abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220031848
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 21:56 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Judith al ongeveer 10 uur offline 🤔 moe of is er iets gebeurt?
Bob ging te hard van de schans vrees ik.( met glans van de schans)
Net als gisteren dat filmpje waarbij hij zo de piste af schoiot(maar toen stopte ze heel bewust met filmen.
pi_220031853
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 22:18 schreef Lostit het volgende:
Het haar van MCW ziet er niet uit, ik zou die matten er heel snel uit halen en kiezen voor een (lange) bob, want dit is echt geen porem.
Ze moet de matten omhoog laten zetten,
pi_220031862
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 22:58 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith onderhandeld met Bob over wel of niet een tuigje aan doen om de berg af te mogen? Echt, sta toch eens een keer op je spreken, het gaat hier om de veiligheid van je kind en anderen! Geen tuigje, dan niet de berg af, simpel.
Hij werd ook bijna omver gesnowboard omdat hij all over the place ging. En Judith maar roepen ‘Boooob’ zodat hij achterom keek, levensgevaarlijk
Ik zie ‘m ook gewoon meerdere keren richting de rand van de piste gaan. Bijna hop tussen de dennenbomen. Prima hoor Judith, dat je zelf denkt dat hij comfortabel is op z’n ski’s. Ik zie het niet, met het vele gewiebel en niet goed z’n richting kunnen coördineren.
pi_220031888
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 22:58 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith onderhandeld met Bob over wel of niet een tuigje aan doen om de berg af te mogen? Echt, sta toch eens een keer op je spreken, het gaat hier om de veiligheid van je kind en anderen! Geen tuigje, dan niet de berg af, simpel.
Hij werd ook bijna omver gesnowboard omdat hij all over the place ging. En Judith maar roepen ‘Boooob’ zodat hij achterom keek, levensgevaarlijk
Maar goed van hem dat hij een stukje rode pistes deed. Hoe bedenk je het om met je kind dat amper les heeft gehad een stukje rode piste te pakken! Er zijn daar genoeg andere pistes waar hij op kan skiën. Zo denderend skied hij.nog niet als ik zag hoe hij de berg afgaat. Niet erg maar blijf gewoon op de goede pistes voor jouw niveau. Zijn de andere skiërs ook blij mee.
pi_220031939
Die Judith,
Als je jezelf maar wijsmaakt dat je zoon goed kan skiën
Ik zie een kind zonder enige vorm van techniek de piste af komen.
Kinderen kennen vaak geen angst.
Hij zet de ski's recht naar beneden.
In Winterberg gaat m dat lukken, in Oostenrijk heb je een probleem.
Maar denk dat Judith m al heeft aangemeld voor de Olympische spelen.
pi_220031949
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 23:15 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Maar goed van hem dat hij een stukje rode pistes deed. Hoe bedenk je het om met je kind dat amper les heeft gehad een stukje rode piste te pakken! Er zijn daar genoeg andere pistes waar hij op kan skiën. Zo denderend skied hij.nog niet als ik zag hoe hij de berg afgaat. Niet erg maar blijf gewoon op de goede pistes voor jouw niveau. Zijn de andere skiërs ook blij mee.
Hij kijkt nergens naar, zeer ongecontroleerd.
Dat je je kind zo de piste af laat gaan , zo onverstandig.
Had m gewoon op les gelaten , fijn met de groep mee
pi_220031989
Judith: het ergste is dat bijna niemand goed kan skiën of snowboarden hier in Winterberg. Kan je toch beter in de Alpen zitten.

Pardon? Ik heb meerdere keren gezien dat het maar goed is dat anderen opletten omdat zij het niet doen. Die vrouw overschat zichzelf en haar kind echt.
pi_220032106
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 23:28 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith: het ergste is dat bijna niemand goed kan skiën of snowboarden hier in Winterberg. Kan je toch beter in de Alpen zitten.

Pardon? Ik heb meerdere keren gezien dat het maar goed is dat anderen opletten omdat zij het niet doen. Die vrouw overschat zichzelf en haar kind echt.
Echt, dit! Ze kunnen zelf niet eens skiën! Wat een drukte daar trouwens, lijkt me echt de hel daar in Winterberg
pi_220032110
Tijd voor Debbie om terug te komen, hebben we weer eens wat anders om over te praten 🫣😂
pi_220032259
Ik heb het idee dat Judith vooral doet alsof ze zo comfortabel is met het skiën met Bob.
Ik hoor in haar stem: voor je kijken! Bob! echt zenuwen. Zo'n zenuwachtige giechel erachteraan ook.
Denk dat het vooral weer een soort aandachtvragerij is. Vandaar ook de #moedermaffiaincoming.
Ze vindt het allemaal maar wat stoer van zichzelf.
pi_220032266
quote:

Nou, dit! Een man op ski’s kon hem maar net ontwijken. Iedereen is trots op zijn kind, maar de manier waarop zij naar haar zoon kijkt vind ik op zijn minst héél bijzonder maar vooral problematisch. Het arme kind wordt ook bij iedere scheet die hij laat gefilmd en ik neem aan dat hij ook weet dat dat gedeeld wordt met duizenden onbekende mensen. Zeer onveilig en bovendien lijkt het me ook niet gezond voor zijn zelfbeeld. Beide kanten op, zeg maar.
pi_220032279
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 23:44 schreef Muisjeruisje het volgende:
Tijd voor Debbie om terug te komen, hebben we weer eens wat anders om over te praten 🫣😂
Nee dank je, heb die vrouw en haar leugenachtige gesmak nog geen seconde gemist. 😅
pi_220032588
quote:

Maar echt een natuurtalent is Judith zelf en haar zus ook.
En als bijna niemand goed kan skiën, waarom ga je dan met je 6jarige van de rode piste af als hij net 2 lessen heeft gehad?!
pi_220032623
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 23:06 schreef Earring het volgende:

[..]
En omdat de vader van Maarten jong is overleden moet je tijd vrij maken voor dingen met elkaar. Hoe krijg je het je pen uit met het idee dat je je eigen vader uit je leven gebannen hebt!
Sowieso is haar gedachtengang enorm egocentrisch.
Omdat hij vroeg is overleden wil zij zoveel mogelijk samen met haar kinderen doen. Je kan ook denken, wij moeten veel tijd met oma doorbrengen want straks is zij er ook niet meer en ze moet ook al opa missen.
Maar nee, de wereld draait alleen om Am.
pi_220032699
Koen en Sjaak zijn idd eruit gestapt, omdat het gewoon niet meer werkte met zijn drieën in een bedrijf geeft Mies ook eerlijk toe, en natuurlijk moet Iris Koen en Sjaak overal de schuld van geven… ze geniet daar gewoon van. Zal verder kijken waren eerste 6 min nog maar hahaha
pi_220033005
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 23:44 schreef Muisjeruisje het volgende:
Is ze nog gesignaleerd in Barneveld?
pi_220033018
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 22:33 schreef Lodelie het volgende:

[..]

Wat wordt er met de tweeling, Guus en de jongste twee gedaan? Belevingsboerderij en dat armoedige huis van die gekke vogel daar gelaten.
Wat doet Maarten met wie dan ook?
De 2 dingen die je hier noemt aan activiteiten met de jongere kinderen zijn ook onderdeel van haar werk. Dus moetjes...
pi_220033076
Nou de Nivea reclame zit echt vol in de podcast. Moet een goeie deal zijn geweest.

Verder heb ik nog nooit zo n zelfingenomen mens gezien als Iris.
pi_220033160
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 08:57 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Is ze nog gesignaleerd in Barneveld?
Daar ben ik ook benieuwd naar 👀
pi_220033218
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 07:00 schreef Loveischocolala het volgende:
Koen en Sjaak zijn idd eruit gestapt, omdat het gewoon niet meer werkte met zijn drieën in een bedrijf geeft Mies ook eerlijk toe, en natuurlijk moet Iris Koen en Sjaak overal de schuld van geven… ze geniet daar gewoon van. Zal verder kijken waren eerste 6 min nog maar hahaha
Heb even de eerste 10 minuten geluisterd, maar wat is die Iris een enorme slang
pi_220033230
In de beginjaren dat ik AM volgde, deed ze veel leukere dingen met de kinderen. En tijd voor elkaar zit niet in reisjes naar IJsland.
pi_220033303
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 09:10 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
Nou de Nivea reclame zit echt vol in de podcast. Moet een goeie deal zijn geweest.

Verder heb ik nog nooit zo n zelfingenomen mens gezien als Iris.
Niks mis met Nivea maar zo ongeloofwaardig bij deze dames.
pi_220033364
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 09:36 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Heb even de eerste 10 minuten geluisterd, maar wat is die Iris een enorme slang
Nu lijkt het me ook vrij lastig om samen te werken met je exen die samen verder zijn gegaan 🙈
pi_220033575
Het is me eerder wel gelukt om de podcast door te worstelen, deze keer niet.
Het begon al met terugblikken naar kerst terwijl er al een o&n podcast is geweest. Dames, noteer even wat jullie al hebben gedaan.
Vervolgens in de eerste paar minuten een Iris die voor de zoveelste keer laat zien wat voor 🚩ze is en MCW die weer haar ‘ik kan er niks aan doen maar moet door’ riedeltje opdreunt.
Sorry, ongeloofwaardig tot en met. En afgehaakt.

[ Bericht 1% gewijzigd door JaNeeDan op 08-02-2026 09:59:33 ]
pi_220033657
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 09:54 schreef JaNeeDan het volgende:
Het is me eerder wel gelukt om de podcast door te worstelen, deze keer niet.
Het begon al met terugblikken naar kerst terwijl er al een o&n podcast is geweest. Dames, noteer even wat jullie al hebben gedaan.
Vervolgens in de eerste paar minuten een Iris die voor de zoveelste keer laat zien wat voor 🚩ze is en MCW die weer haar ‘ik kan er niks aan doen maar moet door’ riedeltje opdreunt.
Sorry, ongeloofwaardig tot en met. En afgehaakt.
Ik vond het al bewonderenswaardig dat je er eerder wel doorheen kwam 😂.
Die Iris is een wandelende rode vlag. En Michelle moet eens stoppen met het slachtoffer te spelen. Ze zal het echt wel zwaar hebben met de hele afhandeling en het lijkt me ook pijnlijk dat je 2 exen samen verder gaan. Maar meneer Wolf kwam sneller het gat vullen dat Sjaak en Koen achter lieten dan de meeste voor mogelijk hielden (no pun intended🙈).
'Ik moet door' blijf er dan bij weg in de podcast en de podcast erna, waarschijnlijk op dezelfde dag opgenomen, zal ze zich wel weer heel sterk voelen ofzo 😅
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')