Op vrijdag 6 februari 2026 17:44 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Ze mankeert van alles, ongeveer de helft van de medische encyclopedie.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:32 schreef Lodelie het volgende:
Dbm heeft het in haar storie over lotgenootjes.
Lotgenoot waarvan dan? Ik ben het spoor compleet bijster. Ineens is ze ziek of mankeert ze iets?
Nederlands, Engels, Fries?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:40 schreef Huisopdehoek het volgende:
Als je een wonderkind wil hebben, moet je fluflu worden:
de.blije.mama
5 u
Mijn zoon zoekt vandaag ontspanning op door in 3 talen tot 200 te tellen. Ik wou dat ik mn oren even kon uitzetten.
Bedoelt ze de verzwaringsknuffels? Die heten zo..quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:32 schreef Lodelie het volgende:
Lotgenoot waarvan dan? Ik ben het spoor compleet bijster. Ineens is ze ziek of mankeert ze iets?
Bij joeri lukt dat influencen nog niet echt, want die werkt gewoon voor lotteb zelf nu.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 10:44 schreef Cyan het volgende:
[..]
Misschien kan ie met (bon)Joeri sparren over how to become an influencer
Alles voor de aandacht, de clicks en de reacties..quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:53 schreef Moedervan4kids het volgende:
Ik kwam Linda de Munck tegen op Instagram. Zij is heel erg open over haar hele leven en heeft een podcast over haar seksleven. Niet geluisterd, maar een aflevering heet: “een weekend vol seks en een trio”.
Oké. Ik ben echt niet preuts maar niet alles hoeft online toch?
Net als Tim voor Michelle. Het zijn lotgenoten.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:56 schreef meesterinbreekster het volgende:
[..]
Bij joeri lukt dat influencen nog niet echt, want die werkt gewoon voor lotteb zelf nu.
Nee, dat is niet waar ze het over heeft.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:53 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Bedoelt ze de verzwaringsknuffels? Die heten zo..
Brrrr. Hier mis ik niks aan!quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:38 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Nee, dat is niet waar ze het over heeft.
"Deel ik dit omdat ik wil dat jullie mij sneu vinden? Nee, ik wil lotgenootjes laten zien hoe ik het doe. Dat ik express* soms ballen laat vallen en dat dat okay is."
Dat ze 200% zeker weet dat ze aitisme heeft terwijl de uitslag van de testen nog niet binnen zijnquote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:32 schreef Lodelie het volgende:
En wat is ze daar blij meequote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:53 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Dat ze 200% zeker weet dat ze aitisme heeft terwijl de uitslag van de testen nog niet binnen zijn
Daarom heeft ze vandaag lekker niet haar best gedaan op haar kleding (anders wel).quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:38 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Nee, dat is niet waar ze het over heeft.
"Deel ik dit omdat ik wil dat jullie mij sneu vinden? Nee, ik wil lotgenootjes laten zien hoe ik het doe. Dat ik express* soms ballen laat vallen en dat dat okay is."
Die met dat okselhaar en die kutstemquote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:53 schreef Moedervan4kids het volgende:
Ik kwam Linda de Munck tegen op Instagram. Zij is heel erg open over haar hele leven en heeft een podcast over haar seksleven. Niet geluisterd, maar een aflevering heet: “een weekend vol seks en een trio”.
Liever dit soort online, dan je eigen gezin.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:53 schreef Moedervan4kids het volgende:
Nou dat he. Pfff. Tuurlijk maak je haar blij met alles wat erin zit.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 22:09 schreef Clavis het volgende:
Dat gebedel om die kraskaarten bij Sanneke.. ik heb daar toch zo’n hekel aan.
Zal ze teleurgesteld zijn, als het niet zo is?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 20:53 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Dat ze 200% zeker weet dat ze aitisme heeft terwijl de uitslag van de testen nog niet binnen zijn
Zeker weten. Ze is er van overtuigd dat ze het heeft en gooit alke klachten daaropquote:Op vrijdag 6 februari 2026 22:28 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Zal ze teleurgesteld zijn, als het niet zo is?
En zag je hoe hij weg wilde skiën? Nee Judith, hij gleed weg.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 22:26 schreef Lalaland79 het volgende:
Oeh Bob had het zwaar vandaag. Hij moest luisteren naar de ski juf.
Maar gelukkig mocht hij het bij zn moeder op zn eigen manier doen vanmiddag. Hopelijk is dat ook de manier dat de juf het wil anders kan je het morgen opnieuw aanleren
Morgen van een schans af denk ik, want hij leert top down en wil actie.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 22:42 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En zag je hoe hij weg wilde skiën? Nee Judith, hij gleed weg.
Wat is dat toch met dat gepoch steeds over haar kind. Hij is geen natuurtalent, hoe graag ze dat ook wil.
Haha in Duitsland hebben ze iets andere regels , vast niet autonoom opvoedenquote:Op vrijdag 6 februari 2026 22:26 schreef Lalaland79 het volgende:
Oeh Bob had het zwaar vandaag. Hij moest luisteren naar de ski juf.
Maar gelukkig mocht hij het bij zn moeder op zn eigen manier doen vanmiddag. Hopelijk is dat ook de manier dat de juf het wil anders kan je het morgen opnieuw aanleren
En na Winterberg rijden ze door naar de OS!quote:Op vrijdag 6 februari 2026 22:54 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ach bob was natuurlijk te goed voor die les voor beginners... die doet morgen gewoon de gevorderde piste met zijn moeder 👌
Lekker zonder remmen de helling af als hij tegen mensen aan stormt is het zonder twijfel hun schuld dat ze in de weg stondenquote:Op vrijdag 6 februari 2026 22:55 schreef Maremare het volgende:
Lekker hoor die autonome opvoeding van Juud 🫣
En ondanks dat ze twee keer eerder vroeg om de kraskaarten te schenken aan mensen die het goed kunnen gebruiken blijkt nu dat ze ze zelf wil. Verrassend.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 22:09 schreef Clavis het volgende:
Dat gebedel om die kraskaarten bij Sanneke.. ik heb daar toch zo’n hekel aan.
Je moet inderdaad maar hopen dat hij niemand aanskiet. Als je iemand verkeerd raakt, hoeft niet eens hard te gaan, dan kan dat best wel gevolgen hebben. Geloof dat ik de filmpjes maar niet aan mijn partner laat zien. Hij is een zeer ervaren skiër en ergert zich mateloos aan al die Nederlanders die hun ski-skills overschatten. Dat je je eigen lijf aan barrels skiet moet je zelf weten, maar helaas is degene die wordt aangeskied vaak het bokkie. Onverantwoord, maar het was te verwachten dat Juud ook hier lekker zichzelf zou zijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 22:57 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Lekker zonder remmen de helling af als hij tegen mensen aan stormt is het zonder twijfel hun schuld dat ze in de weg stonden
Exactquote:Op vrijdag 6 februari 2026 22:59 schreef Jenn1806 het volgende:
Je kind "gewoon laten gaan" omdat hij dat graag wil, ik snap er niks van op een piste waar nog veel meer mensen skiën. Ik heb in ieder geval tenenkrommend naar de beelden van Bob zitten kijken, hoe hij steeds op anderen in skiet en het maar net goed gaat.
Bob luisterde niet naar de ski juf en in plaats van hem de consequenties daarvan te laten ondervinden (morgen weer dezelfde les terwijl de anderen de berg op gaan), gaat Judith toch even overleggen want Bob zal wel gaan muiten. En zo houdt ze het onwenselijke gedrag in stand, leert Bob precies niks over fatsoensnormen en consequenties dragen voor je acties. 100% dat Bob (hij wordt later vast medaille winnaar bij de Olympische winterspelen) morgen mee de berg op gaat.
Vermoeiend mens, die Judithquote:Op vrijdag 6 februari 2026 22:42 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En zag je hoe hij weg wilde skiën? Nee Judith, hij gleed weg.
Wat is dat toch met dat gepoch steeds over haar kind. Hij is geen natuurtalent, hoe graag ze dat ook wil.
Judith is gewoon zo enorm egoïstisch, en ze maakt zo geen leuker kind van Bob.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 22:59 schreef Jenn1806 het volgende:
Je kind "gewoon laten gaan" omdat hij dat graag wil, ik snap er niks van op een piste waar nog veel meer mensen skiën. Ik heb in ieder geval tenenkrommend naar de beelden van Bob zitten kijken, hoe hij steeds op anderen in skiet en het maar net goed gaat.
Bob luisterde niet naar de ski juf en in plaats van hem de consequenties daarvan te laten ondervinden (morgen weer dezelfde les terwijl de anderen de berg op gaan), gaat Judith toch even overleggen want Bob zal wel gaan muiten. En zo houdt ze het onwenselijke gedrag in stand, leert Bob precies niks over fatsoensnormen en consequenties dragen voor je acties. 100% dat Bob (hij wordt later vast medaille winnaar bij de Olympische winterspelen) morgen mee de berg op gaat.
Ze had hem ook in Nederland les kunnen laten volgen. Desnoods privéles als zijn manier van leren anders is. Maar dat zal ze wel te duur vinden.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:25 schreef Odonata het volgende:
Wat ik ook nog dacht: als je kind anders leert en je weet dat, waarom houd je daar dan geen rekening mee? Waarom boek je een klasje als je eigenlijk vooraf al kunt bedenken "oh ja, mijn kind doet het niet zo goed daarop".
Ga dan gewoon van tevoren een paar keer een uurtje naar een inboorbaan en op vakantie leer je hem de rest. Het is geen verplichting om op les te gaan.
Hij heeft ook al een paar van die lessen gehad (uit mijn hoofd 3 ofzo?) En Judith ging toen ook een aantal keer...quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:32 schreef Maremare het volgende:
[..]
Ze had hem ook in Nederland les kunnen laten volgen. Desnoods privéles als zijn manier van leren anders is. Maar dat zal ze wel te duur vinden.
Als zij Bob gaat leren skiën 🫣 weet niet hoe lang zij al skiet, maar het is verre van een natuurtalent.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:36 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Nu ben ik geen skiër hoor... maar die zus die slalommetjes maakt terwijl al die andere mensen hun best moeten doen haar niet te raken 😨
Echte goede wintersporters lijken de gezusters niet...
Ben benieuwd of hij daar ook zo fantastisch luisterde. Zou Juud gedacht hebben dat hij na die drie lessen in Nederland zo weg zou skiën?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:37 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Hij heeft ook al een paar van die lessen gehad (uit mijn hoofd 3 ofzo?) En Judith ging toen ook een aantal keer...
Toen was bob ook een natuur talent
#steekt hand op zegt ‘klopt!’quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:00 schreef Maremare het volgende:
[..]
Je moet inderdaad maar hopen dat hij niemand aanskiet. Als je iemand verkeerd raakt, hoeft niet eens hard te gaan, dan kan dat best wel gevolgen hebben. Geloof dat ik de filmpjes maar niet aan mijn partner laat zien. Hij is een zeer ervaren skiër en ergert zich mateloos aan al die Nederlanders die hun ski-skills overschatten. Dat je je eigen lijf aan barrels skiet moet je zelf weten, maar helaas is degene die wordt aangeskied vaak het bokkie. Onverantwoord, maar het was te verwachten dat Juud ook hier lekker zichzelf zou zijn.
Levensgevaarlijkquote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:36 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Nu ben ik geen skiër hoor... maar die zus die slalommetjes maakt terwijl al die andere mensen hun best moeten doen haar niet te raken 😨
Echte goede wintersporters lijken de gezusters niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |