Bob ging te hard van de schans vrees ik.( met glans van de schans)quote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:56 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Judith al ongeveer 10 uur offline 🤔 moe of is er iets gebeurt?
Ze moet de matten omhoog laten zetten,quote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:18 schreef Lostit het volgende:
Het haar van MCW ziet er niet uit, ik zou die matten er heel snel uit halen en kiezen voor een (lange) bob, want dit is echt geen porem.
Ik zie ‘m ook gewoon meerdere keren richting de rand van de piste gaan. Bijna hop tussen de dennenbomen. Prima hoor Judith, dat je zelf denkt dat hij comfortabel is op z’n ski’s. Ik zie het niet, met het vele gewiebel en niet goed z’n richting kunnen coördineren.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:58 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith onderhandeld met Bob over wel of niet een tuigje aan doen om de berg af te mogen? Echt, sta toch eens een keer op je spreken, het gaat hier om de veiligheid van je kind en anderen! Geen tuigje, dan niet de berg af, simpel.
Hij werd ook bijna omver gesnowboard omdat hij all over the place ging. En Judith maar roepen ‘Boooob’ zodat hij achterom keek, levensgevaarlijk
Maar goed van hem dat hij een stukje rode pistes deed. Hoe bedenk je het om met je kind dat amper les heeft gehad een stukje rode piste te pakken! Er zijn daar genoeg andere pistes waar hij op kan skiën. Zo denderend skied hij.nog niet als ik zag hoe hij de berg afgaat. Niet erg maar blijf gewoon op de goede pistes voor jouw niveau. Zijn de andere skiërs ook blij mee.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:58 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith onderhandeld met Bob over wel of niet een tuigje aan doen om de berg af te mogen? Echt, sta toch eens een keer op je spreken, het gaat hier om de veiligheid van je kind en anderen! Geen tuigje, dan niet de berg af, simpel.
Hij werd ook bijna omver gesnowboard omdat hij all over the place ging. En Judith maar roepen ‘Boooob’ zodat hij achterom keek, levensgevaarlijk
Hij kijkt nergens naar, zeer ongecontroleerd.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:15 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Maar goed van hem dat hij een stukje rode pistes deed. Hoe bedenk je het om met je kind dat amper les heeft gehad een stukje rode piste te pakken! Er zijn daar genoeg andere pistes waar hij op kan skiën. Zo denderend skied hij.nog niet als ik zag hoe hij de berg afgaat. Niet erg maar blijf gewoon op de goede pistes voor jouw niveau. Zijn de andere skiërs ook blij mee.
Echt, dit! Ze kunnen zelf niet eens skiën! Wat een drukte daar trouwens, lijkt me echt de hel daar in Winterbergquote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:28 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith: het ergste is dat bijna niemand goed kan skiën of snowboarden hier in Winterberg. Kan je toch beter in de Alpen zitten.
Pardon? Ik heb meerdere keren gezien dat het maar goed is dat anderen opletten omdat zij het niet doen. Die vrouw overschat zichzelf en haar kind echt.
Nou, dit! Een man op ski’s kon hem maar net ontwijken. Iedereen is trots op zijn kind, maar de manier waarop zij naar haar zoon kijkt vind ik op zijn minst héél bijzonder maar vooral problematisch. Het arme kind wordt ook bij iedere scheet die hij laat gefilmd en ik neem aan dat hij ook weet dat dat gedeeld wordt met duizenden onbekende mensen. Zeer onveilig en bovendien lijkt het me ook niet gezond voor zijn zelfbeeld. Beide kanten op, zeg maar.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:28 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith: het ergste is dat bijna niemand goed kan skiën of snowboarden hier in Winterberg. Kan je toch beter in de Alpen zitten.
Pardon? Ik heb meerdere keren gezien dat het maar goed is dat anderen opletten omdat zij het niet doen. Die vrouw overschat zichzelf en haar kind echt.
Nee dank je, heb die vrouw en haar leugenachtige gesmak nog geen seconde gemist. 😅quote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:44 schreef Muisjeruisje het volgende:
Tijd voor Debbie om terug te komen, hebben we weer eens wat anders om over te praten 🫣😂
Maar echt een natuurtalent is Judith zelf en haar zus ook.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:28 schreef JaNeeDan het volgende:
Sowieso is haar gedachtengang enorm egocentrisch.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:06 schreef Earring het volgende:
[..]
En omdat de vader van Maarten jong is overleden moet je tijd vrij maken voor dingen met elkaar. Hoe krijg je het je pen uit met het idee dat je je eigen vader uit je leven gebannen hebt!
Is ze nog gesignaleerd in Barneveld?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:44 schreef Muisjeruisje het volgende:
Tijd voor Debbie om terug te komen, hebben we weer eens wat anders om over te praten 🫣😂
De 2 dingen die je hier noemt aan activiteiten met de jongere kinderen zijn ook onderdeel van haar werk. Dus moetjes...quote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:33 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Wat wordt er met de tweeling, Guus en de jongste twee gedaan? Belevingsboerderij en dat armoedige huis van die gekke vogel daar gelaten.
Wat doet Maarten met wie dan ook?
Daar ben ik ook benieuwd naar 👀quote:Op zondag 8 februari 2026 08:57 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Is ze nog gesignaleerd in Barneveld?
Heb even de eerste 10 minuten geluisterd, maar wat is die Iris een enorme slangquote:Op zondag 8 februari 2026 07:00 schreef Loveischocolala het volgende:
Koen en Sjaak zijn idd eruit gestapt, omdat het gewoon niet meer werkte met zijn drieën in een bedrijf geeft Mies ook eerlijk toe, en natuurlijk moet Iris Koen en Sjaak overal de schuld van geven… ze geniet daar gewoon van. Zal verder kijken waren eerste 6 min nog maar hahaha
Niks mis met Nivea maar zo ongeloofwaardig bij deze dames.quote:Op zondag 8 februari 2026 09:10 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
Nou de Nivea reclame zit echt vol in de podcast. Moet een goeie deal zijn geweest.
Verder heb ik nog nooit zo n zelfingenomen mens gezien als Iris.
Nu lijkt het me ook vrij lastig om samen te werken met je exen die samen verder zijn gegaan 🙈quote:Op zondag 8 februari 2026 09:36 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Heb even de eerste 10 minuten geluisterd, maar wat is die Iris een enorme slang
Ik vond het al bewonderenswaardig dat je er eerder wel doorheen kwam 😂.quote:Op zondag 8 februari 2026 09:54 schreef JaNeeDan het volgende:
Het is me eerder wel gelukt om de podcast door te worstelen, deze keer niet.
Het begon al met terugblikken naar kerst terwijl er al een o&n podcast is geweest. Dames, noteer even wat jullie al hebben gedaan.
Vervolgens in de eerste paar minuten een Iris die voor de zoveelste keer laat zien wat voor 🚩ze is en MCW die weer haar ‘ik kan er niks aan doen maar moet door’ riedeltje opdreunt.
Sorry, ongeloofwaardig tot en met. En afgehaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |