Maar je kan toch niet zomaar je #gesponsorde, #gratis,# gekregen, #wegaannooitopvakantie reis niet gaan maken😱. Wat denken wij goed nadenkende mensen wel niet!!quote:Op zaterdag 7 februari 2026 09:09 schreef Mirp het volgende:
Joost en Viora zijn in Thailand, in het vliegtuig gestapt met een kind met krentenbaard. Wisten ze al toen ze nog thuis waren maar toch gegaan, ook al is het ontzettend besmettelijk. Ik lees op sites van verschillende luchtvaartmaatschappijen dat dat niet de bedoeling is…
Ik vind die fuflu’s zo vreselijk egoïstisch.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 09:18 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Maar je kan toch niet zomaar je #gesponsorde, #gratis,# gekregen, #wegaannooitopvakantie reis niet gaan maken😱. Wat denken wij goed nadenkende mensen wel niet!!
Wedden dat ze gaat proberen haar geld deels terug te krijgen?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 03:37 schreef Clavis het volgende:
Waarom wil Judith overleggen als al duidelijk is gemaakt dat Bob die lesdag opnieuw moet doen? Dat is nou leren wat de consequenties van je gedrag zijn. En dat hij dat niet leuk vindt is niet relevant. Eerst normaal leren luisteren (en skiën) en dan naar de volgende stap. Vreselijk zulke types, ik erger me daar mateloos aan.
Waarom moet ze meteen weer op haar geld account melden dat ze wat gratis heeft 🤦♀quote:Op zaterdag 7 februari 2026 07:44 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Judith is ragebait toch? Merk dat ze heel erg in m’n irritatiezone zit. Als die ski juf zegt dat hij het opnieuw moet doen omdat hij niet luisterde, ik zou me rotschamen en het inderdaad opnieuw laten doen. En dan ook nog op haar geld account zeggen, ja skiles 139 euro maar weinig geleerd en wij geven zelf les voor 0 euro en hij leert zo super veel!!! Zo gierig en het is niet alsof ze zelf een volleerde skiër is. En wat leuk dat haar zus hun trakteerde, maar om dat dan meteen weer op dat geld account te zetten: ‘middag snack 0 euro want m’n zus trakteerde!!!’ 🤑🤑🤑🤑
Naja ze zit dus in m’n irritatiezone. Heb ook wel medelijden met Bob, die gaat het nog lastig krijgen met zo’n opvoeding
Niets zieligs aan. Die andere kinderen luisteren prima. Zo erg is het niet die lessen.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:14 schreef IlseMarije het volgende:
Ik snap Bob wel, Judith heeft ongetwijfeld gezegd dat ze gingen skiën en nu moet hij (stom stom stom) eerst les volgen terwijl zn moeder en tante gewoon "los" gaan skiën. Ik vind het ook wel wat sneu, maar een paar dagen op wintersport en hij moet in zo'n klasje. Dat had Judith aan moeten zien komen en hem vooraf op les moeten doen. Ze weet dat hij de rust niet heeft (dat zn moeder hem niet geleerd heeft om naar anderen te luisteren) voor zo'n klasje dan had ze vooraf aan moeten denken.
Omdat die andere kinderen waarschijnlijk niet zo 'autonoom' zijn.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:19 schreef Beppie12345 het volgende:
[..]
Niets zieligs aan. Die andere kinderen luisteren prima. Zo erg is het niet die lessen.
Dat bedoel ik, ze weet hoe Bob is (hoe ze Bob opgevoed heeft) daar had ze best over na kunnen denken en hem vooraf te leren skiën. (Maar goed ook dan luistert hij niet)quote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:20 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Omdat die andere kinderen waarschijnlijk niet zo 'autonoom' zijn.
Maar ze had Bob in NL best wat les kunnen laten volgen denk ik.
Je mag vliegen als de blaasjes ingedroogd zijn of als je al een aantal dagen met een antibioticazalf smeert. Aangezien ze in Thailand pas iets hebben gehaald geloof ik niet dat ze behandeld was voordat ze het vliegtuig in stapten.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:19 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Waarom moet Judith ook benoemen hoe duur de skiles is en wat Bob daar geleerd heeft maar vervolgens dat hun eigen 'les' gratis was?
En mag je echt niet vliegen met krentenbaard? Dat is al besmettelijk voordat je weet dat je (of je kind) het hebt.
V zegt dat ze weinig aandacht hebben besteed aan de krentenbaard. Als ze dat wel hadden gedaan had ze nu niet in een apotheek in Thailand gestaan.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:49 schreef Mirp het volgende:
[..]
Je mag vliegen als de blaasjes ingedroogd zijn of als je al een aantal dagen met een antibioticazalf smeert. Aangezien ze in Thailand pas iets hebben gehaald geloof ik niet dat ze behandeld was voordat ze het vliegtuig in stapten.
Dat zei ze inderdaad. Had ze thuis toch al kunnen weten? Verkeerde zuinigheid zoals al vaker.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:57 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Hoorde ik het goed dat Judith zei dat haar snowboardschoenen te klein waren ?
Dan ga je daar toch niet meer de berg af ?
😂😂 ik snap wel waarom het niet meer lukte
Sorry maar ik kan niet meer op mijn handen zitten.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:19 schreef Beppie12345 het volgende:
[..]
Niets zieligs aan. Die andere kinderen luisteren prima. Zo erg is het niet die lessen.
Hoe goed kun je daar mee skieen ? 😂😂quote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:58 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat zei ze inderdaad. Had ze thuis toch al kunnen weren? Verkeerde zuinigheid zoals al vaker.
En haar jas zit ook behoorlijk krap. Maar ja, hij was goedkoop dus doet ze het er maar meequote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:57 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Dan ga je daar toch niet meer de berg mee af ?
En daar komt ze daar dan pas achter 😨🤷quote:Op zaterdag 7 februari 2026 10:57 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Dan ga je daar toch niet meer de berg mee af ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |