abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220023483
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 09:09 schreef Mirp het volgende:
Joost en Viora zijn in Thailand, in het vliegtuig gestapt met een kind met krentenbaard. Wisten ze al toen ze nog thuis waren maar toch gegaan, ook al is het ontzettend besmettelijk. Ik lees op sites van verschillende luchtvaartmaatschappijen dat dat niet de bedoeling is…
Maar je kan toch niet zomaar je #gesponsorde, #gratis,# gekregen, #wegaannooitopvakantie reis niet gaan maken😱. Wat denken wij goed nadenkende mensen wel niet!!
pi_220023524
Skiles is ook gewoon hartstikke stom, zeker zo'n beginnersklasje. Maar als je de basis wil leren en ervoor wil zorgen dat andere mensen op de piste ook veilig zijn, is het wel super belangrijk. Man, huilend werd ik afgezet bij de Skiles, vond het vreselijk, maar nu heb ik er wel echt heel veel plezier van dat het moest! En heb echt een hekel aan mensen die denken dat ze het kunnen en daardoor levensgevaarlijk zijn op de piste. Neem een paar privelessen als groeplessen niks voor jou zijn, maar ga niet zelf lopen stunten
pi_220023566
Ook maar even gekeken bij onze Juud. Wat een stel beginners. Het kind moet het duidelijk allemaal nog leren, dat is prima, maar zij denken dat hij god is, levensgevaarlijk. Zelf gaan ze de piste af alsof ze alleen zijn, kijken nergens naar. Joh joh die hoogmoed. Ach als ze het maar leuk hebben, kan ze achteraf lekker over de kosten piepen.
pi_220023652
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 09:18 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Maar je kan toch niet zomaar je #gesponsorde, #gratis,# gekregen, #wegaannooitopvakantie reis niet gaan maken😱. Wat denken wij goed nadenkende mensen wel niet!!
Ik vind die fuflu’s zo vreselijk egoïstisch.
pi_220023682
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 03:37 schreef Clavis het volgende:
Waarom wil Judith overleggen als al duidelijk is gemaakt dat Bob die lesdag opnieuw moet doen? Dat is nou leren wat de consequenties van je gedrag zijn. En dat hij dat niet leuk vindt is niet relevant. Eerst normaal leren luisteren (en skiën) en dan naar de volgende stap. Vreselijk zulke types, ik erger me daar mateloos aan.
Wedden dat ze gaat proberen haar geld deels terug te krijgen?
  zaterdag 7 februari 2026 @ 09:59:40 #81
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_220023708
Hoe kan ik Judith vinden op Instagram?
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_220023714
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 09:59 schreef popje het volgende:
Hoe kan ik Judith vinden op Instagram?
juuds_singlemom_life
pi_220023724
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 07:44 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Judith is ragebait toch? Merk dat ze heel erg in m’n irritatiezone zit. Als die ski juf zegt dat hij het opnieuw moet doen omdat hij niet luisterde, ik zou me rotschamen en het inderdaad opnieuw laten doen. En dan ook nog op haar geld account zeggen, ja skiles 139 euro maar weinig geleerd en wij geven zelf les voor 0 euro en hij leert zo super veel!!! Zo gierig en het is niet alsof ze zelf een volleerde skiër is. En wat leuk dat haar zus hun trakteerde, maar om dat dan meteen weer op dat geld account te zetten: ‘middag snack 0 euro want m’n zus trakteerde!!!’ 🤑🤑🤑🤑

Naja ze zit dus in m’n irritatiezone. Heb ook wel medelijden met Bob, die gaat het nog lastig krijgen met zo’n opvoeding
Waarom moet ze meteen weer op haar geld account melden dat ze wat gratis heeft 🤦♀
pi_220023733
Ik kijk normaal nooit bij Judith. Maar ohh man. Wat een vrouw. Ik ben een paar keer zulke types in mijn leven tegen gekomen: ze weten het altijd beter, andere mensen moeten wijken en aanpassen, en ze hebben overal recht op. Echt nul respect voor. En die Bob wordt door deze opvoeding een eersteklas verwend snotjoch die ook denkt dat iedereen en alles aan hem aangepast moet worden. Vreselijk.

Prima als je 'anders' bent dan gemiddeld, en dat dat lastig is snap ik ook. Maar je kan simpelweg niet verwachten dat de wereld zich volledig naar jou gaat vormen.
pi_220023793
Oh ik kan zo boos worden om deze actie van Judith. Dit zijn de brokkenpiloten op de piste. Gewoon door eigenwijsheid. En nee, ze zijn niet zelf het slachtoffer, maar ze veroorzaken slachtoffers en onveilige situaties op de piste.

Enkel omdat Bob niet kan luisteren ( heeft leren luisteren)
pi_220023794
Ik snap Bob wel, Judith heeft ongetwijfeld gezegd dat ze gingen skiën en nu moet hij (stom stom stom) eerst les volgen terwijl zn moeder en tante gewoon "los" gaan skiën. Ik vind het ook wel wat sneu, maar een paar dagen op wintersport en hij moet in zo'n klasje. Dat had Judith aan moeten zien komen en hem vooraf op les moeten doen. Ze weet dat hij de rust niet heeft (dat zn moeder hem niet geleerd heeft om naar anderen te luisteren) voor zo'n klasje dan had ze vooraf aan moeten denken.
pi_220023817
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 10:14 schreef IlseMarije het volgende:
Ik snap Bob wel, Judith heeft ongetwijfeld gezegd dat ze gingen skiën en nu moet hij (stom stom stom) eerst les volgen terwijl zn moeder en tante gewoon "los" gaan skiën. Ik vind het ook wel wat sneu, maar een paar dagen op wintersport en hij moet in zo'n klasje. Dat had Judith aan moeten zien komen en hem vooraf op les moeten doen. Ze weet dat hij de rust niet heeft (dat zn moeder hem niet geleerd heeft om naar anderen te luisteren) voor zo'n klasje dan had ze vooraf aan moeten denken.
Niets zieligs aan. Die andere kinderen luisteren prima. Zo erg is het niet die lessen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Deisyy op 07-02-2026 10:59:12 ]
pi_220023819
Waarom moet Judith ook benoemen hoe duur de skiles is en wat Bob daar geleerd heeft maar vervolgens dat hun eigen 'les' gratis was?

En mag je echt niet vliegen met krentenbaard? Dat is al besmettelijk voordat je weet dat je (of je kind) het hebt.
pi_220023828
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 10:19 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
Niets zieligs aan. Die andere kinderen luisteren prima. Zo erg is het niet die lessen.
Omdat die andere kinderen waarschijnlijk niet zo 'autonoom' zijn.
Maar ze had Bob in NL best wat les kunnen laten volgen denk ik.

[ Bericht 4% gewijzigd door Deisyy op 07-02-2026 10:59:29 ]
pi_220023933
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 10:20 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Omdat die andere kinderen waarschijnlijk niet zo 'autonoom' zijn.
Maar ze had Bob in NL best wat les kunnen laten volgen denk ik.
Dat bedoel ik, ze weet hoe Bob is (hoe ze Bob opgevoed heeft) daar had ze best over na kunnen denken en hem vooraf te leren skiën. (Maar goed ook dan luistert hij niet)
pi_220024026
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 10:19 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Waarom moet Judith ook benoemen hoe duur de skiles is en wat Bob daar geleerd heeft maar vervolgens dat hun eigen 'les' gratis was?

En mag je echt niet vliegen met krentenbaard? Dat is al besmettelijk voordat je weet dat je (of je kind) het hebt.
Je mag vliegen als de blaasjes ingedroogd zijn of als je al een aantal dagen met een antibioticazalf smeert. Aangezien ze in Thailand pas iets hebben gehaald geloof ik niet dat ze behandeld was voordat ze het vliegtuig in stapten.
pi_220024122
Hoorde ik het goed dat Judith zei dat haar snowboardschoenen te klein waren ?
Dan ga je daar toch niet meer de berg mee af ?
😂😂 ik snap wel waarom het niet meer lukte
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220024129
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 10:49 schreef Mirp het volgende:

[..]
Je mag vliegen als de blaasjes ingedroogd zijn of als je al een aantal dagen met een antibioticazalf smeert. Aangezien ze in Thailand pas iets hebben gehaald geloof ik niet dat ze behandeld was voordat ze het vliegtuig in stapten.
V zegt dat ze weinig aandacht hebben besteed aan de krentenbaard. Als ze dat wel hadden gedaan had ze nu niet in een apotheek in Thailand gestaan.
pi_220024140
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 10:57 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Dan ga je daar toch niet meer de berg af ?
Dat zei ze inderdaad. Had ze thuis toch al kunnen weten? Verkeerde zuinigheid zoals al vaker.

[ Bericht 0% gewijzigd door JaNeeDan op 07-02-2026 17:27:21 ]
pi_220024153
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 10:19 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
Sorry maar ik kan niet meer op mijn handen zitten.

Laten we alsjeblieft niet de kinderen van de flu flu’s zulke bijnamen geven hier.

Ik snap de irritatie wat betreft Judith en haar manier van opvoeden heel goed. Maar Bob een kind van (wat is hij, 6?) kan er echt vrij weinig aan doen dat zijn moeder hem zo goed als geen grenzen stelt en hij heeft geleerd dat hij vrijwel altijd zijn zin wel krijgt. Is het niet door te zeuren, dan wel door er een discussie over te voeren.

[ Bericht 2% gewijzigd door Deisyy op 07-02-2026 10:59:47 ]
  Moderator zaterdag 7 februari 2026 @ 11:01:04 #96
184769 crew  Deisyy
pi_220024170
Inderdaad wat sushirijst zegt, ik heb de post en quotes aangepast.
Laat de kinderen met rust.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_220024209
Dbm, wat een dom filmpje over de autisme eruit laten komen , mijn zoon heeft ook autisme pdd nos , als hij thuis komt na een drukke dag , gaat hij in bed liggen en zie je hem de eerste tijd niet weer, ik bedoel maar iedereen is anders.
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220024221
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 10:58 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat zei ze inderdaad. Had ze thuis toch al kunnen weren? Verkeerde zuinigheid zoals al vaker.
Hoe goed kun je daar mee skieen ? 😂😂
pi_220024313
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 10:57 schreef ikmoetdrieten het volgende:
En haar jas zit ook behoorlijk krap. Maar ja, hij was goedkoop dus doet ze het er maar mee
pi_220024334
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 10:57 schreef ikmoetdrieten het volgende:
En daar komt ze daar dan pas achter 😨🤷
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')