Ze heeft het buskruit niet uitgevonden neequote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:10 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Maar dat ze dan niet kan nadenken over de gevolgen .
Ik had het al na twee kinderen , dat ik nadacht wel of geen derde( het is geen derde geworden )
Het is een chaos en zij kan ze niets bieden , en ze kan dus niet nadenken , anders had ze het wel bij 2 gelaten.
Maar ze kan dus dagelijks ook niet nadenken
Tegendeel... ik denk dat ze heel goed weet wat ze doet!quote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:10 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Maar dat ze dan niet kan nadenken over de gevolgen .
Ik had het al na twee kinderen , dat ik nadacht wel of geen derde( het is geen derde geworden )
Het is een chaos en zij kan ze niets bieden , en ze kan dus niet nadenken , anders had ze het wel bij 2 gelaten.
Maar ze kan dus dagelijks ook niet nadenken
Daar wordt je ook heel goed mee geholpen door sommige dames bij het Gemeentehuis.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:26 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Tegendeel... ik denk dat ze heel goed weet wat ze doet!
Ze weet precies welke potjes er beschikbaar zijn en wat je daarvoor moet doen
Daarom ergeren wij ons er ook zo aan , je kijkt ernaar en denkt , hoe dom kun je zijn .quote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:19 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ze heeft het buskruit niet uitgevonden nee
Dochter is net 5 en volgens mij (nog) niet gediagnosticeerd met autisme, ze staat wel op de wachtlijst voor kinderpsycholoog oid.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 18:33 schreef TantePien1990 het volgende:
[..]
Zoon - botox en dyslexie
Dochter arfid en autisme. o en taaislijmziekte staat op de wachtlijst.
Misschien bij haar nog even laten checken of ze niet nog iets anders heeft. Weet even niet hoe dat heet, maar dat je je kids ziek praat.
😱 sorry maar dit is echt slechte reclame, afgeraffeld, ze heeft niet eens de moeite genomen om haar haren te borstelen lijkt welquote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:43 schreef JaNeeDan het volgende:
MCW loopt zo te zien met het geld van de kapper in de zak (stories webshop).
Dit is wat ik bedoelde met minder polished. Het lijkt alsof ze zo uit bed is gerold.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:57 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
😱 sorry maar dit is echt slechte reclame, afgeraffeld, ze heeft niet eens de moeite genomen om haar haren te borstelen lijkt wel
Ik kom bij op m’n werkquote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:04 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Maar even hè, ik spreek voor mezelf. Al kreeg ik 10.000 euro per maand dan zou ik het nog een levende hel vinden om met 5 (de oudste is zo goed als volwassen) kinderen , waarvan een hele moeilijke tweeling , een meisje met problemen , een autistisch jongetje met achterstand en een dreumes in dat piepkleine schimmel huisje te zitten 24 uur per dag ( uitgezonderd de dagelijkse bibliotheek tripjes), 7 dagen in de week. Het zou voor mij een verademing zijn om een paar dagen in de week onder volwassen te zijn en te kunnen werken.
Maar goed, denk dat bij die moeder sowieso niet alle draadjes helemaal juist zijn aangesloten.
Kinderpsycholoog was voor het ziekenhuis trauma toch?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:41 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Dochter is net 5 en volgens mij (nog) niet gediagnosticeerd met autisme, ze staat wel op de wachtlijst voor kinderpsycholoog oid.
Zoon heeft volgens mij wel getest maar was het niet duidelijk of zo. (Daarom wordt hij opnieuw getest?)
Zijzelf heeft natuurlijk hele heftige autisme met dyslexie en dat derde kind van haar schijnt ook autisme en dyslexie te hebben.
Dit inderdaad. Minimaal werken, maximaal geld binnenhalen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:26 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Tegendeel... ik denk dat ze heel goed weet wat ze doet!
Ze weet precies welke potjes er beschikbaar zijn en wat je daarvoor moet doen
Zou goed kunnen inderdaadquote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:07 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Kinderpsycholoog was voor het ziekenhuis trauma toch?
Het ziet er niet uit. Dan neem je je (potentiële) klanten ook niet serieus.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 20:57 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
😱 sorry maar dit is echt slechte reclame, afgeraffeld, ze heeft niet eens de moeite genomen om haar haren te borstelen lijkt wel
Dit idd! Daarnaast vind ik het ook een verrijking van je leven en zij is prima in staat om te werken of vrijwilligerswerk te doen. Ze zit meerdere keren per week in de bieb, laat je handjes daar eens wapperen of zo. Maar uiteindelijk loont het zich natuurlijk veel meer om werkloos thuis te zitten, van mij mogen ze haar inkomsten flink omlaag brengen. Het mag een wonder heten dat haar oudste heeft gestudeerd gezien het voorbeeld wat ze van haar moeder heeft gehad, leuke en slimme meid vond ik dat altijd. Heb zo'n idee dat het met de rest van de kinderen niet zo rooskleurig gaat aflopen.. Ik zie daar echt een toekomst van schulden, bijstand, tienermoeder(s) en slechte keuzes 🫣quote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:06 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik kom bij op m’n werk![]()
Zou dat leven van haar echt een straf vinden
Het komt over of ze er geen zin meer in heeftquote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:32 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Het ziet er niet uit. Dan neem je je (potentiële) klanten ook niet serieus.
Sterker nog ik vind dat ze heel weinig leuke dingen doen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:07 schreef Harper het volgende:
Maarten Geerts is een dagje met z´n zoons op stap. AM steekt een heel verhaal af over dat ze bewust tijd maken voor leuke dingen met elkaar omdat Maarten´s vader jong overleden is.
Maar zoveel bijzonders doen ze niet toch? Ja, ze brengen als gezin veel tijd samen door maar ik vind dat ze persé meer "leuke dingen" doen dan een gemiddeld gezin in mijn omgeving. En met zoveel kinderen is er over het algemeen juist minder individuele aandacht.
Dat bedoelde ik dus. Maarten gaat misschien een of twee keer per jaar met zn zoons op stap. Guus mocht vandaag voor het eerst een keer mee.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:33 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Sterker nog ik vind dat ze heel weinig leuke dingen doen.
Am doet veel "leuke" , gesponsorde, dingen. Maar als je alle gesponsorde dingen en alle dingen die Am voor zichzelf doet weglaat, blijft er maar heeeel weinig over.
Wat wordt er met de tweeling, Guus en de jongste twee gedaan? Belevingsboerderij en dat armoedige huis van die gekke vogel daar gelaten.
Wat doet Maarten met wie dan ook?
En het was prachtig lente weer vanmiddag maar wie moesten er verplicht in bad????quote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:46 schreef Harper het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus. Maarten gaat misschien een of twee keer per jaar met zn zoons op stap. Guus mocht vandaag voor het eerst een keer mee.
En omdat de vader van Maarten jong is overleden moet je tijd vrij maken voor dingen met elkaar. Hoe krijg je het je pen uit met het idee dat je je eigen vader uit je leven gebannen hebt!quote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:07 schreef Harper het volgende:
Maarten Geerts is een dagje met z´n zoons op stap. AM steekt een heel verhaal af over dat ze bewust tijd maken voor leuke dingen met elkaar omdat Maarten´s vader jong overleden is.
Maar zoveel bijzonders doen ze niet toch? Ja, ze brengen als gezin veel tijd samen door maar ik vind dat ze niet persé meer "leuke dingen" doen dan een gemiddeld gezin in mijn omgeving. En met zoveel kinderen is er over het algemeen juist minder individuele aandacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |