abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220022315
Bob wil het op zijn eigen manier doen dus zo geschiedde. Wat een natuurtalent is het ook he , die heeft geen skiles meer nodig. Morgen gewoon de rode piste af met mef Judith.
pi_220022606
O hoe die zus van Judith ook skiet, en dat niet het Bob leren.... denk dat ze heel druk worden als ze samen met Bob de piste op gaan, die zijn al druk genoeg om zelf heelhuids beneden te komen.
Laat staan net een joch van zes die niet wil luisteren.
Hoop op een goede reisverzekering dan maar.
pi_220022624
Wat een gezeik van Judith, als zij het allemaal zo goed weet en zelf zo geweldig kan skiën, leer het hem dan ook zelf. Met z'n goede controle, top down mentaliteit en muiterij. Val dat ski klasje niet lastig met je onopgevoede zoon.
Zo irritant, die mensen die ooit 20 jaar geleden een paar mooie , snelle afdalingen hebben kunnen maken op de ski's (of snowboard) en nu denken dat ze nog steeds Lindsey Vonn zijn.
pi_220022873
Waarom wil Judith overleggen als al duidelijk is gemaakt dat Bob die lesdag opnieuw moet doen? Dat is nou leren wat de consequenties van je gedrag zijn. En dat hij dat niet leuk vindt is niet relevant. Eerst normaal leren luisteren (en skiën) en dan naar de volgende stap. Vreselijk zulke types, ik erger me daar mateloos aan.
pi_220022879
Ik ben geen skier en ook nog nooit op de latten gestaan, dus heb geen recht van spreken, toch een mening (sorry)

Judith die Bob zelf leert skiën? Hij glijdt een halfbakken pizzapunt en luisterde niet in de les. Ik geef die juf gelijk dat hij de les over moet doen en ik hoop dat ze haar poot stijf houdt. Levensgevaarlijk dat kind op de piste.

Dat filmpje, waar haar zus skiet, ziet er ook niet echt uit alsof ze enorm veel ervaring heeft. Het is treurig dat Judith zichzelf, Bob en de rest van de familie altijd zo de hemel in prijst. Ik kreeg ook het idee dat ze niet bepaald zien wat er om hen heen op de piste gebeurde. Ik hoop dat ze een goede verzekering heeft voor als er iemand door hen in de lappenmand komt.
pi_220022919
Ben benieuwd hoe hard ze die skischool straks afkraakt op Insta als ze haar zin niet krijgt. Het is niet te hopen dat ze alsnog meebewegen in de richting die Juud wil, dus mee naar boven. Die skischool is verantwoordelijk voor de veiligheid en niet alleen voor die van de kinderen in het ski-klasje.
pi_220022920
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 23:55 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
#steekt hand op zegt ‘klopt!’
Kruisband en meniscus stuk, met gipsvlucht naar huis, weken op krukken gelopen. En de dader skiede door, want geen idee hoe te remmen..
Oh jemig, ben je mooi klaar mee. Is nog strafbaar ook in de wintersportlanden als je dat doet. Wel weer helemaal hersteld hoop ik?
pi_220022954
Ik zou Bob juist expres die les nog een keer laten doen. Natuurlijke consequentie toch? Jij wil niet luisteren, dan krijg je de volgende dag nog een keer de kans om wel te luisteren. En ja, dan mag je ook toekijken hoe de anderen (die wel konden luisteren) wél de berg al af mogen.

Iets met natuurlijke consequenties. 🤷🏼♀
pi_220023040
Ik vind het met Bob eigenlijk net zoiets als de zwemles. Hij wilde niet luisteren, dus goed zwemmen. Moeder dramt maar door dat hij perfect kan zwemmen en moet afzwemmen. Zwemschool laat je afzwemmen. Straks gebeurt er iets, hij komt in de moeilijkheden en verdrinkt bijna of erger. Wie is er dan de schuld? Moeder die hem met alles de hemel in prijst want hij is een echte wedstrijd zwemmer of de sportschool die hem af heeft laten zwemmen?

Ik zie dus al gebeuren dat ze Bob van skiles af haalt en het hem zelf gaat leren en dan komt er een ongeluk, hij kan geen pizzapunt en skiet tegen iemand aan. Is het dan de schuld van haar autonome opvoeding of de skischool die hem geen klasje verder liet gaan?

Een hele lange tijd geleden heb ik haar even gevolgd, maar ben daar snel mee gestopt. Mijn nekharen gaan steeds rechter staan bij haar. Soms kijk ik dus n.a.v. hier.
pi_220023099
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 03:37 schreef Clavis het volgende:
Waarom wil Judith overleggen als al duidelijk is gemaakt dat Bob die lesdag opnieuw moet doen? Dat is nou leren wat de consequenties van je gedrag zijn. En dat hij dat niet leuk vindt is niet relevant. Eerst normaal leren luisteren (en skiën) en dan naar de volgende stap. Vreselijk zulke types, ik erger me daar mateloos aan.
Overleggen of ze haar geld terug kan krijgen omdat haar natuurtalent niet meer met het beginners klasje mee hoeft te doen... tja als ze geld niet terug krijgt zet ze hem er wel tussen en filmt hoe hij de boel verstiert
pi_220023101
Judith is ragebait toch? Merk dat ze heel erg in m’n irritatiezone zit. Als die ski juf zegt dat hij het opnieuw moet doen omdat hij niet luisterde, ik zou me rotschamen en het inderdaad opnieuw laten doen. En dan ook nog op haar geld account zeggen, ja skiles 139 euro maar weinig geleerd en wij geven zelf les voor 0 euro en hij leert zo super veel!!! Zo gierig en het is niet alsof ze zelf een volleerde skiër is. En wat leuk dat haar zus hun trakteerde, maar om dat dan meteen weer op dat geld account te zetten: ‘middag snack 0 euro want m’n zus trakteerde!!!’ 🤑🤑🤑🤑

Naja ze zit dus in m’n irritatiezone. Heb ook wel medelijden met Bob, die gaat het nog lastig krijgen met zo’n opvoeding
pi_220023115
Als Juud nou gewoon een volle week zou gaan skiën, Bob even goed les zou laten nemen, Ilse ook een paar lesjes erbij (🫣) dan zou het allemaal een stuk verantwoorder zijn.

Maar nee, dat kost geld. En in de schoolvakanties weg is duur. En dan moet Ilse wel heel veel aprelstrudels trakteren.
pi_220023141
Ik liet partner net de filmpjes van Juud zien. Hij zei niets, hoefde ook niet. De ondertiteling die zijn gezicht gaf zei genoeg.
pi_220023145
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 07:44 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Judith is ragebait toch? Merk dat ze heel erg in m’n irritatiezone zit. Als die ski juf zegt dat hij het opnieuw moet doen omdat hij niet luisterde, ik zou me rotschamen en het inderdaad opnieuw laten doen. En dan ook nog op haar geld account zeggen, ja skiles 139 euro maar weinig geleerd en wij geven zelf les voor 0 euro en hij leert zo super veel!!! Zo gierig en het is niet alsof ze zelf een volleerde skiër is. En wat leuk dat haar zus hun trakteerde, maar om dat dan meteen weer op dat geld account te zetten: ‘middag snack 0 euro want m’n zus trakteerde!!!’ 🤑🤑🤑🤑

Naja ze zit dus in m’n irritatiezone. Heb ook wel medelijden met Bob, die gaat het nog lastig krijgen met zo’n opvoeding
Het zou beter zijn wanneer Judith en haar zus zelf ook lessen nemen. De zus skiede lekker gecontroleerd op haar eigen manier. En dat, die eigen manieren, is nou juist waar het zo vaak fout gaat. En als het fout gaat zijn de consequenties voor een ander vaak groter dan voor diegene die de fout heeft gemaakt.
En dat geschreeuw van Judith haar kind tegen haar wordt afgedaan als ongeduld, ik doe het af als brutaal. Ze moet eens gaan opvoeden i.p.v. ophemelen. Dit is echt een kind waar ik met een grote boog omheen loop. En daar kan hij zelf helemaal niks aan doen.
pi_220023190
Zie net de story’s waarbij haar zus aan het skiën is, zij kan ook nog wel een lesje of wat gebruiken.. als hij het daarvan moet leren gaat hij natuurlijk nooit naar de olympische spelen
pi_220023210
Judith: 'soms lieten we hem ook even gaan'. Bob komt voorbij op de ski's terwijl zus en Judith 'pizzapunt' zeggen en Bob dit niet doet.
Dat is niet 'even laten gaan' dat is Bob die niet luisterd naar wat er gezegd wordt of niet weet hoe ie het moet doen, zoals de ski juf als gezegd had 🤷‍♀️.

Ik vind t wel fijn voor Judith dat ze dit kan doen en dat het iig de eerste dag goed ging. Nu neemt ze haar plas medicatie 's avonds waardoor ze geen volle nacht slaap zal hebben, dus ben benieuwd hoe ze zich vandaag voelt, hopelijk goed en fit genoeg.
pi_220023242
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 00:30 schreef Henrike het volgende:
O hoe die zus van Judith ook skiet, en dat niet het Bob leren.... denk dat ze heel druk worden als ze samen met Bob de piste op gaan, die zijn al druk genoeg om zelf heelhuids beneden te komen.
Laat staan net een joch van zes die niet wil luisteren.
Hoop op een goede reisverzekering dan maar.
Ik hoop op een reisverzekering met een hoog eigen risico! Laat haar maar eens flink op de blaren zitten, ook financieel!
pi_220023258
Zegt Juud nu ook nog ergens dat hij gecontroleerd naar beneden gaat met een goede techniek na hun eigen les?
pi_220023274
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 07:42 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Overleggen of ze haar geld terug kan krijgen omdat haar natuurtalent niet meer met het beginners klasje mee hoeft te doen... tja als ze geld niet terug krijgt zet ze hem er wel tussen en filmt hoe hij de boel verstiert
Denk niet dat je geld terugkrijgt. Zal ook wel in de voorwaarden staan.
Ze had beter 3 dagen of dagdelen privéles kunnen boeken.(arme juf😅).
Zelf privéles gehad en ik dat daar meer van op stak dan in een klasje. Voor mij was de rekensom simpel. Door 1 op 1 aandacht leerde ik het sneller dan het leren in de groep.
Als je kind zo autonoom is val je de rest van de groep er niet mee lastig, kunnen die op eigen tempo doorgaan ipv opgehouden worden door 2 kind dat niet luistert. Die ouders hebben ook betaald voor de les en willen ook waar voor hun geld en dus vooruitgaan voor hun kind. Straks heeft zo'n kind er dus totaal geen zin meer in doordat ze de hele dag hetzelfde moesten doen en willen ze ermee stoppen terwijl de ouders fanatieke skiërs zijn. Daar ben je dan erg blij mee😤
pi_220023296
Bob is een heel vervelend ventje aan het worden. Zijn hele uitstraling en blik geeft dit al weer, gevoed en gestimuleerd door zijn moeder. Sorry. Hij kan totaal niet skiën.
pi_220023366
Viora en Joost stappen bewust in een vliegtuig naar Thailand met een kind met (zeer besmettelijk) krentenbaard. En dan ook lekker zwemmen in het gezamenlijke zwembad! Lekker aso.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2026 08:53:38 ]
pi_220023378
Ze hadden niet eens mogen vliegen, en zwemmen…

[ Bericht 22% gewijzigd door Loveischocolala op 07-02-2026 08:58:05 (Aanvulling…) ]
pi_220023387
Dat hotel dat in Arnhem in opspraak is vanwege uitbuiting schoonmaakpersoneel, is het Ibis hotel waar Sanneke laatst zat #gekregen.
pi_220023433
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 08:52 schreef Paardrijden123 het volgende:
Viora en Joost stappen bewust in een vliegtuig naar Thailand met een kind met (zeer besmettelijk) krentenbaard. En dan ook lekker zwemmen in het gezamenlijke zwembad! Lekker aso.
Ze dachten dat het wel zou wegtrekken. Diepe zucht. Het kwam ze natuurlijk niet uit om er aandacht aan te besteden.
pi_220023439
Joost en Viora zijn in Thailand, in het vliegtuig gestapt met een kind met krentenbaard. Wisten ze al toen ze nog thuis waren maar toch gegaan, ook al is het ontzettend besmettelijk. Ik lees op sites van verschillende luchtvaartmaatschappijen dat dat niet de bedoeling is…
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')