, kinderbijslag, kindgebonden budget, zorgtoeslag en huurtoeslag.
pi_220028742
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 17:55 schreef Mallorcameisje het volgende:
Ik ben compleet de draad kwijt. Flip of Flap, die met Arfid (of hadden ze dat nu allebei) met botox of die gisteren voor een dyslexie vasttelling ging? Dus nu heeft En DBM zelf en een kind autisme?
Waar is deze vrouw de laatste weken mee bezig joh....
pi_220028766
Ik heb uit nieuwsgierigheid eens gecheckt wat HVK eigenlijk aan inkomen heeft met alle toeslagen en uitkeringen.

- Bijstand: ¤1401,50
- Kindgebonden budget: ¤1359
- Kinderbijslag: ¤555 (¤1665,04 per kwartaal)
- Zorgtoeslag: ¤129
- Huurtoeslag: ¤428 (op basis van ¤700 huur)

Totaal "inkomen" per maand: ¤3872
pi_220028779

[ Bericht 68% gewijzigd door Hannah12345 op 07-02-2026 18:25:41 (Dubbel) ]
pi_220028804
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 18:23 schreef Hannah12345 het volgende:
Ik heb uit nieuwsgierigheid eens gecheckt wat HVK eigenlijk aan inkomen heeft met alle toeslagen en uitkeringen.

En dan nog wat klusjes ernaast.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220028816
Judith zegt dat haar kind moe is omdat hij, net als zij, niet kan doseren en daarom op de eerste dag maar door blijft gaan. Hij is 6! Hij hoeft zelf nog niet te doseren want dat hoort z’n moeder voor hem te doen. Net als dat zijn moeder hem zou moeten opvoeden, normen en waarden aan moet leren, hem normaal moet leren eten etc.
pi_220028824
Inderdaad een heftige update bij Laura Kemeling. Wat een zorgen en onzekerheid zeg.
pi_220028834
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 17:00 schreef Cyan het volgende:

[..]
En Bonjoeri deelt kwaliteitscontent dat ie met de tas van Lotte om mag wachten omdat 'girlie de paskamer test'. Hij is 'guard van de tas'. Het is een kwestie van tijd voordat Tim ook dit soort stories gaat delen.
Hij is dat al toch? Alleen hij deelt het nog niet. Ik merk wel aan mezelf dat ik de bollens en exen saai vind om te volgen. Ik mis de poly en alle juice uit familie kring.... Het voelt als een leeg gaat en dan ook nog extra leeg omdat ik nog steeds onze malle Deb mis. Zelfs DBM verzadigd niet, zwaar leven zo!
pi_220028849
quote:
Echt he! Sws dat je een post er aan waagt + dat ik niet echt de indruk krijgt dat ze beseft wat het inhoudt. Wat ontzettend sneu...
pi_220028854
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 18:28 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith zegt dat haar kind moe is omdat hij, net als zij, niet kan doseren en daarom op de eerste dag maar door blijft gaan. Hij is 6! Hij hoeft zelf nog niet te doseren want dat hoort z’n moeder voor hem te doen. Net als dat zijn moeder hem zou moeten opvoeden, normen en waarden aan moet leren, hem normaal moet leren eten etc.
Het is ook niet heel gek dat je na een dag skiën moe bent toch.

Ik vind eigenlijk dat Judith heel bewust met de opvoeding van Bob bezig is. Ze maakt alleen (bewust) totaal andere keuzes. Wat we daar verder ook van vinden, het is niet dat ze geen moeite stopt in haar kind.
pi_220028862
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 18:19 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Ik ben compleet de draad kwijt. Flip of Flap, die met Arfid (of hadden ze dat nu allebei) met botox of die gisteren voor een dyslexie vasttelling ging? Dus nu heeft En DBM zelf en een kind autisme?
Zoon - botox en dyslexie
Dochter arfid en autisme. o en taaislijmziekte staat op de wachtlijst.

Misschien bij haar nog even laten checken of ze niet nog iets anders heeft. Weet even niet hoe dat heet, maar dat je je kids ziek praat.
pi_220028869
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 18:32 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Echt he! Sws dat je een post er aan waagt + dat ik niet echt de indruk krijgt dat ze beseft wat het inhoudt. Wat ontzettend sneu...
Nou dat dus. En ze heeft ook totaal niet het idee dat ze er zelf voor minstens 50% positief aan kon bijdragen.
  zaterdag 7 februari 2026 @ 18:40:20 #194
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_220028912
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 18:33 schreef TantePien1990 het volgende:

[..]
Zoon - botox en dyslexie

Misschien bij haar nog even laten checken of ze niet nog iets anders heeft. Weet even niet hoe dat heet, maar dat je je kids ziek praat.
Bedoel je Munchausen by proxy?
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_220028916
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 18:32 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Het is ook niet heel gek dat je na een dag skiën moe bent toch.

Ik vind eigenlijk dat Judith heel bewust met de opvoeding van Bob bezig is. Ze maakt alleen (bewust) totaal andere keuzes. Wat we daar verder ook van vinden, het is niet dat ze geen moeite stopt in haar kind.
Moe zijn is niet gek. Wel dat zij zegt dat dat komt doordat hij niet kan doseren. En als je dit weet ga je toch eerder terug naar het huisje zodat er meer energie is voor de volgende dag?

Ik vind dat Judith helemaal niet bezig is met opvoeden. Ze leert hem vooral dat, als je maar zeurt en dramt, alles kan en mag.
Of ik ben gewoon een strenge moeder geweest.
pi_220028931
quote:
Heeft zij nog nooit van geboortebeperking gehoord?
pi_220028940
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 18:40 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Moe zijn is niet gek. Wel dat zij zegt dat dat komt doordat hij niet kan doseren. En als je dit weet ga je toch eerder terug naar het huisje zodat er meer energie is voor de volgende dag?

Ik vind dat Judith helemaal niet bezig is met opvoeden. Ze leert hem vooral dat, als je maar zeurt en dramt, alles kan en mag.
🤔🤷 streng... tja... ik was misschien ook streng dan 🤷 maar heb wel altijd complimenten gehad over het gedrag van mijn kinderen
pi_220028951
quote:

Dit is letterlijk haar content en waarmee ze groot is geworden als contentcreator. Ik vind het wel verfrissend, waarom zou dit niet online mogen? Omdat het niet binnen het monogame hokje past? Er zijn echt talloze mensen die leven zoals zij, en juist voor die mensen maakt ze dit bespreekbaar. Beter dan de dertien in dozijn content creators die zogenaamd “tips” willen hebben (lees gesponsord wil worden).

Man man JessieJazz zit ook in mijn allergie… valt onder noemer complotdenker
pi_220028954
Hvk ,
ik volg haar sinds kort , maar waar zijn de vader(s) in het verhaal, en waarom heeft ze zoveel kinderen , weten jullie dat?
pi_220028959
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 18:32 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Ik heb gekeken bij haar omdat ik benieuwd was naar het bericht en de reacties. Ik schrik van de hoeveelheid reacties dat het wel goed komt omdat ze een lieve moeder is. Ze hebben werkelijk geen idee…
pi_220028970
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 18:40 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]

Haar opvoeding is ook de mijne niet, alleen dat ze niet aan opvoeden doet die mening deel ik niet.

Geen opvoeding dat vind ik bij HVK aan de hand.
pi_220028984
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 18:45 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Hvk ,
ik volg haar sinds kort , maar waar zijn de vader(s) in het verhaal, en waarom heeft ze zoveel kinderen , weten jullie dat?
Volgens HVK zijn de vaders uit beeld en heeft dat alleen maar voordelen, zoals geen huiselijk geweld.
Ze heeft zoveel kinderen omdat ze dat wil.
pi_220029005
Pascal de haas laat nog even zien hoe mager ze is , en dan zegt ze ook nog dat de badjas haar geweldig staat.
Ze is zwaar ziek , anders zeg je dat niet , en laat je geen foto meer zien van je uitgemergelde lijf.
Het is helemaal niet mooi wat ze laat zien.
pi_220029044
quote:
En die achterstand had wellicht kleiner kunnen zijn. Ze zegt zelf al dat ze het vermoeden al had maar heeft veel te laat hulp ingeschakeld.
Als je het vermoeden al hebt op 2 jarige leeftijd dan kaart je dat aan, maar zij bezoekt ook geen cb.
Kind ging niet naar peuterspeelzaal enz.
Tel daarbij op dat ze de hele dag die camera op hun snoet zet en totaal geen interactie met haar kinderen heeft.
pi_220029048
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 18:49 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Volgens HVK zijn de vaders uit beeld en heeft dat alleen maar voordelen, zoals geen huiselijk geweld.
Ze heeft zoveel kinderen omdat ze dat wil.
Nou ik snap dat echt niet, want ze kan het helemaal niet aan , ze kookt niet, ze doet niets met die kinderen dat je zegt goh wat leuk . Geen spelletje , niet voorlezen niets
Ze voed niet echt op.
pi_220029059
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 17:38 schreef Lalaland79 het volgende:
Dat is nu al, Zayn wil altijd voorop met het naar buiten gaan en wil altijd Louay uit bed halen.
pi_220029083
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 18:55 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Nou ik snap dat echt niet, want ze kan het helemaal niet aan , ze kookt niet, ze doet niets met die kinderen dat je zegt goh wat leuk . Geen spelletje , niet voorlezen niets
Ze voed niet echt op.
Joh!
pi_220029120
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 18:23 schreef Hannah12345 het volgende:

Maar even hè, ik spreek voor mezelf. Al kreeg ik 10.000 euro per maand dan zou ik het nog een levende hel vinden om met 5 (de oudste is zo goed als volwassen) kinderen , waarvan een hele moeilijke tweeling , een meisje met problemen , een autistisch jongetje met achterstand en een dreumes in dat piepkleine schimmel huisje te zitten 24 uur per dag ( uitgezonderd de dagelijkse bibliotheek tripjes), 7 dagen in de week. Het zou voor mij een verademing zijn om een paar dagen in de week onder volwassen te zijn en te kunnen werken.
Maar goed, denk dat bij die moeder sowieso niet alle draadjes helemaal juist zijn aangesloten.
pi_220029151
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 18:10 schreef TantePien1990 het volgende:
Ik heb er echt zon ongelooflijke moeite mee hoe DBM de laatste weken doet op haar socials over autisme.
Hier een volwassen vrouw met autisme die haar hele leven al vast liep, en door de diagnose eindelijk haar leven iets meer leert begrijpen.
Ik was 28 toen ik de diagnose kreeg ofzo. Het kan allemaal best zo zijn dat ze ass heeft, maar om nu zo te gaan doen, en je leven er op in te richten etc. maakt me keer op keer boos en gefrustreerd.
Haar jongste is niet eens getest, en haar oudste was vd week bij een onderzoeks centrum voor dyslexie (als je haar foto in zoomde zon je een logo zien)
haar kinderen en meltdowns, ik weet niet, maar ik heb meerdere mensen met kinderen om me heen, die zijn soms ook gewoon moe aan het einde van een activiteit? Vind het stom dat ze dan weg moeten worden driftig. Maar dat is een meltdown? En over haar eigen meltdowns en in eens boven moeten eten en ontrpikkelen.

Ik weet het niet.. maar mijn leven is gewoon echt heel anders en bestaat uit 80% voor mijn week thuis zijn. Zeer veel structuur en daarnaast ook coaching omdat het zelf dan nog wel eens mis gaat en dingen te veel worden.
Meltdwons heb ik gelukkig aanzienlijk minder sinds een paar jaar, maar 'even boven eten' was zeer zeker niet voldoende.

Naja dit word een klaagzang over mezelf, maar moest mijn frustratie kwijt. Ik wilde graag dat ik mijn autisme even kon parkeren voor een bios bezoek ofzo. Maar helaas dat gaat niet, dus films kijk ik (als ik dat wil) met Pathe thuis.
Lijkt me ook echt heel naar om te lezen, als je zelf daadwerkelijk de diagnose hebt… en dan iemand er zo over hoort praten… 🫂
pi_220029181
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 18:19 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Nou dat laatste inderdaad, het is wel heel opvallend hoe ze de laatste weken alleen maar praat over autisme/dyslexie. Hier werd eerder geschreven dat de oudste geen diagnose autisme heeft, maar over welk kind ze het dan heeft in haar story van vandaag?
pi_220029190
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 19:04 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Maar even hè, ik spreek voor mezelf. Al kreeg ik 10.000 euro per maand dan zou ik het nog een levende hel vinden om met 5 (de oudste is zo goed als volwassen) kinderen , waarvan een hele moeilijke tweeling , een meisje met problemen , een autistisch jongetje met achterstand en een dreumes in dat piepkleine schimmel huisje te zitten 24 uur per dag ( uitgezonderd de dagelijkse bibliotheek tripjes), 7 dagen in de week. Het zou voor mij een verademing zijn om een paar dagen in de week onder volwassen te zijn en te kunnen werken.
Maar goed, denk dat bij die moeder sowieso niet alle draadjes helemaal juist zijn aangesloten.
Nou inderdaad.
Ik krijg oprecht buikpijn altijd van wat HVK laat zien, voor geen goud zou ik willen ruilen.
Maargoed als er wel ineens geruild zou moeten worden, zou ik wel beginnen aan opvoeden, dat scheelt allicht 😅
pi_220029347
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 19:10 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
Nou dat laatste inderdaad, het is wel heel opvallend hoe ze de laatste weken alleen maar praat over autisme/dyslexie. Hier werd eerder geschreven dat de oudste geen diagnose autisme heeft, maar over welk kind ze het dan heeft in haar story van vandaag?
Als er straks niks uit al die onderzoeken komt valt ze helemaal in een gat
pi_220029369
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 18:45 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Hvk ,
Hvk heeft bewust kinderen van verschillende mannen waar ze van te voren mee afspreekt dat ze haar mogen bezwangeren als ze daarna uit beeld verdwijnen. Ieder kind heeft een andere vader (behalve de tweeling natuurlijk)
En waarom zoveel? Tja... mijn stem gaat naar niet te hoeven werken!
pi_220029442
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 18:51 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Pascal de haas laat nog even zien hoe mager ze is , en dan zegt ze ook nog dat de badjas haar geweldig staat.
Ze is zwaar ziek , anders zeg je dat niet , en laat je geen foto meer zien van je uitgemergelde lijf.
Het is helemaal niet mooi wat ze laat zien.
wat is haar insta? Op Pascal de Haas zoekenlecert niets op bij mij
pi_220029445
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 19:10 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
Waarschijnlijk had 1 van haar kinderen gewoon even een boos moment en dan moet je dat een autistic meltdown noemen.. dat klinkt heftiger! Net als toen haar flapje zo ziek was dat ze niet op haar beentjes kon staan en gedragen moest worden... en ze naar een kinderfeestje gingen in een krijspaleis op dezelfde dag..

Dbm is helemaal blij met fantaseren over ziektes en diagnoses
pi_220029571
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 19:33 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Waarschijnlijk had 1 van haar kinderen gewoon even een boos moment en dan moet je dat een autistic meltdown noemen.. dat klinkt heftiger! Net als toen haar flapje zo ziek was dat ze niet op haar beentjes kon staan en gedragen moest worden... en ze naar een kinderfeestje gingen in een krijspaleis op dezelfde dag..

Dbm is helemaal blij met fantaseren over ziektes en diagnoses
Ja, doet me denken aan iemand anders die altijd ee triomfantelijke smile op haar gezicht kreeg als er weer eens wat te vertellen viel over een al dan niet bestaande diagnose
pi_220029591
Kunnen kinderen nog wel gewoon een ouderwetse driftbui krijgen zonder dat dit gelabeld moet worden als autisme melt down, of hooggevoelige oude zielen, of een moeder die mee gaat huilen omdat ze zo geraakt wordt in haar kindstuk.. pff af en toe
pi_220029600
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 19:32 schreef funkyfabulous het volgende:

[..]
Pascalvdhaas dacht ik
pi_220029684
Benieuwd na de podcast van morgen waar zou die over gaan
pi_220029768
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 19:47 schreef Missinglink24 het volgende:
Kunnen kinderen nog wel gewoon een ouderwetse driftbui krijgen zonder dat dit gelabeld moet worden als autisme melt down, of hooggevoelige oude zielen, of een moeder die mee gaat huilen omdat ze zo geraakt wordt in haar kindstuk.. pff af en toe
Precies dit. Enne...ik vond die tafel verrassend opgeruimd en geordend. Als dat de eindstand van zo'n drama middag is.....dan moet ik mijn kinderen nodig eens laten onderzoeken. (heerlijk ontplofte bende na een middag spelen)
pi_220029785
quote:

[..]
Ik vind het belachelijk veel geld voor iemand in de bijstand, als ik kijk wat de werkenden krijgen voor 40 uur
pi_220029823
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 18:58 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Joh!
Ik volg haar nog maar kort, een paar weken , ik was toch nieuwsgierig waar jullie het over hadden
pi_220029844
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 20:06 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ik volg haar nog maar kort, een paar weken , ik was toch nieuwsgierig waar jullie het over hadden
Nou je komt in ieder geval tot dezelfde conclusies 😅
pi_220029846
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 19:32 schreef funkyfabulous het volgende:

[..]
pascalvdhaas
pi_220029881
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 19:24 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Hvk heeft bewust kinderen van verschillende mannen waar ze van te voren mee afspreekt dat ze haar mogen bezwangeren als ze daarna uit beeld verdwijnen. Ieder kind heeft een andere vader (behalve de tweeling natuurlijk)
En waarom zoveel? Tja... mijn stem gaat naar niet te hoeven werken!
Maar dat ze dan niet kan nadenken over de gevolgen .
Ik had het al na twee kinderen , dat ik nadacht wel of geen derde( het is geen derde geworden )
Het is een chaos en zij kan ze niets bieden , en ze kan dus niet nadenken , anders had ze het wel bij 2 gelaten.
Maar ze kan dus dagelijks ook niet nadenken
pi_220030000
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 20:10 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ik had het al na twee kinderen , dat ik nadacht wel of geen derde( het is geen derde geworden )
Het is een chaos en zij kan ze niets bieden , en ze kan dus niet nadenken , anders had ze het wel bij 2 gelaten.
Ze heeft het buskruit niet uitgevonden nee
pi_220030080
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 20:10 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Tegendeel... ik denk dat ze heel goed weet wat ze doet!
Ze weet precies welke potjes er beschikbaar zijn en wat je daarvoor moet doen
pi_220030158
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 20:26 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Daar wordt je ook heel goed mee geholpen door sommige dames bij het Gemeentehuis.
pi_220030196
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 20:19 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ze heeft het buskruit niet uitgevonden nee
Daarom ergeren wij ons er ook zo aan , je kijkt ernaar en denkt , hoe dom kun je zijn .
Of waarom doe je dat toch ?
pi_220030312
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 18:33 schreef TantePien1990 het volgende:

[..]
Zoon - botox en dyslexie

Dochter is net 5 en volgens mij (nog) niet gediagnosticeerd met autisme, ze staat wel op de wachtlijst voor kinderpsycholoog oid.
Zoon heeft volgens mij wel getest maar was het niet duidelijk of zo. (Daarom wordt hij opnieuw getest?)
Zijzelf heeft natuurlijk hele heftige autisme met dyslexie en dat derde kind van haar schijnt ook autisme en dyslexie te hebben.
pi_220030357
MCW loopt zo te zien met het geld van de kapper in de zak (stories webshop).
pi_220030530
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 20:43 schreef JaNeeDan het volgende:
MCW loopt zo te zien met het geld van de kapper in de zak (stories webshop).
😱 sorry maar dit is echt slechte reclame, afgeraffeld, ze heeft niet eens de moeite genomen om haar haren te borstelen lijkt wel
pi_220030626
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 20:57 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
😱 sorry maar dit is echt slechte reclame, afgeraffeld, ze heeft niet eens de moeite genomen om haar haren te borstelen lijkt wel
Dit is wat ik bedoelde met minder polished. Het lijkt alsof ze zo uit bed is gerold.
pi_220030630
quote:

[..]
Ik kom bij op m’n werk _O-
Zou dat leven van haar echt een straf vinden :@
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_220030643
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 20:41 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Dochter is net 5 en volgens mij (nog) niet gediagnosticeerd met autisme, ze staat wel op de wachtlijst voor kinderpsycholoog oid.
Zoon heeft volgens mij wel getest maar was het niet duidelijk of zo. (Daarom wordt hij opnieuw getest?)
Zijzelf heeft natuurlijk hele heftige autisme met dyslexie en dat derde kind van haar schijnt ook autisme en dyslexie te hebben.
Kinderpsycholoog was voor het ziekenhuis trauma toch?
pi_220030671
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 20:26 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Dit inderdaad. Minimaal werken, maximaal geld binnenhalen.
pi_220030898
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 21:07 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Kinderpsycholoog was voor het ziekenhuis trauma toch?
Zou goed kunnen inderdaad
pi_220030899
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 20:57 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Het ziet er niet uit. Dan neem je je (potentiële) klanten ook niet serieus.

[ Bericht 1% gewijzigd door JaNeeDan op 07-02-2026 21:44:18 ]
pi_220031097
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 21:06 schreef LeSage het volgende:

[..]
Ik kom bij op m’n werk _O-
Zou dat leven van haar echt een straf vinden :@
Dit idd! Daarnaast vind ik het ook een verrijking van je leven en zij is prima in staat om te werken of vrijwilligerswerk te doen. Ze zit meerdere keren per week in de bieb, laat je handjes daar eens wapperen of zo. Maar uiteindelijk loont het zich natuurlijk veel meer om werkloos thuis te zitten, van mij mogen ze haar inkomsten flink omlaag brengen. Het mag een wonder heten dat haar oudste heeft gestudeerd gezien het voorbeeld wat ze van haar moeder heeft gehad, leuke en slimme meid vond ik dat altijd. Heb zo'n idee dat het met de rest van de kinderen niet zo rooskleurig gaat aflopen.. Ik zie daar echt een toekomst van schulden, bijstand, tienermoeder(s) en slechte keuzes 🫣
pi_220031136
Judith al ongeveer 10 uur offline 🤔 moe of is er iets gebeurt?
pi_220031242
Maarten Geerts is een dagje met z´n zoons op stap. AM steekt een heel verhaal af over dat ze bewust tijd maken voor leuke dingen met elkaar omdat Maarten´s vader jong overleden is.
Maar zoveel bijzonders doen ze niet toch? Ja, ze brengen als gezin veel tijd samen door maar ik vind dat ze niet persé meer "leuke dingen" doen dan een gemiddeld gezin in mijn omgeving. En met zoveel kinderen is er over het algemeen juist minder individuele aandacht.

[ Bericht 0% gewijzigd door Harper op 07-02-2026 22:47:12 (Sorry, woord "niet" vergeten!) ]
pi_220031345
Het haar van MCW ziet er niet uit, ik zou die matten er heel snel uit halen en kiezen voor een (lange) bob, want dit is echt geen porem.
pi_220031456
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 21:32 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Het ziet er niet uit. Dan neem je je (potentiële) klanten ook niet serieus.
Het komt over of ze er geen zin meer in heeft
pi_220031482
Ik skipte even snel door de stories van Am heen, maar die gaat ook als een kip zonder kop alle kanten op.
Ze zwamt over plannen, de vader van Maarten, porrigde, uitjes, hypotheek afbetalen, vakanties, kinderfeestjes, zuurdesem.

Geen enkele logica. Het slaat werkelijk nergens op
pi_220031512
En die arme Lotje, verdrietig/boos aan tafel omdat mama nog even hard moet roepen ‘wij doen niet aan kinderfeestjes’ 😭
pi_220031526
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 22:07 schreef Harper het volgende:
Maarten Geerts is een dagje met z´n zoons op stap. AM steekt een heel verhaal af over dat ze bewust tijd maken voor leuke dingen met elkaar omdat Maarten´s vader jong overleden is.
Maar zoveel bijzonders doen ze niet toch? Ja, ze brengen als gezin veel tijd samen door maar ik vind dat ze persé meer "leuke dingen" doen dan een gemiddeld gezin in mijn omgeving. En met zoveel kinderen is er over het algemeen juist minder individuele aandacht.
Sterker nog ik vind dat ze heel weinig leuke dingen doen.

Am doet veel "leuke" , gesponsorde, dingen. Maar als je alle gesponsorde dingen en alle dingen die Am voor zichzelf doet weglaat, blijft er maar heeeel weinig over.

Wat wordt er met de tweeling, Guus en de jongste twee gedaan? Belevingsboerderij en dat armoedige huis van die gekke vogel daar gelaten.
Wat doet Maarten met wie dan ook?
pi_220031657
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 22:33 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Sterker nog ik vind dat ze heel weinig leuke dingen doen.

Am doet veel "leuke" , gesponsorde, dingen. Maar als je alle gesponsorde dingen en alle dingen die Am voor zichzelf doet weglaat, blijft er maar heeeel weinig over.

Wat wordt er met de tweeling, Guus en de jongste twee gedaan? Belevingsboerderij en dat armoedige huis van die gekke vogel daar gelaten.
Dat bedoelde ik dus. Maarten gaat misschien een of twee keer per jaar met zn zoons op stap. Guus mocht vandaag voor het eerst een keer mee.
pi_220031683
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 22:46 schreef Harper het volgende:

[..]
Dat bedoelde ik dus. Maarten gaat misschien een of twee keer per jaar met zn zoons op stap. Guus mocht vandaag voor het eerst een keer mee.
En het was prachtig lente weer vanmiddag maar wie moesten er verplicht in bad????
pi_220031770
Judith onderhandeld met Bob over wel of niet een tuigje aan doen om de berg af te mogen? Echt, sta toch eens een keer op je spreken, het gaat hier om de veiligheid van je kind en anderen! Geen tuigje, dan niet de berg af, simpel.
Hij werd ook bijna omver gesnowboard omdat hij all over the place ging. En Judith maar roepen ‘Boooob’ zodat hij achterom keek, levensgevaarlijk
pi_220031835
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 22:07 schreef Harper het volgende:
Maar zoveel bijzonders doen ze niet toch? Ja, ze brengen als gezin veel tijd samen door maar ik vind dat ze niet persé meer "leuke dingen" doen dan een gemiddeld gezin in mijn omgeving. En met zoveel kinderen is er over het algemeen juist minder individuele aandacht.
En omdat de vader van Maarten jong is overleden moet je tijd vrij maken voor dingen met elkaar. Hoe krijg je het je pen uit met het idee dat je je eigen vader uit je leven gebannen hebt!
pi_220031848
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 21:56 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Judith al ongeveer 10 uur offline 🤔 moe of is er iets gebeurt?
Bob ging te hard van de schans vrees ik.( met glans van de schans)
Net als gisteren dat filmpje waarbij hij zo de piste af schoiot(maar toen stopte ze heel bewust met filmen.
pi_220031853
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 22:18 schreef Lostit het volgende:
Het haar van MCW ziet er niet uit, ik zou die matten er heel snel uit halen en kiezen voor een (lange) bob, want dit is echt geen porem.
Ze moet de matten omhoog laten zetten,
pi_220031862
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 22:58 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith onderhandeld met Bob over wel of niet een tuigje aan doen om de berg af te mogen? Echt, sta toch eens een keer op je spreken, het gaat hier om de veiligheid van je kind en anderen! Geen tuigje, dan niet de berg af, simpel.
Hij werd ook bijna omver gesnowboard omdat hij all over the place ging. En Judith maar roepen ‘Boooob’ zodat hij achterom keek, levensgevaarlijk
Ik zie ‘m ook gewoon meerdere keren richting de rand van de piste gaan. Bijna hop tussen de dennenbomen. Prima hoor Judith, dat je zelf denkt dat hij comfortabel is op z’n ski’s. Ik zie het niet, met het vele gewiebel en niet goed z’n richting kunnen coördineren.
pi_220031888
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 22:58 schreef Muisjeruisje het volgende:
Maar goed van hem dat hij een stukje rode pistes deed. Hoe bedenk je het om met je kind dat amper les heeft gehad een stukje rode piste te pakken! Er zijn daar genoeg andere pistes waar hij op kan skiën. Zo denderend skied hij.nog niet als ik zag hoe hij de berg afgaat. Niet erg maar blijf gewoon op de goede pistes voor jouw niveau. Zijn de andere skiërs ook blij mee.
pi_220031939
Die Judith,
Als je jezelf maar wijsmaakt dat je zoon goed kan skiën
Ik zie een kind zonder enige vorm van techniek de piste af komen.
Kinderen kennen vaak geen angst.
Hij zet de ski's recht naar beneden.
In Winterberg gaat m dat lukken, in Oostenrijk heb je een probleem.
Maar denk dat Judith m al heeft aangemeld voor de Olympische spelen.
pi_220031949
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 23:15 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Maar goed van hem dat hij een stukje rode pistes deed. Hoe bedenk je het om met je kind dat amper les heeft gehad een stukje rode piste te pakken! Er zijn daar genoeg andere pistes waar hij op kan skiën. Zo denderend skied hij.nog niet als ik zag hoe hij de berg afgaat. Niet erg maar blijf gewoon op de goede pistes voor jouw niveau. Zijn de andere skiërs ook blij mee.
Hij kijkt nergens naar, zeer ongecontroleerd.
Dat je je kind zo de piste af laat gaan , zo onverstandig.
Had m gewoon op les gelaten , fijn met de groep mee
pi_220031989
Judith: het ergste is dat bijna niemand goed kan skiën of snowboarden hier in Winterberg. Kan je toch beter in de Alpen zitten.

Pardon? Ik heb meerdere keren gezien dat het maar goed is dat anderen opletten omdat zij het niet doen. Die vrouw overschat zichzelf en haar kind echt.
pi_220032106
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 23:28 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith: het ergste is dat bijna niemand goed kan skiën of snowboarden hier in Winterberg. Kan je toch beter in de Alpen zitten.

Pardon? Ik heb meerdere keren gezien dat het maar goed is dat anderen opletten omdat zij het niet doen. Die vrouw overschat zichzelf en haar kind echt.
Echt, dit! Ze kunnen zelf niet eens skiën! Wat een drukte daar trouwens, lijkt me echt de hel daar in Winterberg
pi_220032110
Tijd voor Debbie om terug te komen, hebben we weer eens wat anders om over te praten 🫣😂
pi_220032259
Ik heb het idee dat Judith vooral doet alsof ze zo comfortabel is met het skiën met Bob.
Ik hoor in haar stem: voor je kijken! Bob! echt zenuwen. Zo'n zenuwachtige giechel erachteraan ook.
Denk dat het vooral weer een soort aandachtvragerij is. Vandaar ook de #moedermaffiaincoming.
Ze vindt het allemaal maar wat stoer van zichzelf.
pi_220032266
quote:

Nou, dit! Een man op ski’s kon hem maar net ontwijken. Iedereen is trots op zijn kind, maar de manier waarop zij naar haar zoon kijkt vind ik op zijn minst héél bijzonder maar vooral problematisch. Het arme kind wordt ook bij iedere scheet die hij laat gefilmd en ik neem aan dat hij ook weet dat dat gedeeld wordt met duizenden onbekende mensen. Zeer onveilig en bovendien lijkt het me ook niet gezond voor zijn zelfbeeld. Beide kanten op, zeg maar.
pi_220032279
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 23:44 schreef Muisjeruisje het volgende:
Tijd voor Debbie om terug te komen, hebben we weer eens wat anders om over te praten 🫣😂
Nee dank je, heb die vrouw en haar leugenachtige gesmak nog geen seconde gemist. 😅
pi_220032588
quote:

Maar echt een natuurtalent is Judith zelf en haar zus ook.
En als bijna niemand goed kan skiën, waarom ga je dan met je 6jarige van de rode piste af als hij net 2 lessen heeft gehad?!
pi_220032623
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 23:06 schreef Earring het volgende:

[..]
En omdat de vader van Maarten jong is overleden moet je tijd vrij maken voor dingen met elkaar. Hoe krijg je het je pen uit met het idee dat je je eigen vader uit je leven gebannen hebt!
Sowieso is haar gedachtengang enorm egocentrisch.
Omdat hij vroeg is overleden wil zij zoveel mogelijk samen met haar kinderen doen. Je kan ook denken, wij moeten veel tijd met oma doorbrengen want straks is zij er ook niet meer en ze moet ook al opa missen.
Maar nee, de wereld draait alleen om Am.
pi_220032699
Koen en Sjaak zijn idd eruit gestapt, omdat het gewoon niet meer werkte met zijn drieën in een bedrijf geeft Mies ook eerlijk toe, en natuurlijk moet Iris Koen en Sjaak overal de schuld van geven… ze geniet daar gewoon van. Zal verder kijken waren eerste 6 min nog maar hahaha
pi_220033005
quote:
Is ze nog gesignaleerd in Barneveld?
pi_220033018
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 22:33 schreef Lodelie het volgende:

[..]

De 2 dingen die je hier noemt aan activiteiten met de jongere kinderen zijn ook onderdeel van haar werk. Dus moetjes...
pi_220033076
Nou de Nivea reclame zit echt vol in de podcast. Moet een goeie deal zijn geweest.

Verder heb ik nog nooit zo n zelfingenomen mens gezien als Iris.
pi_220033160
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 08:57 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Is ze nog gesignaleerd in Barneveld?
Daar ben ik ook benieuwd naar 👀
pi_220033218
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 07:00 schreef Loveischocolala het volgende:
Koen en Sjaak zijn idd eruit gestapt, omdat het gewoon niet meer werkte met zijn drieën in een bedrijf geeft Mies ook eerlijk toe, en natuurlijk moet Iris Koen en Sjaak overal de schuld van geven… ze geniet daar gewoon van. Zal verder kijken waren eerste 6 min nog maar hahaha
Heb even de eerste 10 minuten geluisterd, maar wat is die Iris een enorme slang
pi_220033230
In de beginjaren dat ik AM volgde, deed ze veel leukere dingen met de kinderen. En tijd voor elkaar zit niet in reisjes naar IJsland.
pi_220033303
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 09:10 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
Nou de Nivea reclame zit echt vol in de podcast. Moet een goeie deal zijn geweest.

Verder heb ik nog nooit zo n zelfingenomen mens gezien als Iris.
Niks mis met Nivea maar zo ongeloofwaardig bij deze dames.
pi_220033364
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 09:36 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Heb even de eerste 10 minuten geluisterd, maar wat is die Iris een enorme slang
Nu lijkt het me ook vrij lastig om samen te werken met je exen die samen verder zijn gegaan 🙈
pi_220033575
Het is me eerder wel gelukt om de podcast door te worstelen, deze keer niet.
Het begon al met terugblikken naar kerst terwijl er al een o&n podcast is geweest. Dames, noteer even wat jullie al hebben gedaan.
Vervolgens in de eerste paar minuten een Iris die voor de zoveelste keer laat zien wat voor 🚩ze is en MCW die weer haar ‘ik kan er niks aan doen maar moet door’ riedeltje opdreunt.
Sorry, ongeloofwaardig tot en met. En afgehaakt.

[ Bericht 1% gewijzigd door JaNeeDan op 08-02-2026 09:59:33 ]
pi_220033657
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 09:54 schreef JaNeeDan het volgende:
Het is me eerder wel gelukt om de podcast door te worstelen, deze keer niet.
Het begon al met terugblikken naar kerst terwijl er al een o&n podcast is geweest. Dames, noteer even wat jullie al hebben gedaan.
Vervolgens in de eerste paar minuten een Iris die voor de zoveelste keer laat zien wat voor 🚩ze is en MCW die weer haar ‘ik kan er niks aan doen maar moet door’ riedeltje opdreunt.
Sorry, ongeloofwaardig tot en met. En afgehaakt.
Ik vond het al bewonderenswaardig dat je er eerder wel doorheen kwam 😂.
Die Iris is een wandelende rode vlag. En Michelle moet eens stoppen met het slachtoffer te spelen. Ze zal het echt wel zwaar hebben met de hele afhandeling en het lijkt me ook pijnlijk dat je 2 exen samen verder gaan. Maar meneer Wolf kwam sneller het gat vullen dat Sjaak en Koen achter lieten dan de meeste voor mogelijk hielden (no pun intended🙈).
'Ik moet door' blijf er dan bij weg in de podcast en de podcast erna, waarschijnlijk op dezelfde dag opgenomen, zal ze zich wel weer heel sterk voelen ofzo 😅
pi_220033687
Ja en meneer wolf gaat als koala overal mee heen ook iedere keer mee na kantoor ect.
En denk dat mevrouw er achter komt hoeveel de andere twee eigenlijk deden…
pi_220033691
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 10:06 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik vond het al bewonderenswaardig dat je er eerder wel doorheen kwam 😂.
Die Iris is een wandelende rode vlag. En Michelle moet eens stoppen met het slachtoffer te spelen. Ze zal het echt wel zwaar hebben met de hele afhandeling en het lijkt me ook pijnlijk dat je 2 exen samen verder gaan. Maar meneer Wolf kwam sneller het gat vullen dat Sjaak en Koen achter lieten dan de meeste voor mogelijk hielden (no pun intended🙈).
'Ik moet door' blijf er dan bij weg in de podcast en de podcast erna, waarschijnlijk op dezelfde dag opgenomen, zal ze zich wel weer heel sterk voelen ofzo 😅
Ik speelde hem dan versneld af terwijl ik aan het schoonmaken was😂
En naar mijn idee vulde Timmie al gaten, welke gaten laat ik in het midden, voordat K en J vertrokken.
pi_220033702
Ik blijf me verbazen over de weekboodschappen van Sanneke. Heeft een week bij haar 2 dagen? En dan heb ik het niet over de koekjes etc.
pi_220033708
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 10:12 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik blijf me verbazen over de weekboodschappen van Sanneke. Heeft een week bij haar 2 dagen? En dan heb ik het niet over de koekjes etc.
Nou zat ik ook naar te kijken. Voor iemand die naar eigen zeggen zo gezond eet staat er toch wel wat troep op.
pi_220033733
[quote]0s.gif Op zondag 8 februari 2026 10:10 schreef Loveischocolala het volgende:
Ja en meneer wolf gaat als koala overal mee heen ook iedere keer mee na kantoor ect.
En denk dat mevrouw er achter komt hoeveel de andere twee eigenlijk deden…
[/quote]

\
Precies dit.....mevrouw was het paradepaardje en moet nu echt werken. En ja.....het zal best extra pittig zijn.
Opvallend dat deze 'Ik moet door en moet ineens alles alleen doen mevrouw' bijna kinderlijk mensen nodig heeft die voor haar zorgen. De hulp Tamara die ineens om half acht komt en haar wakker moet maken, de kinderen dan al aangekleed heeft enz.
pi_220033751
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 10:13 schreef Clavis het volgende:

[..]
Nou zat ik ook naar te kijken. Voor iemand die naar eigen zeggen zo gezond eet staat er toch wel wat troep op.
Ik ben niet eens meer verbaasd over de troep die op de bon staat maar het eten is toch bar weinig? Paprika, champignons, paprika, peen en sla. Hoe kom je de week mee door? Dagelijks een blaadje sla?
pi_220033822
Ik heb me ook erg verbaasd over Sanneke haar kras kaarten verhaal.
Zoveel mensen gunde het hun.
Later blijkt het van 2 mensen af te komen.
En ze neemt zelfs kattenvoer mee, want gratis?? Ze heeft geen kat.
pi_220033859
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 10:30 schreef TantePien1990 het volgende:
Die kraskaarten zijn toch niet overdraagbaar?
pi_220033929
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 10:34 schreef Earring het volgende:

[..]
Die kraskaarten zijn toch niet overdraagbaar?
Wel als je een foto van de kraskaarten en bonuskaart naar iemand doorstuur
pi_220033937
Zal Judith zich goed genoeg voelen om vanmiddag/ vanavond terug te rijden?
En ik denk dat morgen op tijd op school komen nog spannend gaat worden. Als ze geen wekker zet zoals gewoonlijk
pi_220033966
@SterreKaatje Precies en als Tim er toch woont zoals het lijkt dan kan hij toch ook helpen in de ochtend….
pi_220033979
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 05:01 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Sowieso is haar gedachtengang enorm egocentrisch.
Omdat hij vroeg is overleden wil zij zoveel mogelijk samen met haar kinderen doen. Je kan ook denken, wij moeten veel tijd met oma doorbrengen want straks is zij er ook niet meer en ze moet ook al opa missen.
Maar nee, de wereld draait alleen om Am.
Inderdaad, in mijn ogen is dit niet gemeend. Ten eerste kijken ze inderdaad amper naar oma om. Na een voorzichtige kritische opmerking van oma gaat ze er zelf niet meer heen. Ten tweede zie ik dit als sneer naar haar eigen ouders. Ten derde vind ik het vooral wanhopig je kinderen aan je te binden door hen dure activiteiten te geven en hen er waarschijnlijk voor te betalen als ze het mag posten.
pi_220034064
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 23:06 schreef Earring het volgende:

[..]
Ik ben mosterd met mijn vorige post zie ik. Dit dus. Ik zie dit echt als sneer naar haar ouders. Papa kon niet opvoeden en daarom is arme Annemarie nog steeds getraumatiseerd. Maar gelukkig heeft ze haar bestsellers en volgelingen om dit te verwerken en doet ze het zelf veeeel beter allemaal. Echt walgelijk.
pi_220034077
Haha. De podcast. Ben bij min 10.
Het bedrijf zit even in een dipje qua cashflow, personeel is zo lief om zelfs te bellen met ‘als je me even een paar maanden niet kan uitbetalen, is dat helemaal ok’.

Paar min later: dubai was heerlijk, daar kan je gewoon je sjenel op je strandbedje laten liggen en na twee uur ligt het er nog.
En op vakantie draag ik geen jolienoe, maar louboutins en zimmerman.

🤣😏
pi_220034086
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 10:59 schreef Raradefayee het volgende:
Het bedrijf zit even in een dipje qua cashflow, personeel is zo lief om zelfs te bellen met ‘als je me even een paar maanden niet kan uitbetalen, is dat helemaal ok’.

Paar min later: dubai was heerlijk, daar kan je gewoon je sjenel op je strandbedje laten liggen en na twee uur ligt het er nog.

🤣😏
Bizar! Je betaalt toch eerst je personeel voordat je naar Dubai gaat. Schandalig.
pi_220034091
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 10:30 schreef TantePien1990 het volgende:
Want anders blijft het bij de AH staan. Nee Sanneke, door graaiers zoals jij kan het nu dus zijn dat iemand anders misgrijpt. En wat is er mis mee dat het bij de AH blijft staan? Iedereen moet jou alles gunnen maar dat werkt niet twee kanten op?
pi_220034103
quote:

🤣😏
Wauw… alleen maar wauw… en niet in positieve zin.
pi_220034110
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 11:01 schreef Snaky het volgende:

[..]
Bizar! Je betaalt toch eerst je personeel voordat je naar Dubai gaat. Schandalig.
Maar het overkomt haar allemaal. 😌 Opeens stappen Koen en Jacqueline uit het bedrijf en dan moet die arme Michelle het helemaal alleen doen. 😩
pi_220034134
quote:
God please nee! Dat is echt niet goed voor haar en voor deze topics 😅
pi_220034151
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 10:13 schreef Clavis het volgende:

[..]
En dan zeggen dat ze niet goed in dr vel zit en makkelijker kookt ipv afhalen. Lasagne, nasi of bami is ook snel te maken en bevat meer groente dan wat ze nu meeneemt voor een hele week.
pi_220034153
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 11:10 schreef meesterinbreekster het volgende:

[..]
God please nee! Dat is echt niet goed voor haar en voor deze topics 😅
Wel goed voor de irritainment 🫣
pi_220034223
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 11:13 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
En dan zeggen dat ze niet goed in dr vel zit en makkelijker kookt ipv afhalen. Lasagne, nasi of bami is ook snel te maken en bevat meer groente dan wat ze nu meeneemt voor een hele week.
Het week menu wat ze deelt is echt niet gezond met de kassabon erbij. Heeft ze daar nog groente voor liggen dan, of eten ze de hele week van 1 doosje champignons en een zakje 100 gram 'wortel'. Haar bonnen kloppen niet, ze deelt dit want 'hoe doen jullie dat toch zulke lage kosten'? Ik zie alleen maar koek, koek, ongezond, een zakje/ bakje fruit, weer de chocolade muesli. Benieuwd wanneer ze weer gaat klagen over bloeddruk/ hartklopping/ oorsuizen door al het o zo gezonde voedsel.
Over die gratis graai artikelen zeg ik maar niks.. 40,- boodschappen? nee, 40,- troep. Maar hebbenhebbenhebben.. want gratis.
pi_220034245
Lot heeft vandaag een kinderfeestje, ik vind het apart om te horen dat het op zondag is , zal wel komen dat ik dat niet gewend ben hier in het Oosten .
Of het is hier ook al gebruikelijk op zondag dat kan ook , mijn jongste is 25 jaar dus ben al even uit de kinderfeestjes natuurlijk.
Zal mij benieuwen of Lot nog een kinderfeestje krijgt , omdat ze er nu al over zeurt .
pi_220034279
quote:

🤣😏
Maf personeel ook
pi_220034294
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 11:01 schreef Snaky het volgende:

[..]
Vind the godfather dit oke? Het is toch zo'n gezin die de schijnt naar buiten ophoudt, vooral haar ouders. Nou dan is dit toch een doorn in het oog? Juicyyy
pi_220034367
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 11:32 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Lot heeft vandaag een kinderfeestje, ik vind het apart om te horen dat het op zondag is , zal wel komen dat ik dat niet gewend ben hier in het Oosten .
Of het is hier ook al gebruikelijk op zondag dat kan ook , mijn jongste is 25 jaar dus ben al even uit de kinderfeestjes natuurlijk.
Zal mij benieuwen of Lot nog een kinderfeestje krijgt , omdat ze er nu al over zeurt .
Ik denk dat alle kinderen er wel naar gevraagd hebben, want het is niet echt de norm: geen kinderfeestje.

Jet wilde ook zo graag een kinderfeestje, maar AM gaat niet mee in die ratrace met hoe duurder en hoe gekker en met name de ontevreden kinderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')