Oh jemig, ben je mooi klaar mee. Is nog strafbaar ook in de wintersportlanden als je dat doet. Wel weer helemaal hersteld hoop ik?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:55 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
#steekt hand op zegt ‘klopt!’
Kruisband en meniscus stuk, met gipsvlucht naar huis, weken op krukken gelopen. En de dader skiede door, want geen idee hoe te remmen..
Overleggen of ze haar geld terug kan krijgen omdat haar natuurtalent niet meer met het beginners klasje mee hoeft te doen... tja als ze geld niet terug krijgt zet ze hem er wel tussen en filmt hoe hij de boel verstiertquote:Op zaterdag 7 februari 2026 03:37 schreef Clavis het volgende:
Waarom wil Judith overleggen als al duidelijk is gemaakt dat Bob die lesdag opnieuw moet doen? Dat is nou leren wat de consequenties van je gedrag zijn. En dat hij dat niet leuk vindt is niet relevant. Eerst normaal leren luisteren (en skiën) en dan naar de volgende stap. Vreselijk zulke types, ik erger me daar mateloos aan.
Het zou beter zijn wanneer Judith en haar zus zelf ook lessen nemen. De zus skiede lekker gecontroleerd op haar eigen manier. En dat, die eigen manieren, is nou juist waar het zo vaak fout gaat. En als het fout gaat zijn de consequenties voor een ander vaak groter dan voor diegene die de fout heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 07:44 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Judith is ragebait toch? Merk dat ze heel erg in m’n irritatiezone zit. Als die ski juf zegt dat hij het opnieuw moet doen omdat hij niet luisterde, ik zou me rotschamen en het inderdaad opnieuw laten doen. En dan ook nog op haar geld account zeggen, ja skiles 139 euro maar weinig geleerd en wij geven zelf les voor 0 euro en hij leert zo super veel!!! Zo gierig en het is niet alsof ze zelf een volleerde skiër is. En wat leuk dat haar zus hun trakteerde, maar om dat dan meteen weer op dat geld account te zetten: ‘middag snack 0 euro want m’n zus trakteerde!!!’ 🤑🤑🤑🤑
Naja ze zit dus in m’n irritatiezone. Heb ook wel medelijden met Bob, die gaat het nog lastig krijgen met zo’n opvoeding
Ik hoop op een reisverzekering met een hoog eigen risico! Laat haar maar eens flink op de blaren zitten, ook financieel!quote:Op zaterdag 7 februari 2026 00:30 schreef Henrike het volgende:
O hoe die zus van Judith ook skiet, en dat niet het Bob leren.... denk dat ze heel druk worden als ze samen met Bob de piste op gaan, die zijn al druk genoeg om zelf heelhuids beneden te komen.
Laat staan net een joch van zes die niet wil luisteren.
Hoop op een goede reisverzekering dan maar.
Denk niet dat je geld terugkrijgt. Zal ook wel in de voorwaarden staan.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 07:42 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Overleggen of ze haar geld terug kan krijgen omdat haar natuurtalent niet meer met het beginners klasje mee hoeft te doen... tja als ze geld niet terug krijgt zet ze hem er wel tussen en filmt hoe hij de boel verstiert
Ze dachten dat het wel zou wegtrekken. Diepe zucht. Het kwam ze natuurlijk niet uit om er aandacht aan te besteden.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 08:52 schreef Paardrijden123 het volgende:
Viora en Joost stappen bewust in een vliegtuig naar Thailand met een kind met (zeer besmettelijk) krentenbaard. En dan ook lekker zwemmen in het gezamenlijke zwembad! Lekker aso.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |