abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220017932
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220017953
quote]0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 17:44 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Het is echt een patroon, want zo ging het bij de poly ook. Geen eigen leven meer, geen eigen vrienden, geen eigen werk. Alles draait om Mies en de familie Walk. Tim zal straks wel meegaan naar het vaste hotel op Mallorca. Hij is een figurant, maar heeft dat zelf nog niet door.
[/quote]

Oh ja lekker voozen in dat zwembad van 4 bij 5 meter op Mallorca met de kinderen ernaast.
pi_220018492
Dbm heeft het in haar storie over lotgenootjes.
Lotgenoot waarvan dan? Ik ben het spoor compleet bijster. Ineens is ze ziek of mankeert ze iets?
pi_220018541
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 19:32 schreef Lodelie het volgende:
Lotgenoot waarvan dan? Ik ben het spoor compleet bijster. Ineens is ze ziek of mankeert ze iets?
Ze mankeert van alles, ongeveer de helft van de medische encyclopedie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Rimboequeen op 06-02-2026 20:37:16 ]
pi_220018597
Als je een wonderkind wil hebben, moet je fluflu worden:

de.blije.mama
5 u
Mijn zoon zoekt vandaag ontspanning op door in 3 talen tot 200 te tellen. Ik wou dat ik mn oren even kon uitzetten.
pi_220018731
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 19:40 schreef Huisopdehoek het volgende:
Als je een wonderkind wil hebben, moet je fluflu worden:

de.blije.mama
5 u
Mijn zoon zoekt vandaag ontspanning op door in 3 talen tot 200 te tellen. Ik wou dat ik mn oren even kon uitzetten.
Nederlands, Engels, Fries?
pi_220018748
Ik kwam Linda de Munck tegen op Instagram. Zij is heel erg open over haar hele leven en heeft een podcast over haar seksleven. Niet geluisterd, maar een aflevering heet: “een weekend vol seks en een trio”.

Oké. Ik ben echt niet preuts maar niet alles hoeft online toch?
pi_220018755
quote:
Bedoelt ze de verzwaringsknuffels? Die heten zo..
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_220018790
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 10:44 schreef Cyan het volgende:

[..]
Misschien kan ie met (bon)Joeri sparren over how to become an influencer
Bij joeri lukt dat influencen nog niet echt, want die werkt gewoon voor lotteb zelf nu.
pi_220019330
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 19:53 schreef Moedervan4kids het volgende:
Ik kwam Linda de Munck tegen op Instagram. Zij is heel erg open over haar hele leven en heeft een podcast over haar seksleven. Niet geluisterd, maar een aflevering heet: “een weekend vol seks en een trio”.

Alles voor de aandacht, de clicks en de reacties..
pi_220019569
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 19:56 schreef meesterinbreekster het volgende:

[..]
Bij joeri lukt dat influencen nog niet echt, want die werkt gewoon voor lotteb zelf nu.
Net als Tim voor Michelle. Het zijn lotgenoten.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_220019588
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 19:53 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Bedoelt ze de verzwaringsknuffels? Die heten zo..
Nee, dat is niet waar ze het over heeft.
"Deel ik dit omdat ik wil dat jullie mij sneu vinden? Nee, ik wil lotgenootjes laten zien hoe ik het doe. Dat ik express* soms ballen laat vallen en dat dat okay is."
pi_220019648
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 20:38 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
"Deel ik dit omdat ik wil dat jullie mij sneu vinden? Nee, ik wil lotgenootjes laten zien hoe ik het doe. Dat ik express* soms ballen laat vallen en dat dat okay is."
Brrrr. Hier mis ik niks aan!
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_220019844
quote:
Dat ze 200% zeker weet dat ze aitisme heeft terwijl de uitslag van de testen nog niet binnen zijn
pi_220020174
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 20:53 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Dat ze 200% zeker weet dat ze aitisme heeft terwijl de uitslag van de testen nog niet binnen zijn
En wat is ze daar blij mee
pi_220020209
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 20:38 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Daarom heeft ze vandaag lekker niet haar best gedaan op haar kleding (anders wel).

[ Bericht 0% gewijzigd door Snaky op 06-02-2026 22:43:55 ]
pi_220020245
quote:

Die met dat okselhaar en die kutstem
pi_220020767
Milou die zich afvraagt waarom content minder goed bekeken wordt. Ook Milou, alles kopiëren van andere fluflus. Nu weer dat pottenbakken en desem continu, de klusjes. Ik mis bij haar echt een beetje haar eigen authentieke zelf... Voelt alles gekopieerd.
pi_220020972
quote:

Liever dit soort online, dan je eigen gezin.

Ik vind het leuk haar te volgen, openminded.
pi_220021127
Dat gebedel om die kraskaarten bij Sanneke.. ik heb daar toch zo’n hekel aan.
pi_220021323
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 22:09 schreef Clavis het volgende:
Nou dat he. Pfff. Tuurlijk maak je haar blij met alles wat erin zit. :')

Jammer na de stories van vandaag dat we weer in dezelfde dag de echte Sanneke weer te zien krijgen.
pi_220021362
Oeh Bob had het zwaar vandaag. Hij moest luisteren naar de ski juf.

Maar gelukkig mocht hij het bij zn moeder op zn eigen manier doen vanmiddag. Hopelijk is dat ook de manier dat de juf het wil anders kan je het morgen opnieuw aanleren

[ Bericht 57% gewijzigd door Lalaland79 op 06-02-2026 22:37:50 (Toevoeging ) ]
pi_220021387
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 20:53 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Zal ze teleurgesteld zijn, als het niet zo is?
pi_220021402
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 22:28 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Zal ze teleurgesteld zijn, als het niet zo is?
Zeker weten. Ze is er van overtuigd dat ze het heeft en gooit alke klachten daarop
pi_220021544
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 22:26 schreef Lalaland79 het volgende:

Maar gelukkig mocht hij het bij zn moeder op zn eigen manier doen vanmiddag. Hopelijk is dat ook de manier dat de juf het wil anders kan je het morgen opnieuw aanleren
En zag je hoe hij weg wilde skiën? Nee Judith, hij gleed weg.
Wat is dat toch met dat gepoch steeds over haar kind. Hij is geen natuurtalent, hoe graag ze dat ook wil.
pi_220021630
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 22:42 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Wat is dat toch met dat gepoch steeds over haar kind. Hij is geen natuurtalent, hoe graag ze dat ook wil.
Morgen van een schans af denk ik, want hij leert top down en wil actie.
pi_220021654
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 22:26 schreef Lalaland79 het volgende:

Haha in Duitsland hebben ze iets andere regels , vast niet autonoom opvoeden
pi_220021700
Ach bob was natuurlijk te goed voor die les voor beginners... die doet morgen gewoon de gevorderde piste met zijn moeder 👌
pi_220021724
Lekker hoor die autonome opvoeding van Juud 🫣
pi_220021737
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 22:54 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ach bob was natuurlijk te goed voor die les voor beginners... die doet morgen gewoon de gevorderde piste met zijn moeder 👌
En na Winterberg rijden ze door naar de OS!
pi_220021756
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 22:55 schreef Maremare het volgende:
Lekker hoor die autonome opvoeding van Juud 🫣
Lekker zonder remmen de helling af als hij tegen mensen aan stormt is het zonder twijfel hun schuld dat ze in de weg stonden
pi_220021772
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 22:09 schreef Clavis het volgende:
En ondanks dat ze twee keer eerder vroeg om de kraskaarten te schenken aan mensen die het goed kunnen gebruiken blijkt nu dat ze ze zelf wil. Verrassend.
pi_220021786
Je kind "gewoon laten gaan" omdat hij dat graag wil, ik snap er niks van op een piste waar nog veel meer mensen skiën. Ik heb in ieder geval tenenkrommend naar de beelden van Bob zitten kijken, hoe hij steeds op anderen in skiet en het maar net goed gaat.

Bob luisterde niet naar de ski juf en in plaats van hem de consequenties daarvan te laten ondervinden (morgen weer dezelfde les terwijl de anderen de berg op gaan), gaat Judith toch even overleggen want Bob zal wel gaan muiten. En zo houdt ze het onwenselijke gedrag in stand, leert Bob precies niks over fatsoensnormen en consequenties dragen voor je acties. 100% dat Bob (hij wordt later vast medaille winnaar bij de Olympische winterspelen) morgen mee de berg op gaat.
pi_220021797
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 22:57 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Lekker zonder remmen de helling af als hij tegen mensen aan stormt is het zonder twijfel hun schuld dat ze in de weg stonden
Je moet inderdaad maar hopen dat hij niemand aanskiet. Als je iemand verkeerd raakt, hoeft niet eens hard te gaan, dan kan dat best wel gevolgen hebben. Geloof dat ik de filmpjes maar niet aan mijn partner laat zien. Hij is een zeer ervaren skiër en ergert zich mateloos aan al die Nederlanders die hun ski-skills overschatten. Dat je je eigen lijf aan barrels skiet moet je zelf weten, maar helaas is degene die wordt aangeskied vaak het bokkie. Onverantwoord, maar het was te verwachten dat Juud ook hier lekker zichzelf zou zijn.
pi_220021843
Dilemma bij Judith. Moet hij morgen wel of niet naar skiles? Ik zou hem de les laten geven Judith! De juf wil vast wel een dag vrij.
Wat is het toch een vreselijk mens. En haar kind wordt hier geen leuker persoon van.
pi_220021881
Ik heb te doen met Bob.
Het is heerlijk als je moeder altijd onvoorwaardelijk achter je staat, alleen de rest van de wereld ziet een kind dat niet kan gehoorzamen, in een groep aandacht vraagt, moeilijk op zn beurt kan wachten etc.
En nu is hij voor sommigen nog schattig, maar met een beetje pech vinden mensen hem voor zn 15e een arrogant rotjoch.
pi_220021887
Die Judith: wat maakt zij zichzelf wat wijs.
Bob glijdt weg ipv dat hij weg skiet.
Volgens mij zie ik hem huilen op de film.
De juf is er maar wat druk mee, Bob die niet wil luisteren, geen pizzapunt wil doen enz.
De andere kinderen gehoorzamen gewoon. Dit is denk ik precies wat Bob overal doet.
Dit soort zaken komt ze vaker voor te staan door haar manier van opvoeden.
Bob accepteert gewoon geen regels.
En moeder gaat hem als beloning zelf skiles geven. Compleet verkeerd aanleren, roekeloos naar beneden.

Op het filmpje waarbij hij best wat vaart maakt zie je dat Bob te hard onderaan de piste doorskiet.
En daar stopt nou net het filmpje, geheid dat hij daar onderuit is gegaan.
En nu het dilemma wat ze morgen doet, lessen of niet.
Zo ging het ook met zwemles toch? Juf Judith weet alles beter.
Als ze nu investeert in goede les( mijn dochter is zelf skilerares geweest)is dat mooi meegenomen voor de toekomst.
In Oostenrijk zal je bochten moeten kunnen maken of je moet een tante meenemen die je onderaan de bult opvangt.
pi_220021893
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 22:59 schreef Jenn1806 het volgende:
Je kind "gewoon laten gaan" omdat hij dat graag wil, ik snap er niks van op een piste waar nog veel meer mensen skiën. Ik heb in ieder geval tenenkrommend naar de beelden van Bob zitten kijken, hoe hij steeds op anderen in skiet en het maar net goed gaat.

Bob luisterde niet naar de ski juf en in plaats van hem de consequenties daarvan te laten ondervinden (morgen weer dezelfde les terwijl de anderen de berg op gaan), gaat Judith toch even overleggen want Bob zal wel gaan muiten. En zo houdt ze het onwenselijke gedrag in stand, leert Bob precies niks over fatsoensnormen en consequenties dragen voor je acties. 100% dat Bob (hij wordt later vast medaille winnaar bij de Olympische winterspelen) morgen mee de berg op gaat.
Exact
pi_220021994
Maar aanstormend ski talent Bob leert top down jongens, daar kan de rest van de piste/wereld dan toch ook gewoon wel even rekening mee houden?!
pi_220022017
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 22:42 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Vermoeiend mens, die Judith
pi_220022019
Het zou een zegen voor de juf zijn als ze Bob van de les haalt, een hel voor andere pistegebruikers.

Zelf aardig bekend met het ski wereldje en dit is echt het meest verschrikkelijke type “leerling” wat je in je groep kan hebben, dat ligt niet aan Bob maar aan de moeder
Ik zou het geld teruggeven en ze nog een heel fijn weekend wensen
pi_220022064
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 22:59 schreef Jenn1806 het volgende:

Judith is gewoon zo enorm egoïstisch, en ze maakt zo geen leuker kind van Bob.
Waarom is het toch zo moeilijk voor haar om aan regels te houden, net als ieder ander?
pi_220022123
Wat ik ook nog dacht: als je kind anders leert en je weet dat, waarom houd je daar dan geen rekening mee? Waarom boek je een klasje als je eigenlijk vooraf al kunt bedenken "oh ja, mijn kind doet het niet zo goed daarop".

Ga dan gewoon van tevoren een paar keer een uurtje naar een inboorbaan en op vakantie leer je hem de rest. Het is geen verplichting om op les te gaan.
pi_220022224
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 23:25 schreef Odonata het volgende:
Wat ik ook nog dacht: als je kind anders leert en je weet dat, waarom houd je daar dan geen rekening mee? Waarom boek je een klasje als je eigenlijk vooraf al kunt bedenken "oh ja, mijn kind doet het niet zo goed daarop".

Ga dan gewoon van tevoren een paar keer een uurtje naar een inboorbaan en op vakantie leer je hem de rest. Het is geen verplichting om op les te gaan.
Ze had hem ook in Nederland les kunnen laten volgen. Desnoods privéles als zijn manier van leren anders is. Maar dat zal ze wel te duur vinden.
pi_220022239
Nu ben ik geen skiër hoor... maar die zus die slalommetjes maakt terwijl al die andere mensen hun best moeten doen haar niet te raken 😨
Echte goede wintersporters lijken de gezusters niet...
pi_220022242
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 23:32 schreef Maremare het volgende:

[..]
Ze had hem ook in Nederland les kunnen laten volgen. Desnoods privéles als zijn manier van leren anders is. Maar dat zal ze wel te duur vinden.
Hij heeft ook al een paar van die lessen gehad (uit mijn hoofd 3 ofzo?) En Judith ging toen ook een aantal keer...
Toen was bob ook een natuur talent
pi_220022244
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 23:36 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Nu ben ik geen skiër hoor... maar die zus die slalommetjes maakt terwijl al die andere mensen hun best moeten doen haar niet te raken 😨
Als zij Bob gaat leren skiën 🫣 weet niet hoe lang zij al skiet, maar het is verre van een natuurtalent.
pi_220022255
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 23:37 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Hij heeft ook al een paar van die lessen gehad (uit mijn hoofd 3 ofzo?) En Judith ging toen ook een aantal keer...
Toen was bob ook een natuur talent
Ben benieuwd of hij daar ook zo fantastisch luisterde. Zou Juud gedacht hebben dat hij na die drie lessen in Nederland zo weg zou skiën?

Hopelijk lezen ze de pisteregels morgen tijdens het ontbijt nog even door. Oh wacht, met verkeersregels veegt ze ook haar gat af. Laat maar, ijdele hoop.
pi_220022308
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 23:00 schreef Maremare het volgende:

[..]
Je moet inderdaad maar hopen dat hij niemand aanskiet. Als je iemand verkeerd raakt, hoeft niet eens hard te gaan, dan kan dat best wel gevolgen hebben. Geloof dat ik de filmpjes maar niet aan mijn partner laat zien. Hij is een zeer ervaren skiër en ergert zich mateloos aan al die Nederlanders die hun ski-skills overschatten. Dat je je eigen lijf aan barrels skiet moet je zelf weten, maar helaas is degene die wordt aangeskied vaak het bokkie. Onverantwoord, maar het was te verwachten dat Juud ook hier lekker zichzelf zou zijn.
#steekt hand op zegt ‘klopt!’
Kruisband en meniscus stuk, met gipsvlucht naar huis, weken op krukken gelopen. En de dader skiede door, want geen idee hoe te remmen..
pi_220022310
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 23:36 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Levensgevaarlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')