abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220025536
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 12:59 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dat kan wel idd, maar daar kom je dan 6/7jaar later achter? Waarom heeft ze die schoenen niet ff gepast voordat ze naar winterberg ging?
Ik denk dat ze bang was dat ze dan nieuwe zou moeten kopen. Zou een kringloopwinkel dat soort dingen niet hebben?
  zaterdag 7 februari 2026 @ 13:48:03 #127
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220025824
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 13:17 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ik dacht inmiddels wel duidelijk was dat het onnodig is om het over wangedrag en snotjoch te hebben hier.
Ik heb het in het algemeen gehouden zoals velen doen en geen scheldwoord gebruikt. Nu mogen we dus helemaal niets meer zeggen over minderjarige kinderen, dus ook niet dat een bepaald kind met losse veters rent of dat een kind gevaarlijke toeren uithaalt of een driftbui heeft etcetc. Oké duidelijk.
pi_220025843
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 13:24 schreef Snaky het volgende:

[..]
Ik denk dat ze bang was dat ze dan nieuwe zou moeten kopen. Zou een kringloopwinkel dat soort dingen niet hebben?
Bij ons ligt het vol... vorige week nog verbaasd over de prijs van een snowboard (7,50 zag er helemaal nieuw uit) als wij zouden gaan wintersporten zou de kringloop echt de eerste winkel zijn die we zouden bezoeken
pi_220025876
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 13:48 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ik heb het in het algemeen gehouden zoals velen doen en geen scheldwoord gebruikt. Nu mogen we dus helemaal niets meer zeggen over minderjarige kinderen, dus ook niet dat een bepaald kind met losse veters rent of dat een kind gevaarlijke toeren uithaalt of een driftbui heeft etcetc. Oké duidelijk.
Ik was degene die zei dat Judith haar opvoeding erin resulteert dat hij opgroeit tot snotjoch, dus die lag bij mij. Zal dat soort woorden niet meer gebruiken/niet negatief over de kinderen schrijven.
pi_220025984
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 12:32 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Een kind snotjoch noemen doen we niet.
Dan moet je niet mij citeren want ik noem hem nergens snotjoch. Je zult wel iemand anders bedoelen.
pi_220025989
Ik vind het vooral heel sneu voor Bob. Volgens mij is het van nature best een leuk open guitig knulletje, maar het totale gebrek aan opvoeding door z’n moeder gaat ‘m problemen opleveren, vrees ik. Hij gaat de rekening betalen voor haar bijzondere visies.
pi_220025996
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 13:55 schreef Hannah12345 het volgende:

[..]
Ik was degene die zei dat Judith haar opvoeding erin resulteert dat hij opgroeit tot snotjoch, dus die lag bij mij. Zal dat soort woorden niet meer gebruiken/niet negatief over de kinderen schrijven.
Ja en ik word geciteerd. Ze komen ermee in de war.
pi_220026018
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 13:22 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik leer ineens een hele boel over skiën en etiquette op de piste haha
Doe er je voordeel mee als je ooit eens op wintersport gaat zou ik zeggen haha!
pi_220026055
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 14:21 schreef Zeeschelp het volgende:
Ik vind het vooral heel sneu voor Bob. Volgens mij is het van nature best een leuk open guitig knulletje, maar het totale gebrek aan opvoeding door z’n moeder gaat ‘m problemen opleveren, vrees ik. Hij gaat de rekening betalen voor haar bijzondere visies.
Als mijn kind bij Bob in de klas zou zitten, zou hij dus echt een kind zijn die ik niet graag over de vloer zou willen om te komen spelen. En ja, dat is zijn moeders schuld. Wat voor opvoeding zou zij zelf gehad hebben?
pi_220026082
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 14:33 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Als mijn kind bij Bob in de klas zou zitten, zou hij dus echt een kind zijn die ik niet graag over de vloer zou willen om te komen spelen. En ja, dat is zijn moeders schuld. Wat voor opvoeding zou zij zelf gehad hebben?
Ik denk een soortgelijke opvoeding, zou me in ieder geval niet verbazen.
pi_220026104
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 14:33 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Als je naar zus kijkt denk ik dat het niet perse aan Judith ligt maar het een doorgeef probleem is
pi_220026123
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 14:21 schreef Zeeschelp het volgende:
Ik ben het met je eens.

Ik geloof dat Judith het allerbeste voor hem wil, wat heel mooi is. Het lijkt me ook moeilijk als je kind niet "gemiddeld" is en niet goed meekomt in standaard programma's. Andere mensen en systemen zullen zich alleen meestal niet aanpassen aan degene die niet goed meekomt. En dat is heel hard en sneu. Maar eisen en vinden dat de wereld zich aan moet passen gaat denk ik vooral frustratie en verdriet opleveren.
pi_220026134
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 14:36 schreef Maremare het volgende:

[..]
Ik denk een soortgelijke opvoeding, zou me in ieder geval niet verbazen.
Haar zus is toch ook zo?
pi_220026200
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 11:37 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
Waarom citeer je mij. Ik geef hem geen bijnaam. Niemand trouwens en iedereen zegt hier dat het door moeder komt en geen nee kent dus snap jouw reactie niet.
Je gaf Bob wel een bijnaam. Die ik hier niet ga herhalen. Daarom citeerde ik jou.
pi_220026216
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 14:42 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Haar zus is toch ook zo?
Ja die indruk heb ik ook. Het zal wel in de genen zitten.
pi_220026320
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 12:04 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Mijn zoon gaat altijd naar boven en zegt dan "ik ga me even omkleden" en daarna zie je hem een poos niet. Vroeger ging hij op de wc zitten en zingen 🤣
Ja mijn zoon is nu 26, hij zingt niet meer op de wc😂
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220026330
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 12:55 schreef Rimboequeen het volgende:
Vreselijk die Judith. Ze is ook erg verbaasd dat ze niet goed meer kan snowboarden. Ik vind het niet zo gek, je blijft natuurlijk geen 25 meer en ze loopt tegen de 50 toch? Dan gaat alles moeizamer over het algemeen en zeker als je zoiets niet hebt bijgehouden. Ik begrijp met de dag beter waarom ze geen uitnodiging krijgt met de feestdagen.
En haar schoenen zijn te klein 😂
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
  Moderator zaterdag 7 februari 2026 @ 15:27:46 #143
184769 crew  Deisyy
pi_220026369
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 14:20 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
Dan moet je niet mij citeren want ik noem hem nergens snotjoch. Je zult wel iemand anders bedoelen.
Dat zei je wel, in je post van 10:19.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_220026374
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 15:16 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ja mijn zoon is nu 26, hij zingt niet meer op de wc😂
De mijne 21 dus dat zingen is ook voorbij 🤣
  Moderator zaterdag 7 februari 2026 @ 15:29:40 #145
184769 crew  Deisyy
pi_220026387
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 13:48 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
"Wangedrag van Bob" is onnodig.

Zo jammer, dat ik me nu weer moet verdedigen, terwijl het al vaak genoeg gevraagd is om de kinderen uit de wind te houden.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_220026395
- even mijn bovenstaande posts lezen -

[ Bericht 94% gewijzigd door Deisyy op 07-02-2026 15:34:48 ]
pi_220026401
Wat zal AM blij zijn met het weekend Winterberg van Judith en Bob 🤣🤣🤣
pi_220026461
De update van LauraKemeling, wat een zorgen om hun jongste dochter.
pi_220026468
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 15:32 schreef MissBaksel het volgende:
Wat zal AM blij zijn met het weekend Winterberg van Judith en Bob 🤣🤣🤣
Zit AM weer op een strafbankje? Want ik zie haar niet op insta, normaal staat ze redelijk vooraan bij de stories, maar nu niet.
pi_220026488
Na alle ophef over Judith en B. ben ik eens gaan kijken, maar ik zie een jongetje dat de hele tijd pizzapunten aan het maken is?
(Nu heb ik trek in pizza)

Verder heb ik 0 verstand van skiën/wintersport maar ik denk wel dat zijn moeder en tante voor hem moeten opletten/duidelijk zijn dat er ook andere mensen daar aan het skiën zijn waar hij ook rekening mee dient te houden.

Ook in een autonome opvoeding lijkt me dat wel belangrijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')